Auteur Topic: koppel Wendy & Yves (B)  (gelezen 106492 keer)

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #140 Gepost op: 9-04-2006, 19:51:14 »
Nou ik kan me nog herinneren dat ze samen met, ik meen de twee heren,  achter in een laadbak van een auto zat en daar Miranda en Jan beslist af zat te kraken omtrent hun asociale liftgedrag. Daar had ik niks van meegekregen. Dus voor de kijker was dat beslist uit de lucht gegrepen. Ze trok daarbij die twee heren en later ook Bliss en haar vader mee en creeerde daardoor een antihouding ten opzichte van Jan en Miranda. Later in de bus mochten Miranda en jan er niet in. Daartoe had ze Amir en Jimmy aangezet, die alleen maar uit de tweede hand hebben kunnen horen wat een asociale figuren Jan en Miranda wel niet waren. Oke nogmaals. Het is maar wat wij te zien krijgen, maar op mijn water afgaande heb ik het gewoon niet op Wendy en Yves.  ::)

Ik hoop dat je je realiseert hoezeer je zelf aan het speculeren bent hier? Het eerste deel van je relaas klopt. Er waren ergernissen t.a.v. Jan en Miranda, en als het inderdaad zo ging, dan was dat trouwens niet ten onrechte. Ben ik persoonlijk meer van het type dat dan zegt: "Luister eens, zoeken jullie ook eens mee", maar goed, het was beslist niet alleen Wendy die kritiek had. Ik vond het bijzonder onaardig en achter-de-rug-om richting Jan en Miranda (die eerder sloom waren dan van kwade wil), maar nogmaals: Wendy had daar beslist geen overduidelijke hoofdrol.

Het tweede stuk van je verhaal is volledig uit de lucht gegrepen. De hele laadbakgroep (om ze zo maar even te noemen) had kritiek op Jan en Miranda, en nergens blijkt uit dat dat door opstoken van specifiek Wendy kwam. En Amir en Jimmy zijn net zozeer door Marc en Theo opgestookt als door Wendy en Yves. "Had ze Amir en Jimmy aangezet" stoelt dus op niets anders dan jouw water, en dat mag voor jou grond genoeg zijn, mij overtuigt het niet. Ik vertrouw mijn eigen water niet eens, laat staan dat van anderen.
« Laatst bewerkt op: 9-04-2006, 19:57:05 door Starry Night »

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #141 Gepost op: 9-04-2006, 21:46:31 »
Het zijn echt mijn favorieten... en die manier van Wendy om een lift te regelen  ::ok:: , werkt zo altijd *ervaring*voor me punten op school, werkt altijd  ;)
I'm a real big goblin..

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #142 Gepost op: 9-04-2006, 22:00:40 »
Ik hoop dat ze er de volgende eliminatie-etappe uitliggen.
First you go backwards, but then forwards again

Offline polletje

  • Forumlid
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #143 Gepost op: 9-04-2006, 22:16:51 »
Wendy doet mijn oude mannenhart weer lekker snel kloppen. Bedankt Wendy!

Offline @nemo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #144 Gepost op: 9-04-2006, 22:28:34 »
hahahaha, wat heb ik goed gelachen: Eerst noem jij Jan en Miranda KUTKOPPEL!!! maar dan ga je wat zitten janken als Inge jou een Bitch noemt???
Groot gelijk heeft ze!Ik kan me voorstellen dat je in the Heat of the game wel eens boven je kookwater gaat!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #145 Gepost op: 9-04-2006, 23:51:56 »
hahahaha, wat heb ik goed gelachen: Eerst noem jij Jan en Miranda KUTKOPPEL!!!

Wanneer noemde Wendy Miranda en Jan een kutkoppel?

Overigens heb ik me ook geërgerd aan de achter-de-rug-om-manier waarop Jan en Miranda veroordeeld werden voor gedrag dat volgens mij eerder van naïviteit/sloomheid getuigde dan van 'kut'gedrag. Maar die manier werd pertinent niet alleen door Yves en Wendy gehanteerd, en de laatste weken vind ik hen niet onsympathiek. Zo reageerden ze uitermate beheerst en volwassen op Lien en Inge, want dat was heus heftig. Bovendien denk ik dat Wendy's 'kutkoppel' sloeg op in haar ogen ongeoorloofd gedrag (maar ik kan het me dus niet herinneren), terwijl Lien's 'bitch' plaatsvond n.a.v. een spelregel, waartegen Wendy en Yves niks konden doen. Ze MOESTEN een koppel kiezen. En dat maakt je natuurlijk geen bitch. Misschien heeft Wendy er helemaal geen moeite mee een bitch genoemd te worden als het terecht is, maar wel als het niet terecht is, zoals in dit geval.

