Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 18856 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #60 Gepost op: 23-03-2006, 08:19:28 »
Ik beweer niks...pinkeltje was een oud kaboutertje dat leefde in mijn jeugdboeken en na mij in de boeken van vele andere kinderen en dus zou het op jan kunnen slaan, omdat die oudste deelnemer is van PE...maar niets is wat het lijkt zou hier op zijn plek kunnen zijn!

Ik zag alleen een hint in de naam pinkeltje...maar haalde wss widm en PE door elkaar:P

Dan kan het ook nog een klein mannetje zijn ipv een oud mannetje :P
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #61 Gepost op: 23-03-2006, 20:34:44 »
Dan kan het ook nog een klein mannetje zijn ipv een oud mannetje :P
::rofl:: ::jaja::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #62 Gepost op: 25-03-2006, 14:53:49 »
Ik heb eventjes de kat uit de boom gekeken alvorens mijn mening te schrijven :

Lien en Inge : vind ik 2 zeer toffe kandidaten. Ik hoop echt dat ze ver komen. Ze zijn strijdlustig en als ze een beetje "wraak" willen nemen op Amir en Jimmy daar kan ik ze niet ongelijk in geven. Tenslotte hebben Amir en J. ze ook op die ossekar gezet. Het zijn tevens de 2 beste koppels van dit seizoen.

Amir en Jimmy : veel respect voor de plaatstelijke bevolking. Hoewel de race kunnen ze toch vaak echt genieten van het landschap, de mensen en de cultuur. Misschien ook omdat beiden een andere cultuur hebben.

Chris en Lut : liever Chris dan Lut. Maar ze zijn milder geworden, dat is al positief.

Wendy en Yves
Marco en Theo middenmoten, vriendelijke mensen alle 4. Ik vind het logisch dat je samenwerkt als je kunt. Met 4 ben je altijd sterker dan alleen. En ik vond het helemaal niet sportief van Miranda en Jan om niet samen met Wendy Yves Marc en Theo niet de volgende etappe voor te bereiden. Zwijgen en dan profiteren van wat je gehoord hebt, dat is laf.

Jan en Miranda : in het begin mijn favoriete koppel, nu hoop ik echt dat ze snel terug naar huis kunnen. Ze nemen geen initiatieven maar leven op de kop van anderen, en dat is helemaal niet leuk !

Frank en Bliss : spijtig voor hen. Hun relatie zal wel gunstig evolueren, maar ik vrees dat zij de 2de afvallers zullen worden.

Systeem : voor ons als kijkers zou het leuker zijn om het oude puntensysteem terug in te voeren, maar voor de kandidaten denk ik dat het leuker is dat ze zo kunnen werken dan hebben ze toch eens één of twee dagen rustiger aan !