Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 11709 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 1
« Gepost op: 26-02-2007, 07:13:07 »
Hier kun je alles kwijt over aflevering 1 ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #1 Gepost op: 26-02-2007, 07:19:48 »
Hij was fijn, zat er gelijk helemaal in! Maar wat een opmerking hoorde ik voorbij komen: "... (weet ff zijn naam niet meer) is echt een doorzetter... Dat had ik niet verwacht van een homo"
Een foutere opmerking (maar wel eerlijk) kun je niet maken denk ik! Jammer dat ze eruit zijn, had nog leuke televisie opgeleverd...

En Zuid-Amerika lijkt me toch echt het mooiste land om rond te trekken bij PE hoor! Ben zelf in Peru geweest en dat is zoooo allesoverweldigend mooi.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2007, 07:22:20 door Debbie »

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #2 Gepost op: 26-02-2007, 07:24:25 »
Ik heb gisteravond alleen flitsen gezien van de eerste aflevering, maar wat ik zag bracht alleen maar goede gevoelens mee....en dat in tegenstelling tot vorig jaar toen ik bijna niets heb gezien van PE vips.

Ik heb nog niet echt favorieten, maar bij één koppel zet ik wel mijn vraagtekens, hoe lang de man dit gaat volhouden wanneer hij continue twee rugzakken moet tillen? :-\\
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #3 Gepost op: 26-02-2007, 07:29:25 »
Ik heb gisteravond alleen flitsen gezien van de eerste aflevering, maar wat ik zag bracht alleen maar goede gevoelens mee....en dat in tegenstelling tot vorig jaar toen ik bijna niets heb gezien van PE vips.

Ik heb nog niet echt favorieten, maar bij één koppel zet ik wel mijn vraagtekens, hoe lang de man dit gaat volhouden wanneer hij continue twee rugzakken moet tillen? :-\\

Ja, dat gevoel had ik ook. PE vips vond ik niet echt heel leuk, maar hiermee zat het gelijk weer goed!

Die man die marathons loopt met dat gefohnde-haar-meisje erbij? Ik weet het niet... Ik denk zelf dat ze nog wel eens ver zouden kunnen komen.
Heb ook vreselijk moeten lachen om die moeder en zoon trouwens, wat een moeder zeg!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #4 Gepost op: 26-02-2007, 10:48:21 »
Ik vond het een leuke aflevering! ::ok::

Mijn favorieten zijn Raf en Martha, en die ene met Miss Nederland, ben even hun naam kwijt.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #5 Gepost op: 26-02-2007, 11:35:08 »
Ik vond het ook weer ouderwets leuk. Vond PE Vips idd minder leuk en hoop dat ze dat in elk geval nooit meer doen. Leuke koppels zitten er tussen. Wel een paar grappige types, ben benieuwd hoe het daarmee af gaat lopen. Met de blondjes, en idd dat koppel waarvan de man mag sjouwen en de vrouw mag liften  ::rofl::

Offline Existentialist

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #6 Gepost op: 26-02-2007, 12:37:00 »
Tof begin weer! Helaas heb ik het vorige seizoen moeten missen omdat ik op dat moment zelf in Vietnam, Cambodja en Thailand zat maar dit seizoen ga ik er volledig voor!

Ik heb nog ook niet echt een favoriet, alhoewel die marathon-man wel echt tof overkomt! Het kan nog humorvol worden omdat hij opgescheept zit met een eerste klasse tut :p

Ik hoopte eigenlijk dat die twee blonde 'grieten' eruit gingen, zichzelf te koop zetten kan ook in Amsterdam.

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #7 Gepost op: 26-02-2007, 14:27:02 »
Ik vond het toch weer leuk! Het begin met de opdrachten vond ik minder en deed me denken aan ER waar ze ook vanuit het hotel ineens opdrachten moesten doen.

Ik ben trouwens wel benieuwd naar de 2 nichtjes en de veiligheid daar. Ik geloof niet dat ik me daar zo op m´n gemak zou voelen  :-\\
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Existentialist

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #8 Gepost op: 26-02-2007, 16:21:22 »
Die twee blonde aanbiedingen bedoel je?

Normaliter hoef je je geen zorgen te maken, tenzij je het zo uitlokt als hen. Je hebt geen bijster hoog IQ nodig om te overzien welke gevolgen het zou kunnen hebben.

Maar ik denk dat de 'camera's' genoeg veiligheid bieden.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #9 Gepost op: 26-02-2007, 18:22:49 »
Ooooh dit is zooo veel leuker dan VIPS!  :D Ik heb echt genoten gisteren!  :D
I'm a real big goblin..

