Auteur Topic: koppel Inge & Lien (B)  (gelezen 103707 keer)

Offline Jeekhof

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #220 Gepost op: 10-04-2006, 11:55:37 »
Gelukkig dat die hysterica's eruit zijn.
Totaal geen respect voor de mensen in de landen waardoor zij reizen. Moet je zien hoe ze erbij lopen. En hoe ze tekeer gaan. Schaamte is het enige dat hier past.
Vooral die Lien, rijp voor een inrichting lijkt mij zo.

 ::bravo:: andere kandidaten

Offline tymowayka

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #221 Gepost op: 10-04-2006, 12:17:24 »
Ik vind sommige reacties hier net zo respectloos als dat Lien en Inge af en toe(vaak) reageerden. ::niet-ok::
Ik snap niet dat als mensen zich daar zo aan irriteren zij dus net zo gaan reageren.
Je bent dan geen haar beter.
EEN ding weet ik wel:je mag blij zijn dat je geen ADHD hebt, want ik denk dat je het dan zeer moeilijk hebt in omgang met anderen, maar vooral met jezelf! ::jaja::

Offline chatteke

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #222 Gepost op: 10-04-2006, 12:18:02 »
yes....the bitches zijn dr uit,eindelijk!!hoogmoed komt voor de val..dat blijkt wel weer!! ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline joop2

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #223 Gepost op: 10-04-2006, 12:38:05 »
Wat een spannende aflevering gisteren! Volkomen terecht dat Lien en Inge er uit zijn! Wat een enorm afgang, zeg! Natuurlijk hadden ze vaardigheden om te liften en contacten te leggen. Maar als slechts 25% zou kloppen van het beeld dat de TV heeft neergezet, dan vind ik ze volkomen respectloos en onsportief. Af en toe was dat niet meer leuk om naar te kijken. Daarbij lijkt het er op dat ze ook de nodige mazzel hebben gehad en ook wel geholpen werden door andere kandidaten. Lien vind ik echt de Bjorn (ER) van Pekingexpress. Je kan alles wel op ADHD schuiven, ook al zijn stress en vermoeidheid voor mensen met ADHD vreselijk, je zo laten gaan heeft niets met ADHD te maken. Dat heeft in de kern te maken met hoe je met mensen omgaat. Dit is niet zoals mensen met ADHD doorgaans zijn. Lien vertoont m.i. trekjes van een andere psychiatrische stoornis (paranoia?). Zou er nou op haar ingepraat zijn bij de eindselectie of had ze iets kalmerends geslikt? ::zwaai::

Offline tim1979

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #224 Gepost op: 10-04-2006, 12:39:17 »
die lange rooie vlie nog wel mee , maar die blonde , wat een irritant asociaal wijf is dat zeg , verweet mensen vanalles maar toen ze jimmy en amir mochten dwarsbomen stonden ze te dansen van vreugden , bah wat een kinderachtig mens is dat en dan nog janken ook toen ze eruit lag , triest figuur
we hebben met z'n 6en gekeken en we stonden te juichen dat ze eruit lagen




Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #225 Gepost op: 10-04-2006, 13:31:31 »
Ik vroeg me af in hoeverre ze er eerlijk uitlagen, of dat er een bewuste keuze van de redactie en/of Inge & Lien is gemaakt om er uit te stappen. Het had wel iets weg van de tragiek van Romeinse keizers, vooral hoe Lien steeds fanatieker in beeld werd gebracht, wat tot haar 'ondergang' leidde. En dat ze op het eind moesten 'strijden' met Yves en Wendy, hun rivalen, was ook heel toevallig.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #226 Gepost op: 10-04-2006, 13:36:16 »
Ik vroeg me af in hoeverre ze er eerlijk uitlagen, of dat er een bewuste keuze van de redactie en/of Inge & Lien is gemaakt om er uit te stappen. Het had wel iets weg van de tragiek van Romeinse keizers, vooral hoe Lien steeds fanatieker in beeld werd gebracht, wat tot haar 'ondergang' leidde. En dat ze op het eind moesten 'strijden' met Yves en Wendy, hun rivalen, was ook heel toevallig.
Ga nu niet denken aan een P.E.-complot. Dit duracell-konijn heeft het compleet aan haar eigen te danken dat ze eruit ligt! Nergens de rust voor, altijd commentaar.
Je zult er maar samen mee moeten leven. Dan liet ik ook mijn haar knalrood verven ;)

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #227 Gepost op: 10-04-2006, 13:49:17 »
Als iemand niet respectvol is betekent nog niet dat jij dat wel mag zijn!!! Dat je de 2 potten noemt geen probleem, maar ******* gaat veel te ver. Ik vind dat je wel eens je excuuses hiervoor mag maken, als je zo gaat schelden lijk je wel op een kleuter van 12.  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::ohno:: ::ohno::  

ja papa... ga toch weg man... ik vind dat gewoon... excuses? Dat nooit...
« Laatst bewerkt op: 10-04-2006, 17:23:09 door Stormpie »

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #228 Gepost op: 10-04-2006, 14:51:06 »
Als iemand niet respectvol is betekent nog niet dat jij dat wel mag zijn!!! Dat je de 2 potten noemt geen probleem, maar kuthoeren gaat veel te ver. Ik vind dat je wel eens je excuuses hiervoor mag maken, als je zo gaat schelden lijk je wel op een kleuter van 12.  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::ohno:: ::ohno::  
Helemaal mee eens.

