Auteur Topic: koppel Inge & Lien (B)  (gelezen 103204 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #280 Gepost op: 24-04-2006, 17:29:33 »
In zo'n race maak je vijanden. Dat kan niet anders, want er staat veel op het spel, de spanning is groot en er moet gewonnen worden. Als je gaat voor de ervaring kan je net zo goed een vakantiereisje boeken.

Zonder vijanden maken kan dan wel niet, maar je moet ze niet op gaan zoeken...
Inge & Lien konden niet bedenken dat zij ook Inge & Lien zouden hebben gekozen als ze in de situatie stonden van degenen die een blok uit mochten delen

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #281 Gepost op: 20-05-2006, 12:28:28 »
Whahaha... hoe grappig ik heb gedroomd dat Inge & lien PE wonnen  ::rofl:: want het ging er niet om wie het eerst in de finale was, maar wie de meeste amuletten hadden en dat ware Inge & Lien... en ik weet niet precies hoe het zat, maar de uitslag werd live opgenomen, dus pas bekend een half jaar na PE en ondertussen hadden zij ook nog een dochter gekregen!  ::rofl::  :o  ;)
I'm a real big goblin..

Offline roodkapje

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #282 Gepost op: 20-05-2006, 15:37:47 »
Whahaha... hoe grappig ik heb gedroomd dat Inge & lien PE wonnen  ::rofl:: want het ging er niet om wie het eerst in de finale was, maar wie de meeste amuletten hadden en dat ware Inge & Lien... en ik weet niet precies hoe het zat, maar de uitslag werd live opgenomen, dus pas bekend een half jaar na PE en ondertussen hadden zij ook nog een dochter gekregen!  ::rofl::  :o  ;)


 ::oink:: een dochter????? hahahahaha super, een echt Peking-kindje. wie weet....
En Peking hebben we sowieso gewonnen, of we nu die finale speelden of niet
hahahaha, de peking nachtmerrie  ::rofl::

Offline suusvdburgt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #283 Gepost op: 6-07-2006, 15:35:37 »
Vond het toch zielig voor die met die rooie haren dat ze met die rare agressieve zat opgescheept  :-[ 

ps Het koppensnellers stukje met die rooie en reinier was leuk trouwens  ;)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #284 Gepost op: 6-07-2006, 21:09:47 »
Vond het toch zielig voor die met die rooie haren dat ze met die rare agressieve zat opgescheept  :-[ 

nou, opgescheept :-\\ ze houden van elkaar hoor!  ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.