Auteur Topic: koppel Wendy & Yves (B)  (gelezen 105851 keer)

Offline Trivandrum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jan & Miranda | Lut & Chris
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #240 Gepost op: 8-05-2006, 21:05:42 »
Ik denk eigenlijk dat de spelleiding nog wel over een straf gedacht heeft. Maar aangezien dat zelfde koppel vlak daarvoor ook al een straf had gekregen, hebben ze geen tweede keer willen straffen. Maar ik denk dat ze in één van die volgwagens flink hebben zitten mopperen. Die vraag van Art aan het einde was ook niet voor niks.

Misschien heeft de spelleiding een aantal omzeil-acties over het hoofd gezien en geen verbod hier in het regelement opgenomen. Yves & Wendy hebben dan gewoon gebruikt gemaakt van de onduidelijkheid van de regel.

Daarnaast, wat betreft de geheime lift van Yves & Wendy. Ik vind niet echt dat Jimmy & Amir Yves & Wendy terug hebben gepakt met het bus-geintje. Yves & Wendy hebben hun straf gekregen, dat is terecht: Oké. Ik denk dat ze zelf ook wel hebben geweten dat er een straf bovenaan de berg stond te wachten als ze mee zouden liften, maar gewoon geen zin meer hadden om nog 2 uur te blijven lopen. Dan vind ik het toch wel oké van Yves & Wendy.

Offline Telminator

  • Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Tour 2006,2007,2012,2015, 2018,2022 & 2023
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #241 Gepost op: 9-05-2006, 17:06:48 »
De straf voor Y&W was veel te mild,.
- Ze waren pas 45 min onderweg terwijl het 2 uur lopen was
- Ze krijgen maar een uur straftijd
- DIt is geen straf maar al 15 min winst

Bovendien:
- is het twee ur lopen als je doorloopt, maar Wendy was al voor de helft kapot, waardoor de wandeltocht zeker veel langer dan twee uur zou duren
- hebben Y&W door de lift lekker uit kunnen rusten en konden ze fit verder liften


Offline PE-fan

  • Forumlid
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #242 Gepost op: 12-05-2006, 20:53:14 »
Yves & Wendy waren al vanaf aflevering 1 een koppel waar ik niets van moest weten en naarmate PE op z'n einde loopt heb ik nog minder sympathie voor hen gekregen. Oké de trucjes die Yves bedenkt zijn misschien wel slim bedacht maar ik vind dat toch allemaal maar een schijnheilig gedoe ze. En dan Wendy die na hun straf zei tegen Yves dat hij haar nu toch wel zal moeten aanmoedigen want ze zag het niet goe meer zitten op dat moment. Dat is net alsof ik bv. tijdens de examenperiode zou zeggen tegen m'n zus: "Zeg ge moet me wel een beetje aanmoedigen nu ze want anders ga'k ni kunnen leren voor de examens" Das gewoon om aandacht vragen. :-\\ Nee echt, ik hoop dat ze volgende week afvallen en niet in de finale geraken.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #243 Gepost op: 13-05-2006, 15:35:40 »
Ik vind ze juist wel ok....
Ik vind juist Jimmy en Amir echt 2 schijnheilige mannen, die alleen maar willen winnen en ik hoop echt dat ze niet in de finale komen....

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #244 Gepost op: 13-05-2006, 16:06:32 »
Iedereen wil winnen.
Maar de manier waarop Amir & Jimmy dat doen vind ik heel wat eerlijker dan die van Yves & Wendy.  ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #245 Gepost op: 13-05-2006, 16:13:50 »
Iedereen wil winnen.
Maar de manier waarop Amir & Jimmy dat doen vind ik heel wat eerlijker dan die van Yves & Wendy.  ::jaja::
::oink::  Amir en Jimmy? eerlijk ::oink:: nou...eerlijk gezegd... nee... bv. die keer dat ze met marc en theo stonden en toen ineens met zijn tweeen met die pick-up wegreden...
Yves speelt het gewoon slim, misschien niet altijd eerlijk, maar Amir en Jimmy spelen oneerlijk, ze overtreden meer de 'ongeschreven regels' en Chris en Lut spelen het gewoon gewoon..  ;)
« Laatst bewerkt op: 13-05-2006, 16:36:38 door mirtjuh »
I'm a real big goblin..

