Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 20734 keer)

Offline loesloes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #20 Gepost op: 2-05-2008, 12:33:01 »
Ik heb met veel plezier gekeken. Vond Peter reuze slim en Liesbeth had beter moeten nadenken. Maar die Marlinde viel me reuze tegen zonder haar Mark, teveel geklaag en slechte schoenen aan met een forse bergwandeling. En wat genoot Marion dat ze Veronique had i.p.v. Dominique. Loes

Offline Daantjo

  • Forumlid
Peter
« Reactie #21 Gepost op: 2-05-2008, 12:59:52 »
Deelnemers die voor irritatie zorgen, zoals Peter, zorgen voor reuring en tja, dat soort mensen maakt de serie leuk. Zo ook Peter ;D. Tenenkrommend is-ie, met z'n "muy amablé"en "muchas gracias". Wat ik 'm moet nageven, is dat-ie tenminste een woordje Spaans spreekt. De voorbereiding van veel andere deelnemers is bedroevend, net als hun historische kennis. Tjongejonge, erg simpel soms. Zo helemaal niks van de revolutionaire geschiedenis van Niragua weten,plaatsvervangende schaamte!  ::schaam::

Offline Peter_en_Joyce

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #22 Gepost op: 2-05-2008, 13:08:53 »
Vanaf een van de eerste afleveringen zit ik me al te ergeren aan die Peter. Ik heb de zelfde naam, maar hij, gatverdamme zeg wat een irritant eng mannetje. Wat hij Liesbeth flikte hoefde hij mij niet te flikken want ik had hem echt voor lul gezet met een grote bek. Eerst voorliegen en dan een run nemen....... Ach, zijn gedrag in deze serie zegt iets over hem zelf. Achterbaks, irritant, gemeen, egoistisch en vreselijk egocentrisch, man man man, en als ie in de finale zit ga ik niet kijken. Wat hebben wij een medelijden met die Veronique zeg, pffffff...... Wat ben ik blij dat ik hier even mijn woord kon doen. Als ik die Peter ooit eens in het echt tegen kom, zal ik hem zeker de waarheid zeggen. gatverdamme zeg,...........he Peter, als je dit zelf leest,.......KRUIP IN JE SCHULP!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #23 Gepost op: 2-05-2008, 13:13:02 »
Nounounou


Heeft hij gelogen tegen Liesbeth? Nee, hij heeft zijn plannetje niet verteld aan haar, en wel aan ons, kijkers. Had Liesbeth zelf maar beter moeten nadenken, dan had ze dit kunnen weten... Marlinde deed toch ook haar best om eerder te finishen dan Dominique?
Achterbaks? Nee, sluw, da's wat anders
Irrita? Tja, dat is subjectief
Gemeen? Hoezo gemeen? Omdat hij het Liesbeth niet verteld? Dat is slim
Egoistisch? Tja, zou jij niet meedoen om ze ver mogelijk te komen dan?
Egocentrisch? Dat vind ik ook nogal meevallen...
Keep calm and eat chocolates!

Offline RG

  • Winnaar pixelprikken PE VIPs 2006
  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #24 Gepost op: 2-05-2008, 20:28:12 »
Helemaal mee eens Swifty. Ik zou het niet beter kunnen zeggen.
Mensen als Peter maak het mooi. Peter heeft de mentaliteit die je ook als topsporter nodig hebt, een echter winner en dat maak het mooi.

Groet,
RG

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 9
« Reactie #25 Gepost op: 4-05-2008, 11:53:40 »
Wat me trouwens weer opviel is dat men weer iets redelijk extreems moest doen, waar makkelijk opdrachten bij zouden kunnen gebeuren. Ik vind de productie een beetje onverantwoordelijk dit jaar. Eerst die toch door die canyon waarbij Raymond keihard viel, daarna Peter en Veronique die bijna een steen op hun hoofd krijgen in die mijnschacht en nu het wandelen over de berg dat er ook echt niet veilig uitzag.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #26 Gepost op: 4-05-2008, 12:18:09 »
Wat me trouwens weer opviel is dat men weer iets redelijk extreems moest doen, waar makkelijk opdrachten bij zouden kunnen gebeuren. Ik vind de productie een beetje onverantwoordelijk dit jaar. Eerst die toch door die canyon waarbij Raymond keihard viel, daarna Peter en Veronique die bijna een steen op hun hoofd krijgen in die mijnschacht en nu het wandelen over de berg dat er ook echt niet veilig uitzag.
Tja, avontuur he  ;)

Offline loesloes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #27 Gepost op: 4-05-2008, 12:55:11 »
Avontuur moet toch wel veilig genoeg blijven, omdat het een dure tv productie is. ALS er echt een van de deelnemerd gewond zou raken, zitten ze met een ernstig probleem en kan het het einde van het programma betekenen. Ik weet niet in hoeverre bij de voorselectie bekeken wordt of de deelnemers fysiek in staat zijn voor dit soort wandelingen. Echter, als het droog was gebleven, was die hele tocht veel gemakkelijker geweest. Loes

