Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 10833 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Aflevering 6
« Gepost op: 10-04-2005, 20:28:06 »
Wat is er gebeurd in aflvering 6? Moesten Rink & Jorien de race verlaten of konden Steven & Sofie hun koffers pakken?
Geniet nooit met mate...

Offline Maxx

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #1 Gepost op: 10-04-2005, 20:49:34 »
Rienk & Jorien afgevlagd, mijn favorriete koppel :\'(Hopelijk komt na de reclame zo de beterschap ??? ::)
Groetjes, Maxx

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #2 Gepost op: 10-04-2005, 21:50:10 »
Was wel ff spannend, zo'n gelijk spel aan het eind van het veld... maar gelukkig mochten m'n favo koppel blijven! ::trots::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 6
« Reactie #3 Gepost op: 10-04-2005, 21:55:16 »
Ik vond superspannend!! Echt wat hebben we hier weer gelachen om Karla en Sophie! Die 2 zijn zo leuk!! Die lift ook... haha! Maar ze gaan het spel wel goed spelen vind ik! Ik vind het wel leuk voor Rink en Jorien dat ze doorzijn! Krieke en Nathalie en Jeroen en Manja weer bondgenoot minder :P! Ze blijven ook steeds maar eerste worden, echt vervelend!
Gelukkig zijn Karla en Sophie er niet uit :D
Some light in your eyes...

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: Aflevering 6
« Reactie #4 Gepost op: 10-04-2005, 21:55:41 »
Supercool dat Rink en Jorien mogen blijven!!!

Over de vlag. Het is wel een spel-element, maar ik vind het het programma wel minder leuk maken, vooral minder eerlijk.

Ik vond het ontzettend asociaal van Nathalie dat ze 10 minuten een bus ophield. Erg kinder8tig.
Verder leuke, erg spannende!, aflevering vond ik.
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #5 Gepost op: 10-04-2005, 22:07:44 »
een leuke aflevering, maar wat jammer dat nou net Manja die vlag in handen moest krijgen....ik krijg echt de kriebels van haar ::niet-ok::

Ben er anderzijds niet rouwig om dat Steven en Sofie het strijdtoneel hebben moeten verlaten, het was absoluut niet mijn favoriete koppel...

heb ook vreselijk moeten lachen om Natalie...ze lijkt soms zo timide maar wat was ze aan het etteren toen ze de bus tegenhield. ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline mania_sucks

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #6 Gepost op: 10-04-2005, 22:21:31 »
steven en sofie waren wel grappig..
sofie zat steven constant af te zeiken gwoon...
dat die twee nog bij elkaar zijn..
khad t echt nie getrokken hor..

Offline Total

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #7 Gepost op: 10-04-2005, 22:26:20 »
een leuke aflevering, maar wat jammer dat nou net Manja die vlag in handen moest krijgen....ik krijg echt de kriebels van haar ::niet-ok::


Gelukkig dat die walgelijke Rink de vlag niet in handen kreeg,had ik net zoveel kriebels gehad ::zwaai::
Gelukkig voor PE dat er een oorlogje gaande is,en natuurlijk in stand word gehouden door de regie,valt er tenminste wat te beleven.Vond het wel een aantrekkelijke aflevering.

Offline Thimmie

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #8 Gepost op: 10-04-2005, 22:31:03 »
Hey total hoezo is hij walgelijk dan hij geniet van het hele programma die steven die gaat zo fucking veel op in het hele peking gedoe niet normaal ja. Stik er maar in die lift? niet echt aardig tegenover zulke enthousiaste dames. zou wel es willen zien als steven de hele tijd werd afgevlagt in een goede lift hoe hij zou reageren?


Offline mania_sucks

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #9 Gepost op: 10-04-2005, 22:33:06 »
idd.. beetje triest..
kwestie van principes he..

Offline Thimmie

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #10 Gepost op: 10-04-2005, 22:38:24 »
het woord respect hebben volgens mij weinig mensen van het straf kamp goed in hun opgenomen

nathalie: ophouden van een bus ?
steven: agressie afreageren op het volk die hun al een dienst bewijst?
mania: ach ja daar valt zoveel over te vertellen. zwijgen lijkt mij verstandiger

Offline Total

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #11 Gepost op: 10-04-2005, 22:40:26 »
Het is inderdaad maar net wie de vlag in bezit had,de irritaties waren andersom geweest als Rink z`n kant hem in bezit had gehad.Maar dat was gelukkig niet zo ::tandpastasmiley::
Wat Rink betreft,mag die man niet,zijn hele persoonlijkheid staat me tegen.
En principes,kom zeg,laat me niet lachen,principes heb je alleen maar om ze te laten varen ::zwaai::

Offline Thimmie

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #12 Gepost op: 10-04-2005, 22:43:07 »
principes???

nee laten we maar mooi tot volgende week wachten en tjah we zien wel hoe het spel loopt hoop alleen dat die mania nog een keer goed op haar breedbek valt. kijk uit naar het moment. mag haar niet en zij gedraagd zich juist als een 10 jarig iemand om zo lang over zo iets in te zitten.