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #146 Gepost op: 10-04-2006, 11:27:58 »
Wendy doet mijn oude mannenhart weer lekker snel kloppen. Bedankt Wendy!

Damn inderdaad... wat een mooie meid  ::love::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #147 Gepost op: 10-04-2006, 11:36:07 »
Damn inderdaad... wat een mooie meid  ::love::

Ik kan alleen maar ja knikken!! ::jaja:: ::love::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #148 Gepost op: 10-04-2006, 19:16:02 »
Wendy doet mijn oude mannenhart weer lekker snel kloppen. Bedankt Wendy!

ben ik het ook mee eens!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #149 Gepost op: 10-04-2006, 19:54:42 »
Bovendien denk ik dat Wendy's 'kutkoppel' sloeg op in haar ogen ongeoorloofd gedrag (maar ik kan het me dus niet herinneren)
Nee, dat was het moment dat Jan & Miranda besloten om samen verder te reizen (zonder dat te melden...schijnbaar), nadat ze een hele tijd met de andere leden van 'de laadbakgroep' waren meegereden, en diezelfde leden toekeken hoe Jan & Mir voor hun neus wegreden.

terwijl Lien's 'bitch' plaatsvond n.a.v. een spelregel, waartegen Wendy en Yves niks konden doen.
Ik denk eerder vanwege het feit dat Yves naar hun toekwam en zei dat het niets persoonlijks is dat Inge en Lien 'het blok' kregen toegwezen. En dat was schijnbaar de druppel voor Inge (Dat juist die uitspraak uit de mond van Inge kwam verbaasde me een beetje. Maar dit terzijde) na de twee eerdere kleine incidenten.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #150 Gepost op: 10-04-2006, 19:56:08 »
Ik kan eigenlijk niet zo groot hoogte krijgen van dit koppel. Dat zal ongetwijfeld ook enigzins door de montage komen. Eerst mocht ik ze helemaal niet, toen vond ik ze geweldig. Afgelopen aflevering heb ik Yves en Wendy naar hartelust aangemoedigd. Maar nu Inge en Lien er dan uit zijn, besef ik dat Yves en Wendy van mij dan toch wel de volgende mogen zijn. Ik snap er zelf ook niks van  ???

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #151 Gepost op: 10-04-2006, 22:07:03 »
Nee, dat was het moment dat Jan & Miranda besloten om samen verder te reizen (zonder dat te melden...schijnbaar), nadat ze een hele tijd met de andere leden van 'de laadbakgroep' waren meegereden

Dat is toch 'ja' dan? In Wendy's ogen ongeoorloofd gedrag namelijk.

Ik denk eerder vanwege het feit dat Yves naar hun toekwam en zei dat het niets persoonlijks is dat Inge en Lien 'het blok' kregen toegwezen.

'Bitch' is anders een zeer op vrouwen gericht scheldwoord. Het betekent zoveel als 'teef'. Waarom zou Inge Wendy uitschelden voor iets dat Yves zegt/doet?
« Laatst bewerkt op: 10-04-2006, 22:11:32 door Starry Night »

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #152 Gepost op: 10-04-2006, 22:38:42 »
Ik heb het nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik reeds vanaf het begin fan was van Yves en Wendy (vooral van Wendy dan  ::) ::) ).
Maar 1 iets vraag ik mij af,Vanaf het minste woordje van kritiek op zowel Yves of Wendy,reageert Starry Night.
Ik beweer niets,ik vraag me gewoon af wie Starry Night is?

Is het Yves? is het Wendy? is het een goede kennis?
Iig is er volgens mij iets verdachts aan de reacties van Starry Night  ::jaja:: ::jaja::

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #153 Gepost op: 10-04-2006, 22:55:58 »
Ik heb het nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik reeds vanaf het begin fan was van Yves en Wendy (vooral van Wendy dan  ::) ::) ).
Maar 1 iets vraag ik mij af,Vanaf het minste woordje van kritiek op zowel Yves of Wendy,reageert Starry Night.
Ik beweer niets,ik vraag me gewoon af wie Starry Night is?

