Auteur Topic: koppel Jimmy & Amir (NL)  (gelezen 89420 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #120 Gepost op: 28-03-2006, 18:34:44 »
jan en miranda zijn gewoon weggepest door enkele koppels die in jan en miranda een gemakkelijk slachtoffer zagen. Die gemenerds hadden snel door dat als zij J&M zouden betichten van diefstal enz.... dat deze sympathieke goeierds hiermee morele problemen zouden krijgen. Daardoor werd hun moraal aangetast met het gekende resultaat.
Er zal vast wel wat waar zijn van dat ontbijt jatten verhaal

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #121 Gepost op: 29-03-2006, 22:41:42 »
Er zal vast wel wat waar zijn van dat ontbijt jatten verhaal
Want?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #122 Gepost op: 29-03-2006, 22:45:11 »
Want?
Omdat je dat niet zomaar verzind

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #123 Gepost op: 2-04-2006, 10:00:55 »
Omdat je dat niet zomaar verzint

Nee, maar je kunt wel op allerlei manieren gedragingen en gebeurtenissen anders - en dus ook verkeerd - interpreteren. Zo kun je bijvoorbeeld in bepaalde acties kwade opzet vermoeden, terwijl het in werkelijkheid bijvoorbeeld slechts verstrooidheid/onhandigheid is, of op een misverstand berust. En in dat soort gevallen zegt de felheid van degene die beschuldigt meer over het eigen karakter dan over het karakter van zijn of haar opponent. Dat is zo algemeen bekend dat ze er lang geleden al een spreekwoord tegenaan gegooid hebben: "Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten".

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #124 Gepost op: 2-04-2006, 21:43:27 »
argh  >:( echt zij moeten er zo snel mogelijk uit  >:( wat een rotstreek we houden het beschaafd  ;) sorry hoor maar ik vond dat echt niet kunnen, okee dat ze alleen willen rijden, maar niet op deze manier, sorry hoor  >:(
I'm a real big goblin..

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #125 Gepost op: 2-04-2006, 21:43:39 »
Het zijn nog steeds mijn favorieten, omdat ik me steeds meer ga ergeren aan Inge & Lien en de rest me ook niet echt boeit...maar wat ze deden in deze etappe was natuurlijk gewoon een naaistreek. Dit was geen kwestie van een eerlijk gevonden lift niet delen, maar ze hadden gewoon een afspraak en hielden zich er niet aan... ::)
sic transit gloria mundi

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #126 Gepost op: 2-04-2006, 21:44:42 »
Ik vind deze twee echt te walgelijk voor woorden!
Disgusting!

Offline Knijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Stille wateren diepe gronden
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #127 Gepost op: 2-04-2006, 21:49:29 »
Zijn inderdaad niet leuk meer !
Stelletje schijnheilen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #128 Gepost op: 2-04-2006, 21:51:07 »
Best een rotstreek ja

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #129 Gepost op: 2-04-2006, 21:51:46 »
Echt een stomme streek van jullie, niet aan de afspraak houden.  ::ohno::

Ik hoop dat jullie er zo snel mogelijk uitvliegen.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #130 Gepost op: 2-04-2006, 21:52:05 »
Jammer dat ze de vrijgeleide wonnen, ik vind ze met de week minder worden.  ::jaja::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #131 Gepost op: 2-04-2006, 21:54:17 »
Ik ben de schoolreisjes mentaliteit van het grootste gedeelte van de kandidaten een beetje zat aan het worden, ik was dan ook blij om te zien dat Jimmy en Amir de strijdbijl weer hebben opgegraven. De manier waarop ze de lift wegpakten was misschien niet netjes, maar ze wonnen uiteindelijk wel de etappe. Dat toont mijns inziens dan ook de juistheid van hun keuze aan :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline @nemo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #132 Gepost op: 2-04-2006, 21:57:49 »
stelletje losers, samenliften  ::niet-ok:: Jullie verneuken de race volledig  ::niet-ok::

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #133 Gepost op: 2-04-2006, 21:58:25 »
Ik ben de schoolreisjes mentaliteit van het grootste gedeelte van de kandidaten een beetje zat aan het worden, ik was dan ook blij om te zien dat Jimmy en Amir de strijdbijl weer hebben opgegraven. De manier waarop ze de lift wegpakten was misschien niet netjes, maar ze wonnen uiteindelijk wel de etappe. Dat toont mijns inziens dan ook de juistheid van hun keuze aan :P

