Auteur Topic: peking 1 jaar later!!  (gelezen 111818 keer)

Offline tymowayka

  • Forumlid
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #240 Gepost op: 10-03-2006, 08:24:20 »
hé luitjes,
prachtig om jullie op deze wijze te ontmoeten
doet me goed om te lezen dat ook jullie trouw zijn gebleven aan deze site, even los van wat jullie nu van mijn verhalen vinden. Wat toch een schitterende manier van comminuceren, maar bellen kan ook hoor!!
groene groet rinck

'k zit indeed met veel spanning te kijken en ik niet alleen , sterker Jorien heeft het in haar bloed gekregen en gaat opnieuw op reis, maar nu zonder camera!!
doeg
We bellen zeker weer een keer, maar we vonden het leuk om op deze manier  de groeten over te brengen.Vooral nu Peking Express weer is begonnen, moesten we aan jullie denken.
Wat leuk dat Jorien op reis gaat.
(stiekum niet een beetje jaloers?)
Groeten uit Diemen.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #241 Gepost op: 29-03-2006, 21:59:30 »
Peking , intussen 1 1/2 jaar later:

Jorien die een tattoo krijgt van Elias die hij zelf heeft ontworpen
't kan toch niet mooier!!!
Elias top hoor!!
kon het niet laten
8berg

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #242 Gepost op: 29-03-2006, 22:18:43 »
Wanneer krijg jij een tattoo Rinck!

Zeegroet,

Zartan
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #243 Gepost op: 30-03-2006, 13:59:28 »
Wanneer krijg jij een tattoo Rinck!

Zeegroet,

Zartan
8) weet je Zartan 'k heb er wel aan gedacht, vooral toen Jorien bij Elias in de stoel zat. Het viel haar giga mee vooral kwa pijn! Maar mooie gedachte, wie weet wat ik er nog mee doe. Maar eh..... niks voor jou Zartan of heb je al misschien? Elias woont dichter bij jou (Culemborg!) dan bij mij dus wat dat betreft!!!
en 't hoort bij de zee
dus ....
groene groet terug
8berg

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #244 Gepost op: 30-03-2006, 14:28:28 »
8) weet je Zartan 'k heb er wel aan gedacht, vooral toen Jorien bij Elias in de stoel zat. Het viel haar giga mee vooral kwa pijn! Maar mooie gedachte, wie weet wat ik er nog mee doe. Maar eh..... niks voor jou Zartan of heb je al misschien? Elias woont dichter bij jou (Culemborg!) dan bij mij dus wat dat betreft!!!
en 't hoort bij de zee
dus ....
groene groet terug
8berg

Ja, ik geloof het ook ja. Ik heb wel twee neven die op zee zitten en ook één of meerdere tattoos hebben. Kzal toch eens vragen of mijn opa ook een tattoo of iets dergelijks had, dat was vroeger ook een zeebonk. Anders ben ik het wel bijna verplicht ja.

Het moet wel een betekenis hebben vind ik, mocht ik überhaupt een tattoo nemen. Alhoewel een paar Chineze tekens op mijn armen niet mis zou staan. Of zou ik het embleem van mijn favourite voetblaclub erop laten tattoëren?

Culemborg is geloof nog wel een aardig eindje weg vanaf hier hoor! Maar wel dichterbij dan waar jij vandaan moet komen  ::ok::

In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #245 Gepost op: 30-03-2006, 16:23:17 »
De link naar de site van Elias staat op de linkpagina,...je kijkt je ogen uit!!!! ::) ::)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #246 Gepost op: 31-03-2006, 08:23:43 »
De link naar de site van Elias staat op de linkpagina,...je kijkt je ogen uit!!!! ::) ::)

 ::jaja:: Binnenkort, hier op org de nieuwe tattoo van Jorien ontworpen en gezet (heet dat zo?) door Elias!!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #247 Gepost op: 5-04-2006, 13:35:27 »
kun je toch nagaan wat de invloed van zo'n programma is:

'k werk nu als boswachter bij het Boomkroonpad (www.boomkroonpad.nl) in Drouwen (Drenthe). De belgen hebben waarschijnlijk een soort voorjaarsvakantie want ze komen hier met tientallen kijken en het Boomkroonpad bekijken. Nu al voor de zoveelste keer dat ik hoo"r "hé kijk eens daar loopt rinck van Peking Express" , en dat na alweer een jaar!!!!
groet rinck  :P :P :P

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #248 Gepost op: 5-04-2006, 17:32:48 »
'k werk nu als boswachter bij het Boomkroonpad (www.boomkroonpad.nl) in Drouwen (Drenthe).
Dat ziet er leuk uit! 'Een wandeling door de boomtoppen'. Hoe lang is dat pad? Misschien wel een leuk idee voor een uitje in mijn eerstvolgende vakantie.  :D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #249 Gepost op: 5-04-2006, 17:35:41 »
kun je toch nagaan wat de invloed van zo'n programma is:

'k werk nu als boswachter bij het Boomkroonpad (www.boomkroonpad.nl) in Drouwen (Drenthe). De belgen hebben waarschijnlijk een soort voorjaarsvakantie want ze komen hier met tientallen kijken en het Boomkroonpad bekijken. Nu al voor de zoveelste keer dat ik hoo"r "hé kijk eens daar loopt rinck van Peking Express" , en dat na alweer een jaar!!!!
groet rinck  :P :P :P
Daar ben ik ook wel is geweest!! Heel lang geleden..

