Auteur Topic: koppel Wendy & Yves (B)  (gelezen 106387 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #80 Gepost op: 26-03-2006, 22:29:56 »
Dat is toch duidelijk Willem, hoe moet je anders je billetjes afdrogen  ;)
Eten is nuttiger...

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #81 Gepost op: 26-03-2006, 22:33:28 »
Wendy... ::love:: Wat een lieverd is dat zeg, heerlijke pretoogjes waarbij je zowat wegsmelt... ::love::

Wel beetje aso om bij het eten te gaan zitten, maar ik zou het ook doen, lekker smullen!! ::)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #82 Gepost op: 26-03-2006, 22:34:58 »
Wel beetje aso om bij het eten te gaan zitten, maar ik zou het ook doen, lekker smullen!! ::)
Ik zou er gewoon voor betalen.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #83 Gepost op: 26-03-2006, 22:35:15 »
Wendy... ::love:: Wat een lieverd is dat zeg, heerlijke pretoogjes waarbij je zowat wegsmelt... ::love::
We zitten op 1 lijn  ::love::

Offline Anne Marijke

  • Forumlid
  • Klaar imiteert Gollum maar weer eens!
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #84 Gepost op: 26-03-2006, 22:38:23 »
Ik vind het nogal aso om eerst daar te gaan staan uitoeken wat je wilt en er even bij te melden dat je voor de anderen niks gaat kopen, maar als inge en lien dan eten hebben weten te regelen ga je zomaar aanschuiven zonder ook mar wat te vragen.

EN BEN IK DAN WERKELIJK DE ENIGE DIE ZICH ECHT KAPOT ERGERT AAN DIE IRRITANTE STEM VAN DIE WENDY?!?!?!?!?!

Van mij mogen zij er meteen uit! ::joehoe::

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #85 Gepost op: 26-03-2006, 22:45:05 »
EN BEN IK DAN WERKELIJK DE ENIGE DIE ZICH ECHT KAPOT ERGERT AAN DIE IRRITANTE STEM VAN DIE WENDY?!?!?!?!?!
eeh ja misschien wel  ;)
I'm a real big goblin..

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #86 Gepost op: 26-03-2006, 22:46:12 »
EN BEN IK DAN WERKELIJK DE ENIGE DIE ZICH ECHT KAPOT ERGERT AAN DIE IRRITANTE STEM VAN DIE WENDY?!?!?!?!?!

Stem is niet belangrijk, andere dingen wel!! ::love:: ::jaja::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #87 Gepost op: 26-03-2006, 22:50:49 »
WAAROM ben ik dan de enige die  ::love:: Yves  ::love:: ook leuk vindt... Kom op dames laat es van jullie horen  :P
I'm a real big goblin..

Offline Knijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Stille wateren diepe gronden
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #88 Gepost op: 26-03-2006, 22:52:27 »
Stem is niet belangrijk, andere dingen wel!! ::love:: ::jaja::

Hehe nou en of stem belangrijk is... ::oink::

WAAROM ben ik dan de enige die  ::love:: Yves  ::love:: ook leuk vindt... Kom op dames laat es van jullie horen  :P

Yves ziet er niet verkeerd uit maar is wel beetje patsertje :o

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #89 Gepost op: 26-03-2006, 23:00:14 »
Yves ziet er niet verkeerd uit maar is wel beetje patsertje :o
Hihi.. btje fout is toch wel leuk  ::love::  :P Hij had wel vandaag een leuk t-shirt aan  ::love::
I'm a real big goblin..

Offline Knijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Stille wateren diepe gronden
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #90 Gepost op: 26-03-2006, 23:03:49 »
Beetje fout is wel leuk ja, maar hij is fout op verkeerde manier, doet te veel z'n best...
Vind het sowieso en raar idee om met je ex zoiets te gaan doen ???

Offline Faizz

  • Forumlid
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #91 Gepost op: 26-03-2006, 23:07:57 »
Yves en Wendy mogen wel wat meer principes laten zien. Als je dan ook zo nuchter in het spel staat om mensen daadwerkelijk honger te zien lijden, dan moet je ook niet als een stelletje aasgieren ineens hypocriet aanschuiven en dan  óók nog n's wijn gaan bestellen!