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Aflevering 6
« Reactie #13 Gepost op: 10-04-2005, 23:06:41 »
Vond wel even dat de tweeling supergoed bezig was! Ik kan me helemaal voorstellen dat je zo sel door China reist dat je net niks gedaan krijgt, kan je er beter een dagje van genieten! Misschien dat sommigen het idioot vonden omdat je toch met een spel bezig bent maar ik vond het een superplan!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #14 Gepost op: 11-04-2005, 00:25:53 »
Een zéér interessante aflevering, met als dieptepunt eigenlijk de stopvlag. Ze hadden de regel dat je 'm maar 1x mag gebruiken aan moeten houden, óf elk koppel maar maximaal 1x. Nu was het verschrikkelijk frustrerend dat iemand de hele tijd liep te vlaggen, zeker als er maar 1 mogelijke route is, en je elkaar dus constant tegen komt. Misschien een tip voor een eventuele volgende PE. Daarnaast ben ik blij dat Rink en Jorien doorzijn, ik gun het ze wel, Steven & Sofie liepen alleen maar te vloeken. Jammer dat Just & Brechtje niet zo goed gingen, maar daardoor hebben ze wel Rink en Jorien in de race gehouden. Ben heel benieuwd naar Nepal!

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Aflevering 6
« Reactie #15 Gepost op: 11-04-2005, 01:29:15 »
leukste/spannendste aflevering tot nu toe! Een nog een 'oh-nee' moment toen eerste de score van Steven en Sofie werdern bekend gemaakt..

Arme jeroen. Af en toe zegt mania van die dingen waarbij je m ziet kijken van: jaja.........maar dat kan ook aan mij liggen (mijn quote dan ook: je ziet wat je wilt zien  8):P)

Moest een frustrerende race voor de 2 meiden geweest zijn: irri (Jeroen en) Mania met vlag (4x!!), enge chinezen, Steven die lift probeert te stelen, nathalie die irri de bus tegenhield...

kijk weer uit naar afl. 7!
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #16 Gepost op: 11-04-2005, 16:26:56 »
Karla en Sophie waren egt Grappig ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

edit: bericht iets aangepast[/i]
« Laatst bewerkt op: 11-04-2005, 17:03:05 door Dorine »

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #17 Gepost op: 11-04-2005, 19:26:10 »
Een zéér interessante aflevering, met als dieptepunt eigenlijk de stopvlag. Ze hadden de regel dat je 'm maar 1x mag gebruiken aan moeten houden, óf elk koppel maar maximaal 1x.
Ja, vond ik voor K&S ook heel jammer, want die gingen echt heel lekker en zijn iets van 4x een half uur opgehouden. Anders waren ze mss wel 1e geworden... Maja, die vlag is ook een deel van het spel! :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline fliegenderhirsch

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #18 Gepost op: 11-04-2005, 20:09:52 »
hahhaa heb weer heerlijk genoten van jeroen en voral manja!dat plezier wat ervan afstraalde toen ze rink jorien carla en sofie telkens weer konden afvlaggen!ach het hoort nu eenmaal bij het spel!zij hebben de regels ook niet verzonnen!andersom zouden ze precies het zelfde gedaan hebben!slimme actie van nathalie!erg gelachen!its all in the game!kan niet wachten tot zondag!hoop dat die vervelende rink eruit vliegt!al zou een finale tussen rink and manja okk niet verkeerd zijn!groetjes

Offline puk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aangenaam! puk purk
Re: Aflevering 6
« Reactie #19 Gepost op: 11-04-2005, 20:17:27 »
het was weer een leuke aflevering en ook best spannend wie er nu uit moest.
Jammer voor Steven en Sophie, maar ja dat hoort wel bij het spel.

Dat de beste moge winnen ::jaja:: (Just en Brechtje ::bravo::)
het leven is als een neus: je moet eruit halen wat erin zit