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #10 Gepost op: 26-02-2007, 18:33:01 »
Was echt weer super!!!!! Toen ik die begintune weer hoorde dacht ik echt yes!! het begint weer.

Trouwens Raf en Martha hebben echt die amulet verdient!!!!

Wel jammer vond ik dat Ralph en Servio eruit moesten. Ze leken mij echt een tof koppel.

Offline wielie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #11 Gepost op: 26-02-2007, 19:16:27 »
Ik moest er wel weer even inkomen.
Ik heb me aardig zitten ergeren aan die blonde nichtjes van mij hadden ze naar huis gemogen, liever die andere gasten in the game gehouden afijn. Wellicht gaan ze er de eerst volgende keer uit.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 1
« Reactie #12 Gepost op: 26-02-2007, 19:40:30 »
Heerlijk snel begin weer!  ::ok::
En meteen een koppel eruit, dat zorgt ook voor extra snelheid in het spel.
Alleen had ik liever een ander koppel zien vertrekken.

Er zitten volgens mij wel meerdere potentiële irritatie-koppels tussen.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #13 Gepost op: 26-02-2007, 21:00:42 »
Het was weer leuk  :D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #14 Gepost op: 26-02-2007, 21:07:50 »
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de 2 nichtjes en de veiligheid daar. Ik geloof niet dat ik me daar zo op m´n gemak zou voelen  :-\\

Ben je gek, het is nog 'redelijk' westers daar hoor. Je loopt evenveel kans om aangerand/verkracht te worden bij te brutaal en 'aanbiedend' gedrag als in Europa. Bovendien zijn die Brazilianen wel wat gewend van hun eigen vrouwen.

Neemt niet weg dat ik me mateloos irriteer aan vrouwen die zich zo lopen aan te bieden om maar een lift te krijgen. Ja, ik weet, ergens zijn we allemaal hoeren, maar toch... Ben desondanks bang dat ze nog ver gaan komen...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 1
« Reactie #15 Gepost op: 26-02-2007, 21:27:14 »
Ben je gek, het is nog 'redelijk' westers daar hoor. Je loopt evenveel kans om aangerand/verkracht te worden bij te brutaal en 'aanbiedend' gedrag als in Europa. Bovendien zijn die Brazilianen wel wat gewend van hun eigen vrouwen.
Precies, die lopen er juist heel bloot bij. Zie bijvoorbeeld die strings op de Copacabana de kleding (of beter: het ontbreken ervan) met carnaval in Rio.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 1
« Reactie #16 Gepost op: 26-02-2007, 23:39:02 »
Ah, wat heerlijk, de discussie over 'het gebruiken van de vrouwelijke charmes' begint weer. Het feit waardoor Hanna & Terence vorig jaar niks meer goed konden doen in de ogen van een aantal mensen hier, terwijl het meest geliefde koppel ooit, en dan spreek ik natuurlijk over Carla & Sophie, in feite hetzelfde deed.

Mijn mening is simpel: liften bestaat bijna alleen maar uit het gebruiken van je charmes. OK, niet iedereen heeft vrouwlijke charmes, maar degene die ze hebben gebruiken ze wel natuurlijk. Waarom liet Pieter anders Regina 'prostitueren' afgelopen jaar? En waarom keek Wendy menig man lief aan om aan een lift te komen? Zelfs Reinier & Clarinca hebben op een gegeven moment de 'sexy liften'-techniek toegepast.

Het toevallige is: altijd werkt het. En als het werkt, dan is het logisch dat je het gebruikt. En dan vind ik het onzin dat er op een forum als dezen van alle kanten kritiek komt.

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #17 Gepost op: 27-02-2007, 04:53:00 »
Ik heb weer genoten, weer helemaal ouderwets.
Vip's was wel aardig, maar dat hoeft voor mij niet elke keer.
Vind ik bij  'de Mol' ook trouwens.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Existentialist

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #18 Gepost op: 27-02-2007, 11:13:51 »
Jezelf te koop zetten op een drukke weg om een lift te krijgen, ook al is het een spel, vind ik wat minachtend. Zou jij je vrouw daar zo laten staan?

Ik vind de twee jonge knapen trouwens ook wel tof! Ik ben hun namen vergeten maar ze zijn wel schattig.

Offline Roos Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #19 Gepost op: 27-02-2007, 12:26:47 »
Wij Peking Express fans van Belgie hebben nog geen eerste aflevering gezien. ???
Deze is geplant voor deze avond, blijkbaar een dag later dan in Nederland.
Dat is wel jammer...
Kijk er wel naar uit.