Auteur Topic: Peking Express Pool 2008  (gelezen 91888 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express Pool 2008
« Reactie #80 Gepost op: 10-04-2008, 11:51:58 »
Ik ben benieuwd hoe jullie de puntentelling nu gaan doen, met de terugkeer en het afvallen (of toch niet?) van Jamila en Hassan!  ::rofl::

Lijkt me niet zo moeilijk. Aangezien Hassan en Jamila er al uit waren kon je in de pool niet meer voor ze kiezen. En niemand heeft dus punten bij de (eventuele) afvallers. En terugkeer was geen vraag over :P
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Peking Express Pool 2008
« Reactie #81 Gepost op: 10-04-2008, 12:22:04 »
Ja, okee. ;)

Maar de mensen die ze eerder al als finalisten hadden ingevuld, moeten nu wel weer (tijdelijk  >:D) hun punten terugkrijgen, want Jamila en Hassan kunnen (in theorie  >:D) nu toch weer de finale halen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Peking Express Pool 2008
« Reactie #82 Gepost op: 10-04-2008, 15:35:44 »
Nog steeds 4e!  ;D

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Peking Express Pool 2008
« Reactie #83 Gepost op: 10-04-2008, 15:37:15 »
Nog steeds 4e!  ;D

Het is ook nog niet uitgerekend, dus dat is niet heel lastig  ::)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Peking Express Pool 2008
« Reactie #84 Gepost op: 10-04-2008, 15:45:30 »
 :o
Er stond tot en met aflevering 6,
dus ik dacht dat het al uitgerekend was..

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Peking Express Pool 2008
« Reactie #85 Gepost op: 10-04-2008, 15:49:20 »
:o
Er stond tot en met aflevering 6,
dus ik dacht dat het al uitgerekend was..

Zonder dat ik aankondig dat het is uitgerekend, is er niks uitgerekend  ;D ::tandpastasmiley::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Peking Express Pool 2008
« Reactie #86 Gepost op: 10-04-2008, 17:33:02 »
En je kunt hier de vijfde tussenstand vinden van de Peking Express Pool 2008  :D .. Vanaf 18.00 uur is het ook weer mogelijk om te stemmen voor Aflevering 7  :D

De punten die bij Jamila en Hassan zijn afgetrokken vorige keren zijn er nu weer bij omdat ze terug gekeerd zijn in de race, vallen ze weer af verdwijnen ook de punten weer  :) .. Op de vraag, Welk koppel moet de race verlaten is geen enkel antwoord goed gerekend omdat Jamila & Hassan afvielen maar niet in het lijstje met keuze mogelijkheden stonden :)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Peking Express Pool 2008
« Reactie #87 Gepost op: 10-04-2008, 17:50:41 »
WOOT!  :o 3e!  ;D

292 punten! Ik strijd nog steeds mee met de eindoverwinning!  ;D

Offline sabje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • FORZA!
Re: Peking Express Pool 2008
« Reactie #88 Gepost op: 12-04-2008, 23:40:30 »
Ik wil helemaal niets uitlokken of wat dan ook,maar dit moet ik toch even kwijt(sorry)

Als sommige nieuwe forumleden bepaalde vragen stellen;volledig mee akoord. Die mensen moeten hun weg hier nog wat vinden.Maar als iemand die reeds vijf jaar forumlid is met zulke vragen afkomt......tja.........  ::) misschien blont?

Excuseer mijn lompheid "dame".Wie denk jij eigenlijk te zijn om wel of niet akkoord te gaan als een forumlid met een oprechte vraag komt en daar een fatsoenlijk antwoord voor vraagt(wat ik overigens wel gekregen heb mijn dank hiervoor cynneke!)Aangezien ik naast mijn fulltime baan en het huishouden niet zoveel tijd heb om dit hele forum door te spitten vul ik alleen maar de pool in en heb niets meegekregen van de nieuwe regels.
Misschien kun je volgende keer eerst nadenken voodat je een dergelijk berichtje post dan blijft dit forum verdere onzin bespaard....

