Auteur Topic: koppel Inge & Lien (B)  (gelezen 103834 keer)

Online KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #160 Gepost op: 3-04-2006, 09:08:48 »
Ik vind ze helemaal niet zo irritant, daarom staan ze ook hoog op mijn favorietenlijstje.  ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #161 Gepost op: 3-04-2006, 09:54:20 »
Stuur ze alstjeblieft naar huis, wat een *** wijf is die Lien zeg, ga me elke aflevering meer ergeren :o

Nou ja... naar huis sturen lijkt me niet nodig, best lekker toch om je aan iemand te kunnen ergeren ::)

Wat ik jammer vind, is dat Inge eigenlijk afgerekend wordt op het gedrag van Lien. Niet alleen krijgt ze daar langs de Mekong de volle laag van Lien als het even tegen zit, ook hier. Persoonlijk vind ik Inge erg leuk overkomen, rustig, sociaal, past zich goed aan. Ze weet ook precies hoe ze met Lien om moet gaan.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline muizje

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #162 Gepost op: 3-04-2006, 12:44:37 »
Aan het voorstukje voor volgende week te zien gaat Lien volgende week echt zwaar doordraaien  ::)
Wat een wauz is dat zeg. Sinds gister zijn jullie samen met Chris en Lut mijn favorieten  ::ok::

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #163 Gepost op: 3-04-2006, 12:51:43 »
Ik vind jullie echt geweldig!! Je zijn super!!

Ik lig helemaal in een deuk van Lien.

Ik moet zeggen ik vind deze peking express een beetje tegen vallen. Je merkt niet echt dat er een strijd is. Alleen hebben jullie en jimmy en Amir dat wel.

Jullie zijn echt super super super TOF!!!

MIJN FAVORIETEN VAN DAG 1!!!!!!!!!!!!
« Laatst bewerkt op: 3-04-2006, 16:48:33 door Iloverobinson »

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #164 Gepost op: 3-04-2006, 15:05:03 »
Ik vind Lien geweldig. Ze maakt soms zulke leuke opmerkingen. Okee ze was tegen Inge niet zo aardig gister in de aflevering. Maar ik vind het wel kanp dat Inge er goed mee kan omgaan met Lien.

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #165 Gepost op: 3-04-2006, 15:19:43 »
wat een vreselijk irritant mens!
een echte schreeuwlelijk!
ik irriteer me echt aan haar!
ik moet toegeven, ze speelt het spel goed!
maar wat mij betreft mogen ze er zo snel mogelijk uit!

Online KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #166 Gepost op: 3-04-2006, 15:20:44 »
jimmy en Arthur
Leuke combinatie voor de Amazing Race misschien, maar Jimmy reist toch echt met Amir.  ;D
Het is inmiddels al weer meer dan twee jaar geleden dat Arthur en Robert alias 'De Duikers' ergens in Rusland afhaakten!  ::rofl::  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #167 Gepost op: 3-04-2006, 15:38:59 »
De ene vindt ze vreselijk irritant maar ik mag ze wel!! Al is m'n waarde voor deze 2 iets gedaald, ze mogen er nog wel een tijdje in blijven hoor!! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline laurantje

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #168 Gepost op: 4-04-2006, 01:54:29 »
inge en lien, trek je van al dat gepraat niets aan. Ik lees hier tot mij absolute ergernis dat nederlanders en belgen niet zouden doen wat de aziaten voor alle koppels doen: namelijk gastvrij zijn en u als gasten ontvangen. Ik ben nog nooit buiten europa geweest, maar ik heb al zo veel op gastvrije mensen kunnen rekenen in belgie, nederland, frankrijk, spanje, italie....Wie dit vertelt is nog nooit in het buitenland geweest zonder georganiseerde toestanden. Mooi is het dat jullie(intervieuw rink op radio westerwolde) van plan zijn om chamreun en zijn gezin bij jullie uit te nodigen. Jullie doen het mooiste wat peking express kan bieden: gaan voor een race, uzelf blijven en tonen dat je ondanks het cultuurverschil en wat andere gedragingen die mensen in je hart sluit en hen uitnodigen om dat verschil te leren begrijpen.

