Auteur Topic: koppel Inge & Lien (B)  (gelezen 103930 keer)

Offline @nemo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #200 Gepost op: 9-04-2006, 22:32:48 »
 ::zwaai:: Meiden waark op zondag altijd voor thuisbleef!
Nu zijn Jimmy en Amir het enige koppel waar nog wat pit in zit!
pffff, een stelletje frigo-boxtoeristen die enkel kunnen samenliften blijven over!!!!!

Ik ga jullie in ieder geval missen, hoop dat ik jullie es in Amsterdam tegen kom!!!!
  ::bravo:: ::bravo::

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #201 Gepost op: 9-04-2006, 22:35:18 »
Geweldige actie met Reinier  ::bravo:: ::bravo::

Echt goed gedaan dames  ::ok::
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline dolle koe

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #202 Gepost op: 9-04-2006, 22:36:57 »
jullie waren ronduit de tofste meiden!lachen geblazen  ::hug::
ik ga jullie echt missen jullie waren puur fun ::rofl::

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #203 Gepost op: 9-04-2006, 22:37:29 »
Geweldige actie met Reinier  ::bravo:: ::bravo::

Echt goed gedaan dames  ::ok::
Ik vond die echt leuk! hoe ze hem zo in dat busje tilden!  ::rofl::  ::rofl::
I'm a real big goblin..

Offline @nemo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #204 Gepost op: 9-04-2006, 22:42:24 »
hahahaha Reinier!!! FORMIDASTISCH  ;D
Maar zoooooo jammer dat jullie eruit zijn.
Ik vond jullie geweldig  ::ok:: Hopelijk blijven jullie nog wat verder schrijven. Die reisverhalen zijn echt geweldig  ::rofl::, kan ik me lekker inleven in de Peking Express achter de schermen  ::tandpastasmiley::

Offline xrock-gurlx

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Inge & Lien !!!
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #205 Gepost op: 9-04-2006, 22:44:02 »
ja...geweldig gedaan met reinier...  ::rofl:: !!!!!
ghehe...

Ik ga jullie echt wel missen !!!!!

- After Forever -

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #206 Gepost op: 9-04-2006, 23:15:24 »
ja...geweldig gedaan met reinier...  ::rofl:: !!!!!
ghehe...

Ik ga jullie echt wel missen !!!!!



hoe kun je dat irritante mens nou missen??
totaal geen respect voor andere mensen, echt walgelijk om te zien!
ik kon er echt niet meer naar kijken zonder er misselijk van te worden, dus
wat een opluchting dat ze eruit liggen!

Offline Winston

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...going nowhere.
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #207 Gepost op: 9-04-2006, 23:20:04 »
 ::zwaai::

Dat scheelt weer een hoop kromme tenen!

De groeten!
- stop making sense -

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #208 Gepost op: 9-04-2006, 23:39:17 »
Dat Lien druk is is nu eenmaal een heel positief punt geweest om er steeds voor te blijven gaan. Een mens mag toch wat ambitie hebben zeker?  ::)

Misschien voor jullie, maar dat druk zijn niet essentieel is om ervoor te gaan bewijzen de andere koppels. Bovendien is er een verschil tussen druk zijn en respectloos zijn, en dat is wat hier zeer zeker plaatsvond.

Ik denk dat jullie van dit avontuur kunnen leren dat wat voor jullie positief is, voor anderen heel negatief kan zijn. In hoeverre dat jullie interesseert heeft dan weer met jullie vermogen tot empathie te maken, en met de eventuele hoeveelheid egocentrisme in jullie karakters, en daar hebben wij natuurlijk niets mee te maken ;). Besef wel dat m.n. vanavond af en toe bijzonder onprettig was om te aanschouwen, ongeacht hoe positief het voor jullie zelf was (en overigens uiteindelijk niet uitpakte).

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #209 Gepost op: 10-04-2006, 00:01:41 »
Ik snap nog steeds die aversie tegen Wendy en Yves niet. Op een gegeven moment leek het meer op treiteren dan op gezonde competitie.
Misschien dat roodkapje hier nog iets over wil zeggen? Zien we maar de helft? Of hadden jullie het achteraf ook anders gedaan?

Ik vond deze aflevering bij vlagen echt tenenkrommend, ondanks dat de actie met Reinier goed gecoordineerd was  ;D
sic transit gloria mundi

Offline flipje

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #210 Gepost op: 10-04-2006, 00:47:44 »
Vorige week ben ik door de moderator van dit forum op mijn vingers getikt, omdat ik te weinig respect had voor Inge en Lien. Deze week lieten beide 'dames' zien totaal respectloos te zijn voor hun medespelers. Vooral Lien liet keer op keer zien zelfs het begin van menselijk fatsoen te ontberen.
Een hele opluchting dus, dat ze er uit zijn.
Hoef ik me niet meer te ergeren aan het hysterische gedrag van Lien en Inge kan meteen scheiden.

