Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 18739 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 3
« Reactie #40 Gepost op: 20-03-2006, 13:55:20 »
Om deze taferelen tegen te gaan (Frank & Bliss die veel te relaxed enzo doen) moeten ze gewoon weer met een rangschikking gaan werken! Zoals in serie 1! Vind ik veel beter dan dit

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #41 Gepost op: 20-03-2006, 14:37:36 »
Om deze taferelen tegen te gaan (Frank & Bliss die veel te relaxed enzo doen) moeten ze gewoon weer met een rangschikking gaan werken! Zoals in serie 1! Vind ik veel beter dan dit

Ja inderdaad als het geen eliminatie-etappe is maakt het niet uit wanneer je binnenkomt. In theorie kunnen Jimmy & Amir er zomaar uitvliegen in de volgende aflevering, hoewel ze met de oude rangschikking echt niet in de gevarenzone hadden gezeten.
sic transit gloria mundi

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #42 Gepost op: 20-03-2006, 14:49:54 »
Er rest mij maar één ding om te zeggen: Amen :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline PE-fanaat

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #43 Gepost op: 20-03-2006, 16:37:38 »
Ik vond het een zeer leuke aflevering maar 2 dingen vond ik echt niet leuk:
- Hoe kan het toch dat Inge en Lien zoveel geluk hebben??? Vond het zo jammer dat Amir en Jimmy de etappe niet wonnen, al een geluk wonnen ze de proef dan weer wel!
- Ik vond het erg sneu voor Jan en Miranda en dit door een mengeling van al hetgene jullie hier reeds vertelden...
Ik hoop dat ze er nog niet uitgaan volgende week!

Offline dolle koe

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #44 Gepost op: 20-03-2006, 18:43:24 »
ik geef je helemaal gelijk(soms dan toch) ;D
het is geen reisje  wel een race
leuk van Inge en Lien en jimmy en amir dat die zo fanatiek zijn! zij zorgen voor spanning! uitspraak frank: nu gaan we voor 4? wat is dat voor lulkoek >:(
hadden bliss en frank 
 die kneut en die snob(yves en wendy) niet meegenomen die lagen er al lang uit
die rekenen steeds op anderen...flauw echt flauw
en die spreken al van vriendinnen .. dit zij toch concurenten geen vrienden...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #45 Gepost op: 20-03-2006, 19:16:11 »
Alhoewel ik aflevering 3 nog niet heb gezien, winden sommige mensen zich op voor niets  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::(ik spreek uit eigen ervaring)
Want wat zien wij als kijker per slot van rekening in dat ene uurtje (3 kwartier,reclame weggelaten) per week?

Misschien zitten alle kandidaten nu ergens samen gezellig in een restaurantje,wat bij te kletsen over PE ?

Offline Jantina

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #46 Gepost op: 20-03-2006, 19:45:58 »
Wat een superaflevering weer! Wat vind ik dit toch een leuk programma ::jaja::


Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Aflevering 3
« Reactie #47 Gepost op: 20-03-2006, 20:35:51 »
Alhoewel ik aflevering 3 nog niet heb gezien, winden sommige mensen zich op voor niets  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::(ik spreek uit eigen ervaring)
Want wat zien wij als kijker per slot van rekening in dat ene uurtje (3 kwartier,reclame weggelaten) per week?

Misschien zitten alle kandidaten nu ergens samen gezellig in een restaurantje,wat bij te kletsen over PE ?

Daar heb ik het vandaag nog met iemand over gehad (over de eerste opmerking dan he)!
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Pinkeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Grenzeloos
Re: Aflevering 3
« Reactie #48 Gepost op: 20-03-2006, 20:38:06 »
Ik ben voor jullie even in de archieven gedoken en zo het een en ander te weten gekomen betreft de ontbijtdiefstal van Miranda.
Na overleg met enkele deelnemers heeft ze met medeweten van deze anderen een zakje crackertjes in haar tas gestopt. Snel daarna heeft ze het direct weer weggegeven aan een mededeelnemer. Het gaat allemaal dus helemaal nergens over. Theo vekondig nou eens een keer de waarheid. Eikel!! of is het gewoon frustratie?
Door dit soort vage acties verandert wel de volledige intentie van het spel.
Ik hoorde ook dat ze volgend jaar de naam van het programma gaan veranderen.
"liegen en bedriegen of zwartmaken en stoken  

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Aflevering 3
« Reactie #49 Gepost op: 20-03-2006, 20:46:41 »
Nu vraag ik me af hoe jij aan die archieven komt?
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Pinkeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Grenzeloos
Re: Aflevering 3
« Reactie #50 Gepost op: 20-03-2006, 20:54:39 »
laten we het er op houden dat dat nou niet echt boeiend is.
Je komt er toch niet achter. Nooit!!HIHI ::vergroot::

PS. maar het is wel de waarheid

Offline Trivandrum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jan & Miranda | Lut & Chris
Re: Aflevering 3
« Reactie #51 Gepost op: 20-03-2006, 21:28:09 »
laten we het er op houden dat dat nou niet echt boeiend is.
Je komt er toch niet achter. Nooit!!HIHI ::vergroot::

PS. maar het is wel de waarheid

Laten we het erop houden dat je informatie dan niet relevant is zonder bronvermelding ::vergroot::

Het gaat inderdaad ook helemaal nergens over. Ik snap überhaupt niet wat het nut is van het liften met z'n zessen. Nu zijn ze vriendjes maar als ze later weer individueel op pad gaan wordt het vechten om een lift.

