Auteur Topic: peking 1 jaar later!!  (gelezen 111804 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #260 Gepost op: 14-04-2006, 16:52:45 »

We gaan trouwens met een reúnie bezig!! ::regenboog::


Euh,.... Rinck je bent zo'n organisatiebeest, zou het nou geen wereldidee zijn als de kandidaten waar jij nog kontakt mee hebt een heuse PE fandag gaan organiseren. ::tandpastasmiley::  Met zoveel mogelijk kanidaten van alle drie de PE's Wij weten nog wel een aardige locatie in Amersfoort. ( maar niet op 21 mei :P :P) Je kunt misschien net zo iets doen zoals wij dat altijd doen met de fandagen. Een veiling van PE gadgets, zoals kleding die jullie hebben gedragen, een steen van de Himalaya of een niet storenbordje , om maar een paar voorbeelden te noemen. ;) De opbrengst is voor het goede doel.

Het ligt voor RN helaas niet binnen de mogelijkheden om een fandag voor PE te organiseren, omdat deze altijd dicht in de buurt van de WIDMfandag ligt en we niet genoeg mankracht hebben om dat te realiseren.


Ik kom in ieder geval ::)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #261 Gepost op: 14-04-2006, 16:53:34 »
Zartan!!!, maar natuurlijk wel maar we doen er gewoon wat bij, snappu
Mooi verhaal trouwens,

vandaag is Just op bezoek geweest, hem het boomkroonpad laten zien en even samen wat gegeten. 'k Vertel hem dat ik nog te pas en t ::zwaai::e onpas wordt herkend. Hij zegt nog nou ik amper  ::hypocriet:: hoor!!!

We lopen even daarna bij dat boomkroonpad en we praten wat tegen elkaar. Draait één van de vrouwelijke bezoekers zich om en zegt, Nee maar 'k hoorde het aan de stemmen, jij moet Just zijn en jij bent......jazeker rinck. Just kijkt mij aan en zegt , dat heb je leuk georganiseerd hoor. 'k Heb hem echt moeten aankijken om hem te bewijzen dat het echt niet zo was.
We gaan trouwens met een reúnie bezig!! ::regenboog::
doeg 8berg
Just... wat was dat een schatje ::love:: ::love:: ;) ;)
Leuk trouwens dat je trouw blijft posten Rinck ::bravo:: ::bravo:: ::zwaai::
I'm a real big goblin..

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #262 Gepost op: 16-04-2006, 17:43:05 »
Euh,.... Rinck je bent zo'n organisatiebeest, zou het nou geen wereldidee zijn als de kandidaten waar jij nog kontakt mee hebt een heuse PE fandag gaan organiseren. ::tandpastasmiley::  Met zoveel mogelijk kanidaten van alle drie de PE's Wij weten nog wel een aardige locatie in Amersfoort. ( maar niet op 21 mei :P :P) Je kunt misschien net zo iets doen zoals wij dat altijd doen met de fandagen. Een veiling van PE gadgets, zoals kleding die jullie hebben gedragen, een steen van de Himalaya of een niet storenbordje , om maar een paar voorbeelden te noemen. ;) De opbrengst is voor het goede doel.

Het ligt voor RN helaas niet binnen de mogelijkheden om een fandag voor PE te organiseren, omdat deze altijd dicht in de buurt van de WIDMfandag ligt en we niet genoeg mankracht hebben om dat te realiseren.

Ik kom in ieder geval ::)

dear Mapel,
it cross our minds!!!
al vele keren hoor en 't hoort bij de verscillende scenario's
we gaan eerst kijken naar een reünie voor Peking Express 2, dat was al een äfspraak" toen we nog daar waren en dat kwam voort uit het de situatie in Zuid_China waar we in een park met z'n allen (toen nog!!!) aan het kamperen waren. 'k Zei toen; 'k heb een weiland en dus....
daarna hebben we dat idee nog een aantal keren de revue laten passeren en nu zijn Just en ik er mee aan de gang gegaan.

