Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 10818 keer)

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 6
« Reactie #20 Gepost op: 11-04-2005, 21:14:21 »
Ik vond ook steeds de reactie van Karla echt geweldig!! hahaha maar steven klotzak! hahah echt grappig! Ik vind wel jammer van dat complot, van beide kanten! Maarja Manja en Jeroen hebben wel een bondgenoot minder!
Some light in your eyes...

Offline braad

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #21 Gepost op: 12-04-2005, 09:26:50 »
zo hier even mijn cup of tea..

Het was een leuke aflevering alleen vond ik het jammer dat rink en jorien er niet uit zijn gegaan (maar dat zal volgende week vast gebeuren).
Want ik vind ze een beetje (understatemend) achterbaks.. eerst een complot smeden met de andere bbq koppels om de vlag te krijgen, tijdens het bieden zie je ze al zo kijken van "he,he die is van ons" en als ze hem dan niet krijgen dan is het meteen van "nu liggen we eruit" en dan ook nog klagen als ze afgevlagd worden ???? wat als zij die vlag hadden gehad.. dan was het vlaggen zeker weten nog erger geworden (en had rink met zo'n "vieze" glimlach gezeten)..
En dan de proef.. respect voor rink dat hij zoveel gerend heeft maar zoveel foute antwoorden?? ik dacht dat hun motto was genieten! en als je geniet dan onthoud je wel waar en wat je gedaan hebt tijdens je reis.. nou schijnbaar niet..

Dat natalie voor die bus ging staan vond ik een goede actie! was erg lullig van de koppels in de bus dat krieke en natalie niet mee mochten gaan.. (tsja nu beginnen we wel een beetje de mensen te leren kennen)...

En dat steven en sophie eruit liggen.. tsja hadden ze toch maar die korte ritten moeten pakken.. dus van hieruit geen medelijden.
Vond het toch al niet zon sympatiek koppel (vond sophie nogal een schreeuwlelijk en dan vooral over de kleinste dingen windde ze zich ontzettend op.. steven was wel ok!)
tegenwoordig zijn ze trouwens niet meer bij elkaar (goh hoe zou dat komen??)

enfin, al met al vond ik het een leuke aflevering alleen vind ik et erg jammer dat er van die complot theorien zijn gesmeed maar bij de volgende aflevering zullen die wel uit elkaar vallen (de bbq groep en de strafkamp groep) want dan zitten meerdere koppels in de gevarenzone! (ben dus benieuwd.. er zullen wel een aantal (spreekwoordelijke) messen in elkaars ruggen worden gestoken).

enfin dat was dus mijn cup of tea..
oh en nee ik heb geen favoriete koppel (hebben allemaal hun plus en min punten).



Ocampa

  • Gast
Re: Aflevering 6
« Reactie #22 Gepost op: 12-04-2005, 12:03:35 »
Ik snapte trouwens niet dat Krieke en Natalie niet gewoon in die bus gingen zitten! Op een gegeven moment stond Natalie al op het trapje, maar ging ze er weer uit. Wie bepaalt er nu eigenlijk wie er in die bus mogen zitten,volgens mij is dat niet Karla maar de chauffeur. Ik denk niet dat de Nederlandse koppels zich weg hadden laten sturen door Karla.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #23 Gepost op: 12-04-2005, 21:56:44 »
Ik vond de regel waardoor Rink & Jorien doorgingen (op basis van meer amuletten) wat vreemd heel eerlijk gezegd. Ik kreeg ook niet de indruk dat de koppels op de hoogte waren van die regel. Ik krijg de indruk dat er veel "regeltjes" ter plaatse tijdens de race verzonnen worden.
Geniet nooit met mate...

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #24 Gepost op: 12-04-2005, 22:29:40 »
Ik vond de regel waardoor Rink & Jorien doorgingen (op basis van meer amuletten) wat vreemd heel eerlijk gezegd. Ik kreeg ook niet de indruk dat de koppels op de hoogte waren van die regel. Ik krijg de indruk dat er veel "regeltjes" ter plaatse tijdens de race verzonnen worden.
Zou best kunnen dat dat ter plekke wordt verzonnen, maar ze hadden van te voren toch kunnen weten dat het mogelijk was dat er 2 koppels ook aan het eind van de ranglijst gelijk zouden kunnen staan... En meer amuletten gewonnen vind ik niet zo'n slechte keuze hoor...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #25 Gepost op: 12-04-2005, 22:55:16 »
En meer amuletten gewonnen vind ik niet zo'n slechte keuze hoor...

Het is mijn ogen wat arbitrair aangezien je de etappe wanneer iemand moet afvallen geen amulet kan winnen als je als eerste aankomt en de etappe waneer dit niet het geval is weer wel.
Geniet nooit met mate...

Offline Total

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #26 Gepost op: 13-04-2005, 10:02:22 »
Ik had liever een soort van proef gezien,om te beslissen wie er door zouden gaan!
Maar goed,ben dan ook geen fan van Rink en Jorien ;D
« Laatst bewerkt op: 13-04-2005, 10:07:03 door Total »

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Aflevering 6
« Reactie #27 Gepost op: 13-04-2005, 14:27:20 »
 8)ik wel ;D (moest even de nieuwe icoontjes uitproberen)
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Aflevering 6
« Reactie #28 Gepost op: 13-04-2005, 21:04:46 »
:-\\ Ik geloof dat deze aflevering niet helemaal mijn ding was
Ik vind het spel ineens een stuk minder aantrekkelijk na het sluiten van complotten.
Het viel met erg tegen van Nathalie dat ze niet geen weerstand bood bij het maken van deze complotten. Ze leek er niet helemaal happy mee. Daarentegen vond ze het absoluut geen probleem om andere koppels op te houden, dus misschien heb ik haar teleurgestelde blik tijdens het smeden van het complot verkeerd geïnterpreteerd.
 :o Wat is China toch mooi.
Dat gebergte waar de opdracht gespeeld werd, adembenemend.
In Azië ligt nog zoooo veel schoonheid  :D

Persoonlijk vind ik Steven En Sophie niet het sympathiekste koppel. Maar ik vond dat ze deze aflevering ontzettend hun best hadden gedaan. Ik had ze toch best wel gegund, als ze door hadden gemogen.
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 6
« Reactie #29 Gepost op: 14-04-2005, 11:08:07 »
Eirc, ik ben het wel met je eens! Jammer van die complotten! Vind ik ook wel jammer, maar ik denk dat die nu ook wel weer een beetje uit elkaar vallen! Want nu is het meer weer ieder voor zich denk ik dan...
Some light in your eyes...