Auteur Topic: Peking Express 4 jaar na dato!  (gelezen 138085 keer)

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #40 Gepost op: 1-10-2009, 17:02:02 »
Hey Rinck,

laat het me ff weten of die Chris valt over te halen. Lijkt me wel leuk om eens iets van hem te horen. Die Belgen hebben altijd wel wat te vertellen toch? ::zwaai::
En ik weet zeker dat ik niet de enige ben die naar de mooie verhalen van Chris en Rinck wil luisteren ::jaja::

groet´n,
Je kan het hebben jongen!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #41 Gepost op: 6-10-2009, 14:38:34 »
Hey Rinck,

laat het me ff weten of die Chris valt over te halen. Lijkt me wel leuk om eens iets van hem te horen. Die Belgen hebben altijd wel wat te vertellen toch? ::zwaai::
En ik weet zeker dat ik niet de enige ben die naar de mooie verhalen van Chris en Rinck wil luisteren ::jaja::

groet´n,
::tandpastasmiley::
doe ik Hurricane,
k'probeer hem te bereiken maar ja Ambtenaren hé , die hebben het druk!!!
en ik kan het weten!
of ze altijd wat te vertellen hebben???, ja hier op het forum maar verder!!!!
doeg

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #42 Gepost op: 15-10-2009, 09:09:05 »
Tja...ambtenaren, misschien iets voor mij :P

Kleine update, ben vorige maand naar IJsland geweest. En ik moet zeggen......het is daar echt geweldig! Reykjavik is een leuke stad omgeven door water en bergen. Het als je het binnenland intrekt, rij langs prachtige baaien en talloze bergen. Daarnaast is het lekker rustig op de weg (buiten Reykjavik).
En elke dag de mogelijkheid om vis te eten  ::hyper::
Trouwens....walvisvlees smaakte naar biefstuk en papegaaiduiker is ook goed te doen :D

Grtz

Z
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #43 Gepost op: 27-10-2009, 13:55:13 »
Tja...ambtenaren, misschien iets voor mij :P

Kleine update, ben vorige maand naar IJsland geweest. En ik moet zeggen......het is daar echt geweldig! Reykjavik is een leuke stad omgeven door water en bergen. Het als je het binnenland intrekt, rij langs prachtige baaien en talloze bergen. Daarnaast is het lekker rustig op de weg (buiten Reykjavik).
En elke dag de mogelijkheid om vis te eten  ::hyper::
Trouwens....walvisvlees smaakte naar biefstuk en papegaaiduiker is ook goed te doen :D

Grtz

Z
hé Zartan,
leuk om eens weer wat van je te horen!
zie je dat andere vleessoorten best binnen te houden zijn, papegaaiduiker is waarschijnlijk net kip, 'ze zijn alleen wel wat mooier!!!
Ging je je banktegoeden halen?
Vis kun je hier trouwens ook dagelijks eten hoor, vraag alleen niet wat het kost!!!
Toevallig net het afgelopen weekend gegeten in de Parelvisser in Groningen, echt grandioos
maar betalen meneer. Eigenlijk niet normaal maat ja je wil wel eens wat.
Ijsland lijkt me wel te gek
greets rinck  ::trots::

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #44 Gepost op: 29-10-2009, 20:08:26 »
hé Zartan,
leuk om eens weer wat van je te horen!
zie je dat andere vleessoorten best binnen te houden zijn, papegaaiduiker is waarschijnlijk net kip, 'ze zijn alleen wel wat mooier!!!
Ging je je banktegoeden halen?
Vis kun je hier trouwens ook dagelijks eten hoor, vraag alleen niet wat het kost!!!
Toevallig net het afgelopen weekend gegeten in de Parelvisser in Groningen, echt grandioos
maar betalen meneer. Eigenlijk niet normaal maat ja je wil wel eens wat.
Ijsland lijkt me wel te gek
greets rinck

Hey Rinck,

Zat vorige week in Appelscha met de hele familie van mijn vaders kant.
Ben o.a. naar Groningen, Bourtange en Heerenveen (rondleiding door stadion SC Heerenveen gedaan).
Zijn ook in Drouwen wezen eten, bij restaurant Robin's Ribhouse. Veel eten voor weinig geld! Plus een hele leuke ambiance in dat restaurant.

