Auteur Topic: koppel Jimmy & Amir (NL)  (gelezen 89432 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #100 Gepost op: 26-03-2006, 22:22:24 »
Je kunt niet zeggen dat het geen goeie lifters zijn

Nee dat zijn ze wel maar, ik vind dat ze ook normaler tegen andere koppels kunnen doen niet zo van ikke,ikke,ikke en de rest kan stikken.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #101 Gepost op: 26-03-2006, 22:23:54 »
Nee dat zijn ze wel maar, ik vind dat ze ook normaler tegen andere koppels kunnen doen niet zo van ikke,ikke,ikke en de rest kan stikken.
Ah man.. dit is een wedstrijd, in een wedstrijd moet je voor jezelf kiezen. Altijd voor de winst gaan, anders moet je niet meedoen!

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #102 Gepost op: 26-03-2006, 22:25:24 »
ARGH ik kan ze echt NIET meer uitstaan.. veelste veel eigendunk Gadver! Ik hoop dat ze er echt heeel snel uitgaan IEJW... echt te arrogant ::ohno:: en dat gedrag tegen Jan & Miranda en later tegenover Mark & Theo  >:(  ::ohno::
Wel leuk dat ze strijd voeren maar op wat voor manier  :-\\
I'm a real big goblin..

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #103 Gepost op: 26-03-2006, 22:29:59 »
 ::ok::
Ja echt dat zijn de toppers van Peking Express.
En wat dat ikke ikke betreft, het is een race en er kan maar één de winnaar zijn, dan zou jij ook over lijken gaan !!! Nee echt Amir en Juimmy zijn mijn favorieten voor deze aflevering van Peking Express  ::ok:: ::zwaai::

Offline Trivandrum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jan & Miranda | Lut & Chris
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #104 Gepost op: 26-03-2006, 22:36:21 »
Ah man.. dit is een wedstrijd, in een wedstrijd moet je voor jezelf kiezen. Altijd voor de winst gaan, anders moet je niet meedoen!

Maar om dan Jan en Miran om de bovenstaande reden te bestemplen als parasieten omdat je, zoals gezegd door Jimmy, 'zakelijk moet zijn' is toch wel hypocriet.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #105 Gepost op: 26-03-2006, 22:37:05 »
Ik vond deze 2 erg leuk, maar vandaag lieten ze zich teveel kennen, lekker voor ze dat ze er bijna uit lagen!! ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Anne Marijke

  • Forumlid
  • Klaar imiteert Gollum maar weer eens!
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #106 Gepost op: 26-03-2006, 22:48:38 »
Jimmy en Amir zijn cool!

Ze hebben een gezonde portie eigendunk, ik vind dat juist grappig! En ze zijn niet minder fanatiek dan Inge en Lien maar omdat dat twee vrouwen zijn worden zij erom geprezen. Dat klopt dus niet vind ik!!

Als ik een spin zou moeten eten zou ik ook over mijn nek gaan, wat heeft dat nou te maken met het racen...


Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #107 Gepost op: 26-03-2006, 22:53:43 »
En ze zijn niet minder fanatiek dan Inge en Lien maar omdat dat twee vrouwen zijn worden zij erom geprezen. Dat klopt dus niet vind ik!!

Dit is bullshit.

Ook deze twee dames worden óf aanbeden óf gehaat.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Faizz

  • Forumlid
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #108 Gepost op: 26-03-2006, 23:24:13 »
Had wel het idee dat het jureren van de insectenmaaltijd niet helemaal eerlijk verliep. Die Cambodjaan die het laatste oordeel moest vellen keek wel erg hitsig naar Wendy....  :o

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #109 Gepost op: 26-03-2006, 23:28:54 »
Had wel het idee dat het jureren van de insectenmaaltijd niet helemaal eerlijk verliep. Die Cambodjaan die het laatste oordeel moest vellen keek wel erg hitsig naar Wendy....  :o

 ;D ik zou mn aandacht ook op iets anders dan op dat eten proberen te richten.


En wat Jimmy en Amir betreft, vind ze wel okee. Zijn gewoon fanatieke kandi's die er hard voor gaan. Tis een wedstrijd, geen gezelschapsspel. Beetje arrogant misschien, maar dan is het wel extra leuk als het ze een keer tegen zit  ;)
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #110 Gepost op: 26-03-2006, 23:45:01 »
Jullie zijn echt mijn niet-favorieten.
Donder op met die kutsmoeltjes van jullie zeg.
Gadverdamme . Krijg echt kotsneigingen van jullie.

