Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 17387 keer)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Aflevering 5
« Gepost op: 11-04-2004, 21:50:40 »
Hier alles over aflevering 5

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #1 Gepost op: 11-04-2004, 21:52:35 »
Hoewel ik me steeds meer aan Reinier begin te irriteren (die actie tov Elias vind ik bijvoorbeeld niet kunnen), vond ik 'm als blok geweldig. Die ene van de tweeling (die bij Clarinca was ingedeeld) ook trouwens.

Offline daborg

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #2 Gepost op: 11-04-2004, 21:52:58 »
Heerlijke aflevering.
Jammer van Elias die het complot had beraamd. HEEL triest.
Dat haalt het hele spel element eruit.

Reinier was een supergoed blok. Hij ging zover dat lotte zelfs andersom moest gaan praten.

Even voorspellingkje:

Nu word reinier zeker ook schuldig bevonden aan dat hij het lotte zo moeilijk maakte, omdat het al moeilijk gaat met haar zus. Dit gaat gebeuren. En zou heel triest zijn.

Offline Patrick86

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #3 Gepost op: 11-04-2004, 21:54:23 »
ik vond echt wesley super als blok aan het been van Clarinca. ik vond dat Reinier het wel goed deed, maar ik hem soms ietwat te ver vond gaan.

Offline daborg

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #4 Gepost op: 11-04-2004, 21:56:22 »
ik vond echt wesley super als blok aan het been van Clarinca. ik vond dat Reinier het wel goed deed, maar ik hem soms ietwat te ver vond gaan.
Huh? het was juist andersom. wesley ging tever, reinier deed gewoon normaal

Offline polletje

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #5 Gepost op: 11-04-2004, 21:57:36 »
Zoals bekend was ik tot nu toe een grote fan van Reinier, maar ik moet zeggen dat hij in deze aflevering te ver is gegaan. Hij had in moeten zien dat zijn psychologische spelletje met Lotte op een gegeven moment te ver ging en ermee moeten kappen. Ik ben vooral teleurgesteld in zijn gebrek aan tactisch inzicht. Overigens vond ik ook het complot tegen hem en Clarinca van een laag niveau en moeten de andere koppels (minus de twee koppels die niet meededen aan de mix) eigenlijk gestraft worden omdat ze zich niet aan de spelregels (een blok zijn) hebben gehouden.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #6 Gepost op: 11-04-2004, 21:58:13 »
Waarin gingen ze te ver dan? Ik vond beiden het prima doen. Reinier als dronkenlap, en die actie van Joeri om dat horloge van clarinca een uur terug te zetten vond ik ook heel strak, zou er zelf nooit opgekomen zijn ;D

Groenenman

  • Gast
Re: Aflevering 5
« Reactie #7 Gepost op: 11-04-2004, 21:59:57 »
Ik heb echt gelachen door de acties van Joeri :

"Ik moet mn handjes ffkes wassen, want dit is niet hygienisch"

 ::tandpastasmiley::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #8 Gepost op: 11-04-2004, 22:01:57 »
edit: post was aan iemand anders gericht.
« Laatst bewerkt op: 11-04-2004, 22:17:22 door Daisy »

Offline polletje

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #9 Gepost op: 11-04-2004, 22:02:42 »
Op zich deed Reinier het natuurlijk subliem als blok, kon niet beter. Maar Lotte zat er psychisch gewoon helemaal doorheen, niet alleen door Reinier maar volgens mij door alles wat er tot dan toe gebeurd was. Het tegenwerken was een "spelletje" maar Lotte zei zelf op een gegeven moment dat ze er het spel niet meer van in zag. Ik denk dat het slimmer van Reinier was geweest als hij toen een beetje rustig aan had gedaan.

Wesley was trouwens ook een perfect blok. Je zag dat Clarinca er veel beter mee omging en er inderdaad het spel van bleef inzien.

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Aflevering 5
« Reactie #10 Gepost op: 11-04-2004, 22:06:53 »
Heerlijke aflevering.
Jammer van Elias die het complot had beraamd. HEEL triest.
Dat haalt het hele spel element eruit.


Ik wilde toch even reageren op deze post, het feit dat er een complot in zit maakt het spel alleen maar leuker.
Als alles maar koek en ei is is het ook niks aan toch?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #11 Gepost op: 11-04-2004, 22:09:03 »
Geweldige aflevering weer!  :D

Ik heb echt genoten van Wesley (of was 't joerie?  ??? ) als blok bij Clarinca. Hij verzon echt goede dingen zeg! Vooral die aktie met 't horloge was briljant bedacht!  ;D ::ok::

Verder vond ik 't echt niet kunnen wat Reinier had gedaan bij Elias en ik vond dat complot ook niet echt te ver gaan hoor. Ik vraag me af of je 't eik wel 'n complot kunt noemen. 'n aantal koppels waren gewoon van mening dat Reinier te ver was gegaan en wilde 'm 'n beetje tegenwerken. En dat is ze goed gelukt!