Voornaamste reden om naar IJsland te gaan was eigenlijk doordat het door de recessie een beetje betaalbaar is geworden :) Heb gelijk wat geld in de IJslandse economie gepompt  ::tandpastasmiley::
En ik moet zeggen......IJsland staat boven aan mijn favoriete landen die ik bezocht heb ^^

Grtz

Marcel

ps. papegaaiduiker smaakte meer naar vlees dan kip  ::trots::
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #45 Gepost op: 3-11-2009, 09:52:54 »
hallo Zartan,
Kris inmiddels gesproken, was top!
Hem gewezen op dit forum en hij zou eens komen kijken. Nou da´s al heel wat toch ::joehoe::
Hij vertelde wel dat het in Belgiè toch heel anders toegaat. Belgen zijn ook andere mensen.
Ondanks dat er toch ook Belgen op dit forum zitten wist hij te vertellen dat herkenning haast niet aan de orde is. Nou vertelde hij ook dat ie,samen met z´n vader , Herman'er maar twee weken in heeft gezeten. En dat klopt natuurlijk, sterker ´k heb hun er zelf uitgewerkt!!!!

Maar nogmaals hij zal komen kijken `HIER` en wellicht zaklen toevoegen of uit de doeken doen.
´k Heb nogal wat dagen met hem doorgebracht en dat taaltje heeft mij helemaal gegrepen. Het blijven topmensen die Belgen. En als ik dan bedenk hoe ik hem in de haven te pakken had. Weet je nog dat ik `het blok aan de been was` nou man dat was humor, ´k heb me echt misdragen en echteraf bleek dat niet alles mocht!!!!
Maar goed dat zijn oude koeien , wie weet heeft KRIS nieuwe!!!
We wachten af!
greets rinck

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #46 Gepost op: 5-11-2009, 17:37:11 »
Ja Rinck dat was wel lachen! Krissie!!!!! ::rofl::
helaas moesten ze als 2e duo de race verlaten maar ik vond ze wel sympathiek!
Hoe noemde hij jou ook al weer Rinck? Das een echte hè, een echte Hollander met een grote mond (zoiets volgens mij) ::rofl::
Nou Kris kom eens kijken en lezen....
Je kan het hebben jongen!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #47 Gepost op: 11-11-2009, 12:08:09 »
hé toe eens Kris als je langs komt wat "achterlaten" hoor
dwz reageren!!!! ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

'k ga ook eens op zoek naar Just....... vragen oftie nog boos op me is!!!!!!! ::oink::

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #48 Gepost op: 12-11-2009, 23:54:02 »
'k ga ook eens op zoek naar Just....... vragen oftie nog boos op me is!!!!!!! ::oink::

Wellicht schopt hij je dan nog steeds terug naar je plek ;D
« Laatst bewerkt op: 14-11-2009, 08:03:12 door maud, Reden: quote gefixed »
Je kan het hebben jongen!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #49 Gepost op: 13-11-2009, 21:58:54 »

'k ga ook eens op zoek naar Just....... vragen oftie nog boos op me is!!!!!!! ::oink::


Wellicht schopt hij je dan nog steeds terug naar je plek ;D

Dat is zo prachtig hier op het forum, als ik al wat vergeten zou zijn dan weten jullie het nog wel!!!!!

Hij had indeed zo'n prachtige quote: ik schop ( hij is Tukker!!) hem terug naar zijn plek ( of beter Achterhoeker!!)
tsjonge wat wastie boos. Maar 'k heb het toch goedgemaakt met de BBQ? Hij was mij ( ons) eeuwig dankbaar maar goed Krieke kon me toen wel killen!!

Zo zie 'tis de één of de ander!!!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #50 Gepost op: 3-12-2009, 13:41:39 »
 ::tandpastasmiley::
Hé Forumgangers,
'k Ga dit forum even "misbruiken". Dus "test" dit er niet afgooien!!
'k Ga nl. samen met een vriend deelnemen aan de actie voor de Serious Request van 3 FM.
Jullie weten dat ze dit jaar in Groningen staan met het glazen huis.
Samen met mijn vriensd gaan we ons verhuren voor : BOMEN VOOR MALARIA
Op de site Groningengeeft.nl staat het initiatief onder deze naam.
Jullie kunnen ons steunen door ons een duimpje te geven, we krijgen met veel duimpjes meer aandacht en krijgen de mogelijkheid een disjockey  "de boom in te sturen". Dwz. dat wordt onze doelstelling!!!
We gaan bomen snoeien, takken weghalen ( Ben ooit eens een keer boomverzorger geworden!) tegen betaling. De opbrengst gaat dan naar de actie tegen Malaria.
Dus..... zegt het voort,zegt het voort en als je in de buurt van Groningen woont en nog een boompje wilt opzetten!!! doen!!!....
greets rinck  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #51 Gepost op: 6-12-2009, 22:39:57 »
Mooi iniatief Rinck! Ik zal eens op die site kijken. ::jaja::
Je kan het hebben jongen!

