Auteur Topic: peking 1 jaar later!!  (gelezen 111929 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #200 Gepost op: 6-02-2006, 16:05:11 »
Ach nee nou vergeet ik het mooiste!!!
ze keken dus steeds naar de boezem van Roos. Die was dan ook wat laag uitgesneden, dwz haar shirt!
Wat was nu echter het geval ze had haar microfoontje, jullie zien ons daar dagelijks mee stoeien!!, verstopt in haar boezem en je kon als je goed keek (en dat deden die indiase mannen wel hoor!!)"het" zien zitten. Dus laten we maar van dat scenario uitgaan ze keken niet naar de boezem van Roos (die het aankijken zeker waard is!!) maar naar haar microfoontje. Speciaal voor diegene die dit gelooft!!!groene groet rinck
NB. Roos mocht je dit lezen beaam het dan aub!

Uiteraard keken ze naar het microfoontje. ::tandpastasmiley:: :P
2024: wie is de Mol?

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #201 Gepost op: 6-02-2006, 20:29:59 »
jazeker is die er sterker er zijn er meerdere, dwz leuke en minder leuke!!
een leuke is het volgende verhaal(tje)
Je (sorry jullie) zagen Roos tijdens de scenes aan de Ganges in een voor India nogaal gewaagde outfit waarbij haar bovenlichaam grotendeels niet bedekt was met kleding. Het was daar warm en broeierig en hier zal dat zeker geen opzien baren. Maar daar!!!!, Roos werd gek van de steelse en opdringerige blikken van al die Indiase mannen, ze werd er echt gek van enm kon er op een gegeven moment ook niet meer tegen en sloeg half door.

Arme Roos! Ik denk dat zij dan voortaan een jasje ofzo bij haar zal hebben voor het geval dat.
En volgens mij werden die Indiase mannen dan ook gek (op een andere manier dat wel) omdat zij nooit zoveel bloot hebben gezien (in het openbaar).
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #202 Gepost op: 8-02-2006, 11:55:02 »
Nou gaattie weer,
'k schreef in het vorige stukje al dat er ook minder leuke verhalen te vertellen zijn daar langs de Ganges!
Jullie weten vast nog dat het de bedoeling was om "offerbootjes" uit het water te halen. DWZ. die bootjes die het zover haalden. 'k vertelde ook al dat er echt van alles in het water werd gegooid. We hadden onderling afgesproken dat één van ons op uitkijk ging staan om aan te geven welke kleur bloem er aan kwam drijven. De kleur was per team verschillend. Just & Brechtje gingen erg goed maar ook Krieke & Natalie deden het niet slecht! De dames (Karla & Sofie) was huilen met de klep op en hadden uiteindelijk ook geen punten geloof ik, wel lullig want de hele familie van waar zij hadden geslapen was aanwezig. Maar goed, Just en ik stonden op uitkijk en naar een tijdje liep dat wat mis, de rivaliteit kwam naar boven!, en terecht. Het was dus op een gegeven moment ieder voor zich. Dus klaarzitten en met je handen al in het water hangen. Er kwam echt van alles voorbij, met name bloemen (afrikaantjes in allerlei kleuren), maar ook schilderijtjes, vruchten, sierraden te veel om op te noemen. 'k Had er op een gegeven moment wel lol in om het eruit te halen en het er weer in te gooien, wachtend op een bootje van Jorien! Kreeg dan op een gegeven moment wat in de handen wat vies zacht voelde en haalde het tussen die boten liggende naar boven. Hou je vast, het was te goor voor woorden en kon ook moeilijk wat zeggen , de schrik van wat in handen had omklemde mijn keel!!, 'k had een deel van een mens in mijn handen; een stuk vlees van een been ofzo. In één oogopslag zag ik dat het menselijk was geweest want 't was een kale blanke huid dus geen dier!!! 'k had het even helemaal gehad met dat hele spel en heb ook even de zaak de zaak gelaten. Nog wel wat vloeken uitgebracht maar verder het gelaten voor wat het was, te smerig voor woorden. De anderen hebben echt niets vernomen en vond het ook niet nodig hun hiermee te belasten!!!
groet rinck
« Laatst bewerkt op: 8-02-2006, 14:10:43 door 8berg »

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #203 Gepost op: 8-02-2006, 13:44:54 »
Rinck weet je zeker dat dat van een mens was ::oink:: ::oink::. Geen koeien of varkenspoot of anderzinds,.....brrrrrrrrrrrr moet er niet aan denken!!!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #204 Gepost op: 8-02-2006, 14:12:41 »
Rinck weet je zeker dat dat van een mens was ::oink:: ::oink::. Geen koeien of varkenspoot of anderzinds,.....brrrrrrrrrrrr moet er niet aan denken!!!
jazeker, lees nog maar es!!
en 'k had je gewaarschuwd
er zijn ook andere verhalen!! :-[ :-[ :-[

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #205 Gepost op: 8-02-2006, 15:43:14 »
*huivert

 ::oink:: ::oink:: ::oink::

Ik zou me rot schrikken. :-\\
2024: wie is de Mol?

