Auteur Topic: koppel Inge & Lien (B)  (gelezen 103206 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #120 Gepost op: 26-03-2006, 22:14:07 »
eeeh Yves en Wendy hebben dat geld niet gespaard horz maar gekregen van een chauffeur.. $40! Mja ik kies geen kant, want ik mag Yves en Wendy ook, ze zitten allebei wel af en toe fout  >:D  tjsa als je elkaar niet ligt...
Vond het wel heel leuk dat ze dat gratis eten zo voor elkaar kregen  :D
Nouja.. niet gespaard dan. Ze hadden geld en Inge & Lien niet, daar komt het gewoon op neer

Offline Anne Marijke

  • Forumlid
  • Klaar imiteert Gollum maar weer eens!
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #121 Gepost op: 26-03-2006, 22:19:56 »
Sorry maar Inge en Lien werken mij zeeeeer op mijn zenuwen! Vooral dat gegil van die blonde is af en toe tenenkrommend!

Offline addict

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • widm addict
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #122 Gepost op: 26-03-2006, 23:56:56 »
leuk en grappig stel... soms een beetje TE fanatiek, maar misschien is dat het juist wat hun tot nu toe zo ver heeft gebracht dus.. het werkt wel!

van mij mogen ze winnen!!
I'm confused... Wait, maybe I'm not..

Offline Spits

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #123 Gepost op: 27-03-2006, 09:46:50 »
die rooie mag blijven maar die blonde mag naar huis en heel SNEL! ::pinokkio::

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #124 Gepost op: 27-03-2006, 10:55:36 »
Ze is niet asociaal, is gewoon strijdlustig.. fantastisch om te zien. Tis een wonder hoe die 2 meiden het telkens weer voor elkaar krijgen, hoewel ik niet echt het gevoel heb dat Inge veel doet ???

Hier ben ik het niet mee eens, ik ben zelf zo hyper als een opgedraaid duracelkonijn wat losgelaten wordt, ik kan zeeeeeeeeeeeeer druk en zeeeeeeeeeeeer direct zijn dan maar niet zo aso als sneeuwwitje!!! Eerst tekeer gaan dat Yves en Wendy met hun meereizen in de vrijgeleide en dat zeer duidelijk laten zien en dan meteen het aso van hun vinden dat ze geen bammetjes voor Roodkapje (Sidonia?) kopen......
Ik denk wel dat Inge meer doet dan je denkt, al jankt ze wel heel snel als ze geen boterhammetje krijgt.... ;D

Van mij mogen ze naar huis! Met Yves en Wendy er achter aan :-X
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #125 Gepost op: 27-03-2006, 11:13:30 »
Jammer dat Inge zich laat meeslepen door Lien.

dat zal wel hun kop kosten in Laos.

Offline dolle koe

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #126 Gepost op: 27-03-2006, 11:59:16 »
mus 20 = yves
die doet niet anders als zichzelf te staan verkopen door zijn  naam achter verschillende naampjes te verstopen
moest je iets van pc afweten he ...... haha
best grappig om je te zien stoefen over jezelf e ::schaam::cht grappig

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #127 Gepost op: 27-03-2006, 12:33:19 »
Inge en Lien zijn echt cool ::ok::
Ik hoop dat ze nog ver komen maar wie zouden jullie denken die ze verwachte dat de proef won. Jeweetwel met die vrijstelling die Yves en Wendy wonnen en trouwen ik ben het met Lien eens want ik zou hetzelfde hebben gezegd.

Offline laurantje

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #128 Gepost op: 27-03-2006, 13:24:30 »
dolle koe, ik hoop voor een keer dat je geen gelijk hebt. Want als dit yves zelf is dan is hij niet alleen een dikke profiteur, maar bederft hij ook nog het spel door cruciale informatie  rond te strooien over het vervolg van peking express.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #129 Gepost op: 27-03-2006, 14:12:24 »
mus 20 = yves
die doet niet anders als zichzelf te staan verkopen door zijn  naam achter verschillende naampjes te verstopen
moest je iets van pc afweten he ...... haha
best grappig om je te zien stoefen over jezelf e ::schaam::cht grappig

