Auteur Topic: peking 1 jaar later!!  (gelezen 111161 keer)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #60 Gepost op: 9-11-2005, 21:09:00 »
Leuke verhalen Rink. ::ok::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #61 Gepost op: 11-11-2005, 19:29:37 »
gaan we weer:

na het poepverhaal werden we vandaar met de volgbusjes naar de andere kant van de grens gebracht ( de foto's komen later!!!)en we kwmamen in een heel vreemde situatie terecht:
ten eerste mochten bij wijze van hoge uitzondering even bij de grensovergang wat inkopen doen. Natuurlijk vonden vooral Karla & Sophie dat geweldig en ze gingen er dan ook gelijk van tussen. Voor zeker 1/2 uur waren ze onvindbaar en onze oppasser (fout het was een -ster) ging helemaal door het lint. Beetje overdreven maar de hectiek aan de grens was gigantisch, echt onwaarschijnlijke drukte. Dan uren in een busje wachten is natuurlijk funest. Maar goed de dames werden na veel 5ven en 6sen gevonden en nu moesten we alleen (d'r waren nog 4 koppels!)persé bij onze bus blijven.
Vreemde situatie nadien want we waren in een strange land waar we onze ogen uitkeken en als achtergrond hadden we de door K & S meegenomen muziek die afgespeeld werd. Moet je je voorstellen André Hazes en daN DOOR EEN STRAATARM LAND RIJDEN MET EEN STEL WERSTERLINGEN DIE AAN EEN MAF SPEL MEEDOEN. Kun je je het dubbelgevoel voorstellen?, te gek voor woorden en mooi, prachtig maar tegelijkertijd zo fout.
Het vreemde was voorts dat haast niemand sprak en dit gevoel uitte maar eigenlijk naar de muziek luisterde en maar bleef rondkijken. Meeneuriën met de muziek was het enige wat we deden, het was heerlijke muziek en raar maar ook dat soort dingen ga je na een paar weken echt missen.
Ook dit " vreemde " verhaal wou ik jullie laten weten vooral omdat ik tijdens mijn chatsessie ook kritische vragen kreeg ( en terecht) omtrent dit soort omstandigheden.
Zit trouwens regelmatig mee te denken aan de lifters van dit moment: moet niet al te geweldig zijn met de heersende Vogelgriep aldaar!. Ook wij hadden vorig jaar daar al mee te maken. We zullen straks wel weer zien hoe ze het ervan af brengen!!
was getekend
8berg

Offline rama

  • Forumlid
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #62 Gepost op: 12-11-2005, 11:59:40 »
Rinckie Boy,

leuk dat je een jaar na de feiten nog volop in de sfeer bent...
Ik denk ook nog vaak terug

By the way
Gelukkige Verjaardag!!!
Grtz S.D.
 ::joehoe::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #63 Gepost op: 13-11-2005, 00:56:49 »
Grinnik, ik kan me de vrijheid die K&S hebben genomen zo goed voorstellen. Rink had je tijdens de race echt het gevoel dat je absoluut overgeleverd was aan de crew van PE. Ik bedoel daarmee. Werden jullie echt geleefd door de cast ter meerdere glorie van de serie, of viel dat wel mee?
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #64 Gepost op: 14-11-2005, 16:19:12 »
Ik bedoel daarmee. Werden jullie echt geleefd door de cast ter meerdere glorie van de serie, of viel dat wel mee?

Ach Mapel soms valt het mee soms.....
nee echt over het algemeen viel dat wel mee maar in andere gevallen BV. de barbeque viel dat erg tegen de strijd is toen enorm aangewakkerd door de verslaggevers en niet zozeer door ons! de gevolgen ken je inmiddels ;Twee kampen, het kamp voor rinck en het kamp tegen!!!!
Nou ja misschien had ik niets beters verdient maar bij terugzien viel me dat zwaar!!!
Toen was er dus duidelijk sprake dat er ter meerdere glorie van de serie gescoord moest worden.
er komt nog een "borden" verhaal!!
en k'ben nog druk met de foto's heen en weer!
was getekend 8berg

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #65 Gepost op: 23-11-2005, 09:33:54 »

In China mogen vader en dochter niet in één vertrek (kamer) slapen, dat brengt ongeluk!!!!
t'Was nog ergens in het begin van de race en we vonden naar lang zoeken toch een slaapplaats bij een gezin met twee kleine kindertjes, zijn ook beelden van!. Ergens in de buurt van eenb grensovergang want de mensen waren als de dood voor de politie en het kostte ons veel overedingskracht om hun te overtuigen dat we niets kwaad in de wil hadden! Jorien was moe en hongerig en zag het even niet meer zitten, de waterlanders brachten uitkomst. Door haar gehuil trok ze de aandacht van de chinezen en kregen ze meedelij met haar. Goed we mochten blijven maar er wrrd wel heel moeilijk gedaan. Later bleek waarom!!!


