Auteur Topic: koppel Wendy & Yves (B)  (gelezen 106462 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #200 Gepost op: 30-04-2006, 18:28:23 »
Je hebt pech Laurantje. Ik weet meer dan jij denkt. Jouw eerste bericht over Y&W dateert niet van 28/3 maar van 10/3. Dat is de vrijdag na de eerste uitzending in België. Een zin uit die post: "dat zijn complete sukkels!!!" (dat gaat dus over Y&W) Het is weliswaar verwijderd, maar hij is geplaatst geweest. Lijkt me vreemd dat je al een dergelijke mening over Y&W zou kunnen hebben na de eerste aflevering.

In mijn ogen ben je dan ook beïnvloed in je mening al voor Peking Express begon. Ik reageerde op deze post van jou:

Yves en Wendy winnen helemaal niets. Het enige waar ze goed in zijn is anderen doen verliezen. En dan nog bij voorkeur hun "vrienden voor het leven" die hen altijd hebben geholpen en zelfs voor laten gaan.

Noem je dit geanimeerd posten of is dit gewoon een koppel de grond in boren? Ik ben het eens met je dat iedereen een mening mag hebben over ieder koppel. Maar onze ervaring is dat familie vaak nogal problemen heeft met "objectief" te blijven. (in zoverre dat uiteraard mogelijk is)

Ik zou je dan ook willen oproepen je meer aan je eigen "algemene besluit" te houden.
Geniet nooit met mate...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #201 Gepost op: 30-04-2006, 18:31:02 »
Ik denk dat Yves&Wendy er niet uit gaan vanavond  :)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #202 Gepost op: 30-04-2006, 18:41:07 »
Ik denk dat Yves&Wendy er niet uit gaan vanavond  :)
Logisch, het is ook geen eliminatie-etappe  ::) :P
First you go backwards, but then forwards again

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #203 Gepost op: 30-04-2006, 18:43:40 »
Logisch, het is ook geen eliminatie-etappe  ::) :P
Nee, dan heb jij de trailer nog niet gezien op TV zeker, dan zal je schrikken  :D

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #204 Gepost op: 30-04-2006, 18:44:36 »
Nee, dan heb jij de trailer nog niet gezien op TV zeker, dan zal je schrikken  :D
???
First you go backwards, but then forwards again

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #205 Gepost op: 30-04-2006, 18:45:16 »

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #206 Gepost op: 30-04-2006, 18:46:25 »
:-X Veel Plezier vanavond  :D
Vertel, wat kwam er in voor?
First you go backwards, but then forwards again

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #207 Gepost op: 30-04-2006, 18:47:38 »
Vertel, wat kwam er in voor?
Voor dat ze naar Tibet gaan valt er nog 1 koppel af, en dat is vanavond...  :-X

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #208 Gepost op: 30-04-2006, 18:48:05 »
Voor dat ze naar Tibet gaan valt er nog 1 koppel af, en dat is vanavond...  :-X
Ai ai ai.

Ik geloof er niets van..
First you go backwards, but then forwards again

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #209 Gepost op: 30-04-2006, 18:50:18 »
Voor dat ze naar Tibet gaan valt er nog 1 koppel af, en dat is vanavond...  :-X

Oke dat is fijn om te horen ik hoop dat Yves en Wendy eruit gaat of Marc en Theo omdat, ik Yves en Wendy niet echt graag mag omdat hun profiteren van de andere koppels en Marc en Theo mag ook omdat, ik die niet echt leuk (saai dus) vind overkomen.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #210 Gepost op: 30-04-2006, 19:12:50 »
 ::oink:: Oei, nu een eliminatie-etappe dat is wel vreemd zeg. En ook niet echt leuk  >:(

Offline laurantje

  • Forumlid
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #211 Gepost op: 30-04-2006, 21:58:15 »
Je hebt pech Laurantje. Ik weet meer dan jij denkt. Jouw eerste bericht over Y&W dateert niet van 28/3 maar van 10/3. Dat is de vrijdag na de eerste uitzending in België. Een zin uit die post: "dat zijn complete sukkels!!!" (dat gaat dus over Y&W) Het is weliswaar verwijderd, maar hij is geplaatst geweest. Lijkt me vreemd dat je al een dergelijke mening over Y&W zou kunnen hebben na de eerste aflevering.

In mijn ogen ben je dan ook beïnvloed in je mening al voor Peking Express begon. Ik reageerde op deze post van jou:

Noem je dit geanimeerd posten of is dit gewoon een koppel de grond in boren? Ik ben het eens met je dat iedereen een mening mag hebben over ieder koppel. Maar onze ervaring is dat familie vaak nogal problemen heeft met "objectief" te blijven. (in zoverre dat uiteraard mogelijk is)

Ik zou je dan ook willen oproepen je meer aan je eigen "algemene besluit" te houden.

