Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 20720 keer)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Aflevering 9
« Gepost op: 29-04-2008, 09:29:23 »
En morgen is het al weer tijd voor Aflevering 9!
Tjongejonge wat gaat het snel.
Wie zal er dit keer de vrijgeleide pakken?  ::vergroot::
Gaan Raymond en Liesbeth op een cursus Spaans en houden Peter en Marion eindelijk eens op met dat eeuwige gestress, waar hun partners Veronique en Dominique absoluut niet tegen kunnen?  :)
We zullen het zien:  ::vergroot::
Woensdagavond, 30 April, 20:30
Net 5  :D
Peking Express: De Revolutie Route!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 9
« Reactie #1 Gepost op: 30-04-2008, 22:38:31 »
Wat is die peter toch een enorme hufter zeg. ::ohno:: wat een enorme domper op een leuke aflevering. echt een K.U.T actie wat hij liesbeth flikte. Bah ik kan die smoel echt niet uit staan.  ::niet-ok::Als hij in de finale komt met Veronique dan kijk ik niet meer. Alle koppels mogen naar de finale behalve zij. JAmmer voor Vero want haar vind ik wel ok maar van peter word ik zwaar misselijk. Word er ook ziek van dat hij zo opgehemeld word elke aflevering: "Peking express tacticus peter", mastermind peter, bla bla bla. Gadverdamme.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #2 Gepost op: 30-04-2008, 23:02:57 »
Het is een spel en hij speelt het. Ik vond het een SUPER actie van hem!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Heb me er dood mee gelachen!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 9
« Reactie #3 Gepost op: 30-04-2008, 23:05:15 »
wat deed ie dan ::nieuwsgierig::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #4 Gepost op: 30-04-2008, 23:08:17 »
Peter was deze aflevering samen met Liesbeth, en ze lagen derde. Zowel Raymond als Veronique waren al binnen. Er was gezegd: het koppel dat als eerste wordt herenigd, krijgt een vrijgeleide. Peter bedacht zich dus dat het tussen hem en Liesbeth ging. Hij liet haar tas in de kofferbak van de lift leggen, en hield zijn eigen tas bij zich. Daardoor kon hij direct naar de finish rennen, en won hij dus de vrijgeleide.
Heel slim gespeeld van hem  ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 9
« Reactie #5 Gepost op: 30-04-2008, 23:11:13 »
Okee, dan is het dus heel normaal, dat is het spel, toch?  ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #6 Gepost op: 30-04-2008, 23:11:33 »
Wel, duo's waren dus gemixt. Het duo dat als eerste bij de finish herenigd is, wint een vrijgeleide de volgende aflevering, waardoor ze zeker niet afvallen en meteen bij de laatste drie zijn.

Mark & Raymond komen als eerste aan. Marion & Veronique als tweede, maar nog steeds is er dus geen duo compleet. Marlinde & Dominique hingen hopeloos ver achterop, dus ging het tussen Peter & Veronique en Liesbeth & Raymond.
Peter & Liesbeth racen dus samen. Liesbeth denkt dat Raymond als eerste bij de finish was en dat zij dus de vrijgeleide wint als ze aankomen.
Peter denkt echter dat het letterlijk het duo is dat eerst herenigd is. Bij de laatste lift naar de finish, laat hij Liesbeth haar rugzak in de koffer van de auto steken. Zelf neemt ie zijn rugzak mee in de auto en geeft daarbij een vette knipoog naar de camera. Als ze arriveren, moet Liesbeth dus eerst nog haar rugzak uit de koffer halen. Peter zegt:"Ik zal al gaan kijken waar het is." en hij zet het op een lopen en komt dus als eerste bij de finish aan, waardoor Peter & Veronique de vrijgeleide winnen. Liesbeth komt nietsvermoedend even later ook aan en hoort dan dat zij helemaal geen vrijgeleide heeft, omdat Peter er eerst was. En dan beseft ze dat het allemaal opgezet spel van PEter was en is zo kwaad.  ;D


He, Swifty was me voor, maar ik heb het niet voor niks getypt allemaal, dus ik post het lekker ook nog eens.  ;D

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #7 Gepost op: 30-04-2008, 23:14:12 »
 ;D

Die trage Vlamingen ook (behalve Peter dan)  ::) ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 9
« Reactie #8 Gepost op: 30-04-2008, 23:20:26 »
Tuurlijk is het slim gedacht van peking expert peter, maar ik word er persoonlijk helemaal gek van, hij vind zichzelf zo geweldig en daar krijg ik erge kotsneigingen van. Ben ik dan echt de enige die hem niet uit kan staan>? Word lekker voorspelbaar: peking expert peter en Vero, winnen peking. Hopenlijk winnen Mark en Marlinde of Liesbeth en Raymond maar de laatste jaren wonnen er alleen maar irritante koppels.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 9
« Reactie #9 Gepost op: 30-04-2008, 23:25:28 »
Hopenlijk winnen Mark en Marlinde of Liesbeth en Raymond maar de laatste jaren wonnen er alleen maar irritante koppels.