Na het eten opruimen kwam niets van in daar was de vrouw voor, nee wij naar buiten en zitten. Sigaretje roken en warm water voor onze voeten. Doe je thuyis nooit maar echt er is niets l;ekkerder dan een warm voetenbakje na zo'n dag liften en sjouwen!

Toen het slapen:
k'had al geen idee hoe we dat moesten organiseren maar dat hoefde dus ook niet want dat werd voor ons gedaan. Jorien werd meegenomen naar een kamertje en ik kreeg er ook eentje toegewezen! Met handgebaar werd ons duidelijk gemaakt dat samen slapen niet aan de orde was. Jorien sputterde nog wat tegen maar was te moe om boos op mij te worden om haar alleen te laten slapen in een vreemd land. k'Kreeg nog wel woorden van gelijke strekking naar mijn hoofd geslingerd en in de serie is wel duidelijk geworden wie de baas was!, toch?

Welterusten etc. maar hoe ging dat nu met de rest?, het huisje was niet groter dan mijn schapenstal dus waar sliep de rest???
Het duurde even voordat de rest, oftewel het gezin ging slapen we praten over 20.30 s'avonds!
Dat werd ons dus duidelijk op een vreemde manier!!!!:

De vrouw des huizes ging naar Jorien haar kamer en de man kwam bij mij inliggen!!!!
Ja echt hij kroop zo naast me...... alleen niet op dezelfde manier maar met zijn voeten bij mijn gezicht en echt lullig om het te zeggen maar ze waren niet schoon en roken naar knoflook. Nou ik geef het je te doen, slapen aan de andere kant van de wereld in een vreemd, en veel te klein bed!!!, en dan met een paar chineese voeten van een totaal vreemde man naast je neus. Arme Jorien en arme ik, maar niet zeuren want het kan nog gekker!!!!en we hadden toch aangedrongen om een slaapplekje te krijgen.
k'Probeerde te slapen maar dat ging niet vooral omdat ik zat te piekeren waar ze nu in vredesnaam die kinderen hadden gelaten, zouden die buiten slapen? t'Was niet koud dus het was te doen!, het gehele gebeuren was toch al na onze hand gezet dus je hoeft nergens raar van op te kijken!!!
Nou het werd me na een half uurtje woelen duidelijk.
Terwijl mijn chinese partner al sliep men luidruchtig snurkte werd de deur opengemaakt en voorzichtig iets bij ons in bed gelegd!!!!.... een slapend kind
Een slapend kind werd liefdevol naast mijn voeten neergelegd en ingepakt in wat dekentjes. Ja echt!, ze hadden dus eerst gewacht totdat ze sliepen en toen gewoon bij ons in bed gelegd. Nou wel te rusten, k'had al een paar chinese voeten naast me liggen en een chinees jochie erbij moet toch kunnen, toch????
Nou het wordt nog gekker.
We, sliepen zoals ik dat al had geschreven nabij een grensovergang en de 24uurs economie in China draait overuren, maw. voortduren zware vrachtwagens met piepende remmen en schreeuwende chinezen, en geloof me die kunnen er wat van!, tí s net alsof ze altijd ruzie hebben en van momotoom woordgebruik is absoluut geen sprake.
Slapen ging dus niet en gewoon rustten lukte ook niet omdat je ongewild gaat liggen luisteren, luisteren terwijl je niets begrijpt. Luisteren!!!, wat hoorde ik.... smakken en sabbelen?
Ik hoorde een bekend geluid ( mijn kinderen zijn ook klein geweest!!!) en voelde tegelijkertijd iets aan mijn voeten, voeten......? nee mijn tenen, tenen? nee mijn grote teen.......
Nee echt.. het jochie, schatte hem op twee, drie jaar, maar tís moeilijk schatten bij de chinezen!, zat op mijn grote teen te sabbelen al was het een fopspeen!!!!! Nou ja zeg, kon al niet slapen maar nu werd het toch wel een beetje gortig. Nou ja, gelukkig voor hem waren ze wel schoon, k'had nog een uurtje hier voor een voetenbadje gehad dus.... t'Joch zat heerlijk te sabbelen en zoog met zijn mond en tong langs mijn tenen. Vooral mijn grote teen had zijn grote belangstelling. t'Was niet echt onplezierig maar t'kietelde en t'was natuurlijk dwaas en dolkomisch tegelijkertijd
Na wat heen en weer gevoevel met mijn voeten liet hij met rust en kon ik verder luisteren.
t'Was denk ik tegen vieren dat ik in slaap viel, moe en voldaan en met schone voeten!!!!
Denk dat je dit soort zaken alleen maar in dit soort landen kunt meemaken en alleen maar met dit soort programma's!
 Prachtig verhaal toch???
Was getekend 8berg

