Auteur Topic: Peking Express 4 jaar na dato!  (gelezen 138084 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #100 Gepost op: 15-06-2010, 14:03:18 »
Misschien kunnen e een omroep oprichten met hoofdzakelijk programma's als Peking Express, Expeditie Robinson, Wie is de Mol etc... ;D
Ich bin ein Bärliner!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #101 Gepost op: 21-06-2010, 09:20:57 »
Misschien kunnen e een omroep oprichten met hoofdzakelijk programma's als Peking Express, Expeditie Robinson, Wie is de Mol etc... ;D
volgens mij ben je wat laat molletje!, we hebben toch net die hele toestand weer gehad.
En nu maar weer wachten, wat denk je zo tegen kerst hebben we een nieuw kabinet.
En maar klagen, nee dan vraag ik je om even weer de beelden van PE in gedachten te roepen:
'k zie die mensen in op de zoutvlaktes nog slapen in hun tentjes, en ik maar denken dat het tijdelijke verblijven waren!!!!

Maar goed een politieke zenderpartij of indeed een eigen omroep, als je maar met genoeg mensen bent!!
Succes ,ik ben van de partij (ha,ha! ::rofl:: ::rofl::)
grtz rinck

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #102 Gepost op: 9-08-2010, 16:26:08 »
Misschien kunnen e een omroep oprichten met hoofdzakelijk programma's als Peking Express, Expeditie Robinson, Wie is de Mol etc... ;D
je bent wel een volhouder, dat waardeer ik zeer,
kijk maar eens op mijn antwoord van de laatste keer en googel Luddo Pope maar eens!
grtz rinck

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #103 Gepost op: 9-08-2010, 16:38:42 »
je bent wel een volhouder, dat waardeer ik zeer,
kijk maar eens op mijn antwoord van de laatste keer en googel Luddo Pope maar eens!
grtz rinck
Het blijft dan ook een van de beste programma's aller tijden! Het had gewoon alles wat een programma moeste hebben!

Grtz Erik
Ich bin ein Bärliner!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #104 Gepost op: 16-08-2010, 06:52:46 »
 ::joehoe::
Een troost: ROBINSON komt terug!!!!!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #105 Gepost op: 16-08-2010, 13:15:15 »
Gelukkig wel, en ook Wie is de Mol...!!!
Ich bin ein Bärliner!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #106 Gepost op: 22-08-2010, 21:46:02 »
::joehoe::
Een troost: ROBINSON komt terug!!!!!!
Jullie weten toch dat mijn deelname aan PE in feite te danken is aan Robinson eiland No.1. Dat was de directe aanleiding om ons aan te melden, dus........

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #107 Gepost op: 25-08-2010, 06:52:15 »
 ::gordijn::
geachte pe-bezoekers,
mag ik jullie nog eens even wijzen op mijn "nieuwe" werk, het aankleden van het landschap!
kijk maar eens op www.paardenindrenthe.nl , op die site kun je lezen wat het één en ander behelst. Prachtig werk en een goede respons. Zoineens into the horses!!!
grtz rinck

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #108 Gepost op: 27-09-2010, 23:28:40 »
 ::tandpastasmiley::
Eens even weer een nieuw stukje: 'k Ga "lesgeven" in Hoogezand!
Thema: vertrekken en terugkeren met op de achtergrond natuurlijk Peking Express.
Prachtig toch. Had ik al een keer gedaan maar nu kwam de vraag opnieuw aan de orde.
Zo blijft het tot in mijn genen zitten. Verder komende winter nog twee lezingen, en al eentje gepland voor maart 2011.
'k Hou jullie op de hoogte en misschien dat we ooit nog een keer tot een "grotere lezing" komt, kan ik jullie ook uitnodigen. Wat denken jullie van de plaatselijke kroeg in Wedde????
 ::ok::
grtz rinck
en tot wederhoren!!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #109 Gepost op: 28-09-2010, 14:01:23 »
En wat ga je zoal vertellen over vertrekken en teugkeren?

Trouwens, waar in hemelsnaam ligt Wedde?????? ???
Ich bin ein Bärliner!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #110 Gepost op: 2-10-2010, 21:43:25 »
En wat ga je zoal vertellen over vertrekken en teugkeren?

Trouwens, waar in hemelsnaam ligt Wedde?????? ???

ik ga natuurlijk iets vertellen over "lange" tijd van huis te zijn en vooral wat dat met je doet als je in dit soort landen hebt gebivakkeerd. Vervolgens wat een thuiskomst is met problematieken als hondenpoep en rommel op straat..... heb je beeld daarbij!!!!!

Wedde ligt in Groningen ( google!!!) dichtbij Winschoten, als dat je iets zegt!!! ::jaja::
grtz rinck

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #111 Gepost op: 5-10-2010, 10:06:09 »
ik ga natuurlijk iets vertellen over "lange" tijd van huis te zijn en vooral wat dat met je doet als je in dit soort landen hebt gebivakkeerd. Vervolgens wat een thuiskomst is met problematieken als hondenpoep en rommel op straat..... heb je beeld daarbij!!!!!

