Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 17388 keer)

Offline doj32

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #20 Gepost op: 12-04-2004, 09:40:40 »
ik heb me heerlijk verlekkerd aan die wesley, de kaart verstoppen, horloge terugzetten en dan heel sneaky opmerken tegen C., kijk eens naar mijn horloge.... prachtig!

oke, wat had reinier gedaan, blijven doorzeiken vooral ook in de auto over een zakdoekje, het moet wel leuk blijven, maar bloed onder de nagels wegzuigen, nee dat is echt niet leuk meer...
Ik geef sanne groot gelijk om niet verder met zo'n beest (tja hij zat aan een touwtje vast, daarom deze uitspraak mapel) te gaan lopen/liften.

en als sanne dan helemaal stuk het hotel binnenloopt, met het idee het te lozen bij lotte, krijg ze nog een klap te incasseren.....

etw ananasje dat plingt!!

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #21 Gepost op: 12-04-2004, 14:46:19 »


Wat had ie gedaan dan????

Reinier had de spot lopen drijven met de emoties van Elias na het afscheid van Robert en Arthur. Elias moest namelijk een klein traantje weg pinken. En Reinier zong achter de rug van Elias "Crying". Let wel; toen ze bij de lift stonden en er geen camera's bij waren.
Later gaf Reinier hier nog commentaar op en zei dat ie het bedoelde om de sfeer weer een beetje goed te maken. Hij deed het volgens zijn zeggen allemaal met een knipoog. En dat ie nooit iemand onderuit wil halen omdat ie zijn respect bewaard tegenover anderen.
Elias vond dat Reinier te ver was gegaan en zei naar aanleiding daarvan dat ie hem eens een pak op zijn donder zou geven.

Dat was het geloof ik zo'n beetje wel.... :)


Verder heb ik erg genoten van de uitzending  ::ok:: Wesley was top  ::ok::
That's all

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #22 Gepost op: 12-04-2004, 16:08:12 »
Wesley was geweldig ja ::rofl::. Wel sportief gereageerd door Clarinca trouwens.
Ik ben inderdaad ook bang dat Sanne en Lotte de race voortijdig gaan verlaten wegens ziekte.. Wat vonden jullie dan van Joeri die zich bij die arme mensen vermaakte met die spelcomputer en daar zo in opging dat ie tegen dat kind zei dat ze stil moest zijn, hij kon zich niet concentreren ::rofl::.
Complot vond ik wat raar.. Maar Rani en Hans wouden daar toch niet aan meedoen? Misschien gaat daar uit het voorstukje de ruzie over tussen Elias en Hans? (Don't give me that fucking bullshit Hans!)
In elk geval vond ik het wel een hilarische aflevering  ::ok::.

Offline LiL-Roxanne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #23 Gepost op: 12-04-2004, 17:02:10 »
Jah Wesley was Echt Goed als Blok ::ok:: ::ok:: en renier beging me echt te irriteren met ze kop maar goed De koppels waren Op zich goed verdeelt alleen khad medelijden met sanne :( dat ze samen met renier moest. was echt leuke aflevering  ::ok::

edit: aangepast crew PE
« Laatst bewerkt op: 12-04-2004, 17:17:30 door mapel »

Offline japlo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Aflevering 5
« Reactie #24 Gepost op: 12-04-2004, 19:14:54 »
Wat weer een fantastische aflevering was dit. Op zich is het idee van blok aan het been prima, alleen je moet het niet te gortig maken.Zoals het terugzetten van het horloge of het kwijtmaken van de kaart valt allemaal prima binnen de normen. Alleen de waarden zoals die hijgende hippo Reinier het doet is buiten alle categorieën. Natuurlijk gaat het erom als blok tegen te werken maar als je ziet dat je "partner" het ook nog eens moeilijk heeft met haar zus mag je toch wel eens je menselijke kant tonen. Op zich als dronkeman tegen te werken is niets mis mee, maar als het idee gelukt is ga dan niet als een klein kind voortdurend er mee door, Reinier!!! :-X ::niet-ok::

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #25 Gepost op: 12-04-2004, 19:27:23 »
Zag nog dat Elias aan het been van Joeri ging hangen. ::rofl::.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 5
« Reactie #26 Gepost op: 12-04-2004, 19:39:46 »


Reinier had de spot lopen drijven met de emoties van Elias na het afscheid van Robert en Arthur. Elias moest namelijk een klein traantje weg pinken. En Reinier zong achter de rug van Elias "Crying". Let wel; toen ze bij de lift stonden en er geen camera's bij waren.
Later gaf Reinier hier nog commentaar op en zei dat ie het bedoelde om de sfeer weer een beetje goed te maken. Hij deed het volgens zijn zeggen allemaal met een knipoog. En dat ie nooit iemand onderuit wil halen omdat ie zijn respect bewaard tegenover anderen.
Elias vond dat Reinier te ver was gegaan en zei naar aanleiding daarvan dat ie hem eens een pak op zijn donder zou geven.

