Auteur Topic: Kandidaten Jamila en Hassan  (gelezen 29727 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #40 Gepost op: 5-04-2008, 22:14:50 »
En ik maar denken dat ik duidelijk was ;D

Offline Peking-Robinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #41 Gepost op: 6-04-2008, 00:55:53 »
Nee, je hebt er dus helemaal niets van begrepen! ::zwaai::

Lees bijvoorbeeld dit bericht van Willemson eens zorgvuldig door:
Hoe duidelijk moeten mensen zich uitdrukken?!

'Some of you should be ashamed', ja jij ja, omdat je niet in staat bent 'begrijpend te lezen'. ::)

als je het nog niet mocht weten, ik heb dat bericht van willemson WEL gelezen en ik had het met "some of you should be ashamed" helemaal niet willemson, maar iemand anders hier op het forum!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #42 Gepost op: 7-04-2008, 22:05:07 »
En ik maar denken dat ik duidelijk was ;D

Het geeft niet hoor.  ::hug:: Niet jou schuld :P.

Maar goed, heb van niemand hier echt de indruk gekregen dat die nou specifiek iets tegen moslims had ::ohno::.
Ik vond dit koppel ook niks, maar dat had niks met hun afkomst te maken, meer met de manier van hun afkomst te verkondigen... En dan heb ik het eigenlijk ook alleen over Jamila, vond Hassan wel leuk eigenlijk :P. Jammer dat de camera meestal op Jamila gericht was en niet zo veel op Hassan :(.

Offline Thomasd

  • Forumlid
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #43 Gepost op: 9-04-2008, 21:07:37 »
They're back!
wat een triomf hier... Ik hoop dat ze dit keer heel ver gaan komen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #44 Gepost op: 9-04-2008, 21:37:28 »
Pfoeee wat een mazzel hebben ze zeg :o

Offline Thomasd

  • Forumlid
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #45 Gepost op: 9-04-2008, 21:40:24 »
wat een mazzel, wat een mazzel. maar ik gun het ze zo! Ik ben ervan overtuigd dat ze die opdracht van dat onzichtbaar racen gaan doen!
en anders moet Jamila niet jammeren, want het ene moment is het van ah nee, ah nee, dan vind ik dat ze dit niet kan weigeren!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #46 Gepost op: 9-04-2008, 21:42:30 »
Ik denk dat ze het ook gaan doen, maar of ze het gaan halen? Ik denk het niet hoor.
Ze moeten 3 koppels voorbij steken. Dat betekent dus dat ze 3e moeten worden en tot nu toe hebben ze constant achteraan gehangen...

Offline Thomasd

  • Forumlid
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #47 Gepost op: 9-04-2008, 21:45:27 »
Nou, ik weet het niet, maar we gaan het volgende week zien!

Offline RHG87

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Go Speedy Gonzales
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #48 Gepost op: 9-04-2008, 21:45:55 »
Ik ben het eens met Willemson. Ze zullen de kans zeker aangrijpen, maar
het zal echt moeilijk worden om ongezien langs 3 koppels te komen.
Je ziet nu al zo vaak dat ze nek aan nek zitten en bijna altijd
merken ze elkaar op.
Ze hebben wel echt geluk die 2.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #49 Gepost op: 9-04-2008, 21:55:00 »
Ik mag dit niet van mijn geloof en ik mag dat niet van mijn geloof...

DOE DAN GEWOON NIET MEE! ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Thomasd

  • Forumlid
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #50 Gepost op: 9-04-2008, 22:04:17 »
Nou, ik denk dat het ze wel gaat lukken eigenlijk. Op www.vt4.be/pekingexpress staat te lezen dat Marion volgende week te ziek is om te racen. Die kunnen ze dan al in de pocket hebben, nog twee te gaan! Maar het komt er dus op neer dat als iemand ze ziet, ze de pineut zijn. Maar moeten ze nou uitsluitend drie koppels inhalen of alleen tot de finish geraken? ik snap het niet meer..