BillyDanze doe ff normaal!
First you go backwards, but then forwards again

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #229 Gepost op: 10-04-2006, 14:56:03 »
Ben ik het helemaal mee eens jaco. Ik vind dat sommige van jullie te ver gaan oa jij BillyDanze als je de Gedragregels nog niet gelezen hebt hier vind je hem:

Gedragregels Realitynet

Ik hoop dat jullie niet meer gaan schelden hier want, als je een koppel niet leuk vind zou je dat ook op een nette manier kunnen zeggen. :)

Ik hoop jullie genoeg geinformeerd te hebben!

Groetjes, Nicky.  ::zwaai::


Offline cleopathra

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #230 Gepost op: 10-04-2006, 15:02:17 »
In het begin kwam dit koppel heel sympathiek over, maar vond het wel een beetje ver gaan hoe ze tegen Yves en Wendy deden! ::oink::

Offline jaco

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #231 Gepost op: 10-04-2006, 15:04:07 »
Helemaal mee eens.

BillyDanze doe ff normaal!

HELEMAAL MEE EENS !!!! ::hypocriet::

Ben ik het helemaal mee eens jaco. Ik vind dat sommige van jullie te ver gaan oa jij BillyDanze als je de Gedragregels nog niet gelezen hebt hier vind je hem:

Gedragregels Realitynet

Ik hoop dat jullie niet meer gaan schelden hier want, als je een koppel niet leuk vind zou je dat ook op een nette manier kunnen zeggen. :)

Ik hoop jullie genoeg geinformeerd te hebben!

Groetjes, Nicky.  ::zwaai::

Precies wat ik bedoel... ::hug::

Offline Ninka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #232 Gepost op: 10-04-2006, 15:40:09 »
Wat een spannende aflevering gisteren! Volkomen terecht dat Lien en Inge er uit zijn! Wat een enorm afgang, zeg! Natuurlijk hadden ze vaardigheden om te liften en contacten te leggen. Maar als slechts 25% zou kloppen van het beeld dat de TV heeft neergezet, dan vind ik ze volkomen respectloos en onsportief. Af en toe was dat niet meer leuk om naar te kijken. Daarbij lijkt het er op dat ze ook de nodige mazzel hebben gehad en ook wel geholpen werden door andere kandidaten. Lien vind ik echt de Bjorn (ER) van Pekingexpress. Je kan alles wel op ADHD schuiven, ook al zijn stress en vermoeidheid voor mensen met ADHD vreselijk, je zo laten gaan heeft niets met ADHD te maken. Dat heeft in de kern te maken met hoe je met mensen omgaat. Dit is niet zoals mensen met ADHD doorgaans zijn. Lien vertoont m.i. trekjes van een andere psychiatrische stoornis (paranoia?). Zou er nou op haar ingepraat zijn bij de eindselectie of had ze iets kalmerends geslikt? ::zwaai::

Hmmm: moeite met concentreren, maar wel een uur met je voet in je lies en je armen omhoog staan? En alles af mogen reageren? ::ohno::
Mollen in Japan...

Offline jupiler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #233 Gepost op: 10-04-2006, 18:33:33 »

 het is een race maar lien liep echt een bord voor de kop, blijven schreeuwen tegen inwoners dat ze harde moeten
 rijden, totaal geen respect, alsof die mensen weten dat ze in een race zitten, niet dus.

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #234 Gepost op: 10-04-2006, 20:36:25 »
Voor Lien haar gezondheid misschien maar beter dat ze er uit is.
Tjongejonge............. wat ging die tekeer zeg!
Dat kan niet goed zijn voor een mens.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #235 Gepost op: 11-04-2006, 13:28:35 »
 ::rofl::

lachen hier man

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #236 Gepost op: 11-04-2006, 14:48:55 »
Pfew...eindelijk die schreeuwlelijkerd eruit zeg. Kan het volume van de tv weer op de normale stand ;D

Voor de race: ik hoop dat er geen Foxreizenmentaliteit ontstaat. Met zn allen in een busje. "Mr Guide??" Wat het echte racen betreft zullen we ze wel missen. Vergeten doen we ze in ieder geval niet meer *stopt vingers in de oren*  :)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline dolle koe

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #237 Gepost op: 11-04-2006, 20:36:29 »
ik ga jullie zo ontzettend missen en mijn mama en papa en men zussen ook  :\'(
tijdens familiefeesten waren jullie steeds het onderwerp ::tandpastasmiley::jullie waren zo uniek zo speels ....ik wil jullie in het echt eens ontmoeten kan dat?? ::schaam::
gezellig dagje.. ::joehoe::

Offline roodkapje

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #238 Gepost op: 11-04-2006, 21:35:15 »
het is een race maar lien liep echt een bord voor de kop, blijven schreeuwen tegen inwoners dat ze harde moeten
 rijden, totaal geen respect, alsof die mensen weten dat ze in een race zitten, niet dus.

AJajajaj, wat een vreemde ideeėn houden sommigen er toch op na????  ::)
Weet dat die mensen door ons geļnformeerd werden dat het om een spel ging, een race en dat wij soms 2-3 uur met dezelfde chauffeur meereden  ::jaja:: . Die mensen gingen er net WEL superhard in op en vonden onze manier van doen heeel amusant  ::vergroot::

toch even off the record

Offline Faizz

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #239 Gepost op: 11-04-2006, 22:46:29 »
Oke, jullie waren hels in het spel, maar dat betekent zéker niet dat Yves en Wendy alle credits krijgen. Ik vond het wel grappig hoe jullie Wendy aan het stangen waren ;) Het was haar tenslotte maar 20$ waard om haar ware gezicht te laten zien!  >:D