Auteur Topic: koppel Wendy & Yves (B)  (gelezen 106471 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #180 Gepost op: 21-04-2006, 19:13:10 »
Ik vind dit echt n koppel wat van andermans succesen profiteert, zoals bij dat restaurant met Inge en Lien gingen ze gewoon zitten zonder te vragen, ze liften met andere koppels mee, Frank en Bliss lieten hun voor tijdens een eliminatieronde, maar zelf doen ze nooit eens iets goeds voor een ander koppel, echt walgelijk dat Yves dan alles zit uit te rekenen om als eerste aan te komen ::ohno::
ikke,ik denk je eens op de site van Yves en Wendy een kijkje moet nemen.  ::jaja:: ::jaja::

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #181 Gepost op: 21-04-2006, 22:24:19 »
ikke,ik denk je eens op de site van Yves en Wendy een kijkje moet nemen.  ::jaja:: ::jaja::
Link? :P

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #182 Gepost op: 21-04-2006, 22:27:32 »
op de linkpagina  :P  ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #183 Gepost op: 21-04-2006, 22:45:57 »
Oowjah ik trek sommige opmerkingen ff in, ze laten dus toch een heel ander beeld zien dan wat de werkelijkheid is...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #184 Gepost op: 24-04-2006, 08:43:36 »
De actie van Yves met de stopvlag dit keer vond ik nogal gluiperig. Eerst continu beweren dat ie onpartijdig is en met dát argument een verbond met Jimmy & Amir en Frank & Bliss blokkeren, maar vervolgens toch stiekem geld aan het andere kamp geven...  ::niet-ok::
Wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je voor het andere kamp bent, want dit soort huichelarij vind ik nogal kinderachtig.  ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline faisal.tuning

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • no pain no game~!
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #185 Gepost op: 24-04-2006, 13:36:31 »



weg ermee!!!! ::jaja::

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #186 Gepost op: 24-04-2006, 17:18:02 »
Wazige actie, waar Wendy het volgens mij niet helemaal mee eens was.
Vond het net veelbelovend dat ze beiden weigerden mee te doen en vervolgens doet Yves zoiets, vond ik nogal vreemd.
Zeker omdat ze eerst ook zo'n dikke maatjes waren met Frank en Bliss. ::niet-ok::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #187 Gepost op: 24-04-2006, 17:26:10 »
Zoals het op mij overkwam, wilden W&Y helemaal geen verbond met wie dan ook aangaan. Er kwam voor de veiling echter nogal wat druk vanuit het J&A kamp en daana ook vanuit het M&T kamp. Vandaar dat Yves zich gedwongen voelde om uiteindelijk toch maar een kamp te kiezen en toen voor M&T heeft gekozen. Maar nogmaals, zo kwam het op mij over. ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #188 Gepost op: 24-04-2006, 17:32:29 »
Maar nogmaals, zo kwam het op mij over. ::)

Op mij ook. Wendy zei ook dat die vlag haar niet boeide. Volgens mij zwichtte Yves gewoon voor de smekende ogen van Theo(met wie hij net zo goed al eens samen had gelift) en ik vond dat gesmoes van J&A en F&B ook zeer irritant  ::niet-ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #189 Gepost op: 24-04-2006, 17:34:55 »
'Die vlag zegt met gewoon niks'
Huichelaar

Offline laurantje

  • Forumlid
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #190 Gepost op: 27-04-2006, 23:42:14 »
Yves en Wendy winnen helemaal niets. Het enige waar ze goed in zijn is anderen doen verliezen. En dan nog bij voorkeur hun "vrienden voor het leven" die hen altijd hebben geholpen en zelfs voor laten gaan.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #191 Gepost op: 28-04-2006, 00:53:58 »
Yves en Wendy winnen helemaal niets. Het enige waar ze goed in zijn is anderen doen verliezen. En dan nog bij voorkeur hun "vrienden voor het leven" die hen altijd hebben geholpen en zelfs voor laten gaan.

Beetje slechte verliezer Laurantje omdat je zus eruit ligt? ::) ;D
Geniet nooit met mate...

Offline laurantje

  • Forumlid
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #192 Gepost op: 28-04-2006, 13:05:02 »
ik hen een zus, maar ik denk niet dat zij van het bestaan van peking express iets afweet.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #193 Gepost op: 28-04-2006, 17:42:50 »
ik hen een zus, maar ik denk niet dat zij van het bestaan van peking express iets afweet.

Ow, dus je bent niet de broer van Lien terwijl je wel dezelfde achternaam hebt, je je negatieve mening over W&Y al na aflevering 1 klaar had en I&L constant aan het verdedigen bent? ::)
Geniet nooit met mate...

Offline laurantje

  • Forumlid
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #194 Gepost op: 28-04-2006, 17:59:38 »
toch niet! Op zoek naar een mol?

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #195 Gepost op: 28-04-2006, 18:13:45 »
toch niet! Op zoek naar een mol?

Nou, misschien ben je dan de vader of een ander familielid. Je kende I&L iig al vóór Peking Express. Zoveel is mij wel duidelijk.

