Auteur Topic: oproep aan deelnemers PE2007  (gelezen 18110 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #20 Gepost op: 3-03-2007, 14:33:11 »
::zwaai:: Ook welkom, Jesse!!


Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #21 Gepost op: 3-03-2007, 15:33:17 »
Goedemiddag,

Ik ben een deelnemer maar of ik me durf te melden ::schaam::
Gelukkig had ik mensen in mijn omgeving al gewaarschuwd voor ons domme gedrag de eerste aflevering maar het knip en plakwerk en het pom tie dom muziekje maakte de uitzending er voor ons niet milder op. Ach we hebben iig voor humor gezorgd……
Op het moment dat we er bij de eerste eliminatie niet uit bleken te liggen baalde ik als een stekker we hadden het programma nooit gezien en er iets heel anders van voorgesteld.
Wie weet stellen sommige hun negatieve denkbeelden over ons nog bij want sorry we doen nog een ronde mee.

Groetjes Anja


Ik zou me vooral niet schamen.
Ik vind het al heel dapper dat je aan zoiets meedoet.
Ik heb wel vreselijk moeten lachen.
Maar zoals je zegt, dat is vooral te danken aan het leuke plak en knipwerk van de redactie.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #22 Gepost op: 3-03-2007, 16:30:38 »
Welkom Jesse  ::zwaai::

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #23 Gepost op: 3-03-2007, 18:43:26 »
hoi,

hopelijk heeft iedereen van de eerste aflevering genoten!
ik zelf in ieder geval wel.het is prettig te zien dat peking express zo hard leeft hier. die discussies over make-up en dergelijke...ik kan maar 1 ding zeggen staar je niet blind op beelden en wacht de rest af ::jaja:: blijf massaal kijken en geniet er vooral van!

jesse
Hey jesse
inderdaad dinsdag met volle teugen genoten van 1e aflevering  ::rofl::
dit is de 4 e peking die ik volg vanop het puntje van de zetel telkens wordt hij beter en beter de start van pe IV kei leuk met die beschermengel achter de deelnemers
we staren ons zeker niet blind op die beelden ,je kan natuurlijk je oordeel daar over geven op dat moment(wat we natuurlijk ook gedaan hebben
maar je zal het ook leuk gevonden hebben daar in de auto met de meiden (reactie van mijn zoon zo van :"amai in dien auto haddek ook willen zitten )sweet 16

in elk geval kzie uit naar aflevering 2 dinsdag dan wil ik ni gestoord worden
ben benieuwd hoe de belgen het de volgende aflevering gaan doen
wel spijtig van srvio (da is pas pech)
is altijd wel leuk da ze er lang inblijven
 ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline jesse(deeln)

  • Forumlid
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #24 Gepost op: 3-03-2007, 20:40:47 »
hey stressie mama

hopelijk voor jou inderdaad dat je rustig kan kijken dinsdag. hier wordt het weer een drukke bedoeling met alle vrienden rond 1 tv. maar natuurlijk ook supper gezellig. nee inderdaad de lift met de dames was niet slecht,al hadden we na die lift nog een lift met twee dames, maar die beelden waren iets te erotisch getint geweest denk ik. je zoon zou misschien nog meer in onze plaats hebben willen staan. maar ja wie niet. het is een fantastisch programma. de kandidaten van dit jaar zijn tevens allemaal stuk voor stuk geweldige mensen. egbert en jozefien zijn onze dikke maatjes, geweldig duo!!schrijf je zeker allemaal in van zodra de nieuwe selecties beginnen!! zeg nooit nooit, kijk naar ons. nooit hadden we gedacht en durven dromen om mee te mogen. de race is zoals een drug het werkt echt verslavend. elke dag opnieuw gaan en gaan!!

jesse

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #25 Gepost op: 3-03-2007, 20:55:42 »
Welkom Jesse! ::zwaai:: ::bravo:: ::zwaai:: zal ik hier ongeveer hetzelfde wegzetten als Koekoe deed bij Anja/Nancy of zal ik mij inhouden? ::) ::love::


 ;D
I'm a real big goblin..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #26 Gepost op: 4-03-2007, 07:55:26 »
Welkom Jesse! ::zwaai:: ::bravo:: ::zwaai:: zal ik hier ongeveer hetzelfde wegzetten als Koekoe deed bij Anja/Nancy of zal ik mij inhouden? ::) ::love::


 ;D
::rofl:: ::rofl::

  @Jesse,die 2é lift,ik ben zéééééér  ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig::  ::tandpastasmiley::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #27 Gepost op: 4-03-2007, 09:27:53 »
Hallo jesse,

Ook namens mij een hartelijk welkom op de site...leuk dat er zich steeds meer deelnemers zich melden op misschien wel de leukste site op realitygebied ;) ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline anne-soos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry be happy.
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #28 Gepost op: 4-03-2007, 16:39:41 »
Heerlijk weer op zondag naar al het gerace kijken. Veel leuker om naar onbekende gezichten te kijken....ga er weer vanavond weer voor zitten.


Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #29 Gepost op: 4-03-2007, 17:13:33 »
hey stressie mama

hopelijk voor jou inderdaad dat je rustig kan kijken dinsdag. hier wordt het weer een drukke bedoeling met alle vrienden rond 1 tv. maar natuurlijk ook supper gezellig. nee inderdaad de lift met de dames was niet slecht,al hadden we na die lift nog een lift met twee dames, maar die beelden waren iets te erotisch getint geweest denk ik. je zoon zou misschien nog meer in onze plaats hebben willen staan. maar ja wie niet. het is een fantastisch programma. de kandidaten van dit jaar zijn tevens allemaal stuk voor stuk geweldige mensen. egbert en jozefien zijn onze dikke maatjes, geweldig duo!!schrijf je zeker allemaal in van zodra de nieuwe selecties beginnen!! zeg nooit nooit, kijk naar ons. nooit hadden we gedacht en durven dromen om mee te mogen. de race is zoals een drug het werkt echt verslavend. elke dag opnieuw gaan en gaan!!

jesse
hey Jesse,hopelijk is het een grotere maat van tv  dan standaard,maar indien niet zal het alleen maar gezelliger worden,dicht bijeen is...
weet je, ik neem elke aflevering op ::ok:: in de eerst plaats voor men dochter daar ze op dit ogenblik t/m half mei in  Tamalé West Afrika vertoefd eindwerk hoge school A ,dan kan ze peking IV achteraf bekijken en natuurlijk  ook voor men zoon dan kan hij telkens de stukken terug bekijken waar de mooie meiden (hij noemt ze chikens ) in voorkomen ,wat heel normaal is op deze leeftijd.
Heb ook het idee dat ze wel echt allemaal iets in petto hebben ,maar het is nog vroeg hé.
dE FANS VA
dieren zijn je echte vrienden

Offline Jantina

  • Forumlid
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #30 Gepost op: 4-03-2007, 18:43:22 »
Tof dat zoveel deelnemers zich hier hebben aangemeld! Hadden we ooit zoveel deelnemers op deze site? Volgens mij niet. Des te leuker natuurlijk dat zich nu al 3 deelnemers hebben aangemeld ::ok::

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #31 Gepost op: 4-03-2007, 20:57:57 »
Heerlijk weer op zondag naar al het gerace kijken. Veel leuker om naar onbekende gezichten te kijken....ga er weer vanavond weer voor zitten.

I totally agree met deze uitlating van het kaasmeisje  ::tandpastasmiley::
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #32 Gepost op: 5-03-2007, 08:58:57 »
ja, het moet me natuurlijk ff van het hart dat het me goed doet dat jullie (Anja,Nancy & Jesse) gereageerd hebben op mijn oproep; superrrr
Jullie hebben al kunnen lezen dat het reuze meevalt voor wat betreft de kritiek, dat kan nog anders worden hoor!!!. Wat het mooie is dat je een hoop dingen beter kunt uitleggen. Televisie laat van alles zien maar legt niet alles uit, ook Art niet! Dit alles wel binnen de mogelijkheden die je hebt alhoewel ik echt moet zeggen dat ik met net5 geen grote problemen heb gehad!!!
Vandaar nogmaals prachtig en welkom
en Anja & Nancy blij dat jullie er nog in zitten 'k was al een beetje bevreest dat het anders zou gaan. Gelukkig zijn jullie ook deels voor het genieten gegaan, en dan nog wel met oude hippies!!!!, nou ja zeg
goed hoor, groene groet rinck

Ocampa

  • Gast
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #33 Gepost op: 5-03-2007, 13:20:58 »
Hoe weten we zo zeker dat de mensen die zeggen een van de deelnemers te zijn, ook werkelijk zijn wie ze zeggen dat ze zijn? Ik bedoel: ik kan me hier ook aanmelden met de nickname "Roos van Acker" en zeggen dat ik het echt ben.