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #246 Gepost op: 14-05-2006, 22:02:51 »
Goed dat jullie in de finale zitten  :D ::ok::

Jullie mogen van mij proberen om nog een amulet te winnen, maar als dat niet lukt zou ik het flauw vinden om nog proberen te winnen. Want daar hebben jullie toch verder niks aan behalve de eer. Dat is natuurlijk ook heel belangrijk, maar als jij toch niks hebt en Chris&Lut wel... ik zou dat flauw vinden  :-\\
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #247 Gepost op: 14-05-2006, 22:44:38 »
Goed dat jullie in de finale zitten  :D ::ok::

Jullie mogen van mij proberen om nog een amulet te winnen, maar als dat niet lukt zou ik het flauw vinden om nog proberen te winnen. Want daar hebben jullie toch verder niks aan behalve de eer. Dat is natuurlijk ook heel belangrijk, maar als jij toch niks hebt en Chris&Lut wel... ik zou dat flauw vinden  :-\\
Als je als eerste aankomt krijg je sowieso een amulet, denk ik

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #248 Gepost op: 14-05-2006, 23:55:27 »
ja zij gaan winnen ::jaja::
had ik het niet gezegd :) :D
Menno is gek

Offline M3nd0

  • Forumlid
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #249 Gepost op: 15-05-2006, 10:36:05 »
Ik hoop niet dat ze gaan winnen, maar ik denk het van wel. Ik hoop dat de 2 dames winnen, want dan wint er gelukkig weer eens tenminste 1 Nederlander.

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #250 Gepost op: 15-05-2006, 11:09:01 »
De enige reden dat ik hoopte dat Amir en Jimmy in de finale zouden komen was omdat ze Nederlanders zijn. Opzich maakt me het niets uit, maar drie jaar een Belgisch koppel zal wel erg zijn =/

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #251 Gepost op: 15-05-2006, 14:49:28 »
De enige reden dat ik hoopte dat Amir en Jimmy in de finale zouden komen was omdat ze Nederlanders zijn. Opzich maakt me het niets uit, maar drie jaar een Belgisch koppel zal wel erg zijn =/

Ik had liever een leuk, belgisch koppel als winnaar gehad dan Jimmy en Amir als Nederlanders
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #252 Gepost op: 15-05-2006, 22:18:51 »
Nog leuker is een gemixed koppel dan winnen Nederland en belgië beide ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #253 Gepost op: 15-05-2006, 22:42:55 »
Precies en daarom moeten Chris en Lut ook winnen.  ::hypocriet::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #254 Gepost op: 15-05-2006, 23:00:55 »
Nog leuker is een gemixed koppel dan winnen Nederland en belgië beide ;)
Chris & Lut rulennnnn 8)

Offline addict

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • widm addict
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #255 Gepost op: 16-05-2006, 10:20:59 »
Yves en Wendy is niet mijn favoriet, had liever jimmy en amir in de finale gezien naast chris en lut...

Verder vind ik dat Wendy maar voor spek en bonen mee doet... Yves had veel verder kunnen komen zonder haar, hij doet al het werk...
I'm confused... Wait, maybe I'm not..

Offline dolle koe

  • Forumlid
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #256 Gepost op: 16-05-2006, 10:32:40 »
Yves & Wendy waren al vanaf aflevering 1 een koppel waar ik niets van moest weten en naarmate PE op z'n einde loopt heb ik nog minder sympathie voor hen gekregen. Oké de trucjes die Yves bedenkt zijn misschien wel slim bedacht maar ik vind dat toch allemaal maar een schijnheilig gedoe ze. En dan Wendy die na hun straf zei tegen Yves dat hij haar nu toch wel zal moeten aanmoedigen want ze zag het niet goe meer zitten op dat moment. Dat is net alsof ik bv. tijdens de examenperiode zou zeggen tegen m'n zus: "Zeg ge moet me wel een beetje aanmoedigen nu ze want anders ga'k ni kunnen leren voor de examens" Das gewoon om aandacht vragen. :-\\ Nee echt, ik hoop dat ze volgende week afvallen en niet in de finale geraken.
schijnheiligheid dat mag je wel zeggen amaai niet! hij is zo achterbaks als je zo in de finale moet komen awel ze amai  ::schaam:: ik zou me schamen in ule plaats kutKOPPEL ::niet-ok::

Offline Arie-Els

  • Forumlid
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #257 Gepost op: 16-05-2006, 10:56:57 »
Yves: klasse je had net zo goed in je eentje mee kunnen doen(op de bank komt Wendy over als een blok aan je been). Briljante acties.

Ik vond Amir en Jimmy leuker, maar je hebt het in Tibet gewoon slimmer gedaan.

Petje af. Nu de andere dames laten winnen!

acer

  • Gast
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #258 Gepost op: 16-05-2006, 12:46:49 »
Wendy is wel knap wie eeft aar email adres ?

Offline Big D.

  • Forumlid
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #259 Gepost op: 17-05-2006, 11:36:58 »
Ja, Yves, je bent een sluwe vos. Je hebt het spel hard en goed gespeeld. Natuurlijk heb je een aantal achterbakse acties gedaan....maar ja het gaat om de overwinning...

Ook ik vind het heel jammer dat Amir en Jimmy weg zijn. Met hun was het wel leuke TV. Bij jullie is dat wat minder. Al kijk ik erg graag naar Wendy  :P
Hoe zit dat eigenlijk met julie.......ex-partners ????