Over het algemeen ben ik het met je eens over tactiek en strijd...het is idd geen groepsreisje met gids...maar dit was gewoon een rotstreek. :-X Alhoewel ik Mark en Theo wel heel erg vind zeuren de laatste etappes over solidair zijn enzo...zij zitten altijd in een groepje, altijd meeliften enz..ze snappen de essentie vanhet spel niet, geloof ik.
sic transit gloria mundi

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #134 Gepost op: 2-04-2006, 22:23:43 »
Ze dalen nu toch echt wel in mijn achting. Na aflevering 1 waren het zeker mijn favorieten. Ze liften ook erg goed en kunnen ver komen, maar dit was gewoon echt een rotstreek. Ik word ook moe van dat samen liften de hele tijd, maar zeg dan van te voren gewoon eerlijk dat je geen zin meer hebt om met mensen samen te liften. Ga niet beloven dat je 'm tegenhoud om er vervolgens zelf mee vandoor te gaan.  ::ohno::

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #135 Gepost op: 2-04-2006, 23:07:43 »
Ze moeten wel zoiets gaan doen, want volgens mij zijn Inge en Lien die ik enorm haat alleen voor het spel hier. Dat gaat ten koste van alles... je moet wat tegenwoord bieden.

Toppertje die Amir en Jimmy.... ik hoop dat hun of Wendy winnen  ::hypocriet::

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #136 Gepost op: 2-04-2006, 23:32:59 »
 ::niet-ok:: slechte beurt dit x. Blij dat er nog hele fanatieke kandi's tussen zitten die wél voor de race gaan, maar met die lift was de boel belazeren. Vals spel, maar ze mogen nog wel even door van mij. Iemand moet die AdrenaLien er toch uitwerken  ;)
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #137 Gepost op: 3-04-2006, 00:10:08 »
Ik ben de schoolreisjes mentaliteit van het grootste gedeelte van de kandidaten een beetje zat aan het worden, ik was dan ook blij om te zien dat Jimmy en Amir de strijdbijl weer hebben opgegraven. De manier waarop ze de lift wegpakten was misschien niet netjes, maar ze wonnen uiteindelijk wel de etappe. Dat toont mijns inziens dan ook de juistheid van hun keuze aan :P

Ik ben ook niet zo'n fan van dat amicale gedoe eerlijk gezegd, maar Amir en Jimmy zijn wel erg bezig van twee walletjes te eten. Eerst meedoen met het amicale gedrag, en dan ineens tegen alle afspraken in een lift inpikken. Dat is, hoe je het ook wendt of keert, vuil spel. Inderdaad levert dat voor nu iets op, maar dat is wel erg korte-termijn-denken. Op persoonlijk vlak zijn ze natuurlijk ontstellend aan het verliezen nu. Wat mij betreft ziet heel Nederland en half België ze afgaan als een gieter. Dan zou ik persoonlijk liever als laatste eindigen maar met opgeheven snoet.

Ik hoop niet voor hen dat ze auto's verkopen of zo, want ze zouden zo'n beetje de laatste zijn met wie ik een deal zou sluiten, op basis van wat ik zie ::rofl::.
« Laatst bewerkt op: 3-04-2006, 00:26:30 door Starry Night »

Offline Trivandrum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jan & Miranda | Lut & Chris
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #138 Gepost op: 3-04-2006, 00:12:31 »
Geweldige actie, Jimmy & Amir... mogen we hopen dat het aanzien in jullie zal dalen en een boycot dichtbij mag zijn  >:D

Inderdaad ontzettend gekke en gemene actie. Onder valse voorwendselen de groep ontvluchten. Kijk het is geen fair-play, maar op zo'n manier de groep te zitten bedonderen, en datzelfde gedrag (wat niet eens zo erg is als dit) afkeuren, is erg laag en hypocriet

Nu vind ik die Marc en Theo aardige kerels, maar moeten zich niet te solidair opstellen. Eigenlijk hadden ze allang moeten inzien dat teamwork met Amir & Jimmy geen doen is, na vorige week met het muntje gooien en in de boot. A&J zijn listige spelers en zijn echte 'parasieten', om maar even een ingeburgerd synoniem uit de oude doos te trekken.

Daarom vind ik het nu godsgruwelijk irritant worden, dat multi-liften. Je zit met een groep en probeer daar maar eens los van te komen.

« Laatst bewerkt op: 3-04-2006, 00:39:47 door Trivandrum »

Offline flipje

  • Forumlid
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #139 Gepost op: 3-04-2006, 00:37:28 »
Jimmy em Amir zijn ongetwijfeld het leukste koppel.
Het was even slikken, dat ze het spel zo hard speelden, maar daardoor hebben ze wel die rooie en die blonde aanstellers verslagen. Uiteindelijk voor iedereen dus een geweldige aktie.