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #52 Gepost op: 9-12-2009, 07:51:54 »
hallo Zartan,
Kris inmiddels gesproken, was top!
Hem gewezen op dit forum en hij zou eens komen kijken. Nou da´s al heel wat toch ::joehoe::
Hij vertelde wel dat het in Belgiè toch heel anders toegaat. Belgen zijn ook andere mensen.
Ondanks dat er toch ook Belgen op dit forum zitten wist hij te vertellen dat herkenning haast niet aan de orde is. Nou vertelde hij ook dat ie,samen met z´n vader , Herman'er maar twee weken in heeft gezeten. En dat klopt natuurlijk, sterker ´k heb hun er zelf uitgewerkt!!!!

Maar nogmaals hij zal komen kijken `HIER` en wellicht zaklen toevoegen of uit de doeken doen.
´k Heb nogal wat dagen met hem doorgebracht en dat taaltje heeft mij helemaal gegrepen. Het blijven topmensen die Belgen. En als ik dan bedenk hoe ik hem in de haven te pakken had. Weet je nog dat ik `het blok aan de been was` nou man dat was humor, ´k heb me echt misdragen en echteraf bleek dat niet alles mocht!!!!
Maar goed dat zijn oude koeien , wie weet heeft KRIS nieuwe!!!
We wachten af!
greets rinck

goedemorgen 8berg

even geleden
mzaar inderdaad wij Belgen zijn toch ook wel tof he ::jaja::
maar jullie praten inderdaad wel vlotter
hopelijk komen jullie nog eens naar Antwerpen of daar in de buurt kunnen we toch eens misschien met andere Belgen (oude deelnemers eens tateren) ::rofl::
 ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #53 Gepost op: 10-12-2009, 12:05:09 »
 ::tandpastasmiley::
hé stressie mamma,
leuk je weer ff te "spreken"
sterk hoor, ben net bezig met een "reisje" naar België, dwz. 'k ga met een vriend een weekendje Brussel/Antwerpen of Gent!. Dat laatste heeft onze voorkeur, kan ik Karla & Sophie nog eens opzoeken. Kijken of ze d'r nog wat aan over hebben gehouden. Sophie zou ergens in het buitenland veroeven maar is inmiddels weer terug????
Verder misschien nog eens richting Polleur, op de camping aldaar heb ik de bomen gesnoeid en d'r wacht mij nog meer werk te doen. Maw. leuk weer eens naar België. Tot snel!
doeg rinck

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #54 Gepost op: 17-12-2009, 20:40:01 »
hé Forumgangers,
'k liet jullie al weten over de actie Bomen voor Malaria, de actie om geld voor Giel & consorten oftewel malaria in te zamelen. De actie loopt als een trein en we hebben al € 570,= van allerlei mensen gekregen voor het snoeien van bomen. Even een oproep, willen jullie dec site Groningen geeft.nl even bezoeken en ons initiatief een duimpje geven. Met veel duimpjes  ::ok:: krijgen we nog meer aandacht volgende week ( en dus meer geld!!!) ::jaja:: ::jaja:: en daar gaat het uiteindelijk om.
Thanks
Rinck en Rene

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #55 Gepost op: 18-12-2009, 10:27:36 »
Leuk initiatief, Rinck en Rene! Mijn duim  ::ok:: heb ik inmiddels gegeven. Hopelijk zullen er nog vele volgen! Succes!
Ich bin ein Bärliner!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #56 Gepost op: 18-12-2009, 14:30:01 »
Leuk initiatief, Rinck en Rene! Mijn duim  ::ok:: heb ik inmiddels gegeven. Hopelijk zullen er nog vele volgen! Succes!

Hé LdHmolletje,
'k zag er een duimpje bij!, no. 7 te gek prachtig hoor, thanks ,sterk  zat net op de site en zag no.7 en net daarna jouw post  ::ok::
indeed nog vele meer!
rinck
groene groet, mag ook wit!!!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #57 Gepost op: 21-12-2009, 14:05:29 »
Hallo Allemaal,
prachtig dit weer, echt winters aleen...... geen snoeiweer
gelukkig hebben we de foto's nog, van vorige week woensdag dan
kijk maar eens op de site; Groningen geeft.nl bij initiatieven Bomen voor Malaria
We zouden morgen weer gaan snoeien in de stad ( Groningen dus!) en niet bij de eerste de beste!!!
Nee bij Paulette, de winnares van dat andere programma:Topstylist Home Edition van NET5!!!!
maar ja die sneeuw hé  ::ohno::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #58 Gepost op: 22-12-2009, 14:31:49 »
Rinck, ben jij dit misschien? :P


Offline Broer karel

  • Forumlid
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #59 Gepost op: 23-12-2009, 11:43:13 »
Nee, volgens mij is het Andre Rieu ... ::ohno:: ::rofl::