Auteur Topic: koppel Inge & Lien (B)  (gelezen 103736 keer)

Offline roodkapje

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #100 Gepost op: 21-03-2006, 12:03:11 »
hello Pekingers,

Even een weetje: Wist je dat het in Cambodja de normaalste zaak van de wereld is dat vrouwen van elkaar houden? We hebben dat even gecheckt bij de plaatselijke bevolking en die vertelden ons dat een huwelijk tussen 2 vrouwen daar heel normaal is en zelfs een teken is van eeuwige liefde. Volgens hen is het feit dat twee vrouwen voor elkaar kiezen een teken dat die vrouwen slechte ervaringen hebben gehad met mannen en nu voor het eeuwige geluk met een vrouw gekozen hebben.

zo zie je maar ;-) ::zwaai::

Offline xrock-gurlx

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Inge & Lien !!!
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #101 Gepost op: 22-03-2006, 19:17:23 »
Wauww...wt mooi  ::tandpastasmiley:: !!!!

Die bevolking daar rockt...!!!  ^^
- After Forever -

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #102 Gepost op: 22-03-2006, 20:04:26 »
Ik vond jullie zo leuk met die Cambodjaan, wat een leuke vent! En ook zo koel dat jullie samen gingen liften met Chris & Lut! ::bravo:: ::ok::
🜃

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #103 Gepost op: 22-03-2006, 20:26:21 »
Wauww...wt mooi  ::tandpastasmiley:: !!!!

Die bevolking daar rockt...!!!  ^^

 ::rofl::  ::ok:: hoef ik niks aan toe te voegen  ;)
I'm a real big goblin..

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #104 Gepost op: 22-03-2006, 23:14:39 »
Die bevolking is in één woord SUPER ::bravo::

Maar Lien mag van mij gelijk een enkele reis naar een onbewoond eiland krijgen 8) Wat een irritant persoontje is dat zeg ::niet-ok::

Voor de rest geniet ik weer met volle teugen van Peking Express ::ok::
we worden steeds beter op de computer

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #105 Gepost op: 23-03-2006, 12:39:56 »
Die bevolking is in één woord SUPER ::bravo::
Die bevolking doet alles wat op -filie eindigd !

Naast homofilie plegen zij ook ongestraft pedofilie.

Dus echt super zijn ze ook weer niet !

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #106 Gepost op: 23-03-2006, 22:03:41 »
Ik vind jullie echt super ::ok::
Ik moest wel lachen toen Inge, Luts rugzak mee had genomen ::tandpastasmiley::
Gaaf koppel en ik hoop dat jullie samen met Chris en Lut ver komen.

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #107 Gepost op: 24-03-2006, 11:51:58 »
Ik lees zoveel commentaar over Lien ik vind haar juist ontzettend cool en grappig!!

Ik en mijn vader liggen gierend van het lachen op de bank van Lien. We krijg echt spontaan een slappe lach!! Hoe zij doet schitterend!!

Ik vind Lien echt ontzettend cool!!!

By the way ik vind haar haar ook zo stoer!!!
Ik wil dat ook zo gaan knippen. Ik wil met een plaatje van Lien naar de kapper alleen durf ik nog niet echt omdat ik nu lang haar heb en het is wel erg kort maar ik vind het zo ontzettend gaaf!!!

O,ja heb  respect voor Inge ze is zo rustig en blijft gewoon rustig ook al gaat Lien helemaal tekeer!!  ::ok::


Jullie zijn mijn favoriete koppel!!! Succes meiden!!

GIRL POWER!!!!

Offline laurantje

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #108 Gepost op: 24-03-2006, 13:54:33 »
Ik ben het helemaal met je eens ILRobinson!!!
Ik begin er van overtuigd te worden dat de kritiek helemaal onterecht is. Ook de mensen in Azie vinden dat.
Ze beginnen telkens opnieuw spontaan vrolijk te worden als Inge en Lien in de buurt zijn.
De aandachtige kijker merkt dit oa in de scenes in  de Bus,bij het vissen en in de ossenkar enz. enz. En in deze derde aflevering wordt het helemaal duidelijk: de Cambodjaan die met hen drie dagen op stap gaat zegt aan zijn vrienden: Inge en Lien zijn Lief, vriendelijk. Ik heb ze in mijn hart gesloten. Niemand gaat drie dagen een lift geven aan mensen die de bevolking verveelt, uitbuit en belachelijk maakt, laat staan dat hij aan zijn vrienden gaat vragen of ze daar mogen logeren.De overactiviteit van Lien wordt natuurlijk wat uitvergroot in de beelden. Maar bij de cambodjaanse man komen ze na drie dagen heel anders over. verder zie je ook dat de Aziaten houden van het spel en er erg kunnen in opgaan. Het schenken van de amulet (10.000 euro kwijt bij winst) zouden niet veel koppels hen nadoen. Nee, de andere koppels (niet allemaal) houden zich bezig met het tegenwerken van een prachtige sympathieke mens van 71. Ze betichten hem omwille van  futuliteiten en onzin omdat ze gefrustreerd zijn en te zwak om de race te kunnen winnen. Dan moet het maar op een minder fraaie manier kunnen. Inge en Lien zijn niet zo'n gemenerds. Zij zijn eerlijk, echt en top. Wat ook de einduitslag wordt ze zijn nu al de morele winnaars.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #109 Gepost op: 24-03-2006, 15:23:37 »
Vind de kritiek op Lien wel meevallen eigenlijk.
Het 'beruchte' paaldansen hebben de twee Belgische dames al verklaart in hun dagboek.
Verder staat me op dit moment alleen een pissige Lien bij die het voornamelijk afreageerde  op Inge. En tegen de chauffeur zeggen dat hij harder moest rijden. Zoiets ongeveer.
Niet echt bijzonder dit.
Als iemand pissig is hoeft het toch niet gelijk te betekenen dat hij of zij geen respect heeft/toont?

