Auteur Topic: Kandidaten Jamila en Hassan  (gelezen 29734 keer)

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #20 Gepost op: 13-03-2008, 23:15:46 »
Gun ze het voordeel van de twijfel, en worden ze te fanatiek Moslims, dan lichten we Geert Wilders toch gewoon in.  ::rofl::

Helemaal mee eens.  ;) Misschien vindt Geert Wilders nog wel een leuke scene voor zijn film.  :P

Maar voor de rest vind ik dit wel een leuk koppel.  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 13-03-2008, 23:17:23 door Sandertje »

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #21 Gepost op: 14-03-2008, 22:34:05 »
Precies Guikie, viel mij ook al op. Tegen iedereen roept ze dat ze moslima is. Waarom? Dat doen cgristelijke kandidaten toch zeker ook niet? ??? ???
En nog geen dag weg en dan al heimwee...

Typisch...
wat ik ook vond nog geen dag weg en de traantjes kwamen al,ik ben ook gevoelig maar dat is iets wat je duidelijk op voorhand weet he,dat je je kinderen en al de rest even zal moeten missen ::jaja::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #22 Gepost op: 15-03-2008, 18:46:47 »
wat ik ook vond nog geen dag weg en de traantjes kwamen al,ik ben ook gevoelig maar dat is iets wat je duidelijk op voorhand weet he,dat je je kinderen en al de rest even zal moeten missen ::jaja::

je verstand weet dat idd, maar heimwee is gevoel en gevoel overvalt je  ::vergroot::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #23 Gepost op: 20-03-2008, 00:25:25 »
Mensenkinderen wat is die Jamila irritant. Enthousiasme OK, maar dit slaat echt door :P.
Gelukkig wordt dat nog gecompenseerd door de chille Hassan, maar anders had ik me echt dood zitten ergeren. ::tandpastasmiley::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #24 Gepost op: 20-03-2008, 10:55:11 »
Ze zijn wel heel hyper ja :P
First you go backwards, but then forwards again

Offline Thomasd

  • Forumlid
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #25 Gepost op: 20-03-2008, 12:30:17 »
Ok, Jamila is heel hyper, maar je kon ook zien toen ze als een gek naar Marion toe rende, dat Bruno en Hassan er niet blij mee waren. Ik denk dat dit nog wel een beetje ingeperkt wordt, zeker als de race-stress en de vermoeidheid later toe gaan slaan. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat ze ver gaan komen!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #26 Gepost op: 24-03-2008, 14:03:18 »
Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat ze ver gaan komen!

Ik hoop het niet eigenlijk, Jamila vind ik geen sympathieke dame, haar man Hassan is wel relaxed. Door haar hypere gedrag zullen ze misschien ver komen maar als zo'n projectiel de andere kant op schiet ook weer net zo goed verliezen...We zullen het zien!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #27 Gepost op: 25-03-2008, 00:17:07 »
Hoi allemaal, ben vanavond hier voor het eerst, ben wel vaker geweest, maar alleen bij ER.

jamila vind ik een erg irritant persoon.
En de eerste afelvering, dat gemoslim....
werd ik wel moe van, maar is het behoorlijk verminderd.

En dat ze dacht dat ze alcohol moest drinken toen ze die fles had...
Alsof PE tegen een geloof ingaat met alle ervaringen die ze opdoen in de wereld.

jamila mag van mij er heel snel uit, ik vind haar een hyperdepieper persoon waar ik helemaal niet tegen zou kunnen. Wel petje af voor Hassan, dat hij hier tegen kan. Ik had haar allang de auto uitgekwakt.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #28 Gepost op: 26-03-2008, 22:16:26 »
 ::zwaai::

Offline JajaBinks

  • Forumlid
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #29 Gepost op: 26-03-2008, 22:52:07 »
Inderdaad,  ::zwaai::  ::zwaai::  ::zwaai::  ::zwaai::

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #30 Gepost op: 27-03-2008, 08:30:53 »
Ja, jammer  :(
 ::joehoe::

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #31 Gepost op: 27-03-2008, 09:11:46 »
Ze liggen er uit. "Ach, Allah zal het wel niet zo gewild hebben". Makkelijk excuus.

Offline Linda84

  • Forumlid
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #32 Gepost op: 28-03-2008, 01:52:02 »
Jammer dat ze eruit zijn. Hoezo is dat een excuus? Ze berusten er in , en zien Gods leiding overal in. Heel mooi vind ik.. En nogmaals blijf ik erbij; ook al is het misschien irritant dat ze zo vaak zegt dat ze moslim is, mensen WETEN het nu wel en WETEN ook dat er dus moslims bestaan die relaxed zijn en enthousiast en leuk met mensen omgaan etc... In het licht van de ontwikkelingen hier in Nederland (de film van Wilders) lijkt me dat heel erg goed.  ::ok:: Er zijn namelijk toch nog heel veel mensen in Nederland die nog nooit een moslim hebben gesproken ... dan moet je zo'n deelname in een tv-programma niet onderschatten en dat heeft zij heel goed begrepen.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #33 Gepost op: 30-03-2008, 13:37:08 »
Ik vond ze een stom koppel. Nou vooral Jamila. Ergerde me een beetje aan haar. Hassan was wel oke ::ok::

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #34 Gepost op: 1-04-2008, 23:15:46 »
, mensen WETEN het nu wel en WETEN ook dat er dus moslims bestaan die relaxed zijn

Jamila relaxed? Geldt misschien voor Hassan maar ik vond haar verre van relaxed...Meer een ongeleid projectiel, als ze meer relaxed was geweest dan waren ze misschien verder gekomen. Maar ik vond de "hammockjump" hilarisch!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Peking-Robinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #35 Gepost op: 5-04-2008, 01:56:21 »
Ik vind het superjammer dat Hassan en Jamila eruit liggen. Ze zijn helemaal niet irrantant en vervelend. Als ik het goed begrijp hebben sommigen iets tegen moslims.

