Auteur Topic: Aflevering 1 - zondag 1 april 20.20 uur  (gelezen 19046 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Aflevering 1 - zondag 1 april 20.20 uur
« Gepost op: 20-03-2012, 15:57:29 »
Hier kunnen jullie alles bespreken over aflevering 1.
Geniet nooit met mate...

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 - zondag 1 april 20.20 uur
« Reactie #1 Gepost op: 1-04-2012, 20:42:00 »
Aaaaargh, aflevering 1 vergeten... sjees... dan maar wachten op uitzending gemist :-\\
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - zondag 1 april 20.20 uur
« Reactie #2 Gepost op: 1-04-2012, 20:58:39 »
Tot nu toe erg leuk!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Addie

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 - zondag 1 april 20.20 uur
« Reactie #3 Gepost op: 1-04-2012, 21:19:18 »
Het is weer begonnen :D

Hoorde Sol, trouwens wel grappig dat je zieken naam het zelfde uitspreekt als Seoul in het Engels ;D net zeggen dat er maar 8 etappes zijn. Hopelijk klopt Wiki, waar staat dat er 11 etappes zijn.
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Sarita

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 - zondag 1 april 20.20 uur
« Reactie #4 Gepost op: 1-04-2012, 21:33:37 »
Ik vond het een leuke aflevering. Presentator komt ook leuk over, heb hem nog nooit eerder gezien.
De zwarte envelop is een beetje een vreemd spelonderdeel maar ik denk dat het is om de aflevering toch spannend te houden ook al gaat er niemand uit.

Er zijn al genoeg kandidaten die irritant vind, dus dat beloofd nog wat!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - zondag 1 april 20.20 uur
« Reactie #5 Gepost op: 1-04-2012, 21:38:14 »
Ik vond het onderdeel met de zwarte enveloppe ook een beetje vaag. Dat had er van mij niet in gehoeven.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - zondag 1 april 20.20 uur
« Reactie #6 Gepost op: 1-04-2012, 21:39:30 »
Die zwarte enveloppe vond ik ook jammer ja.. Was vrij voorspelbaar dat die de eerste afl groen zou zijn.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 1 - zondag 1 april 20.20 uur
« Reactie #7 Gepost op: 1-04-2012, 21:41:17 »
Beetje willekeur van de makers, die enveloppe? Dat groene scherm was inderdaad voorspelbaar.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 - zondag 1 april 20.20 uur
« Reactie #8 Gepost op: 1-04-2012, 21:41:59 »
Die zwarte envelop vind ik een rare toevoeging aan het programma. De inhoud is niet gebaseerd op geluk ofzo, maar gewoon een instrument van de productie: die bepaalt of ze een koppel naar huis willen sturen of niet.

Verder is het eigenlijk als vanouds. Niet heel veel veranderd tot nu toe. ::ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 - zondag 1 april 20.20 uur
« Reactie #9 Gepost op: 1-04-2012, 21:42:05 »
Zwakke start........ Excuus

Geen speciale opening, en er worden sommige koppels niet in beeld gebracht (nick en sander).
Dan die sol, wat praat die gast raar zeg! 'Pekieng express 2012'
En dan is er nog die gekke studente, die de hele tijd als een gek 'hansssieeee' staat te schreeuwen.

En dan nog de inhoud van het programma:
De eerste opdracht ging wel, redelijk begin.
Dan het tweede spel, met die koreaanse vlaggetjes, het sloeg nergens op en ik snapte er niks van.
En dan het liften, dat was redelijk gemonteerd. Maar waar waren die beelden waarin je kon zien waarin alle koppels zich bevonden? Gemiste kans....

Bring back art! Maarja, dat gaat eenmaal niet nu hij bij de avro zit.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - zondag 1 april 20.20 uur
« Reactie #10 Gepost op: 1-04-2012, 21:42:25 »
Beetje willekeur van de makers, die enveloppe? Dat groene scherm was inderdaad voorspelbaar.

Volgens mij ben je nog in widm sferen :P T was toch echt een groen logo ipv scherm haha.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 1 - zondag 1 april 20.20 uur
« Reactie #11 Gepost op: 1-04-2012, 21:43:07 »
Zou het leuker vinden als de winnaars mochten bepalen of de envelop groen of rood was. Nu hadden ze ook geen groot voordeel om als eerste te zijn in Seoul. (of hadden ze nog een voordeel? ben even vergeten).