Offline denise84

  • Forumlid
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #206 Gepost op: 9-02-2006, 10:32:30 »
Helow!!

Ik heb de afgelopen jaren peking express iedere week gevolgd en moet zeggen het was echt geweldig!! En de verhalen zijn ook super!
Maarre weet iemand waar ergens de volgende editie zich afspeelt in Thailand... Heb daar gebackpackt en zou leuk zijn als ik de plaatsen weer zie waar ik ook ben geweest :)
Natuurlijk altijd geweldig om die landen te zien! Ben verliefd op Azië ;)!
Kan niet wachten op 5 maart   ::jaja::

Toedeloe  ::zwaai::

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #207 Gepost op: 9-02-2006, 10:50:51 »
Ik kan me indenken dat het totaal onverwacht kwam, Rinck. Zo haal je bootjes, kleding en schilderijtjes uit de Ganges. En dan opeens een stuk van een mensenlichaam.

Zoals je het beschrijft ben je nogal kalm gebleven. Ik weet niet hoe ik zou hebben gereageerd.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #208 Gepost op: 9-02-2006, 16:28:57 »
Helow!!

Ik heb de afgelopen jaren peking express iedere week gevolgd en moet zeggen het was echt geweldig!! En de verhalen zijn ook super!
Maarre weet iemand waar ergens de volgende editie zich afspeelt in Thailand... Heb daar gebackpackt en zou leuk zijn als ik de plaatsen weer zie waar ik ook ben geweest :)
Natuurlijk altijd geweldig om die landen te zien! Ben verliefd op Azië ;)!
Kan niet wachten op 5 maart   ::jaja::

Toedeloe  ::zwaai::

De route is van Vietnam via Laos, Cambodja naar Tibet. Helaas voor jouw geen Thailand, maar misschien wel vlak langs de grens daarvan. Men volgt de Mekong rivier. :)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #209 Gepost op: 10-02-2006, 11:42:11 »
 ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Er zijn ook nog minder gruwelijke verhalen hoor!!

een mooi "Roos verhaal" is het volgende:
lokatie : Stoned park van Xilin (?)
tijdens de game met het hardlopen en het beantwoorden van de 5 verschillende vragen!
Voor intimi het omdraaien van de wegwijsbordjes had al plaatsgevonden zie "een bordje te ver".
'k hoef niet opnieuw te verhalen dat wij het niet echt goed deden! We gaven verkeerde antwoorden en ik had voor het lopen gekozen en gelopen moest er worden , nou zeg.  ::schaam:: ::schaam:: ::schaam::
Mijn jongste zoon had mij bij het afscheid  ::zwaai:: in Nederland zijn eigen gelukssteentje meegegeven. Hij vertelde mij dat wij het geluk dat het steentje met zich meebracht wel konden gebruiken. Nou niets minder bleek waar, naast dat we ook echt veel geluk hebben gehad. Je kan ook de stelling poneren dat je geluk niet krijgt maar afdwingt maar toe maar, zoek het maar uit.
De antwoorden op de vragen waren door het produktie team als resp. A,B,C en D op een steen gezet en die steen gaf je met het goede antwoord aan Roos. Nou wij dus niet ::ohno::, 'k heb god weet niet hoe vaak moeten sjouwen om de goede antwoorden in Roos haar handen te deponeren. Maar wij hielden de moed erin, zowel Jorien als ik ::hug::, zei de gek!.
't Was denk ik al verderop in de middag en 'k had het al behoorlijk gehad , 't hardlopen was veranderd in hardsjouwen en soms struikelen. Toch had ik nog oog voor de eekhoorntjes die mijn weg kruisden en ook hoorde ik van tijd tot tijd de valken schreeuwen. Bij Roos aangekomen, voor de zoveelste maal, dacht ik laat mij nog es een grap uithalen!Gewoon ook om jezelf wat moed in te spreken en de gekte van het totaal duidelijk proberen te maken!!!
 Roos is een pracht van een vrouw en weet ook zeker humor op dat soort momenten te waarderen. Roos stond klaar en 'k zag aan haar wijze van kijken dat ze met me te doen had en ook zij stond daar al de hele middag in die gloeiende en brandende zon!!Ze had er al voor gezorgd dat er ekstra water voor ons langs het parcour was gelegd omdat ze bang was dat we zouden uitdrogen.
Goed ze stond klaar met haar handen voor haar; "en rinck heb je nu het goede antwoord?"(of woorden van gelijke strekking!!) Ik gaf haar mijn zoontje haar gelukssteentje ipv de steen met daarop een A. Ze keek mij aan alsof ze water zag branden en wist even niets uit te brengen. ::oink:: Ik begon direct te lachen en gaf haar vervolgens de grotere steen met weer het verkeerde antwoord. Ze wist echt even niets uit te brengen en lachtte mij de terugweg naar het goede antwoord toe. ::zwaai:: Mooi hé ::joehoe::
was getekend;
rinck
« Laatst bewerkt op: 10-02-2006, 15:38:18 door 8berg »

