Auteur Topic: koppel Wendy & Yves (B)  (gelezen 106491 keer)

Offline laurantje

  • Forumlid
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #220 Gepost op: 2-05-2006, 00:45:13 »
koekoe, wat jij hier schrijft levert fantastische stof om eens een goeie boom op te zetten. Als wij nederlanders en belgen met hetzelfde nederlandese taalgebruik het al moeilijk hebben om met elkaar te converseren, dan moet je je maar eens voorstellen wat het betekent om in een land gedropt te worden waar je nog geen woord begrijpt van wat de mensen daar uitspreken. Dan ben je helemaal aangewezen op wat je zou kunnen omschrijven als lichaamstaal. Stel je voor wat die koppels daar meemaken. En dan moet je nog zo snel mogelijk proberen te racen. Peking Express is niet voor doetjes. Zelf zou ik dit niet aankunnen. Daarom alleen al moeten wij waardering opbrengen voor alle koppels.
En daar kunnen wij veel uit leren. Reality programmas zijn soms banaal, maar dit geldt niet voor Peking express. het is niet voor niets een bekroond programma. ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 2-05-2006, 00:58:13 door laurantje »

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #221 Gepost op: 2-05-2006, 01:57:53 »
Ben ik dan de enige die Yves en Wendy een suf koppel vindt?  ::)
Ik vind ze allebei supersloom overkomen en Wendy kan ik ondertussen niet meer horen praten. Ik hoop dan ook dat zij de volgende afvallers worden en dat de finale tussen Chris & Lut en Jimmy & Amir gaat.  ;D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #222 Gepost op: 2-05-2006, 19:14:30 »
ik ben benieuwd of Wendy en Yves het DONDERDAG   ;D ;D goed zullen spelen  ??? ???

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #223 Gepost op: 2-05-2006, 21:26:06 »
tipje van de sluier nodig? ::tandpastasmiley::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #224 Gepost op: 2-05-2006, 21:38:49 »
tipje van de sluier nodig? ::tandpastasmiley::
  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ik wacht wel

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #225 Gepost op: 7-05-2006, 21:53:29 »
Ik hoop dat ze eruit vliegen

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #226 Gepost op: 7-05-2006, 21:57:59 »
Hebben ze eigenlijk al wel amuletten?
I'm a real big goblin..

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #227 Gepost op: 7-05-2006, 21:58:49 »
Hebben ze eigenlijk al wel amuletten?
Nope.  :P
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #228 Gepost op: 7-05-2006, 21:59:10 »
Hebben ze eigenlijk al wel amuletten?
Nee, maar dat zegt niks. Karla & Sophie hadden ook geen amuletten

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #229 Gepost op: 7-05-2006, 22:24:03 »
Terecht dat ze een straftijd kregen omdat ze niet helemaal lopend naar boven waren gegaan. Maar ik had zelf die lift ook genomen hoor. Ik vond het echt wel een slimme zet dat ze met die auto 100 meter mee wilden liften en dan weer overstappen in hun oude lift. ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #230 Gepost op: 7-05-2006, 22:34:59 »
Niet zo'n slimme zet van Yves om zijn trucje te vertellen op de rangschikking...
Want slim is het trucje zeker!

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #231 Gepost op: 7-05-2006, 22:44:17 »
Maar uiteindelijk waren ze met die straftijd nog niet echt in het nadeel, want anders waren ze te voet een uur later aangekomen... en zo zijn ze nog wel minder uitgeput. Ze hebben misschien hierdoor bij elkaar iets van 10 minuten vertraging opgelopen, want het zou 2 uur lopen zijn, ze waren er veel vroeger, maar kregen slechts een uur straftijd  ::jaja:: of klopt dit niet  :-\\  ;)
I'm a real big goblin..

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #232 Gepost op: 7-05-2006, 22:49:33 »
Maar uiteindelijk waren ze met die straftijd nog niet echt in het nadeel, want anders waren ze te voet een uur later aangekomen... en zo zijn ze nog wel minder uitgeput. Ze hebben misschien hierdoor bij elkaar iets van 10 minuten vertraging opgelopen, want het zou 2 uur lopen zijn, ze waren er veel vroeger, maar kregen slechts een uur straftijd  ::jaja:: of klopt dit niet  :-\\  ;)
ze hadden gewoon een andere straf moeten hebben: 20 km terug lopen en dan pas mogen liften

Offline chelke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #233 Gepost op: 8-05-2006, 12:32:04 »
Als ik eerlijk moet zijn vind ik ze maar erg sneaky. Eerst Jimmy & Amir afleiden en dan zelf met een lift er van door gaan. Maar ze zijn wel door hun terug gepakt toen ze zich in de bus hadden verstopt  ::rofl::
Hoop dat Jimmy & Amir en Chris & Lut in de finale komen en dat Chris en Lut uiteindelijk winnen. ::trots::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #234 Gepost op: 8-05-2006, 18:46:52 »
ze hadden gewoon een andere straf moeten hebben: 20 km terug lopen en dan pas mogen liften
Precies. En ze hadden ook een straf mogen krijgen voor dat gedoe rondom de twee-uurs regeling. Slim? Dat misschien wel. Maar het was volgens mij niet de bedoeling van het spel.  ::ohno::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #235 Gepost op: 8-05-2006, 18:48:03 »
Ik heb het begin gemist, hoe zat het met dat niet lopend naar boven gaan?


Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #236 Gepost op: 8-05-2006, 18:52:22 »
Yves & Wendy verloren de proef en moesten voor straf naar boven klimmen, wat een wandeling van een uur of twee zou zijn. Maar halverwege zijn ze in een auto gestapt, die ze helemaal naar boven bracht. Daardoor waren ze nog eerder boven dan Amir & Jimmy die als 'beloning' met paarden (muilezels) naar boven gebracht waren. Lut & Chris, die gewonnen hadden, waren sowieso al met een auto naar boven gebracht.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #237 Gepost op: 8-05-2006, 18:55:57 »
Precies. En ze hadden ook een straf mogen krijgen voor dat gedoe rondom de twee-uurs regeling. Slim? Dat misschien wel. Maar het was volgens mij niet de bedoeling van het spel.  ::ohno::
Dat vond ik ook raar dat dat zomaar geaccepteerd werd. Blijkbaar mochten ze wel weer in hetzelfde voertuig stappen na een andere lift te hebben gehad. Maar 100 meter met een andere auto vind ik geen lift, da's gewoon sneaky.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #238 Gepost op: 8-05-2006, 19:04:41 »
Ik denk eigenlijk dat de spelleiding nog wel over een straf gedacht heeft. Maar aangezien dat zelfde koppel vlak daarvoor ook al een straf had gekregen, hebben ze geen tweede keer willen straffen. Maar ik denk dat ze in één van die volgwagens flink hebben zitten mopperen. Die vraag van Art aan het einde was ook niet voor niks.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #239 Gepost op: 8-05-2006, 19:19:57 »
Precies. En ze hadden ook een straf mogen krijgen voor dat gedoe rondom de twee-uurs regeling. Slim? Dat misschien wel. Maar het was volgens mij niet de bedoeling van het spel.  ::ohno::
Van hun reporter mocht het he