Auteur Topic: Aflevering 1 - zondag 1 april 20.20 uur  (gelezen 19044 keer)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 - zondag 1 april 20.20 uur
« Reactie #40 Gepost op: 4-04-2012, 22:09:32 »
Net de aflevering gezien... Geweldig! Lekkere fanatieke mensen, kleurrijk en even geen agressie en continue gekibbel.

Obn-ers; wat een verademing. Echt geweldig om te zien. Brengt ook wel wat herinneringen boven. Niet in de laatste plaats aan het eten... Dat bakje waar ze hun neus zo voor optrokken in het begin bij die soort bbq was kimchi; gefermenteerde kool met knoflook en pepers... Ik vond het maar smerig.

Je hoort die andere vrouwen op een gegeven moment roepen: "wat stinkt het hier!", dat klopt alles stinkt naar knoflook, ze eten daar knoflook alsof het aardappelen zijn en  minimaal 3x per dag.


Overigens zie je die blauwe blokjes op heel veel auto's in de aflevering langskomen, let maar eens goed op. Garco... Ik denk niet dat je zo op hoeft te letten ;)

Sol doet het prima vind ik, zijn tongval viel me niet op. Jammer van die zwarte envelop alleen... Ik heb liever dat de laatste gewoon afvalt (in iedere geval deze keer ::) ) Die twee zijn het enige koppel dat ik wel naar huis had willen zien gaan... Hoewel die gast met die bekkens die ze volgende week meekrijgen volgens mij wel voor hilarische t.v. gaat zorgen ::rofl::

Tenslotte zag ik groene flessen met alcohol langskomen... Ze gaan dus volgende week aan de 'soju' een soort jenever... Dan gaan de Koreanen helemaal los... En Dwaas kan zich de avond dat hij dat spul gehad heeft ook niet meer helemaal herinneren (of beter gezegd; helemaal niet ::) )

Overigens ook alles mooi in beeld gebracht (hoewel ik even geen idee had waar twee koppels (de broers en de danseressen) uithingen in de race binnen Seoul)....

Al met al prima! Ik verheug me nu al op volgende week ::ok::


edit: heeeeeeel veel typo's eruit gehaald.
« Laatst bewerkt op: 4-04-2012, 22:25:40 door Dwaastoo »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - zondag 1 april 20.20 uur
« Reactie #41 Gepost op: 8-04-2012, 17:16:40 »
Ik heb gisteravond weer genoten van PE!!
Idd leuk dat ze er eigenlijk niets aan vernieuwd hebben (op die rare envelop na) :) Presentatiekeuze vind ik eigenlijk best leuk. Eerst wilden ze Bart uit Idols of Popstars het laten presenteren en daar zou ik me enorm aan hebben gestoord denk ik, maar Sol deed het best leuk.

Wat een muts is die Robin overigens.... Ik vind het wel een beetje zielig voor Hans dat hij met haar moet liften :D

Ik vond haar juist leuk, lekker spontaan en ik had zeker niet de indruk dat het zielig was Hans dat hij met haar moet liften, zij nam het initiatief zonder haar had ie wellicht nu nog op een lift staan te wachten.   ::rofl::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - zondag 1 april 20.20 uur
« Reactie #42 Gepost op: 8-04-2012, 17:26:06 »
Ja, maar door dat Hansie en Hansiepansie komt het over of ze hem kleineert. Dat vind ik voor Hans wel lullig eigenlijk....
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - zondag 1 april 20.20 uur
« Reactie #43 Gepost op: 8-04-2012, 17:27:37 »
Ja, maar door dat Hansie en Hansiepansie komt het over of ze hem kleineert. Dat vind ik voor Hans wel lullig eigenlijk....

Ik heb niet de indruk dat ze dat zo bedoeld.