k'Heb echter ook bij Elia & Jeske dit idee geventileerd en zij waren er gelijk voor in om dat gezamenlijk te doen! dus dat komt al dicht bij jouw idee in de buurt. We gaan eerst polsen en daarna hoor je meer!!!
Ja, of iedereen hier moet nu beginnen te piepen dat moeten jullie doen, dan wordt het anders en voor het goede doel is dat natuurlijk helemaal prachtig. Leerspullen voor een school langs de route die we afgelegd hebben....ik ben gelijk in the mood en enthousiast hoor!!!!!!!
NB. 'k Heb nog wel zo het een en ander te verkopen.... zelf een hoorn van een jak uit de Himalaya, dus Mapel je zat in de buurt!!!!
groet rinck

edit crew: quote hersteld
« Laatst bewerkt op: 16-04-2006, 20:13:23 door mapel »

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #263 Gepost op: 16-04-2006, 20:16:03 »
Ik denk Rinck, dat het een echt feest zou gaan worden. Er zijn al zoveel fans van PE die al 3 seizoenen roepen om een fandag. Met de locatie   ( die gewoon centraal in Nederland moet liggen) kunnen wij van RN wel helpen, maar de invulling van de dag, als jullie dat zouden kunnen verzorgen...... ::ok:: ::ok:: ::ok::

Ik zal vele schietgebedjes doen
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #264 Gepost op: 16-04-2006, 20:21:30 »
OOOOOOOOHHH dat zou ik zoooo gaaf vinden... een PE-fandag!!!  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::  :D :D :D als dat zou kunnen.. ik zou bijna nog voor niks mijn achtertuin beschikbaar willen stellen met de garage  ::) er kunnen dan alleen niet zo veel mensen komen  :P  ::bravo:: ::joehoe::
I'm a real big goblin..

Offline Ninka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #265 Gepost op: 17-04-2006, 15:39:34 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::


JAAAA EINDELIJK!!!!


 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Mollen in Japan...

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #266 Gepost op: 17-04-2006, 16:56:53 »
Ninka, niet te enthousiast,.....het is nog helemaal niet besloten dat de exkandidaten dit gaan doen. Rinck zou hoogtens een balletje opgooien. Maar,.....we hopen er natuurlijk wel op ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Trivandrum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jan & Miranda | Lut & Chris
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #267 Gepost op: 17-04-2006, 19:11:43 »
Misschien is het al eens gezegd, maar voor de fans van Jeroen (van Manja) uit PE II, hij is blijkbaar werkzaam als model. Ik zag hem onlangs voorbijkomen in de nieuwe uniformen van Transavia.com: http://www.transavia.com/tra/info.nsf/vwpuwebdocs/nl~uniformen. Ik zat al zo te kijken, en ik dacht ik ken hem ergens van. Uiteindelijk dus van PE II. ;)

Offline Tweaker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #268 Gepost op: 17-04-2006, 20:24:28 »
Als er zo'n dag komt kom ik zeker weten ook!  ::ok::

Offline Ninka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #269 Gepost op: 18-04-2006, 13:12:52 »
Ninka, niet te enthousiast,.....het is nog helemaal niet besloten dat de exkandidaten dit gaan doen. Rinck zou hoogtens een balletje opgooien. Maar,.....we hopen er natuurlijk wel op ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::


::rofl:: Ik kon me even niet meer bedwingen  ;D Maar ik wacht er al langer op ;)
Mollen in Japan...

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #270 Gepost op: 19-04-2006, 11:56:34 »
wat een prachtige reacties!!!
dat geeft de burger moed, als Elias straks terug is ga ik ook met hem aan de slag. Wie weet dat ook één van de deelnemers van PE3 (roodkapje ofzo!!!) zich opwerpt om hieraan vorm te geven. EEn Peking reunie in het teken van het goede doel!!!! prachtig toch, zo kunnen we nog wat terugdoen.
8...berg

en dan Jeroen weer terug te zien in zo'n groen pakje!!! echt prachtig, toe Jeroen reageer ook es!!!!!

