Auteur Topic: koppel Inge & Lien (B)  (gelezen 103760 keer)

Offline Coen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #240 Gepost op: 12-04-2006, 09:31:15 »
Het vertrek van Inge & Lien geeft me een dubbel gevoel. De strijdwijze van de dames was te prijzen en hun enthousiasme werkte aanstekelijk op de kijker en de plaatselijke bevolking. Ik kijk - soms met plaatsvervangende schaamte - liever naar overdreven fanatiek liftwerk van Lien, dan naar de barmhartige Samaritaan Frank, die PE meer ziet als een soort therapiesessie dan als een spel. Ik had vooraf verwacht dat een lesbisch duo het lastig zou krijgen in dunbevolkte gebieden, waarin tradionele denkbeelden overheersen, maar daar hebben Inge & Lien zich knap doorheengeworsteld, waarvoor mijn respect.

Toch stoorde ik me de laatste afleveringen wel aan het gedrag van met name Lien ten opzichte van de andere koppels. Ik ben helemaal voor een gezonde dosis rivaliteit (ik heb ook geen problemen met het 'matennaaien' van Jimmy & Amir), maar zij liet zich helemaal leiden door haar wraakgevoelens. Koppels die hen hadden benadeeld, konden geen goed meer doen. En dat terwijl het heel logisch was dat Yves & Wendy en Jimmy & Amir juist hen benadeelde, ze waren immers de grootste concurenten in de strijd om de eerste plaats. Er volgde zelfs een ordinaire scheldpartij. Dat vond ik echt té ver gaan.

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #241 Gepost op: 12-04-2006, 11:44:04 »
ik vraag me af of de "ondergang" van inge en lien voor een groot gedeelte te wijten was aan het feit dat Lien echt ZO gefocussed was op het "verslaan" van Yves en Wendy dat ze de race zelf uit het oog verloor?

Offline McCormick

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #242 Gepost op: 12-04-2006, 16:46:29 »
Wat een opluchting was dat zeg, dat Inge en Lien er eindelijk uit gingen. Elke week ergerde ik me weer dood aan dat verschrikkelijke blonde vrouwtje..

Inge leek me lang zo erg niet, ik zou zelf net zo gefrustreerd hebben gereageerd op de "het is niet persoonlijk" van Yves en Wendy..

Maar Lien op tv: respectloos, ongeduldig, a-sociaal.. Kan alleen maar hopen dat ze in het 'echt' wel te genieten is. Ik zou gillend gek worden als met haar om me heen..

Ik zeg go Jimmy en Amir.. de enige echt racers van het stel :)

Offline laurantje

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #243 Gepost op: 13-04-2006, 13:00:04 »
scheldpartijen zijn nooit leuk, maar als ik hier sommige commentaren op dit forum lees denk ik dat het ook  dicht in de buurt van een scheldpartij komt. En dat zonder stress van deelnemen aan een race.

Offline i2i

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #244 Gepost op: 13-04-2006, 16:02:09 »
blij dat ze dr uit liggen, kan aanstaande zondag gelukkig een keer op mn gemak naar PE kijken zonder enige frustraties over Inge & Lien...
wat een niet leuke meiden ::ohno::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #245 Gepost op: 13-04-2006, 16:09:12 »
 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

sorry, late reactie. maar ik ben een tijdje weggeweest

Offline roelc

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #246 Gepost op: 13-04-2006, 17:53:20 »
gaan inge en lien eruit  ::oink::
was hier komen kijken zonder eraan te denken dat het in nederland vroeger wordt uitgezonden  ::tandpastasmiley::
de eerste aflevering leken het me vriendelijke mensen, maar dan...
die blonde heeft idd ADHD, en een erge vorm vrees ik
respect voor de andere om zoveel geduld te kunnen opbrengen. ik zou het niet kunen!
nu nog jimmy en amir er zo snel mogelijk uit (heb hen niet echt graag)
en dan alleen nog maar leuke koppels over  :)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #247 Gepost op: 14-04-2006, 09:46:41 »
Tot nu toe had ik bij Inge en Lien zoiets van; ach laat die 2 maar lekker hysterisch voor de camera's wat rondspringen,het is leuk om zien.
Maar na wat ik gisteren gezien heb,ben ik blij dat ze eruit zijn(al komt het mijn pool zeker niet tengoede  ;D )
Tja als je niet tegen je verlies kan,moet je niet deelnemen aan een spel he.
Zelfs de immer rustige (vuurtoren) ging verbaal door het lint,met als toetje nog een gebalde vuist erbij waarvan 1 vinger overeind bleef staan.
En waarom? omdat ze als laatste moesten vertrekken.
En dan blonde huppeldepup; wat een kinderachtige manieren, bij Wendy gaan staan en met de vingers bij de neus nanananana gaan zeggen pfffffftttt
Nee,ik had sympathie voor die 2,maar in amper 1 uurtje is die gesmolten als sneeuw voor de zon.

