Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 18738 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Aflevering 3
« Gepost op: 19-03-2006, 18:17:03 »
Wie wonnen de vrijgeleide? en wie wonnen de twee amuletten?? Wat vond je er verder van... Vertel het hier!  :)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 3
« Reactie #1 Gepost op: 19-03-2006, 18:30:05 »
Ik denk dat Inge & Lien deze etappe zullen winnen, en misschien de proef ook wel

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #2 Gepost op: 19-03-2006, 21:45:50 »
Zooo jammer voor Jimmy en Amir dat ze net die vrijgeleide niet wonnen.
Vond Inge en Lien (vooral Lien) btje irritant vandaag!

En voor de rest: prachtige, schitterende beelden deze aflevering! Echt super

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 3
« Reactie #3 Gepost op: 19-03-2006, 21:49:15 »
Gave spannende aflevering! Ik vind Inge & Lien nog steeds erg irritant..

Geweldig dat Jimmy & Amir ze versloegen in de proef ::ok::
Jammer dat ze de etappe niet wonnen

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 3
« Reactie #4 Gepost op: 19-03-2006, 21:53:48 »
Ik gunde het Inge en Lien wel dat ze een vrijgeleide wonnen naar de volgende bestemming, ze hebben er echt voor geknokt. Ik vind dat Jimmy & Amir erg goed hun best gedaan hebben, en hoop dat hun niet volgende week eruit hoeven, ik vrees voor Jan & Miranda of Frank & Bliss.

Offline chantal*

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #5 Gepost op: 19-03-2006, 21:54:48 »
Miranda & Jan zijn toppers!! ::bravo:: De meiden zijn wel een beetje irri inderdaad, jammer. Zonde voor Jimmy en Amir dat ze nét die vrijgeleide niet hadden...

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #6 Gepost op: 19-03-2006, 21:55:55 »
Gave spannende aflevering! Ik vind Inge & Lien nog steeds erg irritant..

Geweldig dat Jimmy & Amir ze versloegen in de proef ::ok::
Jammer dat ze de etappe niet wonnen

hihihi Willemson, zitten echt op één lijn  ::ok::

Offline JeroenS

  • Winnaar WIDM Pool 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #7 Gepost op: 19-03-2006, 21:56:17 »
Wat heb ik me zitten ergeren aan de Inge en Lien Express... zowat alles draait om hen, okee ze zijn snel en ze winnen (bijna) alles, maar ik ben dat hyperactieve gejaag, gegil en geschreeuw van vooral Lien best wel zat, hoop dat ze er snel uitvliegen!

Voor de rest was het een leuke aflevering, Jan en Miranda die niks door hadden dat ze niet gewenst waren ;D dat wordt nog wat volgende week met die boycot...
« Laatst bewerkt op: 19-03-2006, 22:02:07 door JeroenS »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 3
« Reactie #8 Gepost op: 19-03-2006, 21:58:53 »
Ik vind het jammer dat Jan & Miranda in het kwade daglicht worden gezet, snap niet wat ze de andere misdaan hebben, ik vind eigenlijk alle koppels wel leuk maar, zou wel jammer zijn als Jan & Miranda volgende week naar huis moeten door dit stomme incident maar, ik hoop ook niet dat mijn Favouriete koppen Frank & Bliss naar huis moeten, ben erg benieuwd naar volgende week, kan nog van alles gaan gebeuren, en zo in de voorfilmpjes te zien gaat het niet zo erg goed met Jan & Miranda.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 3
« Reactie #9 Gepost op: 19-03-2006, 22:00:31 »
Echt supergave aflevering!

Ik vind het wel sneu voor Jan&Miranda dat ze niet echt gewenst zijn, die Yves&Wendy en Marc&Theo zijn ook niks gewend.. je moet het spel gewoon hard spelen, helaas dan.

Ik vond het wel superleuk van die man dat hij Inge&Lien helemaal tot aan de finish bracht. Dat zou hier nooit iemand doen.

Ook leuk dat Chris&Lut zulke goede vriendinnen worden.

En natuurlijk het landschap en de cultuur.. echt prachtig gewoon dat meer, en die oude tempels.. geweldig.
First you go backwards, but then forwards again

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #10 Gepost op: 19-03-2006, 22:01:50 »
Ik vond Lien echt grappig. Soms was ze inderdaad een beetje hyperactief, maar ze heeft wel ADHD en ik vind niet dat mensen (jullie!) haar daar op af mogen rekenen!

Ook snap ik niet dat jullie blij zijn dat Jimmy en Amir een amulet hebben gewonnen:

Jimmy: 'Als ik nu, na twee etappes, kijk wat we gedaan hebben denk ik dat we een goede kans maken om de Peking Express te winnen!'

Flikker toch op man! JIJ kunt er net zo snel uitliggen als een ander, door de sudden-death.. Als ik die beelden zie dat Jimmy volgende week ook weigert Jan en Miranda mee te nemen vind ik dat belachelijk, want ze hebben hen niets misdaan! Van Yves en Wendy en Marc en Theo kan ik het me voorstellen, maar laat de rest lekker zijn eigen weg gaan!

Bij deze hoop ik dat Jimmy en Amir er volgende week uitliggen en anders verdrinken ze maar in de Mekong :)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #11 Gepost op: 19-03-2006, 22:09:10 »
Ik begin Inge en Lien nu ook wel een beetje irritant te vinden. In het begin vond ik ze hartstikke leuk, maar ze beginnen me nu een beetje op mijn zenuwen te werken. Daarentegen ga ik Chris en Lut steeds leuker vinden.
Volgende week wordt wel sneu voor Jan & Miranda. Ik ben benieuwd hoe ze iedereen zover gaan krijgen dat ze meedoen met de boycot. Kijk bij editie één was er ook een boycot van Clarinca en Reinier dacht ik. Maar die gedroegen zich dan ook super irritant. Ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.