En weet jij dus zoveel van een pc dat je kan achterhalen dat mus 20 Yves is...? Je kunt nog niet eens een smiley invoegen!!! Zo doe je dat:  ::schaam::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #130 Gepost op: 27-03-2006, 20:14:45 »
mus 20 = yves
die doet niet anders als zichzelf te staan verkopen door zijn  naam achter verschillende naampjes te verstopen
moest je iets van pc afweten he ...... haha
best grappig om je te zien stoefen over jezelf e ::schaam::cht grappig

Voordat je beweringen gaat doen over andere forummers zou ik eerst maar eens in het profiel kijken van de betreffende persoon en de berichten lezen die deze persoon post. Wellicht kom je dan op een genuanceerder beeld van onze bezoekers.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline laurantje

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #131 Gepost op: 31-03-2006, 01:03:53 »
Lien en inge, jullie voelen tenminste aan hoe mensen zijn. dat jullie zo volwassen beheerst kunnen reageren in dat restaurant waar Yves en Wendy komen profiteren vind ik super. Als iemand zo zijn ware aard toont: een nietsontziende haai zonder menselijke gevoelens zou ik me niet meer kunnen beheersen denk ik. Laat yves en wendy hun dollars maar houden die ze afgetroggeld hebben bij de straatarme bevolking. Ik denk dat yves en wendy in staat zouden zijn om in een ontwikkelingsland de mensen te laten creperen om er zelf beter van te worden. Dat zijn de de zelfgenoemde managerkes van onze tijd.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #132 Gepost op: 31-03-2006, 11:04:59 »
Lien en inge, jullie voelen tenminste aan hoe mensen zijn. dat jullie zo volwassen beheerst kunnen reageren in dat restaurant waar Yves en Wendy komen profiteren vind ik super. Als iemand zo zijn ware aard toont: een nietsontziende haai zonder menselijke gevoelens zou ik me niet meer kunnen beheersen denk ik. Laat yves en wendy hun dollars maar houden die ze afgetroggeld hebben bij de straatarme bevolking. Ik denk dat yves en wendy in staat zouden zijn om in een ontwikkelingsland de mensen te laten creperen om er zelf beter van te worden. Dat zijn de de zelfgenoemde managerkes van onze tijd.

Nou nou nou,....waarom denk je nou dat Yves en Wendy die dollars hebben afgetroggeld?.  ??? Voor het zelfde geld kwamen ze net als Lien en Inge zo'n rijke Cambodjaan tegen. Alleen deze gaf geld, die ander die spendeerde zijn geld aan benzine om de dames naar de eindstreep te brengen. Toch een ritje van zo'n 600 km uit en thuis. Nou weet ik niet hoeveel de benzine doet zo tegenwoordig in Cambodja..... Bovendien, lijkt het mij toe dat we door de knip-en-plakkers van de producer best op het verkeerde been gezet worden. We zien tenslotte niet alles wat er passeert. Dus ik zou je mening over yves en wendy en ook over de andere koppels toch wat genuanceerder houden. ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline laurantje

  • Forumlid
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #133 Gepost op: 1-04-2006, 14:02:17 »
je hebt een punt, Mapel. Ik heb de gewoonte om dingen wat te overdrijven. Maar ik heb het nu eenmaal voor koppels die (naar mijn mening) met open vizier strijden. Jan en Miranda kan ik nu niet meer verdedigen, maar Chris en Lut, Inge en Lien, en ook Mark zijn volgens mij (tot hier toe) dergelijke kandidaten. En als die koppels dan onheus bejegend worden dan moet ik daarover eens flink stoom aflaten. Enne, geef toe: een beetje overdrijven brengt soms wat kleur in het geheel.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #134 Gepost op: 1-04-2006, 16:20:36 »
Zolang jij je mening geeft zonder het respect voor de kandidaten uit het oog te verliezen, mag jij zo veel stoom afblazen als je wilt hoor. Gooi het eruit kerel,dat het je oren uit mag komen ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #135 Gepost op: 2-04-2006, 10:27:17 »
Ik neem aan dat ook Laurantje inmiddels de andere kant van het verhaal gelezen heeft?