Offline Maarten1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #169 Gepost op: 4-04-2006, 13:55:21 »
Ik heb tijdens elke aflevering wel 100 momenten gehad dat ik die Lien kan schieten. Voordeel van de reclames is dan dat je kan herhalen. Dat opgefokte gedoe is echt irritant. Daarnaast vind ik ze niet sportief tegenover anderen. En alles vatten ze persoonlijk op. Ze blijven zeiken dat ze door Amir en Jimmy op die ossenkar zijn gezet. Iedereeen weet dat ze snelle lifters zijn dus worden ze achteraan gezet. Zo is het spel.
De enige reden dat ik hoop dat ze langer in het spel blijven is dat dat rode haar nooit zo lang kan goedblijven. Dat wordt roze of zo hahah dat zou ik nog wel willen zien, maar zal wel niet gaan.
Overigens jagen ze te veel mensen tegen zich in het harnas; ik denk dat ze dat op zal breken.

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #170 Gepost op: 4-04-2006, 15:27:49 »
Net even de aflevering gezien van afgelopen zondag (moest het opnemen) en nu voel ik me toch echt genoodzaakt hier even te reageren.  >:( De vorige afleveringen zat het al steeds op het randje (of eigenlijk al eroverheen) maar dan kon ik me nog net beheersen om niet de TV door het raam te mieteren. De laatste aflevering sloeg echter alles, gelukkig werd Inge pissig en dat mag ze vaker doen! Beter is het zelfs als ze die Lien gewoon een met een ferme zwaai de deur uitzet. Het paaldans-incident (:P) was al belachelijk maar dan ook nog dat geschreeuw de hele tijd.  :o :o

Helemaal hilarisch (als in potverdomde irritant) werd het toen die Inge begon te jemmeren dat ze honger had.  ::ohno:: Waarom wil ze dan meteen zo'n heel brood kopen? Ze is zo mager als een lat, anderhalve boterham is voldoende en dat kun je echt wel betalen. Maar goed, ze  (vooral Lien) begint meteen flauw (luchtig uitgedrukt nog)te reageren als blijkt dat Yves en Wendy de vrijgeleide hebben en dan verwachten ze wel dat zij dat geld even ophoesten. Bah!

Onsmakelijk, druk, irritant koppel. Aan de ene kant mogen ze van mij zo snel mogelijk afvallen, aan de andere kant is het ook wel weer mooi als je als gezin lekker met zijn allen je gal over deze scharminkels kunt spuwen. Dus laat ze er nog maar even in blijven onder het motto van: Een gedeelde vijand verbroedert...  ::zwaai:: ::rofl:: :P
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #171 Gepost op: 4-04-2006, 17:06:57 »
Starry Night  ::ok:: ::ok::. Euh,...... ik zou het vreselijk leuk vinden eens een leuke pittige column van jou hand op de site te mogen zetten!! ::jaja:: ::jaja:: Voel je daar wat voor?? ::jaja:: ::jaja::

Ik voel me hevig gevleid, Mapel :-*. Ik zal erover denken (hoewel een column schrijven een nogal onderschat fenomeen is: iets heel anders dan spontaan een reactie op een forum gooien ::tandpastasmiley::).

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #172 Gepost op: 4-04-2006, 17:20:38 »
ze zijn grappig en ook erg snel , goed in de proeven, doen meer in peking express dan alle andere koppels samen tot hiertoe.
Hoezo...? Niet van de omgeving en de mensen genieten in ieder geval. Ze zijn heel erg fanatiek met de wedstrijd bezig, en daarom bereiken ze veel. Maar of ze daarmee meer 'doen'. Dat is natuurlijk nogal subjectief. De een wil als een halve malloot verderjagen en de finish als eerste halen, zonder verder iets te zien of veel respect voor anderen te tonen. De ander ziet die finish misschien niet zozeer als hoofddoel, maar wil vooral ook genieten tijdens de race en eruit halen wat erin zit. Voor allebei is iets te zeggen, lijkt me.