Een laatste visie: een gesprek voeren over berichten die niet op het forum staan maakt de cirkel helemaal rond of zelfs al vierkant. Wie verwijdert er nu een bericht waarin een koppel na dergelijke roeiprestatie
gewoon sukkels genoemd worden?
« Laatst bewerkt op: 30-04-2006, 23:11:00 door laurantje »

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #212 Gepost op: 30-04-2006, 23:53:46 »
Ik vind het ronduit beschamend dat Test hier z'n bevoegdheden zwaar misbruikt om z'n punt te halen ten aanzien van laurantje. Je spreid informatie rond over een anoniem persoon, op basis waarvan mag jij dat? Moet ik als ik iets kritische zeg over een koppel ook gaan vrezen voor mijn privegegevens die jij hier wel over laurantje openbaar maakt? Ik ben zeer zeer zwaar verbaast!!!!!En zeker op dit forum had ik dit echt niet verwacht.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #213 Gepost op: 1-05-2006, 00:27:07 »
Ik vind het ronduit beschamend dat Test hier z'n bevoegdheden zwaar misbruikt om z'n punt te halen ten aanzien van laurantje. Je spreid informatie rond over een anoniem persoon, op basis waarvan mag jij dat? Moet ik als ik iets kritische zeg over een koppel ook gaan vrezen voor mijn privegegevens die jij hier wel over laurantje openbaar maakt? Ik ben zeer zeer zwaar verbaast!!!!!En zeker op dit forum had ik dit echt niet verwacht.

Ik wil hier iets verduidelijken. Als moderator van de site dien je in de gaten te houden dat het postgedrag van de bezoekers zo veel mogelkijk in goede banen wordt geleid. Zo zorgen we dat alles wat niet geoorloofd is, als schelden, kapitalen enz worden verwijderd en de betreffende bezoeker wordt daar op aangesproken. Alles in goede harmonie. Om te controleren of de moderator het bij het rechte eind heeft wordt altijd gekeken naar alle berichten die de betreffende bezoeker heeft geplaatst. Aan het postgedrag kun je dan zien of het wel zo erg is wat de bezoeker plaatst of dat het wel meevalt. Iedereen kan alle berichten zien die iemand post. Daarvoor ga je naar het profiel van de betreffende persoon. Dit zijn dus geen privegegevens. Derhalve heeft Test dus zijn bevoegdheden niet misbruikt.

De kern waar het hier om draait is, dat veel kandidaten en hun familie onze site bezoeken. In het verleden heeft dat wel eens tot problemen geleidt. Onder andere bij Missie Kilimanjaro werden hele vetes van de vriendengroepen van kandidaten op ons forum uitgevochten. Dat is niet leuk, zeker niet voor de bezoekers die er niet bijhoren. Het verziekt de sfeer en daar is niemand bij gebaat. Om dat te voorkomen proberen we bezoekers waarvan wij vermoeden dat deze in de nabijheid van de kandidaten vertoeven er op te wijzen te proberen genuanceerd hun mening te geven. Test heeft alleen maar Laurantje dit aan proberen te geven.  :)

Ik hoop dat hiermee wat duidelijkheid is verschft en dat we weer tot de orde van de dag kunnen gaan en met plezier het wel en wee van onze kandidaten te volgen. Daar zijn we hier tenslotte voor. ::tandpastasmiley::

Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #214 Gepost op: 1-05-2006, 00:37:31 »
oke dat snap ik en wist ik ook. Maar ik kan, als leek geen achternamen vinden en ook geen verwijderde stukken en dat is wat test wel gedaan heeft en waar ik over viel. En verder lees ik weer geselli verder in de diverse topics. (kon dit echt niet laten was zo verbaast ::oink:: )bedankt trouwens!!! ::joehoe::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #215 Gepost op: 1-05-2006, 00:44:12 »
oke dat snap ik en wist ik ook. Maar ik kan, als leek geen achternamen vinden en ook geen verwijderde stukken en dat is wat test wel gedaan heeft en waar ik over viel. En verder lees ik weer geselli verder in de diverse topics. (kon dit echt niet laten was zo verbaast ::oink:: )bedankt trouwens!!! ::joehoe::

 ::ok:: ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #216 Gepost op: 1-05-2006, 03:10:14 »
ik vind Wendy nog steeds   ::) ::) ::)