En over dat gemoslim, ze zijn het eerst marrokaanse koppel in PE OOIT dus natuurlijk dat het wel een paar keer vermeld word, dus waarom ergeren jullie daar in godsnaam aan.

Some of you should be ashamed!!!

En waarom zou Allah zo'n sympathiek koppel eruit willen :D

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #36 Gepost op: 5-04-2008, 07:39:22 »
Ik vind het superjammer dat Hassan en Jamila eruit liggen. Ze zijn helemaal niet irrantant en vervelend. Als ik het goed begrijp hebben sommigen iets tegen moslims.

En over dat gemoslim, ze zijn het eerst marrokaanse koppel in PE OOIT dus natuurlijk dat het wel een paar keer vermeld word, dus waarom ergeren jullie daar in godsnaam aan.

Some of you should be ashamed!!!

En waarom zou Allah zo'n sympathiek koppel eruit willen :D


Nou, ik schaam me niet hoor. Maar ik vond Jamila echt wel hyperactief en irritant...
Maar dat vond ik vorig jaar met Josefien en Egbert ook. En die waren toch geen moslim.

En ik vond dat ze er soms teveel de nadruk op legde dat ze moslim waren. Ook bij die RK-kerk met die pastoor bijvoorbeeld. God=Allah, dus als er dan gezegd wordt "Vaya con Dios" en je gaat meteen zeggen dat je moslim bent en het komt er op neer dat je het met die Dios niet eens bent, ben je in mijn ogen fout bezig.
Misschien weet je wat voormalig Bisschop Muskens een tijdje terug gezegd heeft: Misschien moeten we God maar met zijn allen Allah gaan noemen. Ben ik geen voorstander van, maar hij drukt wel goed uit wat het verschil tussen die 2 is; niets.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #37 Gepost op: 5-04-2008, 12:09:39 »
Nou, ik schaam me niet hoor. Maar ik vond Jamila echt wel hyperactief en irritant...
Maar dat vond ik vorig jaar met Josefien en Egbert ook. En die waren toch geen moslim.

En ik vond dat ze er soms teveel de nadruk op legde dat ze moslim waren. Ook bij die RK-kerk met die pastoor bijvoorbeeld. God=Allah, dus als er dan gezegd wordt "Vaya con Dios" en je gaat meteen zeggen dat je moslim bent en het komt er op neer dat je het met die Dios niet eens bent, ben je in mijn ogen fout bezig.
Misschien weet je wat voormalig Bisschop Muskens een tijdje terug gezegd heeft: Misschien moeten we God maar met zijn allen Allah gaan noemen. Ben ik geen voorstander van, maar hij drukt wel goed uit wat het verschil tussen die 2 is; niets.

Helemaal mee eens  ::ok:: (behalve wat Egbééééééért en Jozefien betreft natuurlijk)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #38 Gepost op: 5-04-2008, 13:43:46 »
Citaat
Ze zijn helemaal niet irrantant en vervelend. Als ik het goed begrijp hebben sommigen iets tegen moslims.

En over dat gemoslim, ze zijn het eerst marrokaanse koppel in PE OOIT dus natuurlijk dat het wel een paar keer vermeld word, dus waarom ergeren jullie daar in godsnaam aan.

Some of you should be ashamed!!!

ga jezelf schamen met je vooringenomenheid. is het zo bijzonder om moslim te zijn?  door mensen die net zoals jij denken worden de (schijn)tegenstellingen uitvergroot.
verdere discussie hierover mag je voeren in 'de huiskamer'.
amin!
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Kandidaten Jamila en Hassan
« Reactie #39 Gepost op: 5-04-2008, 20:25:59 »
Als ik het goed begrijp hebben sommigen iets tegen moslims.

Nee, je hebt er dus helemaal niets van begrepen! ::zwaai::

Lees bijvoorbeeld dit bericht van Willemson eens zorgvuldig door:
Ik vind hun motivatie om mee te doen mooi, maar wat was dat kind overdreven aan het doen zeg. Volgens mij stelt zij zich voor met: Hoi, ik ben Jamila en ik ben een moslima uit Marokko. Erg irritant...

WAARSCHUWING! Willem heeft niks tegen moslims, en ook niet tegen mensen die een andere religie aanhangen. Sterker nog, hij hangt zelf ook een religie aan. Hij vindt het echter wel irritant als mensen het in elke zin noemen.

Hoe duidelijk moeten mensen zich uitdrukken?!

'Some of you should be ashamed', ja jij ja, omdat je niet in staat bent 'begrijpend te lezen'. ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.