Auteur Topic: Peking Express 4 jaar na dato!  (gelezen 138082 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #140 Gepost op: 17-04-2011, 16:13:43 »
en Molletje, al iets gehoord van mams???? ::joehoe::
Mijn moeder lijkt het wel wat, maar de andere dames heeft ze nog niet zo ver gekregen... Maar ik help haar regelmatig herinneren dat ze de anderen moet overtuigen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #141 Gepost op: 26-04-2011, 20:07:11 »
Mijn moeder lijkt het wel wat, maar de andere dames heeft ze nog niet zo ver gekregen... Maar ik help haar regelmatig herinneren dat ze de anderen moet overtuigen...
Hé 'molletje',
morgen bij de oud-medewerkers van de RDW. 'k Heb het spul dus weer actueel en klaarliggen, dus eh.... hoe zit het met mams en haar vriendinnen en jij zelf natuurlijk????

Verder maak ik jullie, allen dus, wel eens melding van mijn 'herkenning' op straat. Nou nu zo langzamerhand 6 jaar na dato dacht ik van dit was het!!!! Nou nee dus.......
afgelopen week weer twee totaal verschillende lokaties ( één was de vuilstort!!!) mensen die mij aankijken en zeggen; "waar ken ik je toch van?". Nou ik dan geen idee.... en dan zoineens..... ja,ja ik zie het jij bent rinck van PE.... nou ja zeg, wat doe jij hier????
Nou wat denk je???.....
doeg rinck

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #142 Gepost op: 29-05-2011, 15:28:30 »
Dan hebben er toch nog wel wat mensen naar de serie gekeken! Maar ja Rinck zoals Kris het zei in serie: Die Rinck das een grote hè... en dat is zo ::rofl::
Je kan het hebben jongen!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #143 Gepost op: 21-06-2011, 12:01:20 »
Dan hebben er toch nog wel wat mensen naar de serie gekeken! Maar ja Rinck zoals Kris het zei in serie: Die Rinck das een grote hè... en dat is zo ::rofl::
zal binnenkort Kris weer eens bellen, laat je wel weten hoe en wat
'k Heb nog een uitnodiging van hem, wie weet!!!
grtz rinck

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #144 Gepost op: 24-06-2011, 15:12:35 »
JAAAAAA!!!! ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe::
Je kan het hebben jongen!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #145 Gepost op: 27-06-2011, 12:06:24 »
JAAAAAA!!!! ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe::
volgens mij istie op vakantie..... of aNDER TEL.NO?
WHO KNOWS.
Wat ik wel weet is dat Natalie vandaag jarig is.
Weten jullie dat zij echt een 'stoer wijf" is. Zij heeft echt dingen uitgehaald die voor een vrouw te gek zijn om te doen. Maar zij deed ze! Zal haar eens vragen of ik dat hier mag vermelden?????
grtz rinck
Nat. gefeliciteerd!!!

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #146 Gepost op: 7-08-2011, 17:31:57 »
Hey Rinck,

nou word ik wel nieuwsgierig wat die Nathalie allemaal heeft uitgespookt toen de camera´s er ff niet bij waren ;D
Je kan het hebben jongen!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #147 Gepost op: 15-08-2011, 14:11:53 »
Hey Rinck,

nou word ik wel nieuwsgierig wat die Nathalie allemaal heeft uitgespookt toen de camera´s er ff niet bij waren ;D

'k heb haar gevraagd maar nog geen respons gekregen. Ze heeft iets gedaan wat natuurlijk buiten het beeld va'n de camera's is gebleven maar echt stoer jongen , niet te geloven!!!! En dat voor zo'n meissie ( toen hé!) ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #148 Gepost op: 7-10-2011, 09:23:28 »
van tijd tot tijd laat ik jullie weer eens weten hoe dat gaat als je weer eens herkend wordt! Nou elke keer is het weer anders. Dat het zo langzamerhand wat verwaterd mag duidelijk zijn maar soms wordt het ook wat hilarisch, schrijf dit met enig zelfspot hoor!