ik ben ook voor Mark en Marlinde 8)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #10 Gepost op: 30-04-2008, 23:34:51 »
Tuurlijk is het slim gedacht van peking expert peter, maar ik word er persoonlijk helemaal gek van, hij vind zichzelf zo geweldig en daar krijg ik erge kotsneigingen van. Ben ik dan echt de enige die hem niet uit kan staan>? Word lekker voorspelbaar: peking expert peter en Vero, winnen peking. Hopenlijk winnen Mark en Marlinde of Liesbeth en Raymond maar de laatste jaren wonnen er alleen maar irritante koppels.
  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: Peet vond ik super  ::jaja:: en dat geniepig lachje in de camera  ::rofl:: ::rofl:: ::ok:: ::ok::

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 9
« Reactie #11 Gepost op: 30-04-2008, 23:41:01 »
ja toen ik dat lachje zag ging ik helemaal over mijn nek ::oink:: walgelijk.
Maar goed nu maar hopen dat ze er snel uit vliegen, dan maakt het mij niet uit wie er wint. Vind Dominique en marion ook erg leuk, al vind ik dat Marion wel heel ver gaat zeker met die tocht, als je 6x valt ga je toch even een beetje rustiger aan doen.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #12 Gepost op: 30-04-2008, 23:53:14 »
ja toen ik dat lachje zag ging ik helemaal over mijn nek ::oink:: walgelijk.

Dit vond ik het beste moment tot nu toe  ::rofl:: ::rofl:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::rofl::

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #13 Gepost op: 1-05-2008, 12:09:03 »
Volledig mee eens Koekoe! Ik kan me wel voorstellen dat sommige personen zich irriteren aan Peter. Maar ik vind het prima! Zo´n Peter moet je er gewoon bij hebben!
mooi toch! ::tandpastasmiley::
Je kan het hebben jongen!

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 9
« Reactie #14 Gepost op: 1-05-2008, 12:20:35 »
Super, die gemixte koppels!
Vond Veronique en Marion toch het leukste gemixete koppel!  ::ok::
Mooi gedaan door Peter, waardoor mijn Favo's toch een vrijgeleide pakte  ::ok::

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #15 Gepost op: 1-05-2008, 14:27:41 »
ja toen ik dat lachje zag ging ik helemaal over mijn nek ::oink:: walgelijk.

Ook ik vond dit HET moment van Peking 2008 ::ok:: Dit is gewoon het spel spelen, helemaal super!
En dat gezicht van Liesbeth toen ze besefte wat Peter gedaan had....woehahaha, sneu voor haar maar voor mij als kijker echt geweldig!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 9
« Reactie #16 Gepost op: 1-05-2008, 16:24:19 »
Wat is die peter toch een enorme hufter zeg. ::ohno:: wat een enorme domper op een leuke aflevering. echt een K.U.T actie wat hij liesbeth flikte. Bah ik kan die smoel echt niet uit staan.  ::niet-ok::Als hij in de finale komt met Veronique dan kijk ik niet meer. Alle koppels mogen naar de finale behalve zij. JAmmer voor Vero want haar vind ik wel ok maar van peter word ik zwaar misselijk. Word er ook ziek van dat hij zo opgehemeld word elke aflevering: "Peking express tacticus peter", mastermind peter, bla bla bla. Gadverdamme.

Jij had dus Liesbeth voorgelaten ofzo? ??? Lekkere winnaarsmentaleit

Peter is gewoon slim, door zijn tactisch denken wonnen hij en Veronique wel mooi de vrijgeleide. Ik denk dat ze wel in de finale komen. Samen met Mark & Marlinde.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #17 Gepost op: 1-05-2008, 16:29:13 »
Jij had dus Liesbeth voorgelaten ofzo? ??? Lekkere winnaarsmentaleit

Peter is gewoon slim, door zijn tactisch denken wonnen hij en Veronique wel mooi de vrijgeleide. Ik denk dat ze wel in de finale komen. Samen met Mark & Marlinde.

Ik denk (hoop) dat Raymond en Liesbeth ze nog terug pakken hiervoor  ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daantjo

  • Forumlid
Raymond en Liesbeth
« Reactie #18 Gepost op: 1-05-2008, 20:10:32 »
Ik had zojuist een gekke ervaring: ik kwam Raymond en Liesbeth tegen op de kermis achter ons huis in Haarlem. Ik moest even heel goed kijken  :o maar ze waren het onmiskenbaar, met een zus die sprekend op Liesbeth leek. Maar laat ik nou net de aflevering van gisteren - die naar ik nu begrijp voor Liesbeth erg heftig was - gemist te hebben! ::niet-ok::
Ik heb Liesbeth wel even aangesproken, maar ze mochten natuurlijk geen nieuws verklappen  :-X. Nou ja, nu maar gauw naar 'uitzending gemist' surfen.

Offline RG

  • Winnaar pixelprikken PE VIPs 2006
  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #19 Gepost op: 1-05-2008, 21:47:30 »
Eindelijk weer eens een aflevering gezien. Heb er een paar moeten missen door vergaderingen e.d. Mooie race is het. Geweldig om mensen zien kapot te gaan op een berg. Heerlijk, mag ik zelf ook zo graag doen. Was wel verbaasd dat ze met zulk slecht schoeisel zijn gegaan. Dat had nog heel erg mis kunnen gaan. Die Peter, geweldig, hij speelt het spel en dat is het. Als je hier aan meedoet moet je ook het spel spelen en natuurlijk mag je genieten van de omgeving, maar het gaat om het spel. Meesterlijke zet van hem. Ja en als deelnemer moet je daar altijd rekening meehouden. Ik hoop nu de rest te kunnen volgen, vind het weer super.

Groet,
RG