Ik wilde alleen ff laten zien hoe "objectief" je bent. That's all! ::zwaai::
Geniet nooit met mate...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #196 Gepost op: 30-04-2006, 13:59:26 »
Technisch en sluw terzelfdertijd   ::rofl:: ::rofl:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: 8) 8)

Offline i2i

  • Forumlid
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #197 Gepost op: 30-04-2006, 14:07:29 »
wendy, mooi meisje!

Offline dolle koe

  • Forumlid
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #198 Gepost op: 30-04-2006, 14:10:57 »
Ik vind dit echt n koppel wat van andermans succesen profiteert, zoals bij dat restaurant met Inge en Lien gingen ze gewoon zitten zonder te vragen, ze liften met andere koppels mee, Frank en Bliss lieten hun voor tijdens een eliminatieronde, maar zelf doen ze nooit eens iets goeds voor een ander koppel, echt walgelijk dat Yves dan alles zit uit te rekenen om als eerste aan te komen ::ohno::
helemaal gelijk!
en frank en bliss waren vrienden voor het levn laat me niet lachen ze zij sluw,maar ja die geraken dan waarschijnlijk ook het verst maar als je zo moet winnen  zielig amai >:(
« Laatst bewerkt op: 30-04-2006, 14:23:38 door mapel »

Offline laurantje

  • Forumlid
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #199 Gepost op: 30-04-2006, 17:33:51 »
Test, ik merk wel dat je je visie over mij met een knipoog verdedigt, maar wat objectiviteit betreft, toch een beetje verduidelijking.

-Het eerste wat moet gezegd worden over objectiviteit over een programma als Peking express, is dat dit een zeer moeilijke oefening is. Je beschikt niet over het volledige verhaal, en belangrijker: de koppels zijn zo gekozen, dat bijna iedereen wel een favoriet heeft. Het gevolg daarvan is dat bijna alle commentaren subjectief zijn.

-De kunst bestaat er dan in om zo objectief mogelijk te blijven:

1)Daarvoor probeert Laurantje om eerst na te denken voor dat hij een mening geeft. En als hij een mening geeft over een persoon die op het forum post, dan is het logisch dat hij eerst alle berichten leest die de persoon op het forum geplaatst heeft

Bijvoorbeeld: als ik zou vinden dat Laurantje te veel kritiek geeft op Yves en Wendy, dan zou ik merken dat Laurantje 45 berichten heeft geplaatst, waarvan er vier zijn die kritisch zijn over Yves en Wendy. Het eerste bericht dateert van 28/3. (rond vierde uitzending) Als ik verder lees zou ik merken dat de favorieten van het eerste uur voor Laurantje Jan en Miranda zijn. De kritiek is geplaatst omdat Yves en Wendy de favorieten tegenwerken. Ik zou dan zeker niet gaan posten dat Laurantje reeds bij de eerste uitzendig kritiek klaarheeft voor Yves en Wendy. Later lees je nog twee berichten over het niet lenen van wat geld aan Inge en Lien. Ik denk niet dat ik hier met mijn mening alleen stond.Door tegengestelde visies van de betrokken koppels is dit onderwerp verzand in een welles-nietes spelletje waar we niets aan hebben. Het laatste bericht met kritiek gaat over het liegen en geld achter de rug toeschuiven van Yves. Hierover zijn veel reacties geschreven, en een welles-nietes- spelletje is het niet geworden, de beelden waren duidelijk genoeg.
Besluit : Laurantje heeft niet zomaar negatieve berichten rondgestrooid over Yves en Wendy, ze zijn zeer beperkt en geargumenteerd.

2)Ga niet zoeken in e-mail adressen van mensen op het forum om op die manier te proberen de discussie stil te leggen met uitspraken als: jij bent de broer van sidonia, en jij de vader van jerommeke of beter nog: jij bent de nicht van een nicht ::tandpastasmiley:: en als het dat niet is kunnen we verder raden.
Het zijn de berichten op dit forum die geanimeerd moeten zijn, niet de anonieme personen die er achter zitten. Dit forum moet boeiende discussies opleveren. Berichten waar je het niet mee eens bent, daar kan je tegen argumenteren. raden naar identiteiten levert alleen maar domme discussies op waar niemand iets aan heeft.

3)Geef niet alleen negatieve kritiek: Laurantje heeft zich positief uitgelaten over meerdere kandidaten, en felicitaties overgebracht.(zie meerdere berichten)

4)Relativeer naar de lezers je eigen teksten eens: het gaat om een spelprogramma.Laurantje schrijft hierover: alle koppels zijn uniek en die verscheidenheid maakt PE zo boeiend. Iedereen kan zijn favoriete deelnemers kiezen en zijn support uiten.En iedereen kan zijn mening geven over zijn mindere favorieten. Echt demokratisch en top.
Ook voor de jongste deelnemers moeten we wat begrip hebben als zij eens over de schreef gaan:hierover kan je ook een bericht lezen van Laurantje.

Algemeen besluit: Laurantje is demokratisch, kritisch als het nodig is, behulpzaam als mensen op het forum er om vragen, en positief ingesteld als kandidaten zich eerlijk inzetten. het is niet de bedoeling van Laurantje om het forum te besmeuren, maar om geanimeerde discussies op te zetten.