Dat was het geloof ik zo'n beetje wel.... :)


Verder heb ik erg genoten van de uitzending  ::ok:: Wesley was top  ::ok::

Thanks voor de toelichting, dat stukje had ik dus net gemist ::ok::...Vanavond ga ik nog maar eens kijken.

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #27 Gepost op: 12-04-2004, 20:08:07 »
Zag nog dat Elias aan het been van Joeri ging hangen. ::rofl::.

Ja hahahaha...als zijnde "het blok"  ::rofl:: en dat ie het ook wel wist mocht ie bij Reinier of Clarinca komen...gewoon de mouwen opstropen  ::tandpastasmiley::
That's all

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: Aflevering 5
« Reactie #28 Gepost op: 12-04-2004, 23:09:23 »
Wat een mooi moment was!!
Dat Jeski en Lotte voorbijreden aan Elias en Joeri ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
we worden steeds beter op de computer

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Aflevering 5
« Reactie #29 Gepost op: 12-04-2004, 23:22:53 »
Wat een mooi moment was!!

Ben ik nou de mongool of zijn jullie dat !

Aflevering 5 sucks. Als er mensen worden aangewezen als blok aan de been, BEN dan ook een blok aan je been. En wees niet Elias slaafje, als hij zegt om een front te vormen tegen Reinier. Alle koppels die heulen met Elias zijn nu al gedoemd om te verliezen. Ze zien niet in dat Elias probeert om zijn grootste concurent Reinier zo te dumpen en daarna met al die volgzame watjes af te rekenen. Alleen Hans gaf aan niet aan een afspraak mede te werken. Misschien geeft dit hoop voor de komende weken !
Nee, dit had een véééél leukere aflevering kunnen zijn indien iedereen een blok aan het been was en niet het slaafje van Elias. Maar ja, hij komt ook zo drijgend over.

Bah !

Maar ach, volgende aflevering klappen er twee koppels uit. De ene zal wel al bekend zijn, de zusjes, ziek zwak en misselijk. Jammer, want ze waren toch leuk om te zien. Het tweede koppel ?
Zeg het maar !

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: Aflevering 5
« Reactie #30 Gepost op: 12-04-2004, 23:28:41 »


Ben ik nou de mongool of zijn jullie dat !

Aflevering 5 sucks.


 ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

En Mongolie is volgende week aan de beurt
we worden steeds beter op de computer

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Aflevering 5
« Reactie #31 Gepost op: 12-04-2004, 23:30:19 »


 ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

En Mongolie is volgende week aan de beurt
Goed, kijk ik volgende week weer en vergeet ik deze aflevering zeer snel. Afspraakjes maken om mensen eruit te werken. Het lijkt de brugklas wel.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Aflevering 5
« Reactie #32 Gepost op: 12-04-2004, 23:33:23 »
Citaat van: doj32 link=topic=8899.msg184410#msg184410
[quote
oke, wat had reinier gedaan, blijven doorzeiken vooral ook in de auto over een zakdoekje, het moet wel leuk blijven, maar bloed onder de nagels wegzuigen, nee dat is echt niet leuk meer...
Als ik haar was geweest had ik hem allang een klap verkocht. Met zijn 'moet je niet huilen' ofzoiets, bah ::niet-ok:: Hij weet toch ook wel dat zij een stuk jonger is dan hij en dat ze zusjes zijn en dat het best moeilijk voor ze zal zijn om uit elkaar gerukt te worden (want zo voelden ze dat wel)
Dronken doen omdat je niet wilt dat ze een lift krijgen ok, maar niet iemand op zo'n manier behandelen. En toen ze het niet meer zag zitten dat hij maar van 'wat een onzin' enzo. Ipv dat hij haar probeert op te beuren... ::ohno::

Ik moest wel lachen om Clarenca. Ze nam het behoorlijk sportief op. In de auto proberen uit te leggen dat het een spel is en die man 'in ons land is de man de baas' en vervolgens toch stopt om Wesley naar de wc te laten gaan ::rofl::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: Aflevering 5
« Reactie #33 Gepost op: 13-04-2004, 01:29:39 »
hehehe, sommige russen moesten ook gedacht hebben... ???