Offline wereldmeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Een dag niet gereisd is een dag niet geleegd
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #248 Gepost op: 14-04-2006, 11:51:24 »
 ::ok:: ::ok::
Na de vertoning in de laatste aflevering verdween ook mijn gevoel van sympathie als sneeuw voor de zon. Dat je wilt winnen ok; maar het zijn grenzen!
Wereldmeisje (een hemelse tijd op aarde)

Offline Aapje86

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #249 Gepost op: 14-04-2006, 17:36:38 »
Men!, die dozen waren echt niet goed wijs zeg, wat een stelletje idioten...zouden zulke mensen vrienden hebben.....?

Offline jahan

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #250 Gepost op: 14-04-2006, 17:40:55 »
inge en lien zijn gewoon een product van vt4
inge en lien zijn diegene die voor de spanning ,sensatie,ruzie moesten zorgen,en zo worden zij ook in beeld gebracht,ik kan me niet voorstellen ,al die tijd dat zij daar hebben verbleven dat zij steeds spanning,ruzie hadden,neen de" aantal minuten dat dit wel zo was waren hier heel goed van toepassing en zo heeft de tv zijn verhaaltje af!
steek daar 8 koppels in zoals vader dochter en er is geen spanning,sensatie,steek er 8 koppels in zoals het lesbische stel en het is te hevig!
tv maakt jouw persoonlijkheid,en je kan niet zomaar afgeven op een aantal minuten dat je van elk koppel ziet.

lien en inge zijn het belangsrijkste product voor dit soort tv
ik zelf werk ook voor tv ,iemand zoals inge en lien daar tekent elke tvmaker voor!die spanning arrogantie,ruzie hoort nu eenmaal thuis in zo een soort programma en inge en lien zijn diegenen die gevormd zijn voor HET KOPPEL die arrogant,te hevig ,onsportief is. dit is reality
als je het goed bekijkt slimme zet,over wie wordt  het meest gebabbeld over inge en lien natuurlijk,zij zijn het meest besproken koppel van peking express al dan goed of slecht
ikzelf heb ook al de afleveringen gezien maar ik merk niks op van arrogantie??
meiden jullie hebben het 6 afleveringen PRIMA gedaan
en zou het aangenaam vinden jullie ooit eens te mogen ontmoeten
gegroet Jahan (tvmaker)

Offline Aapje86

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #251 Gepost op: 14-04-2006, 17:44:27 »
Zelfs als zijn het momentopnamen dan nog.....sorry hoor,maar Lien moet echt haarr medicijnen zijn vergeten ofzo...

Offline jolinekeuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #252 Gepost op: 14-04-2006, 17:45:48 »
ik vind dat ook ::ok::

en lien is niet kinderachtig ofzo.. ze wilt gwn SPPR graag winnen!! en gaat er dan ook voor.
de andere koppels probere meer te genieten en doen het rustiger aan. maar inge en lien gingen egt voor de eerste plaats! dat is niet kinderachtig!