Wedde ligt in Groningen ( google!!!) dichtbij Winschoten, als dat je iets zegt!!! ::jaja::
grtz rinck
Oke! Nu heb ik er inderdaad een beeld van! En Winschoten weet ik wel te vinden!
Ich bin ein Bärliner!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #112 Gepost op: 19-10-2010, 14:58:07 »
 ::regenboog::
inmiddels "les" gegeven in Hoogezand op het Aletta Jacobs college.
Was echt heel leuk. De les maakt deel uit van een project: vertrekken en weerszien!
'k Heb wat vertelt over de voorbereiding van de reis, vertrek en het meedoen aan zo'n soort programma. Heel wat vragen gekregen en natuurlijk veel mensen, met name meisjes,die wel graag mee willen doen aan zo'n programma. De nazit, waarbij de leerlingen na de officiele les nog benieuwd waren naar de einduitslag en met name onze rol in dat geheel bracht nog weer veel vragen met zich mee. Zo blijft het actueel ondanks dat het alweer een paar jaartjes geleden is. Wellicht dat het mooi is om straks, als het project afgerond is, om een paar essays hier te vermelden/op te nemen. Moet ik "test" maar eens even vragen hoe dat gaat/moet!!! Of anders de leerlingen te vragen of ze het hier willen posten!
grtz rinck

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #113 Gepost op: 19-10-2010, 15:00:57 »
Dat klinkt zeer interessant. Helaas kregen wij vroeger op school nooit van zulke interessante gasten... :\'(
Ich bin ein Bärliner!

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #114 Gepost op: 28-10-2010, 12:50:28 »
Hey Rinck,

als er nog een bijeenkomst komt in Wedde of waar dan ook dan ben ik zeker van de partij! ::joehoe::

ik ben net ff die serie aan het terugkijken. En ik vroeg me af welke smakelijke chinese gerechten jij allemaal hebt geproefd. Ja dat was in de 2e aflevering. Vond je er wel 1 lekker of was het allemaal niet echt jou smaak. Ik had het idee dat alleen Herman het wel te eten vond. Ik kreeg niet echt trek bij het zien van die gerechten maar ja smaken verschillen.... ::rofl::

groeten,

Jan
Je kan het hebben jongen!

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #115 Gepost op: 28-10-2010, 12:54:02 »
Oja die dronken chinezen op de hotelkamer... hilarisch moment blijft dat toch. ::rofl::
Je kan het hebben jongen!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #116 Gepost op: 13-11-2010, 23:48:54 »
Oja die dronken chinezen op de hotelkamer... hilarisch moment blijft dat toch. ::rofl::
ja, jij ( als geen ander) weet dat soort dingen nog. Was toen even hecktisch hoor!!!
Vooral omdat ik ook een paar pilsjes, van hun gekregen, op had. En later met hun op de vuist, te gek voor woorden maar de productie zat( lees lag!) te ver van ons vandaan. En geloof me 10 van die chinezen is geen partij voor me hoor!!!! ::oink::
greetz rinck

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #117 Gepost op: 27-11-2010, 15:44:19 »
 ::tandpastasmiley::
eigenlijk zijn er dus al ruim meer dan 100.000 hits als je deze er bij op telt, toch?
2 jaar na dato en 4 jaar na dato zou nu gezamenlijk 5 jaar na dato moeten worden.
Wat gaan we daaraan doen???
grtz rinck  ::pinokkio::

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #118 Gepost op: 12-12-2010, 22:29:15 »
wellicht een duidelijke HINT dat Peking Express terug op de buis moet! ::zwaai::
Je kan het hebben jongen!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Expeditie Robinson, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #119 Gepost op: 13-12-2010, 13:09:00 »
::regenboog::
inmiddels "les" gegeven in Hoogezand op het Aletta Jacobs college.
Was echt heel leuk. De les maakt deel uit van een project: vertrekken en weerszien!
'k Heb wat vertelt over de voorbereiding van de reis, vertrek en het meedoen aan zo'n soort programma. Heel wat vragen gekregen en natuurlijk veel mensen, met name meisjes,die wel graag mee willen doen aan zo'n programma. De nazit, waarbij de leerlingen na de officiele les nog benieuwd waren naar de einduitslag en met name onze rol in dat geheel bracht nog weer veel vragen met zich mee. Zo blijft het actueel ondanks dat het alweer een paar jaartjes geleden is. Wellicht dat het mooi is om straks, als het project afgerond is, om een paar essays hier te vermelden/op te nemen. Moet ik "test" maar eens even vragen hoe dat gaat/moet!!! Of anders de leerlingen te vragen of ze het hier willen posten!
grtz rinck
:o welke klas? Ik zit op die school!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human