Is het Yves? is het Wendy? is het een goede kennis?
Iig is er volgens mij iets verdachts aan de reacties van Starry Night  ::jaja:: ::jaja::

Is het Yves? Nee (verkeerde geslacht). is het Wendy? Nee (ik ben stukken ouder en stukken minder aantrekkelijk). is het een goede kennis? Neen.

Zijn Yves en Wendy mijn favoriete koppel? Nee.

Heeft Starry Night een gruwelijke hekel aan rammelende argumenten en in het wilde weg geplaatste beschuldigingen geplaatst door dubieuze fans van Inge en Lien, die IK er nou juist weer van verdenk directe connecties met het kleurige koppel te hebben? JA! Vandaar dat ik blijf discussiëren tot ik eindelijk eens een ECHT argument krijg waaruit zou moeten blijken dat ik subiet een hekel aan Y & W moet krijgen. En onzinargumenten, die blijf ik gewoon kalmpjes van tegencommentaar voorzien. Volgens mij is dat de bedoeling van een forum :P.
« Laatst bewerkt op: 10-04-2006, 23:00:11 door Starry Night »

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #154 Gepost op: 10-04-2006, 23:01:50 »
Is het Yves? Nee (verkeerde geslacht). is het Wendy? Nee (ik ben stukken ouder en stukken minder aantrekkelijk). is het een goede kennis? Neen.

Zijn Yves en Wendy mijn favoriete koppel? Nee.

Heeft Starry Night een gruwelijke hekel aan rammelende argumenten en in het wilde weg geplaatste beschuldigingen geplaatst door dubieuze fans van Inge en Lien, die IK er nou juist weer van verdenk directe connecties met het kleurige koppel te hebben? JA! Vandaar dat ik blijf strijden tot ik eindelijk eens een ECHT argument krijg waaruit zou moeten blijken dat ik subiet een hekel aan Y & W moet krijgen. En onzinargumenten, die blijf ik gewoon kalmpjes van tegencommentaar voorzien. Volgens mij is dat de bedoeling van een forum.
Je moet je ook bedenken Starry Night dat hier veel mensen alleen maar voor de 'fun' komen he. Met zo'n realityseries heb je niet vaak echt goede argumenten om iemand stom te vinden. Het is (bijna) allemaal gebaseerd op wat je op tv ziet. Ik vind het leuk om jouw reacties te lezen, omdat ze vaak goede argumenten bevatten of dat soort dingen. Maar velen hier kunnen dat niet, of hebben er geen zin in, wat ik zelf ook heel goed begrijp.

Ik mag Wendy & Yves ook niet. Waarom? Tsja, daar kan ik nu ook niet echt een reden voor bedenken waarvan je zegt; nou sta ik gelijk aan je kant. Dat is bij de meeste koppels zo, op een paar uitzonderingen na. Dus het is vaak voor mij dan heel erg moeilijk om een echt goed oordeel te vellen over kandidaten.

Ik vind het leuk om te discussieren, maar over realityseries gaat dat veel moeilijker dan "echte" onderwerpen. Ik verbaas me vooral over sommige reacties hier op koppels, met een enorm gescheld. Daar kan ik dan weer boos om worden.. Waar maken ze zich toch druk om.
« Laatst bewerkt op: 10-04-2006, 23:03:55 door Evenstar »
First you go backwards, but then forwards again

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #155 Gepost op: 10-04-2006, 23:26:47 »
...
Vandaar dat ik blijf discussiëren tot ik eindelijk eens een ECHT argument krijg waaruit zou moeten blijken dat ik subiet een hekel aan Y & W moet krijgen. En onzinargumenten, die blijf ik gewoon kalmpjes van tegencommentaar voorzien. Volgens mij is dat de bedoeling van een forum :P.