Je mag je mening geven, maar dat kan ook in andere bewoordingen hoor. Iets meer respect voor mensen die je helemaal niet kent zou dus wel op zijn plaats zijn. :)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Spits

  • Forumlid
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #111 Gepost op: 27-03-2006, 09:56:01 »
jullie zijn eng, brrrrrrrr

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #112 Gepost op: 27-03-2006, 11:05:41 »
Ik vind jullie een erg stom koppel.

Dat boycotten van Miranda & Jan. En dan die valse grijns erbij.

Meer kan ik er eigenlijk ook niet aan toevoegen dat ik jullie stom vind, het is meer jullie manier van doen.

Ik geef je gelijk, maar wie heeft dat akkefietje van Miranda & Jan naar buiten gebracht?
Waren dat niet Marc en Theo?
van mij mogen allebei de kopppels eruit ;)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #113 Gepost op: 27-03-2006, 11:41:27 »
::ok::
Ja echt dat zijn de toppers van Peking Express.
En wat dat ikke ikke betreft, het is een race en er kan maar één de winnaar zijn, dan zou jij ook over lijken gaan !!! Nee echt Amir en Juimmy zijn mijn favorieten voor deze aflevering van Peking Express  ::ok:: ::zwaai::

Ben ik met je eens. Als je meedoet, wil je in eerste instantie toch winnen.
Maar zelf gaan ze over lijken. Ze doen alsof ze Marc & Theo als vrienden beschouwen, maar ze hebben niets voor hen over. Ze zijn superfanatiek met liften, liften met andere koppels mee. Maar als Jan & Miranda dat doen en met een auto achter hun lift aanrijden of met hun bus (wat notabene openbaar vervoer is) mee willen, dan is het kot te klein en dan zijn het parasieten en dan is het: ikke ikke ikke en de rest kan stikken.

Hmmmm, dat lijkt mij: de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.

En dan ben je in mijn ogen absoluut niet eerlijk. Niet naar anderen, maar ook niet naar jezelf.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline amirenjimmyfan

  • Forumlid
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #114 Gepost op: 27-03-2006, 12:50:09 »
Terecht dat Amir en Jimmy die Jan en Miranda hebben uitgeflikkerd  ::zwaai:: J&M hebben koekje van eigen deeg gekregen. Nog in de eerste aflevering hebben ze Amir en Jimmy lift geweigerd, nu was het omgekeerd. Wat die vriendschap met Mark en Theo betreft- allemaal bullshit. Die 2 proberen je oor aan te naaien waar je bij staat. Eerst moesten ze tossen, Jimmy en Amir hebben gewonen, volgende keer willen die Mark en Theo zomaar als eerste gaan liften, waarom niet weer tossen? Flessers van de eerste klass zijn ze ::rofl:: En dan nog dat gezeik in de boot ::ohno::

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #115 Gepost op: 27-03-2006, 12:56:06 »
Een koppel zo publiekelijk gaan vernederen en de toegang tot een openbaar vervoermiddel (bus!) weigeren 'omdat anderen zeggen dat het parasieten zijn'? Sorry, maar dan ben je een enorme loser! Ook al verlies je dan deze etappe niet, Jan en Miranda zijn de morele winnaars van deze etappe, en onze vrienden de (gezichts)verliezers. Hele kleine mannetjes met een enorme grote mond. Hoop dat ze nog grandioos op hun bek zullen gaan.
« Laatst bewerkt op: 27-03-2006, 14:08:31 door Starry Night »

Offline Trivandrum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jan & Miranda | Lut & Chris
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #116 Gepost op: 27-03-2006, 13:55:25 »
De gezichtsverliezers laten hun ware gezicht zien, hoe zal dat aflopen. Op naar Laos met 6 koppels.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #117 Gepost op: 27-03-2006, 21:23:30 »
Jan en Miranda zijn de morele winnaars van deze etappe

Ik ben het helemaal met je eens.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #118 Gepost op: 27-03-2006, 23:07:01 »
Ik geef je gelijk, maar wie heeft dat akkefietje van Miranda & Jan naar buiten gebracht?
Waren dat niet Marc en Theo?
van mij mogen allebei de kopppels eruit ;)
Wendy en Yves ook..

Maar ik vind het eigenlijk nog zieliger van Amir & Jimmy dat ze eraan meedoen zonder het zelf ervaren te hebben. Dus het is eigenlijk nóg lager.  ;)
First you go backwards, but then forwards again

Offline laurantje

  • Forumlid
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #119 Gepost op: 28-03-2006, 18:31:07 »
jan en miranda zijn gewoon weggepest door enkele koppels die in jan en miranda een gemakkelijk slachtoffer zagen. Die gemenerds hadden snel door dat als zij J&M zouden betichten van diefstal enz.... dat deze sympathieke goeierds hiermee morele problemen zouden krijgen. Daardoor werd hun moraal aangetast met het gekende resultaat.