Aflevering 5 rules! Ik vond het weer een leuke uitzending. Ik hoop alleen volgende week weer een aflevering te zien waarin de koppels echt individueel liften.
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Aflevering 5
« Reactie #34 Gepost op: 13-04-2004, 16:10:16 »

Als ik haar was geweest had ik hem allang een klap verkocht. Met zijn 'moet je niet huilen' ofzoiets, bah ::niet-ok:: Hij weet toch ook wel dat zij een stuk jonger is dan hij en dat ze zusjes zijn en dat het best moeilijk voor ze zal zijn om uit elkaar gerukt te worden (want zo voelden ze dat wel)
Dronken doen omdat je niet wilt dat ze een lift krijgen ok, maar niet iemand op zo'n manier behandelen. En toen ze het niet meer zag zitten dat hij maar van 'wat een onzin' enzo. Ipv dat hij haar probeert op te beuren... ::ohno::

Volgens mij begon het echte "zieken" pas toen Reinier werd verteld dat alle andere koppels een pact hadden gesloten om Reinier en Clarinca te dwarsbomen.
Stel dat jij als kandidaat te horen krijgt dat iedereen jou probeert tegen te werken. Hoe zou jij je dan gedragen als blok aan een been ?
En dat meisje opbeuren, ze is één van de concurenten die een afspraak heeft gemaakt om jou te dumpen. Nee, géén greintje medeleven als zij ook een hard spel willen spelen. En die twee meisjes gaan er volgende week toch uit !

Offline LiL-Roxanne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #35 Gepost op: 13-04-2004, 17:26:41 »
Hoe renier het spel speelt is echt om ziek van te worden ::niet-ok:: op het beging vond ik hem wel oke maar na dat hij mensen ging naaien enz ging hij echt te ver en als blok ging hij helemaal te ver hij weet dat ze het moeilijk heeft en dan nog gaat hij zo dom doen kom op man maar clarinca vond ik echt geweldig zij Ging gewoon door terwijl wesley haar tegen werkte ze werd niet boos dat vind ik echt top ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: en welsey en Joeri waren zeker wel goed ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline polletje

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #36 Gepost op: 13-04-2004, 18:34:38 »
Afspraakjes maken om mensen eruit te werken. Het lijkt de brugklas wel.

Ben ik weer eens helemaal met je eens Hagar. Die Elias krijgt het per aflevering hoger in zijn bol. Meneer bepaalt wel even wie er aan het spel mee mogen doen en wie eruit gewerkt moeten worden. Een onsympathiek trekje, dat misschien wel wordt uitvergroot door de programmamakers, maar toch...

« Laatst bewerkt op: 13-04-2004, 18:46:00 door polletje »

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re: Aflevering 5
« Reactie #37 Gepost op: 13-04-2004, 22:02:11 »
Hebben jullie hem deze keer ook weer gezien? De Mol?   ;) Dit keer afkomstig uit het land van origine, België, namelijk Wesley.  ::ok::  Sowieso die actie met die sanitaire stop; doet mij denken aan Elise bij de kerk. Of een kaart zoek maken, denk daarbij aan Marc bij de laatste actie als hij samen met Sandra zijn laatste opdracht doet en ineens zijn lineaal kwijt is. Maar die actie met dat horloge van Clarinca is zo gedurfd, dat heb ik zelfs niet een enkele mol zien doen ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 13-04-2004, 22:05:19 door Rocky »
Thank U

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Aflevering 5
« Reactie #38 Gepost op: 13-04-2004, 22:51:11 »
Maar die actie met dat horloge van Clarinca is zo gedurfd, dat heb ik zelfs niet een enkele mol zien doen ::tandpastasmiley::
Nou, een klein beetje dan. Volgens mij de 1e mol, in dat blokhut met de zandloper ;)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #39 Gepost op: 14-04-2004, 10:03:45 »
Dat was de tweede, Nico zorgde ervoor dat Dan vergat op te schrijven dat de zandloper was omgedraaid  :-X
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!