Shit, ik moet naar de dokter... ::) ik ben het met je eens. :P

Hoewel ik toegeef misschien iets gekleurd naar dit koppel kijk vanwege een bepaald iemand van dit koppel, heb ik eerlijk gezegd totaal geen aanleiding gezien waarom je een hekel aan dit koppel zou kunnen hebben behalve dan gevoelsmatig (het vrouwelijke water...  ??? )
Ok, er was inderdaad "iets" met Miranda en Jan, maar totaal niet duidelijk wat het nou precies was of wat de aanleiding hiervoor was. Een storm in een glas water wat mij betreft.

Oh en koekoe... Starry Night discusieert hier al een tijdje mee hoor. Ook al vorig jaar. Dus connecties Met Yves & Wendy lijkt me vrij out of the question.
Geniet nooit met mate...

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #156 Gepost op: 10-04-2006, 23:38:40 »
Dat is toch 'ja' dan? In Wendy's ogen ongeoorloofd gedrag namelijk.
Vooruit, maar ik geef alleen het moment aan die jij niet meer wist!

'Bitch' is anders een zeer op vrouwen gericht scheldwoord. Het betekent zoveel als 'teef'. Waarom zou Inge Wendy uitschelden voor iets dat Yves zegt/doet?
Opgekropte woede die al langer speelt waarvan zij denken dat Wendy de boosdoener is (concrete aanwijzingen heb ik ook nooit gevonden). Voordat je gaat zeggen of dat wel gerechtvaardigt is. Nee!

Trouwens..je hoeft mij echt niet de betekenis van bitch uit te gaan leggen hoor  ::ok::
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #157 Gepost op: 10-04-2006, 23:41:50 »
Je moet je ook bedenken Starry Night dat hier veel mensen alleen maar voor de 'fun' komen he. Met zo'n realityseries heb je niet vaak echt goede argumenten om iemand stom te vinden. Het is (bijna) allemaal gebaseerd op wat je op tv ziet. Ik vind het leuk om jouw reacties te lezen, omdat ze vaak goede argumenten bevatten of dat soort dingen. Maar velen hier kunnen dat niet, of hebben er geen zin in, wat ik zelf ook heel goed begrijp.

Ik mag Wendy & Yves ook niet. Waarom? Tsja, daar kan ik nu ook niet echt een reden voor bedenken waarvan je zegt; nou sta ik gelijk aan je kant. Dat is bij de meeste koppels zo, op een paar uitzonderingen na. Dus het is vaak voor mij dan heel erg moeilijk om een echt goed oordeel te vellen over kandidaten.

Ik vind het leuk om te discussieren, maar over realityseries gaat dat veel moeilijker dan "echte" onderwerpen. Ik verbaas me vooral over sommige reacties hier op koppels, met een enorm gescheld. Daar kan ik dan weer boos om worden.. Waar maken ze zich toch druk om.

Uitgebreid over dit soort dingen filosoferen is voor mij dus juist 'fun' ;). Misschien moeilijk te begrijpen voor sommigen, maar okay. Wat noem jij trouwens 'echte' onderwerpen? Mijn ervaring is dat je IRL soms minder weet van iemand dan via dit soort series. Je zit er letterlijk met je snotkoker bovenop. Dat maakt het juist vaak zo confronterend, en dat maakt dat ikzelf never aan zoiets mee zou doen. In die zin bewonder ik a priori iedereen die deelneemt.

Zeg, en Test: als iedereen die het weleens met mij eens is een dokter zou moeten bezoeken, dan kreeg die goede man het druk! Doe eens wat aardiger!! :P

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #158 Gepost op: 10-04-2006, 23:43:22 »
Vooruit, maar ik geef alleen het moment aan die jij niet meer wist!
Opgekropte woede die al langer speelt waarvan zij denken dat Wendy de boosdoener is (concrete aanwijzingen heb ik ook nooit gevonden). Voordat je gaat zeggen of dat wel gerechtvaardigt is. Nee!

Trouwens..je hoeft mij echt niet de betekenis van bitch uit te gaan leggen hoor  ::ok::


Ja, okay. Ik snap je. Ik denk dat we het in de basis wel eens zijn.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #159 Gepost op: 11-04-2006, 00:28:43 »
Zeg, en Test: als iedereen die het weleens met mij eens is een dokter zou moeten bezoeken, dan kreeg die goede man het druk! Doe eens wat aardiger!! :P

Ja mevrouw. :P
Geniet nooit met mate...