Ik vind het altijd een grappig fenomeen dat op forums als deze vaak de behoefte ontstaat om koppels met elkaar te vergelijken, i.p.v. ze te beoordelen op wie ze afzonderlijk van elkaar zijn. Daarom krijg je vaak dit soort zwart-witte typeringen waarbij de een volledig deugt en de ander volledig niet ;).

Offline laurantje

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #173 Gepost op: 4-04-2006, 18:32:24 »
door de vrijgeleides die ze winnen, krijgen ze meer dan alle anderen de kans om te genieten van de omgeving

Online KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #174 Gepost op: 4-04-2006, 18:32:59 »
Edit: dit is een reactie op Starry Night, niet op laurantje die net even snel tussendoor een berichtje plaatste...  >:(
Aan de andere kant kun je ook niet zeggen dat ze minder van de omgeving genieten, als je dat alleen baseert op het 'druk zijn' van Lien. Je ziet een paar beelden van een 'drukke' Lien, maar dat betekent absoluut niet dat ze ondertussen niet kan genieten van het land en de mensen.
Als je veel wilt zien, moet je ver komen. Om ver te komen, moet je flink je best doen in de race. Flink je best doen in de race en genieten van de reis zijn dus niet tegengesteld aan elkaar. Eigenlijk kunnen ze zelfs niet zonder elkaar.  ::hug::

Dat Inge & Lien (en ook Amir & Jimmy) heel erg met de race bezig zijn betekent dus niet dat zij de koppels zijn die het minst genieten... Als je écht de tijd aan jezelf wil hebben om alles te bekijken, dan is Peking Express nou eenmaal niet de beste manier om te reizen...
« Laatst bewerkt op: 4-04-2006, 18:34:35 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #175 Gepost op: 4-04-2006, 18:37:28 »
door de vrijgeleides die ze winnen, krijgen ze meer dan alle anderen de kans om te genieten van de omgeving

Zit iets in ;). Ik merk daar alleen niet zoveel van. Zelfs met een vrijgeleide zitten ze zich nog te ergeren aan medepassagiers. Ik bedoel... MIJN HEMEL ::)!!!

Offline xrock-gurlx

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Inge & Lien !!!
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #176 Gepost op: 4-04-2006, 18:55:43 »
Ze hebben het weer geweldig gedaan ^^!!  ::trots::


Bye x!!
::bravo::
- After Forever -

Offline Faizz

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #177 Gepost op: 4-04-2006, 20:20:07 »

GO GO GO!! AAAAH KOM AAN!! GO GO GO!!! WHOOEEEEEE!!!! HHHOTVERRRRDOMME! GO GO GO!!


Kan niet wachten totdat ze een keer de auto wordt uitgetrapt...  ::zwaai::

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #178 Gepost op: 5-04-2006, 11:14:19 »
Als je écht de tijd aan jezelf wil hebben om alles te bekijken, dan is Peking Express nou eenmaal niet de beste manier om te reizen...
Begrijp natuurlijk donders goed waar je het over hebt!! maar toch vergeet de x-factor ook niet oftewel : het geluk!!!
Nou hebben "we" het daar al vaker over gehad maar vlak dat niet weg. Geluk is iets wat ook Inge & Lien (tot nu toe!!) steeds hebben gehad én afgedwongen. Of je dat nu op een positieve manier doet/hebt of dat op een andere manier probeert af te dwingen (en ze hebben overedingskracht zou ik zo zeggen!!), ze krijgen het!
doeg rinck

Offline sannegirl

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #179 Gepost op: 9-04-2006, 11:25:04 »
Zij zijn egt zo'n irritante wijven.. mensee niet normaal gewoon.. da gegil en blije gedoe de hele tijd.. en t stomste is dat ze ook nog eens alles winnen..! vreselijk.. van mij mag iedereen winnen behalve hun twee..!