Ik wilde toch even reageren op deze post, het feit dat er een complot in zit maakt het spel alleen maar leuker.
Als alles maar koek en ei is is het ook niks aan toch?

Precies! Hier ben ik 't volledig mee eens.  ::jaja::

Erg sneu wel dat Lotte (Sanne?) ziek is. Ik ben benieuwd hoe dat verder gaat verlopen. 't filmpje voor volgende week laat toch wel zien dat ze niet snel beter wordt, dus wellicht dat Sanne en Lotte wel moeten gaan opgeven.  :-\\

Ik ben iig nu al benieuwd wat er allemaal volgende week te gebeuren staat. Er zullen iig maar liefst 2 koppels gaan afvallen. Dus veel koppels zitten daarmee in de gevarenzone, want iedereen staat toch best dicht bij elkaar.
« Laatst bewerkt op: 11-04-2004, 22:20:23 door Han13 »

Offline bongo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • King of the Bongo
Re: Aflevering 5
« Reactie #12 Gepost op: 11-04-2004, 22:10:53 »
Was weer een goede aflevering inderdaad. Ik vond dat reinier ook wel iets te ver ging met zijn acties, i.t.t. wesley (of joeri) die ik gewoon supergrappig vond. Clarinca pakte het ook wel goed op.
ff een vooruitblik op de volgende aflevering: 2 koppels vallen af, ik vrees dat dat fleur & bart en sanne & lotte zullen zijn.
Bekijk mijn foto's van over de hele wereld op www.panoramio.com/user/88717

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #13 Gepost op: 11-04-2004, 22:16:20 »
Volgens mij werd door de voice-over er ook nog een melding van gemaakt dat alle koppels een complot hadden gesmeed ... en dat Sanne & Lotte en Rani & Hans en uitdrukkelijk NIET aan mee wilden doen.

Offline polletje

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #14 Gepost op: 11-04-2004, 22:17:07 »
ff een vooruitblik op de volgende aflevering: 2 koppels vallen af, ik vrees dat dat fleur & bart en sanne & lotte zullen zijn.

Volgens mij kan dit niet. De planning is dat er elke 2 etappes 1 koppel afvalt. Als er nu 2 koppels afvallen, dan zijn ze te ver voor Peking al met nog maar 2 koppels over. Ik denk dat Lotte en Sanne sowieso afvallen, omdat Sanne ziek is maar ook omdat ze al in de gevarenzone zitten en het volgende etappe (wegens ziekte) niet goed zal gaan met hun. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Sanne verplicht moet opgeven om medische redenen (de organisatie kan geen risico's nemen met iemands gezondheid).

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #15 Gepost op: 11-04-2004, 22:18:20 »
Ik heb v/d week eens op 't kaartje gekeken, en als er om de 2 afleveringen een koppel afvalt, kom je er met 3 in Peking aan, ipv met 2. Dus het zou logisch zijn.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 5
« Reactie #16 Gepost op: 11-04-2004, 22:51:17 »
Nee het gaat precies kloppen nu. Ik kwam ook al steeds met een koppel teveel uit in Peking, dus had dit al een beteje verwacht. Over deze aflevering heb ik al het één en ander gepost bij de betreffende koppels  ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline troedel

  • Forumlid
Re: Etappe 5
« Reactie #17 Gepost op: 11-04-2004, 23:23:33 »
dit was weer een te gekke maffe etappe ik nu al niet wachten op de volgende etappe ::zwaai:: ::ok::
don't worry be happy

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 5
« Reactie #18 Gepost op: 12-04-2004, 00:18:44 »
Geweldige aflevering weer!  :D

Verder vond ik 't echt niet kunnen wat Reinier had gedaan bij Elias en ik vond dat complot ook niet echt te ver gaan hoor. Ik vraag me af of je 't eik wel 'n complot kunt noemen. 'n aantal koppels waren gewoon van mening dat Reinier te ver was gegaan en wilde 'm 'n beetje tegenwerken. En dat is ze goed gelukt!



.

Wat had ie gedaan dan????
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Mr. Simmons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never judge a book by the cover
Re: Etappe 5
« Reactie #19 Gepost op: 12-04-2004, 09:25:50 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

oftewel, lekker gelachen, fantastisch hoe het blok van Clarinca de kaart en later haar horloge had bewerkt!!