Ik zou de uitspraken van zogenaamde deelnemers hier maar met een korrel zout nemen. Het is en blijft Internet he.....

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #34 Gepost op: 5-03-2007, 14:24:25 »
Ik weet dat 8berg daadwerkelijk Rinck is! En ga er vanuit dat Anja, Nancy en Jesse zijn dat ze zeggen dat ze zijn.
En ja, ik vertrouw in de goedheid van de mens.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline jesse(deeln)

  • Forumlid
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #35 Gepost op: 5-03-2007, 15:08:31 »
jesse de wandel
01/02/85 BORGERHOUT
gewoond in pulderbos nu in deurne
studies:lichamelijke opvoeding(antwerpen)
paspoortnr:....

 ::rofl::nee kben wel zeker dat ik de enige echte jesse ben ::zwaai::

tot de volgende jesse

Offline Nancy.

  • Forumlid
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #36 Gepost op: 5-03-2007, 18:26:05 »
hoi allemaal,

Ik ben idd wie ik zeg dat ik ben. Kreeg daar vandaag ook een mail over om dat te bevestigen. Had het erg druk op mijn werk, dus zal dat morgen doen. Ben geen fake kandidaat al beweren sommige, zeer negatieve mensen dit. Zoals er een oproep aan de deelnemers is gedaan, zo wil ik graag een oproep aan de bezoekers van dit forum doen. Dit forum is er om het o.a. over kandidaten van Peking te hebben. Natuurlijk kun je mensen beoordelen en veroordelen, prima. Ieder zijn mening. Maar doe dit wel op gedragingen, karakters, rol binnen de groep etc. van kandidaten. bv een reactie bij Piet en Sylvia plaatsen en deze mensen op uiterlijk veroordelen door te zeggen "dit kunnen wel eens aso's zijn", vind ik erg laag en makkelijk. Reken mensen af op de juiste dingen.

Geniet vooral vh programma, de spanning en de mooie plaatsen waar we heen gaan en ga ajb geen onderlinge vetes uitvechten. have fun allemaal en veel kijkplezier Groetjes Nancy

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #37 Gepost op: 5-03-2007, 18:44:43 »
hoi allemaal,

Ik ben idd wie ik zeg dat ik ben. Kreeg daar vandaag ook een mail over om dat te bevestigen. Had het erg druk op mijn werk, dus zal dat morgen doen. Ben geen fake kandidaat al beweren sommige, zeer negatieve mensen dit. Zoals er een oproep aan de deelnemers is gedaan, zo wil ik graag een oproep aan de bezoekers van dit forum doen. Dit forum is er om het o.a. over kandidaten van Peking te hebben. Natuurlijk kun je mensen beoordelen en veroordelen, prima. Ieder zijn mening. Maar doe dit wel op gedragingen, karakters, rol binnen de groep etc. van kandidaten. bv een reactie bij Piet en Sylvia plaatsen en deze mensen op uiterlijk veroordelen door te zeggen "dit kunnen wel eens aso's zijn", vind ik erg laag en makkelijk. Reken mensen af op de juiste dingen.

Geniet vooral vh programma, de spanning en de mooie plaatsen waar we heen gaan en ga ajb geen onderlinge vetes uitvechten. have fun allemaal en veel kijkplezier Groetjes Nancy
da's klare taal  ::ok:: ::ok:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #38 Gepost op: 5-03-2007, 18:46:14 »
@Nancy:

Gaaf dat je er bent ::ok::

Ik was de persoon die hetgene zei over Piet & Sylvia wat jij nu citeert, maar ik baseerde dit niet alleen op uiterlijk, maar ook op een verhaaltje dat iemand van een andere Peking Express website had geplukt. Hier stond iets in de geest van: "Piet & Sylvia trekken zich geen bal aan van hoe anderen over hen denken." Dit in combinatie met een foto van een vrouw met een bondjas en een wat nors-kijkende man liet mij dat vooroordeel krijgen.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #39 Gepost op: 6-03-2007, 14:36:43 »
jesse de wandel
01/02/85 BORGERHOUT
gewoond in pulderbos nu in deurne
studies:lichamelijke opvoeding(antwerpen)
paspoortnr:....

 ::rofl:: nee kben wel zeker dat ik de enige echte jesse ben ::zwaai::

tot de volgende jesse

::rofl:: Weet je het echt wel heeel zeker? Dat je je niet per ongeluk verwart met Hannes?  ;D
I'm a real big goblin..