Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 17389 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 5
« Reactie #40 Gepost op: 14-04-2004, 10:34:26 »
Hahaha,....ik bespeur mol afkick verschijnselen,..... ::rofl::, nog een maand of 8 of zo , dan mogen we weer (hoop ik)....maar hier gaan we weer even ontopic en gaan we verder met aflevering 5 van Peking Express  ;) ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline pomoek

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #41 Gepost op: 14-04-2004, 10:45:07 »


Ben ik nou de mongool of zijn jullie dat !

Aflevering 5 sucks. Als er mensen worden aangewezen als blok aan de been, BEN dan ook een blok aan je been. En wees niet Elias slaafje, als hij zegt om een front te vormen tegen Reinier. Alle koppels die heulen met Elias zijn nu al gedoemd om te verliezen. Ze zien niet in dat Elias probeert om zijn grootste concurent Reinier zo te dumpen en daarna met al die volgzame watjes af te rekenen. Alleen Hans gaf aan niet aan een afspraak mede te werken. Misschien geeft dit hoop voor de komende weken !
Nee, dit had een véééél leukere aflevering kunnen zijn indien iedereen een blok aan het been was en niet het slaafje van Elias. Maar ja, hij komt ook zo drijgend over.

Bah !

Maar ach, volgende aflevering klappen er twee koppels uit. De ene zal wel al bekend zijn, de zusjes, ziek zwak en misselijk. Jammer, want ze waren toch leuk om te zien. Het tweede koppel ?
Zeg het maar !


Helemaal gelijk, dat gedoe van'een blok aan het been was flauw en kwam niet goed uit de verf. Persoonlijk denk ik dat als ik met Reinier zou moeten gaan liften we binnen een kwartier elkaar aan het afklappen waren. Hij heeft een compleet bord voor zijn kop en is bijzonder associaal. Hij behandeld klarinka echt als zijn secetaresse. Lift-etiquette: Vragen om een lift mag, zeuren niet. Kortom hij is een naar mannetje. Maar hij is daarintegen wel een van de grote persoonlijkheden van dit spel. Dart hij het meisje het bloed onder de nagels vandaan haalde was m.i. niet zozeer een streek die hij leverde. Hij was volgens mij aan het proberen haar te motiveren om door te gaan met het spel. Hij kent zijn grenzen niet goed en dat maakt hem zo leuk om te zien in dit programma. En laten we wel zijn: Als Reinier er niet was geweest dan was Elias, de held van iedereen, ongetwijfeld de meest iritante persoon van PE geweest. Exp. Robbinson was ook niet meer leuk toen Björn eruit was?