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #66 Gepost op: 23-11-2005, 09:39:57 »
het verhaal was nog langer maar dat werd moeilijk met het verzenden, Test ik begrijp nu wat je bedoeld!
Wat niet opgenomen kon worden was het stukje dat we gingen eten maar dat dat alleen voor ons bedoeld was en dat de vrouw des huizes en de kinderen aten wat bij ons overbleef!!! moet je je dat eens bij ons voorstellen!!
Verder eindelijk weer eens een berichtje, ben met de andere kandidaten bezig om ze zover te krijgen dat ze ook wat schrijven of dat ik hun verhalen mag verwoorden. De andere foto's wordt aan gewerkt en as. zaterdag heb ik een intervieuw , als radiomaker, met Just. Wordt hier door Test op een topic gezet, hebben jullie nog vragen voor Just?

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #67 Gepost op: 23-11-2005, 10:19:30 »
Rink ik ben je uiterst dankbaar voor al je prachtige verhalen. Wat gaaf dat je de andere kandidaten ook probeert te enthousiasmeren!!!! Je laatste verhaal is echt weer heerlijk om te lezen. Ik kan me zo goed voorstellen dat je deze herinneringen als parels bewaart een koestert. Nou vraag ik je,...een klein chineesje die aan je te teen ligt te sabbelen......wie kan zo iets nou bedenken... ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #68 Gepost op: 23-11-2005, 10:49:58 »
 ::rofl:: geweldig ik zie het al helemaal voor me...je schrijft echt heel beeldend Rinck...ga er vooral mee door zou ik zeggen ::ok::

ik geniet nog steeds na van PE en door jouw terugblikken wordt het gevoel, van komaan laat de nieuwe PE maar beginnen, steeds sterker!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #69 Gepost op: 23-11-2005, 11:23:59 »
Echt super leuke verhalen, je leeft je ook gelijk in het avontuur zelf.  ::ok::

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #70 Gepost op: 23-11-2005, 15:35:16 »
Nou Rink, als je niet weet hoe je kleine kinderen stil moet krijgen, kan je gewoon je grote teen naar voren schuiven  ::tandpastasmiley::

Erg leuk verhaaltje! Keep it up  ::ok::
In sommige opzichten kunnen wij (de Europeanen) wel wat leren van de Chinezen.

Rink, zit je nu bij een lokale radiozender (weet eigenlijk niet of ik dit wel mag vragen, maar 'nee' heb je en 'ja' kun je krijgen)
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #71 Gepost op: 25-11-2005, 16:18:03 »
mooie reacties die uitnodigen tot meer!!
andere kandidaten zijn nog aan het denken maar Kris heeft al toegezegd dat ik ook hem mag intervieuwen en ook zijn verhalen mag verwoorden, Herman wordt nog gevraagd maar de zsoon des huizes is positief dus......

