Auteur Topic: koppel Jimmy & Amir (NL)  (gelezen 89329 keer)

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #160 Gepost op: 17-04-2006, 13:54:30 »
Zelfs gemixt zijn ze 1 en 2. En dat met lifters die zelf, volgens mij, nog geen etappe hebben gewonnen.
Of ik moet me vergissen...
sic transit gloria mundi

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #161 Gepost op: 17-04-2006, 14:08:33 »
Ze zijn ook nog steeds mijn favorieten.
Ze zijn tenminste aan het racen, voor de rest begint het wel een Fox-rondreis te worden, ze dragen nog net niet allemaal hetzelfde shirtje ;D

Nare persoonlijkheden? Nee hoor, vond het zelfs wel schattig dat Jimmy zich een beetje schaamde om uit te beelden dat ie dansers zocht.

Van mij mogen ze winnen! ::ok::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #162 Gepost op: 17-04-2006, 18:59:21 »
Ze zijn ook nog steeds mijn favorieten.
Ze zijn tenminste aan het racen, voor de rest begint het wel een Fox-rondreis te worden, ze dragen nog net niet allemaal hetzelfde shirtje ;D

Nare persoonlijkheden? Nee hoor, vond het zelfs wel schattig dat Jimmy zich een beetje schaamde om uit te beelden dat ie dansers zocht.

Van mij mogen ze winnen! ::ok::

En dan Theo die aan hem vraagt of Jimmy even een dansje kan laten zien om het uit te beelden. Hij "kan namelijk dansen, want hij is tenslotte een neger"

Mark en Theo hebben wel de leukste uitspraken hoor deze PE
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #163 Gepost op: 18-04-2006, 12:32:38 »
van mij mogen ze er wel eens uit
Menno is gek

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #164 Gepost op: 18-04-2006, 17:01:33 »
En dan Theo die aan hem vraagt of Jimmy even een dansje kan laten zien om het uit te beelden. Hij "kan namelijk dansen, want hij is tenslotte een neger"


Ja,  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Zij hebben inderdaad leuke uitspraken, die ook echt niet vervelend overkomen ofzo, echt leuk!! ::ok::

Offline RMC

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #165 Gepost op: 19-04-2006, 16:07:39 »
Ik had niet verwacht dat ze hun belofte na zouden komen aan Frank & Bliss.  ::oink::

Ben benieuwd wat voor deal ze zullen sluiten de volgende aflevering met Frank & Bliss.

Ik vertrouw ze nog voor geen meter.... ::ohno::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #166 Gepost op: 23-04-2006, 21:55:49 »
De Liftmeesters. Wat hebben ze weer fantastisch gepresteerd in deze etappe!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #167 Gepost op: 23-04-2006, 21:57:58 »
Inderdaad. In totaal een uur liftachterstand, een omweg van 200 km en dan nog als eerste aankomen. Petje af.  ::ok::

Offline faisal.tuning

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • no pain no game~!
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #168 Gepost op: 23-04-2006, 21:58:44 »


deze 2 jongens  zijn gewoon de beste ::jaja:: ::jaja::

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #169 Gepost op: 23-04-2006, 23:33:56 »
Geweldig gepresteerd ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::
Als je ondanks 2 rode vlaggen weet te winnen, heb je het gewoon onwijs goed gedaan!

En er blijken er dus meer niet te vertrouwen te zijn, neem die aktie van Yves bijvoorbeeld.
Moeten ze zelf weten hoor, hoort ook bij het spel.
Maar dan moet niet iedereen lopen te zeuren over Jimmy en Amir.
Iedereen heeft zo z'h eigen tactiek. uiteindelijk hoopt iedereen zo ver mogelijk te komen.
En lief zijn werkt dan dus niet, zie Frank en Bliss!
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #170 Gepost op: 24-04-2006, 17:38:02 »

deze 2 jongens  zijn gewoon de beste ::jaja:: ::jaja::

Eindelijk eens jongens die het goed doen... Één keer is er een jongenskoppel redelijk ver gekomen (Wesley & Joeri, 4e) maar verder altijd 8e (Marco & Stephan) of 7e (Robert-Jan & Arthur, Herman & Kris)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #171 Gepost op: 24-04-2006, 17:41:18 »
Goed hoor... geld in je zak houden, 2 keer de vlag en dan toch een vrijgeleide ::bravo::

Hoop dat ze volgende week weer een amulet winnen ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline addict

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • widm addict
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #172 Gepost op: 24-04-2006, 17:45:27 »
Eindelijk eens jongens die het goed doen... Één keer is er een jongenskoppel redelijk ver gekomen (Wesley & Joeri, 4e) maar verder altijd 8e (Marco & Stephan) of 7e (Robert-Jan & Arthur, Herman & Kris)

kan je ook een compliment geven aan marc en theo
I'm confused... Wait, maybe I'm not..

