Auteur Topic: oproep aan deelnemers PE2007  (gelezen 18096 keer)

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
oproep aan deelnemers PE2007
« Gepost op: 26-02-2007, 21:15:22 »
Geachte deelnemers van PE2007,
mocht het zo zijn dat jullie op deze site "terecht komen" , dan doe ik een dringende oproep aan jullie.
k'heb er echt veel plezier aan beleefd om van tijd tot tijd hier wat kwijt te kunnen, soms zin soms onzin, maar toch.
Vandaar een oproep aan jullie, doe mee en laat wat van je horen.
Bedenk wel dat je je soms open stelt voor kritiek van mensen die niet kunnen weten wat jullie hebben doorgemaakt aan positieve maar zeker ook negatieve zaken. Maar toch doen, voor zover jullie contract het toestaat!!! natuurlijk
groet 8berg (PE2)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #1 Gepost op: 27-02-2007, 11:34:54 »
Goed gesproken! ::ok::

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #2 Gepost op: 27-02-2007, 14:39:56 »
ja, dat zou leuk zijn  ::zwaai::
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Anja (deeln)

  • Forumlid
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #3 Gepost op: 27-02-2007, 17:34:22 »
Goedemiddag,

Ik ben een deelnemer maar of ik me durf te melden ::schaam::
Gelukkig had ik mensen in mijn omgeving al gewaarschuwd voor ons domme gedrag de eerste aflevering maar het knip en plakwerk en het pom tie dom muziekje maakte de uitzending er voor ons niet milder op. Ach we hebben iig voor humor gezorgd……
Op het moment dat we er bij de eerste eliminatie niet uit bleken te liggen baalde ik als een stekker we hadden het programma nooit gezien en er iets heel anders van voorgesteld.
Wie weet stellen sommige hun negatieve denkbeelden over ons nog bij want sorry we doen nog een ronde mee.

Groetjes Anja

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #4 Gepost op: 27-02-2007, 17:51:12 »
Goedemiddag,

Ik ben een deelnemer maar of ik me durf te melden ::schaam::
Gelukkig had ik mensen in mijn omgeving al gewaarschuwd voor ons domme gedrag de eerste aflevering maar het knip en plakwerk en het pom tie dom muziekje maakte de uitzending er voor ons niet milder op. Ach we hebben iig voor humor gezorgd……
Op het moment dat we er bij de eerste eliminatie niet uit bleken te liggen baalde ik als een stekker we hadden het programma nooit gezien en er iets heel anders van voorgesteld.
Wie weet stellen sommige hun negatieve denkbeelden over ons nog bij want sorry we doen nog een ronde mee.

Groetjes Anja


Leuk dat je je toch durft aan te melden, ondanks onze reacties!  ::ok:: ::ok::

Nu je het zelf zegt, over dat pom tie dom muziekje... Misschien worden jullie nog wel hartstikke populair!  :) Koppels uit eerdere reeksen die net als jullie het humptiedumptie-muziekje kregen (Herman & Kris in reeks 2, Jan & Miranda in reeks 3) werden superpopulair bij de kijkers!  ::jaja:: Dus er is nog hoop!  ;)
Aan de andere kant lagen deze duo's er allebei als tweede uit, dus dat zou kunnen betekenen dat jullie reis ook niet lang geduurd heeft?  ???


Okee, vraagje: Hoe kwamen jullie erbij je op te geven als jullie het programma nooit gezien hadden?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #5 Gepost op: 27-02-2007, 17:53:37 »
Goedemiddag,

Ik ben een deelnemer maar of ik me durf te melden ::schaam::
Gelukkig had ik mensen in mijn omgeving al gewaarschuwd voor ons domme gedrag de eerste aflevering maar het knip en plakwerk en het pom tie dom muziekje maakte de uitzending er voor ons niet milder op. Ach we hebben iig voor humor gezorgd……
Op het moment dat we er bij de eerste eliminatie niet uit bleken te liggen baalde ik als een stekker we hadden het programma nooit gezien en er iets heel anders van voorgesteld.
Wie weet stellen sommige hun negatieve denkbeelden over ons nog bij want sorry we doen nog een ronde mee.

Groetjes Anja

Er moet toch iemand zijn die voor de humor zorgt  :D :D  ;)
I'm a real big goblin..

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #6 Gepost op: 27-02-2007, 18:14:41 »
Super Anja dat je je hier hebt durven melden ::ok::
We hopen natuurlijk dat je nog meer deelnemers deze kant op kunt krijgen... :D

We zijn over het algemeen een heel gezellig en toegankelijk forum, en de meningen worden hier soms sneller bijgesteld dan de wind van windrichting kan veranderen ;) ;D :P

Zet hem op de komende afleveringen en heel veel plezier bij het terugkijken naar jullie avontuur.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #7 Gepost op: 27-02-2007, 20:31:59 »
We zijn over het algemeen een heel gezellig en toegankelijk forum, en de meningen worden hier soms sneller bijgesteld dan de wind van windrichting kan veranderen ;) ;D :P

Plus, als er iemand kritiek heeft op een deelnemer (en ik uit ook weleens kritiek hoor!) dan moet je maar zo denken: hij of zij is geen haar beter dan jij!
Ik weet immers hoe het er hier aan toe kan gaan op dit forum.