Verder vind ik een paar koppels vervelend, zoals Sarita al zei.  ::niet-ok::

Maar verder leuke eerste aflevering.  ::jaja::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 1 - zondag 1 april 20.20 uur
« Reactie #12 Gepost op: 1-04-2012, 21:43:36 »
Volgens mij ben je nog in widm sferen :P T was toch echt een groen logo ipv scherm haha.

Haha! Ik raak nooit uít WIDM sferen ;) Maar hé, wen maar vast aan Sol, want als hij hetzelfde pad bewandeld als Art zien we hem volgend jaar als presentator van de mol ;D

Edit: hoop het niet trouwens, de 'Sol is de mol' grapjes op het forum zouden niet te stuiten zijn...

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - zondag 1 april 20.20 uur
« Reactie #13 Gepost op: 1-04-2012, 21:44:31 »
De productie zal inderdaad al van te voren hebben bepaald in welke etappes er wel en in welke etappes er niemand uitgaat. Waarom dan zo moeilijk doen met die enveloppe? Dat kan Sol ze toch prima vertellen, volgens mij hebben ze daar geen enveloppe voor nodig. Verder vond ik het einde sowieso nogal chaotisch. Waarom zagen we alleen de aankomst van enkele koppels?

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 - zondag 1 april 20.20 uur
« Reactie #14 Gepost op: 1-04-2012, 21:44:53 »
Haha! Ik raak nooit uít WIDM sferen ;) Maar hé, wen maar vast aan Sol, want als hij hetzelfde pad bewandeld als Art zien we hem volgend jaar als presentator van de mol ;D

Edit: hoop het niet trouwens, de 'Sol is de mol' grapjes op het forum zouden niet te stuiten zijn...

NEEEEE!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 1 - zondag 1 april 20.20 uur
« Reactie #15 Gepost op: 1-04-2012, 21:45:28 »
De productie zal inderdaad al van te voren hebben bepaald in welke etappes er wel en in welke etappes er niemand uitgaat. Waarom dan zo moeilijk doen met die enveloppe? Dat kan Sol ze toch prima vertellen, volgens mij hebben ze daar geen enveloppe voor nodig. Verder vond ik het einde sowieso nogal chaotisch. Waarom zagen we alleen de aankomst van enkele koppels?

Die envelop moet de spanning erin brengen waarschijnlijk... beetje raar als Sol ze ineens vertelt dat het betreffende koppel niet naar huis hoeft?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 1 - zondag 1 april 20.20 uur
« Reactie #16 Gepost op: 1-04-2012, 21:48:12 »
Heerlijk dat Peking Express weer terug is. En een verademing om weer eens zo'n programma te zien zonder die eeuwige BN'ers.

Die envelop is inderdaad een beetje onzin. Waarschijnlijk is het toch gewoon om de aflevering groen en rood, net zoals er eerder om de aflevering iemand vertrok. En dan nu één keer een uitzondering voor het schrikeffect. Ik denk dat ze dit doen omdat ze vonden dat de afleveringen waarin niemand vertrok tot nu toe niet spannend genoeg waren.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Aflevering 1 - zondag 1 april 20.20 uur
« Reactie #17 Gepost op: 1-04-2012, 21:48:59 »
Die envelop moet de spanning erin brengen waarschijnlijk... beetje raar als Sol ze ineens vertelt dat het betreffende koppel niet naar huis hoeft?

Mee eens! Die enveloppe moet toch z'n aankondiging hebben he  ::tandpastasmiley::
Ze krijgen wel een coole "handicap" mee. Haha, dat wordt pas irritant.

In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Addie

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 - zondag 1 april 20.20 uur
« Reactie #18 Gepost op: 1-04-2012, 21:50:09 »
Waarom doen ze het eigenlijk niet gewoon zoals bij the Amazing Race, dat ze als de teams aankomen gelijk vertellen hoeveelste ze staan en het laatste team laten weten dat ze afvallen. Vind ik veel leuker. Dan kun je de envelop ook wel weg laten en zeggen: ... en ..., jullie zijn het laatste team. MAAR dit is een etappe zonder eliminatie :)
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - zondag 1 april 20.20 uur
« Reactie #19 Gepost op: 1-04-2012, 21:51:08 »
Haha daar zat ik dus ook aan te denken. Dat maakt het eigenlijk nog spannender vind ik.