Overigens is het makkelijk om in de val te stappen eens even lekker tekeer te gaan over bepaalde kandidaten. Zo had ik zelf vorige jaar de grootste moeite om in het gareel te blijven t.a.v. wat ik zag van Rinck. Maar daar heb ik ook wel van geleerd. Rinck heeft in ieder geval de ballen om zich hier met open vizier in het forumgeweld te mengen, en dat kan mijn bewondering wel wegdragen. Ieder mens heeft zijn sterke en zijn zwakke kanten, en niets is eenvoudiger dan juist die wat zwakkere kanten, extra getriggerd door extreme omstandigheden en stress, onder ieders neus te wrijven.

Want een ding staat als een paal boven water: de meeste mensen op dit forum zullen nooit op een dergelijke manier publiekelijk met zichzelf geconfronteerd worden. De omstandigheden van Peking Express zijn bijzonder extreem en zeer stressgevoelig, en dat zal er vaak voor zorgen dat niet altijd je vriendelijke, sociale, leuke kantje de boventoon zal kunnen voeren. En zo is het makkelijk om over principes te bazelen vanachter een bak chips, maar als je uitgehongerd bent en je ziet een gratis gedekte tafel, dan denk ik dat erg veel mensen die principes dan toch even opzij zetten en naar hun maag luisteren (nog los van de nuanceringen die uit het dagboek van Wendy en Yves blijken).
« Laatst bewerkt op: 2-04-2006, 10:29:07 door Starry Night »

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #136 Gepost op: 2-04-2006, 10:32:05 »
Voordat je beweringen gaat doen over andere forummers zou ik eerst maar eens in het profiel kijken van de betreffende persoon en de berichten lezen die deze persoon post. Wellicht kom je dan op een genuanceerder beeld van onze bezoekers.
zouden mapel en ik ook een en dezelfde persoon zijn  ::) ::)

ontopic; Inge en Lien geven letterlijk en figuurlijk  kleur aan PE  ::ok:: ::ok::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #137 Gepost op: 2-04-2006, 13:02:34 »
Ik neem aan dat ook Laurantje inmiddels de andere kant van het verhaal gelezen heeft?

Overigens is het makkelijk om in de val te stappen eens even lekker tekeer te gaan over bepaalde kandidaten. Zo had ik zelf vorige jaar de grootste moeite om in het gareel te blijven t.a.v. wat ik zag van Rinck. Maar daar heb ik ook wel van geleerd. Rinck heeft in ieder geval de ballen om zich hier met open vizier in het forumgeweld te mengen, en dat kan mijn bewondering wel wegdragen. Ieder mens heeft zijn sterke en zijn zwakke kanten, en niets is eenvoudiger dan juist die wat zwakkere kanten, extra getriggerd door extreme omstandigheden en stress, onder ieders neus te wrijven.

Want een ding staat als een paal boven water: de meeste mensen op dit forum zullen nooit op een dergelijke manier publiekelijk met zichzelf geconfronteerd worden. De omstandigheden van Peking Express zijn bijzonder extreem en zeer stressgevoelig, en dat zal er vaak voor zorgen dat niet altijd je vriendelijke, sociale, leuke kantje de boventoon zal kunnen voeren. En zo is het makkelijk om over principes te bazelen vanachter een bak chips, maar als je uitgehongerd bent en je ziet een gratis gedekte tafel, dan denk ik dat erg veel mensen die principes dan toch even opzij zetten en naar hun maag luisteren (nog los van de nuanceringen die uit het dagboek van Wendy en Yves blijken).

Starry Night  ::ok:: ::ok::. Euh,...... ik zou het vreselijk leuk vinden eens een leuke pittige column van jou hand op de site te mogen zetten!! ::jaja:: ::jaja:: Voel je daar wat voor?? ::jaja:: ::jaja::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #138 Gepost op: 2-04-2006, 13:03:38 »
zouden mapel en ik ook een en dezelfde persoon zijn  ::) ::)


Ach weet je koetje,...soms zeggen wij wel eens wat zinnigs :P :P ;) :-*
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Knijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Stille wateren diepe gronden
Re: koppel Inge & Lien (B)
« Reactie #139 Gepost op: 2-04-2006, 21:41:16 »
Stuur ze alstjeblieft naar huis, wat een *** wijf is die Lien zeg, ga me elke aflevering meer ergeren :o