Herman werd een beetje afgeschilderd als een veel plassende oude man> Jullie moeten echter wel weten dat hem zijn medicijnen werden afgenomen. Die kwamen in de verre volgbus te liggen die alles weer opruimde, een soort bezemwagen die na de games als schoonmaakwagen zijn taak deed. Herman had dus niet de beschikking over zijn medicijnen en hem werd aangeraden zoveel mogelijk water te drinken voor een goede doorspoeling!! Indeed 't is weer een poepverhaal want het ging over zijn stoelgang en vooral zijn ontlasting. Die arme man moest dus echt overal uit de broek. Komisch voor ons als overige kandidaten en jullie als kijkers en sters maar uiterst vervelend voor de man in kwestie. Het werd zo gek dat zijn darmen kwamen vast te zitten en hij olie moest drinken om de stoelgang weer te enthousiastmeren. Op een camping in een park (foto van Just heb ik al overgeseind!!!) is hij zelfs tot 's avonds laat aan het hardlopen om de stoelgang maar weer op gang te brengen!! arme man, hij was erg tof en een echte garagist (??? zoals de Belgen zeggen) Dit was dus Herman zijn verhaal zullen we maar zeggen!!!
was getekend 8berg

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #72 Gepost op: 26-11-2005, 18:10:58 »
Geweldig dat verhaal over die teen  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #73 Gepost op: 27-11-2005, 10:41:07 »
arme Herman, niks ergers dan :-X

Rinck van mij mag je al je memoires wel in boekvorm gaan uitgeven...denk dat ik het in één ruk uit zou lezen ;) ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #74 Gepost op: 27-11-2005, 12:26:43 »
Nou zet ik nog wel vraagtekens bij dat medicijnen gedoe. Waarom werden zijn medicijnen afgenomen?  ::oink:: ::oink::. Dat kan je toch zo maar niet doen. Als hij dat spul toch nodig had? Mochten jullie überhaupt geen medicijnen meenemen. Zo ja, waarom mag dat dan niet? En heeft Herman later zijn medicijnen wel teruggekregen toen de crew bemerkte dat hij ze echt moest slikken?
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #75 Gepost op: 27-11-2005, 13:32:34 »
Nou zet ik nog wel vraagtekens bij dat medicijnen gedoe. Waarom werden zijn medicijnen afgenomen?  ::oink:: ::oink::. Dat kan je toch zo maar niet doen. Als hij dat spul toch nodig had? Mochten jullie überhaupt geen medicijnen meenemen. Zo ja, waarom mag dat dan niet? En heeft Herman later zijn medicijnen wel teruggekregen toen de crew bemerkte dat hij ze echt moest slikken?
Mapel ik kan me jouw twijfel voorstellen maar ik schrijf toch echt zoals het is gegaan, of niet Kris?. 'k Weet dat je dit leest want 'k heb je netjes toestemming gevraagd en jij hebt het verhaal nogmaals bevestigd!!! Dus Kris ( of Herman zelf!) reageer eens op Mapel haar reactie!!!
Mapel hoe vond je Just tijdens het intervieuw, jij was toch fan van hem. Moordgozer hé?
Nou de rest nog, Natalie heb ik ook benaderd. 'k Heb ja gezegd tegen Lokeren toen ze me dat vroeg dus ze kan nu geen nee zeggen maar misschien dat Dieter er een stokje voorsteekt!!!
was getekend 8berg!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #76 Gepost op: 27-11-2005, 13:37:14 »
Ja erg leuk dat interview Rink. Ik hoop dat er meerdere volgen.  ::ok:: ::ok::

Over die medicijnen,...ik geloof dat verhaal wel, maar ik heb mijn twijfels of de crew van PE dat wel heeft mogen doen. Stel dat door het onthouden van die medicijnen, Herman medische problemen had gekregen. Dan had Kanakna een behoorlijke claim aan hun broek kunnen krijgen. Dus de vraag is meer:

Mogen de kandidaten geen medicijnen meenemen, ook al hebben ze die nodig?
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #77 Gepost op: 27-11-2005, 14:39:06 »
Helemaal met je eens, denk dat het hier en daar ook fout is gegaan en dat de medicijnen in een tas zaten die per abuis aan de volgauto is meegegeven. Misschien dat Kris opheldering kan geven!!!
Mijn grote reep chocolade is op dezelfde wijze in mijn ekstra tas in diezelfde auto tercht gekomen, pas na een week kon ik de gesmolten massa uit de rest van mijn meegebrachte kleren halen. Dat lot trof Herman met zijn medicijen. Vantevoren is natuurlijk wel al de arts op de hoogte gebracht maar juist die medicijnen had ze niet.
Voor wat betreft aansprakelijkheid heb je natuurlijk helemaal gelijk maar wat te denken van de Himalaya, zelf de arts ( was een zij!) moest naar beneden gebracht worden om dezelfde redenen als Karla. OOk zij is doodziek geworden met overgeven en alles erbij.
Mocht ook Just nu deelgenoot worden kan ook hij nog een boekje opendoen. Hij was goed op " de hoogte" van wat wel en wat niet kon!
was getekend 8 berg!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #78 Gepost op: 29-11-2005, 20:51:54 »
ok boys and girls het tweede bordverhaal (mapel opletten)
komt eraan!!!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #79 Gepost op: 30-11-2005, 09:19:59 »
gaat tie:
wij, Jorien en ik, hadden, net als de anderen overigens, een "vast"team dat ons volgde. Dat was dus de cameraman, we noemen hem Stan, en de reporter, die we voor eventjes Els noemen. Daarnaast was er nog een chauffeur én natuurlijk de translator die ervoor zorgde dat ook Stan en Els iets te eten kregen en een slaapplaats vonden.

Goed in het begin verliep het wat stroefjes ook al omdat er door hun gepastte afstand genomen moest worden. Het "gevangnenisverhaal" gaf ons gelijk al een bepaalde verbintenis en ook in het menselijk contact dat je met elkaar hebt verliep dat gewoon meer dan goed. Moet er even bij vertellen dat ze beide singel waren en van ong dezelfde leeftijd en ook tussen hen verliep het contact uitstekend. We waren in het begin absoluut niet met de race bezig en kwamen regelmatig gewoon niet aan op de plaats van bestemming. GPS legde dan vast waar we zaten en vervolgens werden we in het volgbusje gehezen om naar het eindpunt en the ranking te gaan. Relatief zaten we dus veel in het busje en het contact werd, ondanks dat dat niet toegestaan was, closer!!Je praat wat met elkaar, lacht wat met elkaar, en luistert naar elkaars verhalen.

Stan was/is camaraman en gaat een deel van deze planeet over om mooie shots te maken. "Overal waar mensen komen die op tv. te zien zijn was er een cameraman als eerste!!", was één van zijn favoriete uitspraken. Els was journaliste die ongeveer hetzelfde deed maar dan de verslaglegging. Beide waren ze met ziel en zaligheid met hun vak bezig en deden dat biezonder goed!

Goed, de band werd closer. Het naar elkaar luisteren werd met elkaar zingen, lachen en ook huilen. Er kwam meer elkaar naar boven en zo ook de hobby's. Stan had dezelfde afwijking als die ik heb; het verzamelen van borden!!!
Die van hem was echter nog meer afwijkend; hij verzamelde de hangbordjes die in een hotel om de deurklinken worden gehangen als je niet gestoord wil worden. Je slaapt nog, bent aan het douchen of doet andere zaken waar je niet bij gestoord wil worden, domino spelen bv.!!! Hij had er al verschillende maar chinese nog niet zoveel!
Verder kwamen ook de verjaardagen aan de orde en ik had me tot doel genomen om Stan op zijn verjaardag te feliciteren met als kadootje een stapeltje hangbordjes!!!

In het begin verliep dat uitstekend, vooral omdat we toen nog in hotels mochten verblijven. Na twee weken werd dat wat moeilijker omdat we vooral bij de locals moesten slapen ( en terecht!!)
We waren al in India toen mij het volgende overkwam, hou je vast want het wordt weer wat onwaarschijnlijk!
Just en Karla waren, zo bleek later uit de beelden!, met sleutels en slangen bezig, en wij zaten in een resort (hotel) in de buurt. De crew zat bij ons in de buurt en dee zich tegoed aan allerlei heerlijke drankjes. Wij kregen water!!!! hetgeen ons ook heerlijk smaakte hoor. Er was een zwembad en ik had zin in zwemmen, Jorien verbood me dat ten strengste. Ik mocht zelfs niet in de buurt komen en er per ongeluk in vallen, zij kende de trukjes intussentijd!!! Nou dan maar wat rondlopen.... ook verboden, de crew hield mij tegen. OK, ik moest naar het toilet, dat konden ze niet verbieden. Ik het hotel in, een dure hoor, en door de gangen heen op zoek naar een toilet. Lopend door die gangen zag ik ze hangen. Die zijn voor Stan dacht ik en op mijn terugweg draaide ik er eentje mooi om de kruk heen en stond ermee in mijn handen!!!!