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #210 Gepost op: 10-02-2006, 12:22:06 »
Volgens mij heb je na de marathon van Stoned Park zoveel conditie opgebouwd dat je er nu nog steeds van profiteerd. Hierbij denk ik aan een schoon bosgebied (of ander terrein) dat je onder je hoede heb. De mogelijke (bos)vervuilers en ander gajes haal je nu zo in   8)

En tja die Roos! Volgens mij altijd wel in voor een paar grappen. De hele dag in de zon vertoeven/wachten is ook niet alles.
Prachtig dat zij zich over de kandidaten ontfermde. Roos is  ::ok::

Zie je Art en Roos nog wel eens bij een reünie? Vast niet denk ik maar ik kan mis zitten.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #211 Gepost op: 11-02-2006, 01:03:22 »
Lief van Roos dat ze je hielp ::jaja:: en natuurlijk ook dat ze extra water voorzag.
2024: wie is de Mol?

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #212 Gepost op: 14-02-2006, 11:40:30 »
nog een "soft" verhaaltje, maar niet minder spannend.

We lagen eruit en werden desalniettemin gevraagd om nog een rol te spelen. Die rol zou ons dan de mogelijkheid geven om ook in Bombay "te geraken". Nou daarover nadenken was voor ons een piece of cake oftewel natuurlijk doen we dat!!!
Maar wat voor rol???  ???
We mochten opnieuw gaan blokken en ons werd duidelijk dat we op deze wijze mede konden bepalen wie er uiteindelijk zou kunnen winnen. 'k Had nog een appeltje met Krieke te schillen en dit was natuurlijk koren op de molen van de organisatie!!!!  ::vergroot::

Goed, overleg met J., wat gaan we doen?. Ze liet de strijd en het blokken aan mij over en we waren er al snel uit dat "de meiden" moesten winnen. Zij zou dan ook juist niet gaan blokken zodat de voorsprong van de meiden groter kon worden.
Zo gezegd zo gedaan. Alleen hoe zou ik gaan blokken.  ???  ???
Hetzelfde als wat ik Kris al had aangedaan was niet leukl meer, toch? 'k Heb de hele nacht niet geslapen en dat kwam niet door het luxe hotel waar we vertoefden. Nee', 'k zat te piekeren hoe ik Krieke bij zijn "ballen" kon pakken en opeens wist ik het: 'k zou met hem gaan onderhandelen over juist niet blokken. Hij wist inmiddels van Kris wat voor asshole ik kon zijn en ook op andere wijze's waren we elkaar al tegengekomen! Ja! 'k zou hem een "contract" voorleggen en ben dat contract dan ook midden in de nacht gaan schrijven op officieel papier van het Hotel.  >:D (contract is bij "test")

Goed, de andere dag, de laatste dag, dus spanning alom, bij een ieder wel te verstaan! 'k Werd gepost op een trapje in een achterbuurt ergens in die stad met zijn 16 miljoen bewoners!!!!. Een soort wacht moest voorkomen dat ik allerlei gekke dingen ging doen en moest dus maar blijven zitten, en zitten!  :( :( Regelmatig ging het mobieltje van mij "wacht" (een zij overigens!) en ik kon door me wat te manouvreren aardig meeluisteren. Zo hoorde ik dat Krieke nogal last had van racekak, prachtig kon ik gebruiken om hem af te leiden dus op zoek naar toiletpapier!
Mijn wachten werd beloond, ze waren in aantocht.

oh,oh wat schrokken die mensen toen ze mij zagen zitten daar op dat trapje. Zat klaar met het tioletpapier in mijn handen en bood hem dat aan! Jullie hebben de beelden kunnen zien en echt ik was het meest verbaast toen hij op mijn voorstel van het contract inging. Die arme jongen was te moe en stuk want hij zei nog':'k moet daar wel even over nadenken!!". Nou dat was nu juist de bedoeling. Mijn vertragingstechniek werkte. Het resultaat is jullie bekend.Hij tekende het contract die hij voor echt hield, ach hoe prachtig kan het zijn. 'k Had mij "gewroken" voor de vele omwegen die ze ons aangeboden hadden!