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #51 Gepost op: 9-04-2008, 22:25:21 »
Nou, ik denk dat het ze wel gaat lukken eigenlijk. Op www.vt4.be/pekingexpress staat te lezen dat Marion volgende week te ziek is om te racen. Die kunnen ze dan al in de pocket hebben, nog twee te gaan! Maar het komt er dus op neer dat als iemand ze ziet, ze de pineut zijn. Maar moeten ze nou uitsluitend drie koppels inhalen of alleen tot de finish geraken? ik snap het niet meer..

Als ze geen mensen inhalen dan kunnen ze dus expres constant laatste liggen en niet gezien worden...

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #52 Gepost op: 10-04-2008, 15:46:39 »
Ze hebben echt geluk dat ze nóg een keer mogen!
Tis trouwens wel een leuk koppel, maar ik ben benieuwd of ze het aanbod aannemen  :-X

Offline Peking-Robinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #53 Gepost op: 10-04-2008, 17:12:00 »
Ik vind het echt supertof dat ze terug zijn/waren. Bij ons in belgie is het al bekend of ze het al dan niet doen, maar ik zal nog niks verklappen.

Offline MrKreukel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #54 Gepost op: 10-04-2008, 22:56:05 »
Ik word een beetje moe van dat hysterische gedoe van Jamila. wat een aanstellerij. En dat ge-allah   ::hypocriet:: de hele tijd, daar is al meer over gezegd. De katholieken, evangelisten, scientologisten, what-everisten zitten toch ook niet de hele tijd van alles erbij te halen?

2 kansen, 2 keer eruit door strak als laatste te eindigen... En nog komen ze terug. Jammer.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #55 Gepost op: 11-04-2008, 13:55:06 »
Ik vond het wel raar dat ze zo moeilijk deden bij dat beeld. De andere koppels zeiden gewoon 'hoi' en dan gingen ze weer door, maar Jamila & Hassan gingen helemaal moeilijk doen.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #56 Gepost op: 11-04-2008, 14:02:56 »
Daar moest ik eigenlijk nog wel om lachen; ze vatten het daar echt veel te serieus op.  ::rofl::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #57 Gepost op: 11-04-2008, 14:56:11 »
Ik vond het wel raar dat ze zo moeilijk deden bij dat beeld. De andere koppels zeiden gewoon 'hoi' en dan gingen ze weer door, maar Jamila & Hassan gingen helemaal moeilijk doen.

Zij dachten waarschijnlijk dat er een speciale manier was om Sandino te groeten (eigenlijk net zoiets als de Hitler-groet) en dat het verkeerd uitvoeren hiervan consequenties voor hun zou hebben (zoals dat leuke extra half uurtje voor Liesbeth & Raymond.... >:D)

Offline Joanne

  • Forumlid
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #58 Gepost op: 11-04-2008, 16:37:44 »
Nou, ik denk dat het ze wel gaat lukken eigenlijk. Op www.vt4.be/pekingexpress staat te lezen dat Marion volgende week te ziek is om te racen. Die kunnen ze dan al in de pocket hebben, nog twee te gaan! Maar het komt er dus op neer dat als iemand ze ziet, ze de pineut zijn. Maar moeten ze nou uitsluitend drie koppels inhalen of alleen tot de finish geraken? ik snap het niet meer..
Ik merk hier uit op dat je Marion erg goed vind,omdat ze ziek is en niet mee gaat racen maken Jamila en Hassan dus een kans.(Maar ik ben het met je eens,ze is erg goed)Ik vind Jamila en Hassan een grappig koppel,van mij hoeven ze er ook nog niet uit.Maar ik hoop wel dat Dominique nu eens wat meer haar best gaat doen want ik wil Marion en Do er niet uit hebben.

Offline Thomasd

  • Forumlid
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #59 Gepost op: 11-04-2008, 19:02:34 »
Je zegt het goed, ik vind Marion ook heel sterk in het spel staan. Wat ze zelf al aangeeft; het is jammer dat ze met Dominique zit, die is zo passief, echt zonde. en daarom ben ik bang dat Dominique het verkloot. En als Hassan en Jamila dan de opdracht met succes volbrengen en Dominique als laatste aankomt, is het ::zwaai::