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #250 Gepost op: 5-04-2006, 23:32:57 »
Dat ziet er leuk uit! 'Een wandeling door de boomtoppen'. Hoe lang is dat pad? Misschien wel een leuk idee voor een uitje in mijn eerstvolgende vakantie.  :D

je gaat eerst onder de grond om vervolgens naar boven "te klimmen" (met een trap hoor!) dan stijg je over een route van zo'n 125 m. naar 22,5 meter hhogte en kun je over de boomtoppen heenkijken!! Een bezoekje waard en als ik er op dat moment ben loop ik graag met je mee, kan ik je nog wat verhalen vertellen!!!
doeg 8berg

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #251 Gepost op: 5-04-2006, 23:37:44 »
kun je toch nagaan wat de invloed van zo'n programma is:

'k werk nu als boswachter bij het Boomkroonpad (www.boomkroonpad.nl) in Drouwen (Drenthe). De belgen hebben waarschijnlijk een soort voorjaarsvakantie want ze komen hier met tientallen kijken en het Boomkroonpad bekijken. Nu al voor de zoveelste keer dat ik hoo"r "hé kijk eens daar loopt rinck van Peking Express" , en dat na alweer een jaar!!!!
groet rinck  :P :P :P

Haha, onze BN'er  ;D

Dat zou wel een leuke bestemming wezen als ik met mijn familie op herfstvakantie gaan ergens in Nederland.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #252 Gepost op: 6-04-2006, 08:29:52 »
Haha, onze BN'er  ;D

Dat zou wel een leuke bestemming wezen als ik met mijn familie op herfstvakantie gaan ergens in Nederland.
hé Zartan,
het mag duidelijk zijn, dat jij en je familie helemaal welkom zijn!, niet dat ik de één meer voortrek dan de ander maar fans hebben een beentje voor lijkt mij!!!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #253 Gepost op: 10-04-2006, 14:28:36 »
Gisteren de eerste georganiseerde wandeling door de Ardennen gelopen!!! De bedoeling is dat ik dit jaar wandelingen ga organiseren. Vanaf camping Polleur gaan we naar Comblain-au-pont en daar lopen we zo'n 12 km. langs allerlei bezienswaardigheden en ik vertel natuurlijk 't een en 't ander!!!!

edit crew: link verwijderd
« Laatst bewerkt op: 10-04-2006, 19:55:22 door mapel »

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #254 Gepost op: 11-04-2006, 23:25:55 »
leuk, kan ik een keer mee?  ::zwaai::

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #255 Gepost op: 12-04-2006, 12:47:18 »
leuk, kan ik een keer mee?  ::zwaai::
[/quote
 ::trots:: ::trots:: ::trots::
sure BillyDanze, geef je maar op
kijk op google maar eens bij mijn volledige naam!!!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #256 Gepost op: 12-04-2006, 17:01:14 »
ik kan hier op deze site moeilijk reclame gaan maken!!! vandaar even op google gaan kijken en mijn naam invoeren

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #257 Gepost op: 12-04-2006, 18:45:30 »
Geen boswachter meer, waarde 8berg?
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #258 Gepost op: 14-04-2006, 16:27:59 »
Geen boswachter meer, waarde 8berg?

Zartan!!!, maar natuurlijk wel maar we doen er gewoon wat bij, snappu
Mooi verhaal trouwens,

vandaag is Just op bezoek geweest, hem het boomkroonpad laten zien en even samen wat gegeten. 'k Vertel hem dat ik nog te pas en t ::zwaai::e onpas wordt herkend. Hij zegt nog nou ik amper  ::hypocriet:: hoor!!!

We lopen even daarna bij dat boomkroonpad en we praten wat tegen elkaar. Draait één van de vrouwelijke bezoekers zich om en zegt, Nee maar 'k hoorde het aan de stemmen, jij moet Just zijn en jij bent......jazeker rinck. Just kijkt mij aan en zegt , dat heb je leuk georganiseerd hoor. 'k Heb hem echt moeten aankijken om hem te bewijzen dat het echt niet zo was.
We gaan trouwens met een reúnie bezig!! ::regenboog::
doeg 8berg

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #259 Gepost op: 14-04-2006, 16:43:21 »
Zartan!!!, maar natuurlijk wel maar we doen er gewoon wat bij, snappu
Je bent een echte duizendpoot.
Zo heb je ook ooit snoeidemonstraties gegeven?


Mooi verhaal trouwens,

vandaag is Just op bezoek geweest, hem het boomkroonpad laten zien en even samen wat gegeten. 'k Vertel hem dat ik nog te pas en t ::zwaai::e onpas wordt herkend. Hij zegt nog nou ik amper  ::hypocriet:: hoor!!!

We lopen even daarna bij dat boomkroonpad en we praten wat tegen elkaar. Draait één van de vrouwelijke bezoekers zich om en zegt, Nee maar 'k hoorde het aan de stemmen, jij moet Just zijn en jij bent......jazeker rinck. Just kijkt mij aan en zegt , dat heb je leuk georganiseerd hoor. 'k Heb hem echt moeten aankijken om hem te bewijzen dat het echt niet zo was.
Haha, als je zoiets zegt dan weet je gewoon dat het op den duur voorbij gaat komen.

Uit een moment van mijn leven : op een dag dat alles tegen zit en waarbij je gekscherend zegt dat als de brug nu nog open gaat, het de dag helemaal compleet maakt. En wat dus even later ook daadwerkelijk dus gebeurd.

We gaan trouwens met een reúnie bezig!! ::regenboog::
doeg 8berg
Het werd weer eens tijd zeker  8)
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.