Op het vliegveld van Parijs zijn we gebroedelijk uit elkaar gegaan waarbij ik zijn "naambordje" (vanwege mijn afwijking!!) kreeg en ik hem mijn (heilig) sjaaltje (die gele!!) heb gegeven, ach het leven is zo beroerd nog niet!
was getekend rinck

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #213 Gepost op: 14-02-2006, 16:38:45 »
Eindelijk!!!! Het contract verhaal ::jaja:: ::jaja::. Leuk Rinck, ik zal je pagina, weer eens bij gaan werken, met contract en al!! ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #214 Gepost op: 14-02-2006, 18:24:01 »
Leuk dat je je hebt kunnen wreken! ::tandpastasmiley::
2024: wie is de Mol?

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #215 Gepost op: 15-02-2006, 15:53:14 »
Volgens mij heb je na de marathon van Stoned Park zoveel conditie opgebouwd dat je er nu nog steeds van profiteerd. Hierbij denk ik aan een schoon bosgebied (of ander terrein) dat je onder je hoede heb. De mogelijke (bos)vervuilers en ander gajes haal je nu zo in   8)

En tja die Roos! Volgens mij altijd wel in voor een paar grappen. De hele dag in de zon vertoeven/wachten is ook niet alles.
Prachtig dat zij zich over de kandidaten ontfermde. Roos is  ::ok::

Zie je Art en Roos nog wel eens bij een reünie? Vast niet denk ik maar ik kan mis zitten.

We hebben Roos natturlijk bij de gezamenlijke uitzending van de eerste aflevering gezien en daarna jammergenoeg niet weer! maar, hou je vast....
'k heb haar gevraagd voor een interview voor Radio Westerwolde en ze zegt vast... ja
hoop met mij mee
en doe ook een oproep!
groet rinck

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #216 Gepost op: 18-02-2006, 21:15:37 »
We hebben Roos natturlijk bij de gezamenlijke uitzending van de eerste aflevering gezien en daarna jammergenoeg niet weer! maar, hou je vast....
'k heb haar gevraagd voor een interview voor Radio Westerwolde en ze zegt vast... ja
hoop met mij mee
en doe ook een oproep!
groet rinck

Ik hoop met je mee Rinck, tot nu toe waren het twee leuke interviews!

Roos, mocht je kijken slaap dan maar 10 minuten korter uit zodat je Rinck én ons blij kunt maken door een interview af te geven (en ja we houden van je)!
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #217 Gepost op: 18-02-2006, 21:22:26 »
Hetzelfde als wat ik Kris al had aangedaan was niet leukl meer, toch? 'k Heb de hele nacht niet geslapen en dat kwam niet door het luxe hotel waar we vertoefden. Nee', 'k zat te piekeren hoe ik Krieke bij zijn "ballen" kon pakken en opeens wist ik het: 'k zou met hem gaan onderhandelen over juist niet blokken. Hij wist inmiddels van Kris wat voor asshole ik kon zijn en ook op andere wijze's waren we elkaar al tegengekomen! Ja! 'k zou hem een "contract" voorleggen en ben dat contract dan ook midden in de nacht gaan schrijven op officieel papier van het Hotel.  >:D (contract is bij "test")

Dit idee is zo briljant dat de tegenstander dit nooit verwacht!

oh,oh wat schrokken die mensen toen ze mij zagen zitten daar op dat trapje. Zat klaar met het tioletpapier in mijn handen en bood hem dat aan! Jullie hebben de beelden kunnen zien en echt ik was het meest verbaast toen hij op mijn voorstel van het contract inging. Die arme jongen was te moe en stuk want hij zei nog':'k moet daar wel even over nadenken!!". Nou dat was nu juist de bedoeling. Mijn vertragingstechniek werkte. Het resultaat is jullie bekend.Hij tekende het contract die hij voor echt hield, ach hoe prachtig kan het zijn. 'k Had mij "gewroken" voor de vele omwegen die ze ons aangeboden hadden!
Ja, terug pakken is veroorloofd op watvoor manier ook!