Ik zou zeggen: zet hem op de komende afleveringen en ik hoop zelf op enkele humorvolle momenten  >:D
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #8 Gepost op: 27-02-2007, 21:06:58 »
Goedemiddag,

Ik ben een deelnemer maar of ik me durf te melden ::schaam::
Gelukkig had ik mensen in mijn omgeving al gewaarschuwd voor ons domme gedrag de eerste aflevering maar het knip en plakwerk en het pom tie dom muziekje maakte de uitzending er voor ons niet milder op. Ach we hebben iig voor humor gezorgd……
Op het moment dat we er bij de eerste eliminatie niet uit bleken te liggen baalde ik als een stekker we hadden het programma nooit gezien en er iets heel anders van voorgesteld.
Wie weet stellen sommige hun negatieve denkbeelden over ons nog bij want sorry we doen nog een ronde mee.

Groetjes Anja

Lieve Anja  ::zwaai:: ::zwaai:: waarom zou je je schamen om je te melden?
Ook al zal ik jullie binnen een half uurtje pas voor de eerste keer zien(de Belgen lopen weer 2 dagen achter  ::) ) ,wat er ook gebeurt,en hoe jullie ook dan mogen overkomen op het scherm; jullie zijn mijn favorite duo  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::  :P :P
« Laatst bewerkt op: 27-02-2007, 21:11:11 door koekoe »

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #9 Gepost op: 27-02-2007, 21:16:02 »
Leuk dat je je hebt aangemeld Anja  ::ok::

Offline Nancy.

  • Forumlid
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #10 Gepost op: 28-02-2007, 08:54:01 »
hoi ik ben Nancy; deelneemster aan Peking Express,

Heb er ook wel even over nagedacht om mezelf aan te melden. ::schaam:: We waren idd de eerst aflevering chaotisch bezig, onmogelijk te ontkennen. Helaas kan ik nog niets vertellen over de rest van het programma al zou ik dat zo graag willen.

Op de vraag waarom we het programma nooit hadden gezien maar ons toch hebben opgegeven: We houden allebei heel erg van reizen en doordat ik in Australie zat heb ik geen aflevering kunnen zien. Ook vonden we het leuk om onszelf gewoon helemaal in het diepe te gooien en te zien wat er gebeurt. Ondanks domme acties hebben we toch de eerste dagen veel gelachen..
groetjes, Nancy

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #11 Gepost op: 28-02-2007, 10:27:23 »
Hallo Nancy,

Ook voor jou een hartelijk welkom op de sites van Realitynet en dan met name de Peking Express site ::zwaai::
Succes de komende afleveringen en veel plezier bij het terugkijken en lezen van jullie avonturen....

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #12 Gepost op: 28-02-2007, 11:14:45 »
Welkom Anja en Nancy :D :D ::zwaai::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #13 Gepost op: 28-02-2007, 13:06:56 »
Nancy, ook welkom hier  ::zwaai::


Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #14 Gepost op: 28-02-2007, 18:48:07 »
Ook welkom hier nancy en anja. Jammer dat jullie dan alleen de eerste aflevering zo chaotisch waren, ik had nog wel wat meer willen lachen  ;D
Ik durf te wedden dat jullie zondag ook om jezelf hebben moeten lachen, toch?  ;)
I'm a real big goblin..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #15 Gepost op: 28-02-2007, 19:30:41 »
hoi ik ben Nancy; deelneemster aan Peking Express,

Heb er ook wel even over nagedacht om mezelf aan te melden. ::schaam:: We waren idd de eerst aflevering chaotisch bezig, onmogelijk te ontkennen. Helaas kan ik nog niets vertellen over de rest van het programma al zou ik dat zo graag willen.

Op de vraag waarom we het programma nooit hadden gezien maar ons toch hebben opgegeven: We houden allebei heel erg van reizen en doordat ik in Australie zat heb ik geen aflevering kunnen zien. Ook vonden we het leuk om onszelf gewoon helemaal in het diepe te gooien en te zien wat er gebeurt. Ondanks domme acties hebben we toch de eerste dagen veel gelachen..
groetjes, Nancy
Heey Nancy,weer een  ::schaam:: ? da's toch nergens voor nodig  ::ohno:: tja,een beetje in de verkeerde richting gereden... so what?
Spijtig dat ik tijdens de opnames niet in Zuid-Amerika woonde,anders had "el choechoe" jullie wel op tijd naar de juiste bestemming gebracht  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::  ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #16 Gepost op: 2-03-2007, 16:21:50 »

Spijtig dat ik tijdens de opnames niet in Zuid-Amerika woonde,anders had "el choechoe" jullie wel op tijd naar de juiste bestemming gebracht  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::  ::zwaai:: ::zwaai::

Ja, dan zaten Anja & Nancy gebakken en konden ze zich opmaken voor de finale aangezien jij hen wel even elke etappe naar de eindbestemming zou brengen met je verliefde harses!!  ::rofl::

Koekoe, beste Belgische vrind!  ::ok:: ::ok:: hahaha.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #17 Gepost op: 2-03-2007, 17:25:00 »
Aaaah, de 2 knappe Haagse dames hebben zich aangemeld, altijd leuk! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #18 Gepost op: 2-03-2007, 19:42:37 »
Ja, dan zaten Anja & Nancy gebakken en konden ze zich opmaken voor de finale aangezien jij hen wel even elke etappe naar de eindbestemming zou brengen met je verliefde harses!!  ::rofl::

Koekoe, beste Belgische vrind!  ::ok:: ::ok:: hahaha.
ik zou die meiden gewoon uit menslievendheid een lift geven  ::jaja:: ::jaja::

Offline jesse(deeln)

  • Forumlid
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #19 Gepost op: 3-03-2007, 14:26:08 »
hoi,

hopelijk heeft iedereen van de eerste aflevering genoten!
ik zelf in ieder geval wel.het is prettig te zien dat peking express zo hard leeft hier. die discussies over make-up en dergelijke...ik kan maar 1 ding zeggen staar je niet blind op beelden en wacht de rest af ::jaja:: blijf massaal kijken en geniet er vooral van!

jesse