xxx
.X.Joline.X.<3.!!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #253 Gepost op: 14-04-2006, 18:26:23 »
inge en lien zijn gewoon een product van vt4
inge en lien zijn diegene die voor de spanning ,sensatie,ruzie moesten zorgen,en zo worden zij ook in beeld gebracht,ik kan me niet voorstellen ,al die tijd dat zij daar hebben verbleven dat zij steeds spanning,ruzie hadden,neen de" aantal minuten dat dit wel zo was waren hier heel goed van toepassing en zo heeft de tv zijn verhaaltje af!
steek daar 8 koppels in zoals vader dochter en er is geen spanning,sensatie,steek er 8 koppels in zoals het lesbische stel en het is te hevig!
tv maakt jouw persoonlijkheid,en je kan niet zomaar afgeven op een aantal minuten dat je van elk koppel ziet.

lien en inge zijn het belangsrijkste product voor dit soort tv
ik zelf werk ook voor tv ,iemand zoals inge en lien daar tekent elke tvmaker voor!die spanning arrogantie,ruzie hoort nu eenmaal thuis in zo een soort programma en inge en lien zijn diegenen die gevormd zijn voor HET KOPPEL die arrogant,te hevig ,onsportief is. dit is reality
als je het goed bekijkt slimme zet,over wie wordt  het meest gebabbeld over inge en lien natuurlijk,zij zijn het meest besproken koppel van peking express al dan goed of slecht
ikzelf heb ook al de afleveringen gezien maar ik merk niks op van arrogantie??
meiden jullie hebben het 6 afleveringen PRIMA gedaan
en zou het aangenaam vinden jullie ooit eens te mogen ontmoeten
gegroet Jahan (tvmaker)


Dat kan dan wel zijn, maar zoals Lien met haat vervuld kan kijken naar een ander (je kan het fanatisme noemen maar dat dekt die blikken niet), en in het vuur van het spel beslist onsympatieke dingen doet en zegt, dat laat dan toch een bepaald karakter doorschemeren. Uiteraard door de producent extra naar voren gebracht en uitvergroot. Het doet niet af aan het feit dat met name Lien een bepaald gedrag heeft vertoond wat ik als niet gewenst ervaar onder geen enkele omstandigheid.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #254 Gepost op: 14-04-2006, 18:38:38 »
Wie heeft er die predikant uitgenodigt?
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline laurantje

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #255 Gepost op: 14-04-2006, 19:25:57 »
inge en lien, jullie hebben een sterke prestatie neergezet. Van de eerste minuut hadden jullie een blok aan het been: lien's adhd. En als je dan nog zo sterk in de race zit, dan ben je tot het uiterste geweest. En als je door de andere deelnemers(terecht) met een tweede blok verder moet en dan nog zo sterk racet, wel, niemand doet het u na. Jullie hebben zowat alles gewonnen zolang je er in was. En dat er dan bij zoveel inzet een beetje flapuit bij komt, het is U vergeven.
De mensen die jullie niet kunnen luchten doen niet de moeite om wat meer te weten te komen over adhd en de gevolgen hiervan bij zoveel stress.

Offline *

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #256 Gepost op: 15-04-2006, 18:02:21 »
Men!, die dozen waren echt niet goed wijs zeg, wat een stelletje idioten...zouden zulke mensen vrienden hebben.....?
zeg manneken kant gaan ja!!!!!!!!dozen dozen??? niets originelers??? bezemsteel,adrenalien vind ik veel origineler dan dozen hoor haha
graag wat meer Originaliteit!
ps kan heel goed tegen kritiek dus laat maar komen   ::oink::
 lienemien alias sneeuwwitje,adrenalien  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 15-04-2006, 18:03:54 door * »

Offline *

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #257 Gepost op: 15-04-2006, 18:05:26 »
blij dat ze dr uit liggen, kan aanstaande zondag gelukkig een keer op mn gemak naar PE kijken zonder enige frustraties over Inge & Lien...
wat een niet leuke meiden ::ohno::
genieten zou ik zeggen zonder je nog te ergeren !waauwwww  ::pinokkio::

Offline Saartje1

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #258 Gepost op: 16-04-2006, 17:13:51 »
ZOOOOOOOO blij dat die er uit liggen!!
Anders stopte ik met kijken !

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #259 Gepost op: 16-04-2006, 17:38:10 »
Anders stopte ik met kijken !
Vanwege één koppel? Dan maak je je wel heel erg druk.
« Laatst bewerkt op: 16-04-2006, 17:39:47 door Zartan »
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.