Op het vliegveld van Parijs zijn we gebroedelijk uit elkaar gegaan waarbij ik zijn "naambordje" (vanwege mijn afwijking!!) kreeg en ik hem mijn (heilig) sjaaltje (die gele!!) heb gegeven, ach het leven is zo beroerd nog niet!
was getekend rinck

En aangezien het maar een "spel/ race" was, toch nog gebroederlijk uit elkaar gaan is ook een goed teken. Bij beiden dat jullie het hard en (geprobeerd) het fair te spelen. Zoiets gebeurd niet altijd!
En later nog Nathalie helpen. Plus af en toe je 'lotgenoten' tegen komen!
Mooier kan wellicht niet.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #218 Gepost op: 28-02-2006, 11:49:24 »
de laatste keer??? of het laatste verhaal??
oftewel het verhaal der verhalen
durf ik het kwijt??
ja nu wel.... de nieuwe serie start dus het wordt/is oud nieuws
goed, daar gaattie dan
voor een ieder maar speciaal voor Zartan, benieuwd hoe je hier over denkt.
komttie

Lokatie: India, Allamabad
tijdstip: net na onze ontmoeting met de rijke Indiase familie waar we mochten overnachten.
actie op: "you don't travel in India without money"!!!

We waren, zoals julie wel al hebben kunnen lezen, al verschillende keren uit een bus, onze favo vervoermiddel!, getrapt en nogmaals dat was niet leuk en gewoon kloten!!!
Daar moest toch wel iets op te vinden zijn..., maar je mocht niet voor vervoer betalen dwz. als je betrapt werd lag je uit de strijd, nou ja een dure tol dus.
'k Had mijn dochter beloofd me daaraan te houden maar na drie keer achterelkaar een bus niet vrijwillig te moeten verlaten en de laatste keer hardhandig!!! eruit werd gegooid begon me die afspraak te vervelen!!
'k Had bij de rijke familie geld "geleend" die ik niet hoefde terug te betalen. Dat lenen viel overigens niet mee omdat zowel de reporter als de cameraman wel door hadden dat ik (wij) op andere manieren probeerden te "liften". Maar''k kreeg het uiteindelijk toch voor elkaar en was een "rijke" kandidaat.
Goed verder....
We (ik!) hadden dus geld en dat was ( zonder camera)  te besteden!!! ,toch? Oftewel die camera moest ik ontspringen.
Dat ging als volgt; we kwamen de bus in , gingen gewoon zitten en ik zei dan tegen een toen nog niets vermoedende dochter; "Pien 'k ga even slapen hoor!,'k ben moe, wil jij even opletten dat we goed blijven rijden, en anders vraag je de chauffeur tussendoor nog even!" Ja hoor, geen probleem en de cameraman  en/óf reporter dachten nou dan blijven wij bij Jorien.
Achter in de bus aangekomen zocht ik dan een aardig ogende man/vrouw, maar vaak het eerste geslacht ('k had wel al wat ervaring: ÿou don't travel in India without money!)Probeerde die de situatie uit te leggen en gaf hun geld om zo voor ons de busreis te betalen. Vervolgens schreeuwde ik naar voren dat ik (weer) iemand had gevonden die voor ons wel wou betalen!!! Dat was dan net op het moment dat de conducteur eraan kwam. De persoon in kwestie betaalde mooi voor ons met ons geld er niets aan het handje. Dat wil zeggen twee van de drie keer!! De laatste keer dat ik dit geintje toepastte stapte de aardige man er al vantevoren uit en betaalde dus niet voor ons!!! en zo kwamen we ook die keer weer aardig op de koffie (thee dus daar!!)
Goed, dit verhaal had ik nog voor jullie bewaard gehouden, jullie zijn zo langzamerhand wel wat van mij gewend dus dit kunnen jullie ook wel aan!!, toch?? Vergeet even niet dat je in dit soort situaties op een gegeven moment van alles probeert om uit de shit te blijven!! Dit als ekstra verklaring voor mijn gedrag van dat moment!!

nou, mijn laatste bijdrage aan dit verhalencircus. 'k Heb gelezen dat jullie het konden waarderen en gezien de vele hits (2800!!) werd het goed belezen, wat heet de meest belezen topic, tot dit moment!!!
het ga u goed en wie weet...
laat mij sluiten met: "nait te dicht bie't daip komm'n"
was getekend:
8berg oftewel rinck
doeg

Offline sihida

  • Forumlid
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #219 Gepost op: 28-02-2006, 16:02:56 »
Bedankt voor je mooie verhalen, Rinck. Ik hoop dat je nog blijft om je visie te geven over de nieuwe serie.

Ik wacht nog steeds met smart op het contract met Krieke!