Of ligt het weer aan mij?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #211 Gepost op: 10-04-2006, 08:23:15 »
Tot deze aflevering was ik volgens mij één van de weinigen op dit forum die nog wel voor Inge & Lien waren... Ik hoopte zelfs dat ze de finale zouden halen...
Maar aan het eind van deze aflevering was ik blij dat ze eruit gingen...  :-\\
Dit gedrag vond ik echt niet leuk om naar te kijken. Het enthousiamse dat ik in eerdere afleveringen nog wel kon waarderen sloeg echt om in ordinair gedoe.  ::ohno::
De actie van Lien op het einde, waar Inge haar gelukkig nog net van wist te weerhouden, sloeg echt alles... Ik kreeg het idee dat Inge het zelf ook niet echt meer zag zitten om verder te reizen met Lien, als die zich zo gedroeg... Maar ik moet zeggen dat ik die middelvinger en "fuck you bitch" van Inge ook totaal onnodig vond. Ze hebben zelf toch ook Jimmy & Amir een achterstand gegeven toen ze dat mochten bepalen? En ik vond de argumentatie van Yves & Wendy ook niet slecht. Inge & Lien waren gewoon het beste koppel en daarom kregen ze een blok, dan hoef je dat toch niet meteen zo persoonlijk op te vatten?

Jammer, erg jammer dat het behoorlijk positieve beeld dat ik van Inge & Lien had in de laatste aflevering zo de grond in is geboord... Maar als Inge & Lien deze aflevering zelf zien, dan zullen ze wel begrijpen dat de gemiddelde neutrale kijker hier niet echt blij van wordt... Ik ben wel benieuwd naar jullie dagboek van deze aflevering,Inge en Lien!  :)
« Laatst bewerkt op: 10-04-2006, 08:25:46 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline jaco

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #212 Gepost op: 10-04-2006, 10:20:14 »
Een hele opluchting dus, dat ze er uit zijn.
Hoef ik me niet meer te ergeren aan het hysterische gedrag van Lien en Inge kan meteen scheiden.

Of ligt het weer aan mij?

Het ligt zeker niet aan jou!!! ik heb het absoluut het zelfde. Het super ADHD gedrag van Lien en de Middelvinger van Inge zijn getuigen van respectloos gedrag en verder zijn het met afstand de aller slechtste verliezers die ik in alle 3 de delen van PE ooit heb gezien. ::zwaai:: ::ohno::

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #213 Gepost op: 10-04-2006, 10:42:00 »
 ::pinokkio:: ach wat jammer zeg. Zulke leuke, lieve, zorgzame kandidaten die het spel zo ontzettend sportief speelden. Hoop jullie snel terug te zien in een Allstars-PE.  ::zwaai:: 
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline PE fan

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #214 Gepost op: 10-04-2006, 10:57:33 »
Jammer genoeg gisteren aflevering 6 gemist, maar door het forum ben ik gelukkig helemaal bij. En dat I&L eruit zijn is super. Zet um op J&A. Jullie MOETEN winnen.

Offline jtnieuw

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #215 Gepost op: 10-04-2006, 11:07:25 »
 ::rofl:: Gelukkig!!Ze zijn eruit!! Wat een verschrikkelijke muts, zeg die Lien. Dat Inge daar mee kan leven. Zoals ze tekeer ging tegen Wendy, in aflevering zes, dan ben je toch een slecht verliezer. En aan het einde dikke krokidilletranen huilen.
Dat Yves and Wendy moge winnen!

Offline tymowayka

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #216 Gepost op: 10-04-2006, 11:14:45 »
Ook ik ben blij dat ze er uit zijn, doodvermoeind om naar te kijken. ;D
Je weet dat er veel gemonteerd wordt , maar deze aflevering bestond alleen maar uit vreemd gedrag van deze twee. ::ohno::
Wat een agressie straalden zij uit zeg.
Echt niet normaal dat je als "volwassenen"zo kan reageren.Eng gewoon! >:D
 

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #217 Gepost op: 10-04-2006, 11:26:12 »
Als zij niet respectvol zijn, kan ik dat moeilijk ook gaan doen... vind het GE-WEL-DIG dat die 2 weg zijn...!!  ::trots::




edit: bericht aangepast - n@ncy
« Laatst bewerkt op: 10-04-2006, 13:43:23 door n@ncy »

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #218 Gepost op: 10-04-2006, 11:36:41 »
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag stomme meiden!! ::joehoe:: ::zwaai::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline jaco

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #219 Gepost op: 10-04-2006, 11:42:20 »
Als zij niet respectvol zijn, kan ik dat moeilijk ook gaan doen... vind het GE-WEL-DIG dat die twee weg zijn  ::trots::

Als iemand niet respectvol is betekent nog niet dat jij dat wel mag zijn!!! Dat je de 2 potten noemt geen probleem, maar ******** gaat veel te ver. Ik vind dat je wel eens je excuuses hiervoor mag maken, als je zo gaat schelden lijk je wel op een kleuter van 12.  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::ohno:: ::ohno::  
« Laatst bewerkt op: 10-04-2006, 17:04:55 door Stormpie »