Auteur Topic: koppel Wendy & Yves (B)  (gelezen 105819 keer)

Offline Ninka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #120 Gepost op: 1-04-2006, 12:39:02 »
Citaat van: www.yvesenwendy.be
Inge & Lien beginnen erover dat ze weinig geld hebben en daarop stellen wij voor om hen wat geld te lenen. Dit weigeren ze echter onder het mum van “jullie zullen het zelf nog hard genoeg nodig hebben in Laos”. Ok, dan niet, your call… Vermits wij van vorige etappe nog steeds 20 Dollar hadden (40$ gekregen en 20$ daarvan aan Marc & Theo gegeven), maken we van de gelegenheid gebruik om op zoek te gaan naar de goedkoopste handdoek op het marktje. We hebben deze niet mogen meenemen (cfr. Reisverslag aflevering 1) en het is en blijft toch een serieus gemis… We kunnen het ons veroorloven, dus twijfelen geen seconde. Verder kopen we wat fruit, koeken en chips, die we meenemen in de vrijgeleidebus en waarvan we Inge & Lien laten meegenieten.
(...)
Inge & Lien stappen binnen en krijgen meteen dankzij hun opvallende verschijning een tafel gepresenteerd!
De eigenaar van de zaak was een Brit en terwijl Inge & Lien plaatsnemen aan de tafel voor vier die de aardige man klaar had gezet, beginnen wij een babbel met hem; van waar komt hij, hoe is hij daar verzeild, waar zijn wij eigenlijk mee bezig, enz. We vertellen hem dat we ook nog een slaapplaats moeten zoeken en meteen nodigt hij ons uit om bij hem te overnachten, ongelooflijk sympathiek! Wanneer we daarna aan de tafel van Inge en Lien aankomen, delen we hen mee dat we voor slaapplek hebben gevraagd en dat het geregeld is en nemen vervolgens plaats aan hun tafel. Zij regelden het eten, wij het slapen, dan stonden we quitte.

... de andere kant van het verhaal ...
Mollen in Japan...

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #121 Gepost op: 2-04-2006, 10:12:44 »
Ik denk eerder dat men struikelt over wat er later gebeurde maar goed.

Ik neem aan dat je doelt op het 'aanschuif'-verhaal? Eerlijk gezegd dacht ik, toen ik dat zag:"Of ze hebben een plaat voor hun harses, of de zaken liggen iets genuanceerder dan ons nu wordt voorgeschoteld. Inmiddels blijkt uit dagboekfragmenten (zoals hierboven) dat het allemaal inderdaad iets genuanceerder ligt.

Misschien moeten sommige mensen zich iets goed realiseren: de makers willen dat wij blijven kijken. Kijkers willen zich toch op enige manier kunnen ergeren/opwinden/ verbazen en partij kunnen kiezen. Het is werkelijk kattepis om dingen d.m.v. plakken en knippen en weglaten en juist eindeloos herhalen zo te presenteren dat we zaken precies op die manier zullen ondergaan en interpreteren als de makers wensen. Wij kijkers worden dus, plat gezegd, enorm gemanipuleerd over de hoofden van de deelnemers heen (die daar na zoveel seizoenen realityprogramma's toch wel van op de hoogte moeten zijn, dus mijn medelijden krijgen ze niet).

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #122 Gepost op: 2-04-2006, 23:11:43 »
Ik begin langzaam fan te worden van deze 2. Ik herken veel van mezelf in Yves en Wendy is gewoon een onwijs mooie dame, zou ik spontaan verliefd op kunnen worden  ::love::

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #123 Gepost op: 2-04-2006, 23:26:14 »
begonnen als mn een-na-minst-favo-koppel nu toch opgeklommen naar de 2e plek  ;D
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #124 Gepost op: 2-04-2006, 23:32:58 »
Ik begin langzaam fan te worden van deze 2. Ik herken veel van mezelf in Yves en Wendy is gewoon een onwijs mooie dame, zou ik spontaan verliefd op kunnen worden  ::love::
vertel...  ::love::  ;)
I'm a real big goblin..

Offline Ninka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #125 Gepost op: 3-04-2006, 01:01:22 »
 ::rofl::
Mollen in Japan...

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #126 Gepost op: 3-04-2006, 11:18:25 »
vertel...  ::love::  ;)

 ::rofl::

Net zo'n onwijs irritante lambal  ::tandpastasmiley:: die altijd met de mooie meiden op stap gaat  ::hypocriet::

Offline chantal*

  • Forumlid
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #127 Gepost op: 4-04-2006, 11:47:34 »
Vind dit echt een kutkoppel!! Het zijn hun eigen woorden hahaha heb er geen andere woorden voor. Kan niet wachten totdat ze eruit liggen, gaat ze natuurlijk gelijk weer janken.... ::zwaai::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #128 Gepost op: 4-04-2006, 14:20:37 »
Kan niet wachten totdat ze eruit liggen, gaat ze natuurlijk gelijk weer janken.... ::zwaai::

Dan wil ik Wendy wel troosten hoor, mijn schouders mag ze dan wel gebruiken!! ::love:: ::jaja::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #129 Gepost op: 5-04-2006, 21:21:59 »
Dan wil ik Wendy wel troosten hoor, mijn schouders mag ze dan wel gebruiken!! ::love:: ::jaja::
Maar ze kiest uiteraard voor die van mij 8) ;)

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #130 Gepost op: 5-04-2006, 22:07:40 »
Pfffft... als yves nou es ging janken...  ::love:: :D
I'm a real big goblin..