Offline laurantje

  • Forumlid
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #217 Gepost op: 1-05-2006, 12:21:50 »
Ook ik ben het helemaal eens met Mapel. Iedereen kan de berichten van iemand inkijken. Ik nodig dan ook iedereen uit om alle berichten die ik heb geplaatst te lezen en zelf een conclusie te trekken. Over het verwijderde bericht kan je lezen bij de uitleg van test.
Met dank voor de inspanning. ::bravo::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #218 Gepost op: 1-05-2006, 12:40:33 »
ontopic,ik vind Wendy nog steeds  ::) ::) ::)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #219 Gepost op: 1-05-2006, 14:48:12 »
Test, ik merk wel dat je je visie over mij met een knipoog verdedigt, maar wat objectiviteit betreft, toch een beetje verduidelijking

-Het eerste wat moet gezegd worden over objectiviteit over een programma als Peking express, is dat dit een zeer moeilijke oefening is. Je beschikt niet over het volledige verhaal, en belangrijker: de koppels zijn zo gekozen, dat bijna iedereen wel een favoriet heeft. Het gevolg daarvan is dat bijna alle commentaren subjectief zijn.

-De kunst bestaat er dan in om zo objectief mogelijk te blijven:

1)Daarvoor probeert Laurantje om eerst na te denken voor dat hij een mening geeft. En als hij een mening geeft over een persoon die op het forum post, dan is het logisch dat hij eerst alle berichten leest die de persoon op het forum geplaatst heeft

Bijvoorbeeld: als ik zou vinden dat Laurantje te veel kritiek geeft op Yves en Wendy, dan zou ik merken dat Laurantje 45 berichten heeft geplaatst, waarvan er vier zijn die kritisch zijn over Yves en Wendy. Het eerste bericht dateert van 28/3. (rond vierde uitzending) Als ik verder lees zou ik merken dat de favorieten van het eerste uur voor Laurantje Jan en Miranda zijn. De kritiek is geplaatst omdat Yves en Wendy de favorieten tegenwerken. Ik zou dan zeker niet gaan posten dat Laurantje reeds bij de eerste uitzendig kritiek klaarheeft voor Yves en Wendy. Later lees je nog twee berichten over het niet lenen van wat geld aan Inge en Lien. Ik denk niet dat ik hier met mijn mening alleen stond.Door tegengestelde visies van de betrokken koppels is dit onderwerp verzand in een welles-nietes spelletje waar we niets aan hebben. Het laatste bericht met kritiek gaat over het liegen en geld achter de rug toeschuiven van Yves. Hierover zijn veel reacties geschreven, en een welles-nietes- spelletje is het niet geworden, de beelden waren duidelijk genoeg.
Besluit : Laurantje heeft niet zomaar negatieve berichten rondgestrooid over Yves en Wendy, ze zijn zeer beperkt en geargumenteerd.

2)Ga niet zoeken in e-mail adressen van mensen op het forum om op die manier te proberen de discussie stil te leggen met uitspraken als: jij bent de broer van sidonia, en jij de vader van jerommeke of beter nog: jij bent de nicht van een nicht ::tandpastasmiley:: en als het dat niet is kunnen we verder raden.
Het zijn de berichten op dit forum die geanimeerd moeten zijn, niet de anonieme personen die er achter zitten. Dit forum moet boeiende discussies opleveren. Berichten waar je het niet mee eens bent, daar kan je tegen argumenteren. raden naar identiteiten levert alleen maar domme discussies op waar niemand iets aan heeft.

3)Geef niet alleen negatieve kritiek: Laurantje heeft zich positief uitgelaten over meerdere kandidaten, en felicitaties overgebracht.(zie meerdere berichten)

4)Relativeer naar de lezers je eigen teksten eens: het gaat om een spelprogramma.Laurantje schrijft hierover: alle koppels zijn uniek en die verscheidenheid maakt PE zo boeiend. Iedereen kan zijn favoriete deelnemers kiezen en zijn support uiten.En iedereen kan zijn mening geven over zijn mindere favorieten. Echt demokratisch en top.
Ook voor de jongste deelnemers moeten we wat begrip hebben als zij eens over de schreef gaan:hierover kan je ook een bericht lezen van Laurantje.

Algemeen besluit: Laurantje is demokratisch, kritisch als het nodig is, behulpzaam als mensen op het forum er om vragen, en positief ingesteld als kandidaten zich eerlijk inzetten. het is niet de bedoeling van Laurantje om het forum te besmeuren, maar om geanimeerde discussies op te zetten.

Duidelijk  ??? ??? ??? ???
 Ik ben fan van Yves en (vooral) Wendy  das pas duidelijk!! en ontopic ;D ;D ;D   Maar al die lange journalistachtige verhalen met een hoog 10 voor taalgehalte zijn zeker niet duidelijk  ::ohno:: ::ohno:: voor mij toch niet   ??? ???