Auteur Topic: Peking Express 4 jaar na dato!  (gelezen 138159 keer)

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #80 Gepost op: 7-02-2010, 15:31:49 »
Ligt eraan, als hij meedoet aan stierenvechten dan wist ik het wel. >:D

Ja, maar dan wel de stier laten winnen hè? ;D
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #81 Gepost op: 12-02-2010, 21:50:07 »
Ja tuurlijk mis ik Peking ook, dus zal nog steeds moeten teren op de oude afleveringen, snap niet dat zo'n geniaal programma plaats heeft moeten maken... Zijn toch nog genoeg routes die ze kunnen doen???

Maar ben inmiddels getrouwd en heb al een paar reisjes gemaakt met mijn vrouw maar in mei gaan we voor het eerst buiten Europa, naar Thailand (Phuket).
Is voor haar geheel nieuw, ik ben er al eerder geweest maar ga sowieso wel dingen zien die ik nog niet eerder heb gezien.

En dat zout in India kunnen we hier nu idd goed gebruiken, kunnen we niet een 'zoutmars' organiseren?

Groeten Luigi78

 ::feest::
Luigi, van harte jongen!!!
Eindelijk het huwelijksbootje gevonden en daN OOK NOG GELIJK WEER REISLUSTIG!!!
Phuket nog wel, ben je Elias (Peking Express 2004, de eerste) nog tegengekomen. Was helemaal gek van dat land!!
Mooi om weer iets van je te horen, how are your friends???
Dat zout is nog steeds het onderwerp hé, zo'n zoutmars is geen gek idee, heb je alleen nogal wat mensen nodig!!
Luigi, nogmaals gefeliciteerd en bedenk het goed: Doe het vandaag, morgen kan het weer anders zijn!!!
grtz rinck

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #82 Gepost op: 26-02-2010, 16:01:08 »
Waarom kan het niet in de plaats van zo'n domme reality-soap... Die kosten volgens mij ook handen vol met geld... En ik zie heel wat liever liftende mensen dan Jan Smit in Spanje...

Daar ben ik het volledig mee eens ::rofl::
Tijd voor een nieuwe Peking Express!

offtopic van Lost in Tokyo heb ik ook nooit meer wat van vernomen. Ik had RTL ooit gemaild wat er gebeurt was, want de serie was na 5 afleveringen of zo gestopt. Ze zouden het nog een keer proberen maar ik heb het nooit weer gezien...
Je kan het hebben jongen!

Offline luigi78

  • Forumlid
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #83 Gepost op: 8-03-2010, 22:22:09 »

Phuket nog wel, ben je Elias (Peking Express 2004, de eerste) nog tegengekomen. Was helemaal gek van dat land!!

Nee ben hem nog niet tegengekomen, lijkt me wel gaaf trouwens, kan ik hem ff uithoren over zijn ervaringen met Reinier ;D

Ja ben zelf ook wel gek van Thailand ben er al meerdere malen geweest, is ook zo'n relaxed land om rond te reizen,lekker eten en bovenal zeer betaalbaar.
Met het weer moeten we wat geluk hebben, omdat het er in mei wel kan regenen, maar warm is het in ieder geval.

Jij nog reisplannen?

Greetz Luigi

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #84 Gepost op: 10-03-2010, 16:11:07 »
Jij nog reisplannen?

Greetz Luigi

hé Luigi & luitjes,

heftige periode achter de rug!, familie-omstandigheden, nou dan weet je het wel.

Verder nog wel "weg" geweest,ja! DWZ. België, te gek land hoor.
Zoals gewoonlijk weer prachtige dingen meegemaakt. En ...... de herkenning is er nog steeds!!!
Zal net als Jorien mijn haar moeten gaan verven.
We waren verzeild geraakt in nachterlijk Antwerpen en kwamen op een reggae-feest terecht, één keer ademhalen en je was stoned!, nou ja die Belgen toch. Maar topfeest.
En daar gebeurde het weer...... ach nee daar heb je Rinck, dat geloofde ge toch niet.
Mijn vriend stond met zijn oren te klapperen.
Maar top-weekend Luigi... wel wat anders dan jouw reis maar dat kan ik ook weer zeggen!!!
doeg rinck ::boogie:: ::boogie:: ::boogie::
« Laatst bewerkt op: 10-03-2010, 18:50:17 door Swifty, Reden: quote gerepareerd »