Ben nog steeds 'druk' met mijn project zorg voor Paard en Landschap ( zie www.paardenindrenthe.nl )om zo de verrommeling in het landschap tegen te gaan. Tijdens het erfbezoek komen we natuurlijk bij de mensen thuis en dat is elke keer weer anders. Peking express komt wel eens aan de orde maar vaker niet dan wel. Zo kwamen we bij een paardenhouder in Koekange ( Drenthe) en de moeder zei direct; "Waar ken ik u toch van?". Komt het weer dacht ik nog maar zei niets en gaf geen hints. Het gesprek ging natuurlijk over het erf en de aankleding daarvan. Maar steeds ging het weer; " U komt me zo bekend voor"! Zo'n erfbezoek duurt een uurtje en bij het afscheid viel het kwartje: Ja ik zie het nu!!!, u lijkt precies op Arie, een zoon van vrienden van ons!. Nou ja weer een lookalike zal ik maar zeggen!!!!
doeg rinck

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #149 Gepost op: 23-10-2011, 21:37:56 »
 ::oink::
soms is het echt niet te geloven!!!!
Vanmiddag een lezing gegeven over Bomen in het Landschap.
Komt er gelijk in het begin van de lezing een mevrouw op me af:
"ik ben hier niet voor de lezing hoor, maar je hebt meegedaan aan Peking Express
en 'k wou je wel een in levende lijve zien". Nou nu ik hier toch ben!!!!
Inmiddels haat 7 jaar geleden!!!!!
Hoezo wat morgen in de krant staat ben ik overmorgen vergeten!!!!!
slaap lekker ,
rinck

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #150 Gepost op: 19-11-2011, 18:15:19 »
Als je hier in de buurt zou zijn met wat voor project dan ook dan zou ik ook gaan omdat je van PE bent ;D
Je kan het hebben jongen!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #151 Gepost op: 12-12-2011, 09:46:17 »
Als je hier in de buurt zou zijn met wat voor project dan ook dan zou ik ook gaan omdat je van PE bent ;D

Nou ja van jou '' verwacht'' ik dat ook een beetje, hurricane. Jij bent ook vrij fanatiek hier op het net van PE. Maar totaal '' onbekende'' zal ik maar zeggen, die waarschijnlijk ook niet het totaal van het programma, toendertijd, gevolgd hebben, dat die nog steeds daar op duiden is toch wel bijzonder!! ''k Heb niet zoveel projecten meer richting Friesland, nog wel een klus in de boomverzorging maar niets meer tav Peking Express. De laatste was in Siddeburen ( Groningen) en was weer prachtig, blijft een aparte ervaring hoor, 6 jaar na dato nog steeds daarover vertellen!!!! We zullen zien hoe lang het nog voortduurt, intussentijd eerst weer kerst enzo!! ''t Ga u en de uwen goed.
grtz rinck

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #152 Gepost op: 7-03-2012, 09:06:53 »
 ::tandpastasmiley::
Nou deze topic ook maar weer ens 'opvullen'.
Gisteren ( nee eersgisteren 5 mrt.) een pracht van een ervaring gehad.
'k Heb voor het eerst in mijn leven een buizerdnest verplaats van de ene boom in een andere!
Als je het Nieuwsblad van het Noorden leest dan kun je artikel wat daarover geschreven is bekijken. Tjsonge wat een mooie klus zeg. Opdracht van een boer die een stukje bos gaat kappen. In één van de te vellen bomen zat een nest, die hebben we er dus uitgehaald, met vergunning, en herplaats in een mooie berk daar in de buurt. Nee geen Peking- ervaring maar wel prachtig om te doen. Wel weer mag om te ervaren dat het artikel "waaghals redt huis van ma buizerd' heet en ik vandaag thuis zit met een geschaafde rug door een tak ( zie mijn andere topic!)Oh , als ik mijn engeltjes niet had!!! 't Zijn nog dezelfde als die toen tijdens Peking hoor. Oh (2), nog een nieuwtje Jorien haar tweede komt eraan, dwz haar tweede kindje, ja ja Rinck wordt nogmaals OPA!!!!
grtz.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #153 Gepost op: 7-03-2012, 11:16:20 »
Oh (2), nog een nieuwtje Jorien haar tweede komt eraan, dwz haar tweede kindje, ja ja Rinck wordt nogmaals OPA!!!!
grtz.
Gefeliciteerd!
Ich bin ein Bärliner!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express 4 jaar na dato!
« Reactie #154 Gepost op: 19-03-2012, 14:05:01 »
Gefeliciteerd!
hé molletje, als alees goed gaat dan komt er vandaag weer zo'n wondertje bij!!!. We zitten te wachten.
grtz