Offline Tweaker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #271 Gepost op: 23-04-2006, 16:36:44 »
En zit er al een beetje schot in de zaak?  ::hypocriet::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #272 Gepost op: 23-04-2006, 17:15:14 »
Jij denkt dat zoiets in een week tijd op gezet wordt ???, áls het al opgezet wordt. Geduld is een schone zaak!!! :P
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Tweaker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #273 Gepost op: 23-04-2006, 18:59:44 »
Hoe weet jij wat ik denk  :o

Ik verwacht ook niet dat het zo snel geregeld is, maar misschien dat Rinck al iemand had gevonden die wou komen of iets dergelijks.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #274 Gepost op: 24-04-2006, 11:11:02 »
Bedankt voor je mooie verhalen, Rinck. Ik hoop dat je nog blijft om je visie te geven over de nieuwe serie.

Ik wacht nog steeds met smart op het contract met Krieke!

 ::joehoe::hé sihida,
je moet nog maar eens weer een oproep doen!!
'k Heb alles opgestuurd, en alhoewel het oud nieuws is ligt er een belofte om het af te drukken, dus....
of toevoegen aan de verhalenreeks, of het hier nog een keer afdrukken "TEST"en "MAPEL"!!!
wie weet zien we in PE3, nu wel weer hetzelfde gebeuren. De situatie met de stopvlag was identiek aan de onze, ook toen was de vlag achteraf een sof.
Goed we zullen zien of 'ze" dit lezen en anders sihida....een nieuwe topic!!! ::rofl:: ::jaja::
gegroet 8berg

Offline roodkapje

  • Forumlid
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #275 Gepost op: 24-04-2006, 12:31:57 »
wat een prachtige reacties!!!
dat geeft de burger moed, als Elias straks terug is ga ik ook met hem aan de slag. Wie weet dat ook één van de deelnemers van PE3 (roodkapje ofzo!!!) zich opwerpt om hieraan vorm te geven. EEn Peking reunie in het teken van het goede doel!!!! prachtig toch, zo kunnen we nog wat terugdoen.
8...berg

en dan Jeroen weer terug te zien in zo'n groen pakje!!! echt prachtig, toe Jeroen reageer ook es!!!!!

Hey lieve mensen,

Ik nam net deze topic ff door en wat lees ik: SUPERTOF initiatief! Wij doen zeker mee, ik zal de derde Peking-garde proberen mobiliseren. Naar organisatie toe is het voor ons wel wat moeilijk om eraan mee te werken vanuit België.
Maar spulletjes genoeg voor het goede doel.

 ::bravo::
Inge & Lien

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #276 Gepost op: 24-04-2006, 12:56:06 »
je moet nog maar eens weer een oproep doen!!
'k Heb alles opgestuurd, en alhoewel het oud nieuws is ligt er een belofte om het af te drukken, dus....
of toevoegen aan de verhalenreeks, of het hier nog een keer afdrukken "TEST"en "MAPEL"!!!

Eindelijk!!!! Het contract verhaal ::jaja:: ::jaja::. Leuk Rinck, ik zal je pagina, weer eens bij gaan werken, met contract en al!! ::ok::

De ingescande spullen staan al sinds medio februari te wachten om te worden geplaatst. Ik geloof alleen dat Mapel vergeten is ze te plaatsen inclusief een paar verhalen van je uit dit topic.
Geniet nooit met mate...

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #277 Gepost op: 24-04-2006, 13:48:32 »
Heb geen tijd gehad en nog even niet. Sorry. Het staat redelijk bovenaan in mijn todo list. Het zal wel worden nadat PE is afgelopen. :-\\
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #278 Gepost op: 24-04-2006, 17:38:36 »
Omdat het blijkbaar nog even duurt, zal ik dan maar de links naar de verschillende scans geven, zodat jullie alvast het één en ander kunnen bekijken.

Geniet nooit met mate...

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #279 Gepost op: 25-04-2006, 11:19:28 »
Omdat het blijkbaar nog even duurt, zal ik dan maar de links naar de verschillende scans geven, zodat jullie alvast het één en ander kunnen bekijken.


Tjonge, maf hoor om hier je eigen "spulletjes"tegen te komen. Wat toch een techniek hé dat dat allemaal kan. Jullie weten inmiddels dat ik geen digibeet ben maar toch, prachtig hoor!!!
Ja en wat kan ik er verder nog over zeggen. Als ik de spullen hier weer zie staan komen er spontaan weer verhalen boven!!!
groene groet,
8berg


edit: quote gefixt - Test
« Laatst bewerkt op: 25-04-2006, 12:52:29 door Test »