Wat was dat nou precies met dat eten trouwens bij Miranda? Wiens eten had ze gejat?

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 3
« Reactie #12 Gepost op: 19-03-2006, 22:10:18 »
Ik vond Lien echt grappig. Soms was ze inderdaad een beetje hyperactief, maar ze heeft wel ADHD en ik vind niet dat mensen (jullie!) haar daar op af mogen rekenen!

Ook snap ik niet dat jullie blij zijn dat Jimmy en Amir een amulet hebben gewonnen:

Jimmy: 'Als ik nu, na twee etappes, kijk wat we gedaan hebben denk ik dat we een goede kans maken om de Peking Express te winnen!'

Flikker toch op man! JIJ kunt er net zo snel uitliggen als een ander, door de sudden-death.. Als ik die beelden zie dat Jimmy volgende week ook weigert Jan en Miranda mee te nemen vind ik dat belachelijk, want ze hebben hen niets misdaan! Van Yves en Wendy en Marc en Theo kan ik het me voorstellen, maar laat de rest lekker zijn eigen weg gaan!

Bij deze hoop ik dat Jimmy en Amir er volgende week uitliggen en anders verdrinken ze maar in de Mekong :)
Ja daar ben ik het op zich wel mee eens.. Ze hebben echt iets teveel eigendunk en ze ik vind het erg dom van ze dat ze Jan & Miranda dan gaan zitten boycotten, maar goed we zullen zien..
First you go backwards, but then forwards again

Offline JeroenS

  • Winnaar WIDM Pool 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #13 Gepost op: 19-03-2006, 22:11:39 »
Ik vond Lien echt grappig. Soms was ze inderdaad een beetje hyperactief, maar ze heeft wel ADHD en ik vind niet dat mensen (jullie!) haar daar op af mogen rekenen!

Ook snap ik niet dat jullie blij zijn dat Jimmy en Amir een amulet hebben gewonnen:

Jimmy: 'Als ik nu, na twee etappes, kijk wat we gedaan hebben denk ik dat we een goede kans maken om de Peking Express te winnen!'

Flikker toch op man! JIJ kunt er net zo snel uitliggen als een ander, door de sudden-death.. Als ik die beelden zie dat Jimmy volgende week ook weigert Jan en Miranda mee te nemen vind ik dat belachelijk, want ze hebben hen niets misdaan! Van Yves en Wendy en Marc en Theo kan ik het me voorstellen, maar laat de rest lekker zijn eigen weg gaan!

Bij deze hoop ik dat Jimmy en Amir er volgende week uitliggen en anders verdrinken ze maar in de Mekong :)

Nouja, als "wij" Lien niet mogen afrekenen om haar ADHD (wat ik trouwens ook helemaal niet bedoelde te zeggen, ik zeg alleen dat ik me er aan erger) dan mag jij Jimmy niet afrekenen om het feit dat hij zegt dat hij denkt dat ze wel eens kunnen gaan winnen. En ook om het feit dat ze Jan en Miranda niet mee willen nemen. Precies hetzelfde wat je nu doet.

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #14 Gepost op: 19-03-2006, 22:12:02 »
Yoo Evenstar ::trots::

Now we're talking!

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #15 Gepost op: 19-03-2006, 22:13:32 »
Arrogantie en gebrek aan zelfkennis en geen ziekte..

ADHD wel..

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 3
« Reactie #16 Gepost op: 19-03-2006, 22:14:11 »
Vond het erg spannend vandaag! Leuke aflevering, alleen jammer van dat van Jan en Miranda, kon dat niet volgen
Some light in your eyes...

Offline billyboem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #17 Gepost op: 19-03-2006, 22:15:28 »
Inge en Lien er hard voor geknokt? Het kwam ze gewoon aan waaien, nee om het maar even zacht uit te drukken is dit niet mijn favoriete koppel. Ik vind dat de twee mannen het veel meer verdient hebben, maar goed daar win je geen PE mee. Alleen met heel veel geluk en dat hadden de twee dames vandaag.
Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline kippie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #18 Gepost op: 19-03-2006, 22:21:00 »
Ik maak altijd een vreugde dansje als de serie begint, ben in 2004 nog in cambodja geweest met me vriend en we zagen in deze aflevering een bekende voorbij komen ( het monnik vrouwtje bij ankor watt) zie vrouwtje bij mijn profiel.

groetjes

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Aflevering 3
« Reactie #19 Gepost op: 19-03-2006, 22:23:33 »
Ik vind het jammer dat Jan & Miranda in het kwade daglicht worden gezet, snap niet wat ze de andere misdaan hebben, ik vind eigenlijk alle koppels wel leuk maar, zou wel jammer zijn als Jan & Miranda volgende week naar huis moeten door dit stomme incident maar, ik hoop ook niet dat mijn Favouriete koppen Frank & Bliss naar huis moeten, ben erg benieuwd naar volgende week, kan nog van alles gaan gebeuren, en zo in de voorfilmpjes te zien gaat het niet zo erg goed met Jan & Miranda.

Nee, die krijgen behoorlijk wat stick te verduren. En ze worden geboycot vanwege het vermeende ontbijt jatten. Dat is een forse beschuldiging. 

Wat volgde waren twee knullige fouten (kaartje per ongeluk meenemen en bij de andere twee koppels in de wagen springen).

Was wel een mooie aflevering  ::ok::
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.