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #173 Gepost op: 24-04-2006, 17:52:00 »
Ze zijn gewoon de beste...zij dicteren de race blijkbaar...als er 3 koppels speciaal op hen gaan wachten om ze af te vlaggen....dat betekent dat de rest alleen maar naar J&A kijken, bang voor ze zijn en zelf vergeten te racen.
sic transit gloria mundi

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #174 Gepost op: 25-04-2006, 14:05:12 »
kan je ook een compliment geven aan marc en theo
Zeker ja ::jaja::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #175 Gepost op: 25-04-2006, 18:46:01 »
Eindelijk eens jongens die het goed doen... Één keer is er een jongenskoppel redelijk ver gekomen (Wesley & Joeri, 4e) maar verder altijd 8e (Marco & Stephan) of 7e (Robert-Jan & Arthur, Herman & Kris)
Een beetje off-topic:
In de Franse Peking Express, waren de drie koppels die het langste overbleven allemaal mannenkoppels. Het koppel dat derde werd bestond uit twee bejaarde broers van 64 en 65, het tweede koppel uit een vader en zoon (59 en 39) en de winnaars waren twee vrienden.
Dit laat zien dat het toch voor mannenkoppels ook mogelijk moet zijn om ver te komen. De Franse winnaar waren trouwens net als Jimmy & Amir gekleurd en kregen ook wat kritiek omdat ze het beu waren met andere koppels samen te liften en tactisch gingen spelen. Misschien winnen Amir & Jimmy wel op dezelfde manier?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #176 Gepost op: 25-04-2006, 20:19:10 »
Een beetje off-topic:
In de Franse Peking Express, waren de drie koppels die het langste overbleven allemaal mannenkoppels. Het koppel dat derde werd bestond uit twee bejaarde broers van 64 en 65, het tweede koppel uit een vader en zoon (59 en 39) en de winnaars waren twee vrienden.
Dit laat zien dat het toch voor mannenkoppels ook mogelijk moet zijn om ver te komen. De Franse winnaar waren trouwens net als Jimmy & Amir gekleurd en kregen ook wat kritiek omdat ze het beu waren met andere koppels samen te liften en tactisch gingen spelen. Misschien winnen Amir & Jimmy wel op dezelfde manier?
Wooow! 3 mannenkoppels! ::oink::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #177 Gepost op: 30-04-2006, 18:52:11 »
Als ik heel eerlijk ben vind ik Jimmy en Amir leuker geworden dan in de eerste paar Afleveringen.

Ze verdienen het uiteindelijk wel om te winnen of om in de Finale te staan omdat, zij zoveel Amuletten hebben en veel proeven gewonnen hebben, ik hoop dat ze vanaaf niet af zullen vallen. :)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #178 Gepost op: 30-04-2006, 19:33:21 »
Als ik heel eerlijk ben vind ik Jimmy en Amir leuker geworden dan in de eerste paar Afleveringen.

Amsterdammers onder mekaar Nicky?! :P ;)

Citaat
Ze verdienen het uiteindelijk wel om te winnen of om in de Finale te staan omdat, zij zoveel Amuletten hebben en veel proeven gewonnen hebben, ik hoop dat ze vanaaf niet af zullen vallen. :)

Ik ben er niet bang voor, die blijven wel ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: koppel Jimmy & Amir (NL)
« Reactie #179 Gepost op: 30-04-2006, 19:36:50 »
Amsterdammers onder mekaar Nicky?! :P ;)

nee dat is het niet Meeg haha  ;) maar, ik vind hun wel wat positiever geworden en hun zijn niet van die profiteurs zoals Yves en Wendy, ik hoop dat ze mogen blijven maar, denk het wel. ::jaja::