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #85 Gepost op: 16-03-2010, 21:55:20 »
 ::ontopic::
hé luitjes,
wat kun je ook in Nederland toch heerlijk uitwaaien!!!
Afgelopen weekend met heerlijk gezeild op de Waddenzee en uitgewaaid op Vlieland.
Moet je nagaan, we zaten zaterdag op een terrasje met appelgebak in de zon,
terwijl het hier ( op het vaste land) regende. Echt top, en natuurlijk kwam "peking" ook weer voorbij.
Kon ook niet anders, we waren met de mensen van camping Polleur uit België op stap.
Daar waren we in 2004 toen we te horen kregen dat we meededen aan Peking Express, dus wat wil je dan ook!!!
Maar goed de vehalen zijn er nog steeds hoor. Deze week ook weer een avondvullend programma voor de dames in Oostwold. We zullen zien wat er van omt
grtz rinck

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #86 Gepost op: 19-03-2010, 08:55:35 »
 ::trots::
gisteravond in Oostwold, off all places, geweest.
Bij de plattelandsvrouwen, zaal vol , prachtig decor, en allen belangstellend.
Weer eens Peking uit de doeken gedaan en deze keer een thema aan de avond gegeven:

"Aander luu bi'nn ook luu" vrij vertaald "andere mensen zijn ook mensen"!!!

Echt, als ik de beelden weer zie is het soms zo onwerkelijk!!!, daar boven in de Himalaya samem metr de boy's en Karla. Blijft een prachtig weerzien.

De belangstelling was/is nog steeds hartverwarmend, de ochs en eehs waren niet van de lucht. De verhalen doen het nog steeds. De woorden van Art klieven nog steeds door mijn dagelijkse leven; "hun leven zal nooit meer zijn als voordien". Me nooit gerealiseerd hoe gelijk hij daarin heeft gehad, en toch gaat het gewone leven weer door, gelukkig!!! ::jaja::
rinck

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #87 Gepost op: 19-03-2010, 14:44:33 »
Als ik dit zo allemaal van jullie lees lijkt het mij inderdaad een ervaring voor het leven! Het zou trouwens leuk zijn (buiten natuurlijk weer een nieuwe serie) dat de oude serie's vanaf het begin weer eens gaan worden uitgezonden!
Ich bin ein Bärliner!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #88 Gepost op: 27-04-2010, 09:19:23 »
Als ik dit zo allemaal van jullie lees lijkt het mij inderdaad een ervaring voor het leven! Het zou trouwens leuk zijn (buiten natuurlijk weer een nieuwe serie) dat de oude serie's vanaf het begin weer eens gaan worden uitgezonden!
heel sympathiek idee, of ze het overnemen???
soort; "the best off", denk alleen dat ik er dan niet goed vanaf kom!!!
zag laatst nog weer es hoe ik zo'n Chinese agent optilde: hoe kwam ik erbij!!!!
grtz rinck

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #89 Gepost op: 27-04-2010, 16:01:58 »
8Berg, welk seizoen heb jij eigenlijk deelgenomen? Ik heb de seizoenen wel allemaal gezien, maar ik ben niet zo goed in namen en gezichten...
Ich bin ein Bärliner!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #90 Gepost op: 6-05-2010, 07:30:17 »
8Berg, welk seizoen heb jij eigenlijk deelgenomen? Ik heb de seizoenen wel allemaal gezien, maar ik ben niet zo goed in namen en gezichten...
Kan ik me iets bij voorstellen hoor!!
Wij, Jorien en ik, hebben het seizoen 2004/2005 meegedaan ( 2005 uitgezonden!)
En mijn hoofd, als je die éénmaal ziet, vergeet je niet zo heel snel, als ik de verhalen van anderen mag geloven.
En nog elke week wordt dat bewaarheid. ´k Heb het hier al vaker genoteerd vandaag in de krant en morgen ligt die krant in de wc klopt! Maar als het goed gelezen is en je hebt er beeld bij dan blijft dat toch een tijdje zitten.
Mijn collega zegt al vaak als we ergens komen± hij is bekend hoor van radio en tv, `dan hebben we dat alvasst weer gehad` zegt ze dan ter afsluiting!!!
Ga nog maar es kijken!
doeg rinck  ::zwaai::

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #91 Gepost op: 9-05-2010, 22:21:28 »

Wij, Jorien en ik, hebben het seizoen 2004/2005 meegedaan ( 2005 uitgezonden!)
En mijn hoofd, als je die éénmaal ziet, vergeet je niet zo heel snel, als ik de verhalen van anderen mag geloven.