Ik kan me ook wel vinden in de opmerking van Koekoe. Wij zijn natuurlijk afhankelijk van derdehands info. Met wat leuk montagewerk kan je ook een aardig beeld creëeren. ::jaja::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #52 Gepost op: 21-03-2006, 07:36:05 »
koekoe heeft gelijk wanneer hij zegt dat wij maar een aantal momenten voorgeschoteld krijgen...maar ik blijf bij mijn mening dat er meerdere koppels zijn die niet meedoen vanwege de race...daarvoor doen ze naarmijn idee niet hard genoeg hun best...samen liften in één auto vind ik geen race..dat vind ik koffieleuten maar dan zonder koffie :-\\

enne was pinkeltje niet een "oud" kaboutertje uit de boeken van dick laan?...is dit ene hint of ben ik nu een te groot wie is de mol fan ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #53 Gepost op: 21-03-2006, 16:34:47 »
Ik vind niet dat ze het puntensysteem van het eerste jaar weer moeten invoeren :)
Wel zal het leuker zijn om net zoals vorig jaar te doen.. toen moesten ze in het begin wel stressen voor de punten en later ging het om amuletten.. die konden ze toen goed gebruiken want ze waren dichtbij de finale.. daarom gingen alle koppels er toen wel voor.. nu niet.. ze denken zoiets van: 'we kunnen daar eerst toch nog niets mee'

Offline Nic0le

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Frédérique!
Re: Aflevering 3
« Reactie #54 Gepost op: 21-03-2006, 17:14:41 »
Inderdaad,
wanneer het nu geen eliminatie etappe is doen ze maar rustig aan, een beetje rondkijken en soms ook aan je relaties werken (als vader en dochter, of tussen koppels).
Dit haalt alle spanning uit het spel, en zo wordt het ook minder leuk om naar te kijken dan de vorige 2 editie's. Dat was er gewoon altijd voor gaan, maar dat is nu niet zo. Uitgezonderd I&L en J&A natuurlijk. Inge en Lien vind ik tot nu toe nog niet zo heel irritant, maar dat zou eventueel nog kunnen komen. Jimmy en Amir zijn super fanatiek en dat beetje arrogantie, tsja, als je toch n iet denkt te winnen, waarom zou je dan mee doen?
Voor Jan en Miranda vind ik dit heel zielig. Als het waar is dat mededeelnemers dit weten, dan is het wel heel kinderachtig van Yves en Wendy en Marc en Theo. Als het niet zo is snap ik het wel iets meer, maar om ze gelijk t egaan boycotten. Zeg het dan recht in hun gezicht ofzo, maar zo is het niet echt eerlijk meer.

Tot zo ver mijn mening.

xx CO!!
Rust in Vrede, lieve Frédérique!

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #55 Gepost op: 21-03-2006, 17:18:01 »
Inge en Lien vind ik wel cool alleen Lien kan soms wel een beetje te ver gaan. Chris en Lut vind ik ook super leuk. Jammer van Jan en Miranda. Zij zijn ook super leuk. Ik hoop dat volgende week Marc en Theo of Yves en Wendy eruit gaan.Ik mag ze niet

Offline balletje

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #56 Gepost op: 22-03-2006, 16:24:00 »
Pinkeltje, ben je soms een pseudoniem voor een van de kandidaten of er een familielid/vriend van? Je geeft af op 2 koppels met archief-informatie???????maar je steekt Jan & Miranda geen hart onder de riem? Vreemd

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 3
« Reactie #57 Gepost op: 22-03-2006, 16:51:53 »
enne was pinkeltje niet een "oud" kaboutertje uit de boeken van dick laan?...is dit ene hint of ben ik nu een te groot wie is de mol fan ;)
Jij wilt dus beweren dat Pinkeltje eigenlijk Jan is?

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #58 Gepost op: 22-03-2006, 19:10:26 »
Jij wilt dus beweren dat Pinkeltje eigenlijk Jan is?

Gezien de toch wat ongenuanceerde schrijfstijl van Pinkeltje lijkt mij dit hoogst onwaarschijnlijk ;)
sic transit gloria mundi

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #59 Gepost op: 23-03-2006, 07:16:37 »
Jij wilt dus beweren dat Pinkeltje eigenlijk Jan is?

Ik beweer niks...pinkeltje was een oud kaboutertje dat leefde in mijn jeugdboeken en na mij in de boeken van vele andere kinderen en dus zou het op jan kunnen slaan, omdat die oudste deelnemer is van PE...maar niets is wat het lijkt zou hier op zijn plek kunnen zijn!

Ik zag alleen een hint in de naam pinkeltje...maar haalde wss widm en PE door elkaar:P
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!