PS: Stemgeluid kan wel degelijk een doorslaggevende factor zijn  :-X krijs krijs jank jank

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #92 Gepost op: 26-03-2006, 23:39:10 »
Het is niet mijn favoriete stel dit, maar ze spelen het spel. En dat hoort te zijn 'ieder voor zich'. Ik kan me voorstellen dat ze dus geen geld gaan delen. Dat maakt niet geliefd, maar so be it. En aanschuiven bij Inge en Lien? Deze dames hadden kunnen zeggen dat ze niet welkom waren, of op zijn minst om geld voor brood te vragen voor de volgende ochtend als tegenprestatie van het delen van deze luxe maaltijd.
Simpel zat. ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline addict

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • widm addict
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #93 Gepost op: 26-03-2006, 23:47:06 »
asociaal, irritant, verwend koppel!!

hoop dat ze volgende week eruit vliegen!

(en als jullie zo graag naar lekkere mannetjes en vrouwtjes willen kijken, zet dan een soap serie aan.. ik vind dat er meer achter moet zitten dan alleen een mooi koppie.)

 ::love::
 ::joehoe::
I'm confused... Wait, maybe I'm not..

Offline Spits

  • Forumlid
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #94 Gepost op: 27-03-2006, 10:04:06 »
na zo'n hartelijk welkom in dat busje, had ik ook geen geld gegeven
en er moet meer zijn gebeurd, die twee zouden niet zomaar aanschuiven
blondje heeft een grote mond achteraf dan had ze meteen dat blonde gebrabbel open moeten trekken. Wendy en Yves jullie zijn TOP!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #95 Gepost op: 27-03-2006, 11:47:48 »
Wendy... ::love:: Wat een lieverd is dat zeg, heerlijke pretoogjes waarbij je zowat wegsmelt... ::love::

Lieverd? Ik vind haar op tv overkomen als een kreng, absoluut niet zacht van karakter.

Maar kan in het echt anders zijn hoor, ik geef alleen mijn mening van hoe ik haar over vind komen.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline dolle koe

  • Forumlid
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #96 Gepost op: 27-03-2006, 11:57:16 »
nog zoiets waar ik me aan die 2 aan erger brrr ik kan er nie meer tegen tegen die 2 jakie weg ermee jakie
inge en lien hadden geen geld ..yves en wendy wel ...waarom hebben zij dan gratis meegeheten?? als ze toch geld hadden konden ze toch iets gevenb
neen liever egoistische zijn en meeprofiteren vand e anderen
weg ermee echt weg ermee place :D

Online hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #97 Gepost op: 27-03-2006, 12:08:37 »
Mooi voorbeeld van Parasieten. Ze hebben nog niets bereikt met hun eigen kunnen. Als ze al met een proef mee mochten doen, dan hadden ze niet alleen gelift, maar met een andere liftduo meegereden. De eerst keer met Marc en Theo en vanavond met Jimmy en Amir. Dan mag Wendy wel mooie ogen hebben, maar ze straalt alleen maar achterdocht en parasieteren uit. Zij is ook de roddeltante geweest over Miranda, dus uiteindelijk de oorzaak dat Jan en Miranda niet op de lijnbus meemochten. De hele P.E. lopen ze al te teren op werk van een ander. Jammer dat ze zo ver zijn gekomen. Nu wordt het tijd voor een enkele reis België !

Offline dolle koe

  • Forumlid
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #98 Gepost op: 27-03-2006, 12:23:18 »
hagar dat is gesproken! ze hebben nooit iets zelf gedaan nooit never altijd zij  ze er geraakt door met een ander koppel mee te liften,en je zal me nog gelijk geven he tzijn die parasieten die de finalespelen ik moet echt stoppen met op het forum te kijken wnat ik jaag er mezelf in op  ::) dat is geen peking express meer met die 2 erbij
geef mij maar onze zotte dozen inge lien chris en LUTJE ::bravo::en weg met die 2 tapijten

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Wendy & Yves (B)
« Reactie #99 Gepost op: 27-03-2006, 12:30:54 »
Van mij mogen ze nu echt weg samen met Marc en Theo en Jimmy en Amir