Dat klopt idd. Ik zou hem zo kunnen herkennen.  ::jaja:: Jorien lijkt me lastiger. Maar rinck zie je niet snel over het hoofd! ::rofl::
Je kan het hebben jongen!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #92 Gepost op: 10-05-2010, 11:15:51 »
Hopelijk gaan ze de oude serie's nog eens (in de avonduren) herhalen! Dat lijkt mij wel leuk! Er wordt van alles herhaald, dus waarom de oude Peking Expressen niet?
Ich bin ein Bärliner!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #93 Gepost op: 10-05-2010, 21:46:24 »
Dat klopt idd. Ik zou hem zo kunnen herkennen.  ::jaja:: Jorien lijkt me lastiger. Maar rinck zie je niet snel over het hoofd! ::rofl::
Doet me gelijk denken aan een mooi voorval.
Tijdens een stapavond in de stad ( Gronigen natuurlijk) dacht ik dat ik werd herkend als "oud Pekingganger".
Kreeg samen met mijn vriend een bierje aangeboden van een groepje jongens die heel veel lol hadden.
Toen ik over PE wou beginnebn wisten ze niet waar ik het over had...... Ze vonden dat ik zo op Rudie Völler leek, Rudie Völler was sterspeler in die Manschaft en heeft ook zo'n maf bossie haar. Nou ja vraag ik je..... gelijkenis op der Rudie!!!!!
Maar volgens mij ken je ook dit verhaal al wel Hurricane??? of overdrijf ik weer es!!!!
doeg en grtz rinck  ::nieuwsgierig::

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #94 Gepost op: 22-05-2010, 11:11:27 »
Ze vonden dat ik zo op Rudie Völler leek, Rudie Völler was sterspeler in die Manschaft en heeft ook zo'n maf bossie haar. Nou ja vraag ik je..... gelijkenis op der Rudie!!!!!

Ik ehm....vond je d'r ook altijd wel een beetje op lijken  ::trots::

Rudi Voller vroeger:
en tegenwoordig:



Het had je broer kunnen wezen waarde vrind ;)

Zartan
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #95 Gepost op: 24-05-2010, 21:21:09 »

nou idd die vergelijking heb ik wel eens eerder gehoord1 ::rofl::
maar blijft leuk ja.
Je kan het hebben jongen!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #96 Gepost op: 3-06-2010, 13:07:14 »
nou idd die vergelijking heb ik wel eens eerder gehoord1 ::rofl::
maar blijft leuk ja.
Ja k´doe er natuurlijk ook aan mee om dat in stand te houden. Moet wel zeggen dat der Rudi nu niet mijn favo
was en volgens mij vond Frank Rijkaard hetzelfde. Dat was toch hij die Voller de volle laag gaf.
Mijn haar is nu weer wat langer en dan wordt de vergelijking weer wat minder, gelukkig maar grappig blijft het!!!!grtz rinck

Offline luigi78

  • Forumlid
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #97 Gepost op: 7-06-2010, 23:24:44 »
Ik zag op Wikipedia dat er in Frankrijk en Spanje dit jaar nog wel een PE is uitgezonden, Frankrijk heeft de route Quito-Ushuaia en Spanje de route Baie D'Along-Bali.

Is er ook een politieke partij voor terugkeer van Peking Express;)?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #98 Gepost op: 9-06-2010, 15:04:34 »
Is er ook een politieke partij voor terugkeer van Peking Express;)?
Misschien moeten we er inderdaad maar eens een belangrijk regeringspunt van gaan maken! Wij willen Peking Express terug!
Ich bin ein Bärliner!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #99 Gepost op: 14-06-2010, 22:25:12 »
Misschien moeten we er inderdaad maar eens een belangrijk regeringspunt van gaan maken! Wij willen Peking Express terug!
::rofl::
volgens mij zijn jullie wat laat met zo'n partij, gezien de verkiezingsprogramma's was er vast ruimte geweest voor zo'n partij!!! er is toch ook een piratenpartij... dus ik bedoel maar.....
misschien is een charmeoffensief richting tv-stations een beter idee????
Laat duidelijk zijn dat jullie mijn zegen hebben!!!
grtz rinck  ::hypocriet::