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express Pool 2008
« Reactie #89 Gepost op: 13-04-2008, 09:09:08 »
Je moet het ook maar weten dat het in België deze keer eerder uitgezonden wordt ook. Normaal is Nederland altijd eerder en dus is de pool aangepast aan onze uitzenddagen. Nu is dat een keer België.

En daar is het forum voor he. Ook al is het voor een ander duidelijk, iemand zit met een vraag, dus daar reageer je op.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express Pool 2008
« Reactie #90 Gepost op: 13-04-2008, 10:28:03 »
Excuseer mijn lompheid "dame".Wie denk jij eigenlijk te zijn om wel of niet akkoord te gaan als een forumlid met een oprechte vraag komt en daar een fatsoenlijk antwoord voor vraagt(wat ik overigens wel gekregen heb mijn dank hiervoor cynneke!)Aangezien ik naast mijn fulltime baan en het huishouden niet zoveel tijd heb om dit hele forum door te spitten vul ik alleen maar de pool in en heb niets meegekregen van de nieuwe regels.
Misschien kun je volgende keer eerst nadenken voodat je een dergelijk berichtje post dan blijft dit forum verdere onzin bespaard....

als het verkeerd overkwam,sorry daarvoor.Het was maar een grapje, daarmee dat ik er blont bijgeplaatst had.  ::vergroot:: Deze "dame"  ::) had er verder geen bedoelingen bij.

OT,langzaam zak ik weg  ;D ;D

Offline sabje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • FORZA!
Re: Peking Express Pool 2008
« Reactie #91 Gepost op: 13-04-2008, 19:30:28 »
als het verkeerd overkwam,sorry daarvoor.Het was maar een grapje, daarmee dat ik er blont bijgeplaatst had.  ::vergroot:: Deze "dame"  ::) had er verder geen bedoelingen bij.

OT,langzaam zak ik weg  ;D ;D

excuses aanvaard zand erover ::ok::

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express Pool 2008
« Reactie #92 Gepost op: 14-04-2008, 14:45:47 »
Bij de vraag of Jamila en Hassan terugkomen in de race, gaat het er dan om of ze kiezen om de uitdaging aan te gaan of dat het ze lukt ongezien langs drie koppels te komen en dus terug mogen in het spel?

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Peking Express Pool 2008
« Reactie #93 Gepost op: 14-04-2008, 14:50:46 »
Bij de vraag of Jamila en Hassan terugkomen in de race, gaat het er dan om of ze kiezen om de uitdaging aan te gaan of dat het ze lukt ongezien langs drie koppels te komen en dus terug mogen in het spel?

Of het ze lukt terug te komen door langs die koppels te racen  ::jaja:: :D

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Peking Express Pool 2008
« Reactie #94 Gepost op: 14-04-2008, 15:10:05 »
In België is al bekend of ze het wel of niet gaan proberen:  :(

Ik vind het echt supertof dat ze terug zijn/waren. Bij ons in belgie is het al bekend of ze het al dan niet doen, maar ik zal nog niks verklappen.

Maar goed, ik ga er toch vanuit dat ze het wel gaan doen. Dus is het alleen nog maar de vraag of het ze lukt. :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Peking Express Pool 2008
« Reactie #95 Gepost op: 14-04-2008, 15:36:11 »
gister zag ik een voorstukje op tv. ze liggen onder een deken in een auto, dus ja, ze nemen de uitdaging aan.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express Pool 2008
« Reactie #96 Gepost op: 15-04-2008, 14:59:30 »
Of het ze lukt terug te komen door langs die koppels te racen  ::jaja:: :D
dank je, dat dacht ik eigenlijk wel

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Peking Express Pool 2008
« Reactie #97 Gepost op: 17-04-2008, 14:00:13 »
Mijn pool gaat er helemaal aan!  :o :(

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express Pool 2008
« Reactie #98 Gepost op: 17-04-2008, 14:02:01 »
Haha, ik heb goed gescoord deze week  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Peking Express Pool 2008
« Reactie #99 Gepost op: 17-04-2008, 18:16:14 »
En je kunt hier de zesde tussenstand vinden van de Peking Express Pool 2008  :D .. Vanaf 18.30 uur is het ook weer mogelijk om te stemmen voor Aflevering 8  :D