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #131 Gepost op: 5-04-2006, 22:08:54 »
Pfffft... als yves nou es ging janken...  ::love:: :D
Dan ga jij toch janken als Yves in de buurt is, kijken of je bij hem mag huilen ;)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #132 Gepost op: 7-04-2006, 19:02:02 »
zo zie je maar he,eerst waren volgens velen Yves en (Wendy   :P ) hét k*tkoppel van PE.
Maar naargelang de reeks vordert,komen bij sommige mensen de  ::hug:: en  ::love:: en  :-* enz. tevoorschijn.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #133 Gepost op: 7-04-2006, 20:14:22 »
zo zie je maar he,eerst waren volgens velen Yves en (Wendy   :P ) hét k*tkoppel van PE.
Maar naargelang de reeks vordert,komen bij sommige mensen de  ::hug:: en  ::love:: en  :-* enz. tevoorschijn.

Ik ga niet overstag!
Alhoewel Wendy wel een godin is, wat een lekker wijf!  :-X
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Jantina

  • Forumlid
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #134 Gepost op: 8-04-2006, 17:21:40 »
Ik dacht ook eerst dat hun zouden gaan winnen en de favorieten waren, maar nu ik ze wat vaker heb gezien ben ik ze steeds minder gaan waarderen...
Ik heb gewoon helemaal niets met hen, Yves gaat nog wel maar Wendy... ::niet-ok::

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #135 Gepost op: 8-04-2006, 21:56:39 »
Grappig. Van bepaalde uitgesproken types kan ik me voorstellen dat mensen er moeite mee hebben, ook al heb ik dat dan misschien minder. Maar Wendy...? Wat is er in hemelsnaam mis met dat meisje? Het ergste wat je haar kunt verwijten is dat ze zo normaal en aardig is!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #136 Gepost op: 8-04-2006, 22:13:03 »
Grappig. Van bepaalde uitgesproken types kan ik me voorstellen dat mensen er moeite mee hebben, ook al heb ik dat dan misschien minder. Maar Wendy...? Wat is er in hemelsnaam mis met dat meisje? Het ergste wat je haar kunt verwijten is dat ze zo normaal en aardig is!


Nou daar kijk toch wel een beetje sunig bij hoor. Ik heb haar toch wel regelmatig betrapt op zwartmakerij van een ander koppel zonder dat ik heb kunnen achterhalen waar dat nou op is gebaseerd. Verder vind ik haar nogal met twee maten meten. De ene keer verwijt zij een koppel van een bepaalde handelswijze, om dat verderop in de uitzending zelf net zo hard te doen. oke,..ik geef toe, ik moet mijn mening baseren op datgene wat ons wordt voorgeschoteld, maar ergens moet er een kern van waarheid zitten. Nee Wendy en Yves zijn niet echt straight en niet mijn favorieten. ::ohno:: ::ohno::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #137 Gepost op: 8-04-2006, 22:22:51 »
Nee Wendy en Yves zijn niet echt straight en niet mijn favorieten. ::ohno:: ::ohno::

Dat verhaal van dat geld en die honger van Inge hebben we dus van een bepaalde kant te zien gekregen. Daavoor had Lien al een hele sterke reactie naar hen, toen ze bij Inge & Lien in de taxi stapten voor de vrijgeleide. En Lien in hun gezicht zei dat ze hun gezelschap niet op prijs stelde... vond ik op zn zacht gezegd een niet zo aardige opmerking. En dat alleen omdat ze elkaars types niet zijn  :-\\
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #138 Gepost op: 8-04-2006, 23:01:06 »
Nou daar kijk toch wel een beetje sunig bij hoor. Ik heb haar toch wel regelmatig betrapt op zwartmakerij van een ander koppel zonder dat ik heb kunnen achterhalen waar dat nou op is gebaseerd.

??? ??? Voorbeelden dan graag, want dat zwartmaken is mij totaal ontgaan.

oke,..ik geef toe, ik moet mijn mening baseren op datgene wat ons wordt voorgeschoteld, maar ergens moet er een kern van waarheid zitten.

Waarom moet daar een kern van waarheid in zitten? Je geeft net toe dat dat beeld gebaseerd is op wat we voorgeschteld krijgen en je weet hoe ze kunnen manipuleren met de beelden. Beweren dat er dan wel ergens een kern van waarheid in moet zitten, lijkt me dan nogal uit de lucht gegrepen.
Geniet nooit met mate...

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #139 Gepost op: 8-04-2006, 23:20:20 »
Nou ik kan me nog herinneren dat ze samen met, ik meen de twee heren,  achter in een laadbak van een auto zat en daar Miranda en Jan beslist af zat te kraken omtrent hun asociale liftgedrag. Daar had ik niks van meegekregen. Dus voor de kijker was dat beslist uit de lucht gegrepen. Ze trok daarbij die twee heren en later ook Bliss en haar vader mee en creeerde daardoor een antihouding ten opzichte van Jan en Miranda. Later in de bus mochten Miranda en jan er niet in. Daartoe had ze Amir en Jimmy aangezet, die alleen maar uit de tweede hand hebben kunnen horen wat een asociale figuren Jan en Miranda wel niet waren. Oke nogmaals. Het is maar wat wij te zien krijgen, maar op mijn water afgaande heb ik het gewoon niet op Wendy en Yves.  ::)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....