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 9
« Reactie #28 Gepost op: 4-05-2008, 13:00:51 »
Avontuur moet toch wel veilig genoeg blijven, omdat het een dure tv productie is. ALS er echt een van de deelnemerd gewond zou raken, zitten ze met een ernstig probleem en kan het het einde van het programma betekenen. Ik weet niet in hoeverre bij de voorselectie bekeken wordt of de deelnemers fysiek in staat zijn voor dit soort wandelingen. Echter, als het droog was gebleven, was die hele tocht veel gemakkelijker geweest. Loes

Ja, maar het was juist vooral omdat het regende dat het zo gevaarlijk was

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #29 Gepost op: 4-05-2008, 20:16:21 »
  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: Peet vond ik super  ::jaja:: en dat geniepig lachje in de camera  ::rofl:: ::rofl:: ::ok:: ::ok::
HEY KOEKOE
men favo duo gaat richting finale en at is ra ra ra  ::jaja:: ::vergroot::
P& V
inderdaad peter gaat er onverbiddellijk voor ,hij is echt gedreven we zullen het maandag zien hopelijk zal het lopen hoe ik( maar wie ben ik) het wil.

Maar toch alle deelnemers chapeau ::bravo:: ::ok::
dieren zijn je echte vrienden

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #30 Gepost op: 5-05-2008, 07:57:38 »
Het is een spel en hij speelt het. Ik vond het een SUPER actie van hem!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Heb me er dood mee gelachen!

Het komt inderdaad een beetje hufterig over, maar het is en blijft een spel en daar moet je soms gewoon keihard in zijn, anders red je het zelf niet. Dus ik kan alleen maar zeggen Peter go for it. ::tandpastasmiley::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 9
« Reactie #31 Gepost op: 5-05-2008, 22:25:45 »
Wat me trouwens weer opviel is dat men weer iets redelijk extreems moest doen, waar makkelijk opdrachten bij zouden kunnen gebeuren.

bedtijd, willem? ;)

Offline Rens1

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #32 Gepost op: 6-05-2008, 16:36:05 »
Ik heb de laatste 2 afleveringen op internet gekeken.. Kan ik toch nog een beetje bijblijven.
Mijn favorieten zijn Mark en Marlinde, Marion en Dominique.
Het duo Peter en Veronique vind ik van één kant goed en de andere vervelend, Peter is altijd gestresst en Veronique niet.
Raymond en Liesbeth liggen mij ook wel. Maar het liefste heb ik dat Mark en Marlinde of Marion en Dominique wint

Offline Daantjo

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #33 Gepost op: 6-05-2008, 17:13:01 »
Ik heb de laatste 2 afleveringen op internet gekeken.. Kan ik toch nog een beetje bijblijven.
Mijn favorieten zijn Mark en Marlinde, Marion en Dominique.
Het duo Peter en Veronique vind ik van één kant goed en de andere vervelend, Peter is altijd gestresst en Veronique niet.

Helemaal mee 1s. Mark en Marlinde doen het prettig en goed, een sympathiek stel ::ok::. Marion en Dominique vind ik wel grappig , zulke tegenpolen! En laten we wel zijn: ze houden elkaar eigenlijk heel goed in evenwicht. De ietwat nerveuze Marion die de ietwat slome Dominique steeds maar weer aanspoort en op sleeptouw neemt en Domique die op haar beurt een proef wint én wél alleen een etappe doet, waardoor de zieke Marion toch verder kon ::trots:: Peter, eigenlijk een nogal onaangename man. En in de beschrijving van de kandidaten staat notabene dat hij zo goed kan relativeren  ::rofl::
Het is gelukkig al weer bijna woensdag.

Offline peerke63

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #34 Gepost op: 6-05-2008, 20:05:43 »
 ::schaam::

is er misschien iemand die 'm heeft opgenomen en kan sharen??? please???
al tijdje op FTD gekeken maar daar zie ik 'm niet... de aflevering van 30/4 dan he
 ::schaam::

oepssss... al gevonden... en wel hier op het forum waar wat linkjes staan :-)
sorrrrrryyyyyyy
 ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 6-05-2008, 20:07:44 door peerke63 »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 9
« Reactie #35 Gepost op: 7-05-2008, 15:37:17 »
bedtijd, willem? ;)

Om 11:53 's middags? :P

Offline Rens1

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #36 Gepost op: 7-05-2008, 15:41:19 »
www.net5.nl
bij programma gemist kijken, dan vind je het wel dacht ik zo;)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 9
« Reactie #37 Gepost op: 7-05-2008, 19:25:23 »
Om 11:53 's middags? :P

je post zag er wel naar uit ja.  :P
bij de meeste mensen gebeuren er ongelukken, maar het is prima als er bij jou opdrachten gebeuren hoor  ::)
« Laatst bewerkt op: 7-05-2008, 20:21:08 door Lautjuh »

Offline garco

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #38 Gepost op: 7-05-2008, 20:11:55 »
Ik heb nog even wat screenshotjes gemaakt van aflevering 9. Het is wel erg geregiseerd hoor. Hier zie je dat een beveiligingsmedewerker (met zender of wapen???) een jongetje uit beeld duwt als Peter binnenkomt.



Offline loesloes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #39 Gepost op: 8-05-2008, 23:03:24 »
Zoiets valt mij helemaal niet op als ik tv zit te kijken. Loes