En ik weet niet hoeveel koppels een amulet aan iemand zouden schenken. Dat hangt ook weer van bepaalde factoren af.

Keep it up ladies  ::ok::
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Veerl2

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #110 Gepost op: 26-03-2006, 19:49:51 »
Ik hoop dat hun winnen! ::bravo::

Offline Faizz

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #111 Gepost op: 26-03-2006, 20:28:16 »
Wij krijgen hier thuis altijd het 'George Costanza gevoel'* als we vooral Lien tekeer zien gaan. Zo onbeschoft en respectloos! Laat vooral de ADHD en de 'montage' niet het excuus zijn voor dit asiociaal gedrag...

Offline Knijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Stille wateren diepe gronden
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #112 Gepost op: 26-03-2006, 21:53:14 »
Wij krijgen hier thuis altijd het 'George Costanza gevoel'* als we vooral Lien tekeer zien gaan. Zo onbeschoft en respectloos! Laat vooral de ADHD en de 'montage' niet het excuus zijn voor dit asiociaal gedrag...

Ze is niet asociaal, is gewoon strijdlustig.. fantastisch om te zien. Tis een wonder hoe die 2 meiden het telkens weer voor elkaar krijgen, hoewel ik niet echt het gevoel heb dat Inge veel doet ???

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #113 Gepost op: 26-03-2006, 21:54:13 »
Ze hadden een vrijgeleide en nog moeten ze zo in beeld zijn. Was bij Jan en Miranda toen ook niet zo  :-\\
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #114 Gepost op: 26-03-2006, 21:55:49 »
Ik vind Inge en Lien soms TE strijdlustig en daarom, denk ik ook dat dat dat hun kop gaat kosten, en ik denk dat ze de Finale net niet gaan halen maar, ik ben benieuwd. ::jaja::

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #115 Gepost op: 26-03-2006, 21:58:21 »
Hoefden van mij niet zo nodig te laten blijken dat ze niet zo blij waren met Yves en Wendy. En het dan ook nog raar vinden dat zij geen brood voor hun willen kopen  :-\\

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #116 Gepost op: 26-03-2006, 22:00:25 »
Ik vind jullie een zeer leuk koppel!

Jullie respect voor het volk, en die strijdlustigheid zonder egoistisch te zijn..

Echt super.  ::ok::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #117 Gepost op: 26-03-2006, 22:04:41 »
Ik vind jullie een zeer leuk koppel!

Jullie respect voor het volk, en die strijdlustigheid zonder egoistisch te zijn..

Echt super.  ::ok::

Daar ben ik het mee eens Evenstar ze zijn absoluut niet egoistisch en hebben respect en genieten van volle teugen van het land. ::ok:: ::jaja::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #118 Gepost op: 26-03-2006, 22:07:34 »
Je speelt hier een spel als koppels tegen elkaar. De ene heeft geld gespaard, de ander niet. Dan moet je niet verwachten dat degenen die geld hebben gespaard het gaan uitgeven aan brood voor jou..

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #119 Gepost op: 26-03-2006, 22:11:37 »
Je speelt hier een spel als koppels tegen elkaar. De ene heeft geld gespaard, de ander niet. Dan moet je niet verwachten dat degenen die geld hebben gespaard het gaan uitgeven aan brood voor jou..
eeeh Yves en Wendy hebben dat geld niet gespaard horz maar gekregen van een chauffeur.. $40! Mja ik kies geen kant, want ik mag Yves en Wendy ook, ze zitten allebei wel af en toe fout  >:D  tjsa als je elkaar niet ligt...
Vond het wel heel leuk dat ze dat gratis eten zo voor elkaar kregen  :D
I'm a real big goblin..