Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 11710 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 1
« Reactie #20 Gepost op: 27-02-2007, 12:31:54 »
Kijk er wel naar uit.


En terecht, want het begint meteen weer spectaculair!  ::bravo::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Existentialist

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #21 Gepost op: 27-02-2007, 16:35:25 »
Zonde van de spoilers wel.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 1
« Reactie #22 Gepost op: 27-02-2007, 16:37:54 »
Welke spoilers?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 1
« Reactie #23 Gepost op: 27-02-2007, 16:50:27 »
Als je als Belg geen spoilers wilt moet je vooral dit forum bezoeken ::)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #24 Gepost op: 27-02-2007, 18:21:17 »
Als je als Belg geen spoilers wilt moet je vooral dit forum bezoeken ::)

Deze discussie is eerder gevoerd en net als toen zal ik het nog een keertje uitleggen op een vriendelijke manier ;) ;D

We zijn een Nederlands forum en tja we lopen nu eenmaal voor met de uitzendingen.
Wij vinden niet dat we pas mogen gaan posten nadat de aflevering te zien is geweest op de Belgische tv...vandaar dat we hier ons gang gaan en onze mening geven. Daarbij hopen we natuurlijk wel dat de Belgen mee komen discussiëren nadat de aflevering ook bij jullie te zien is geweest.

Wat ik wel zo netjes vind is om geen spoilers te plaatsen in topictitels, zodat degenen die later binnen komen vallen zelf de keuze hebben om mee te lezen of niet....
Tja en wil je niet voor verassingen komen te staan dan is het beter om nog even weg te blijven gedurende de twee dagen die jullie achter lopen.

Veel plezier vanavond in ieder geval ::bravo:: ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Jantina

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #25 Gepost op: 27-02-2007, 18:54:43 »
Heerlijk aflevering weer! Het begon gelijk goed en ik zat meteen in het spel. Ik heb wel een paar keer enorm moeten lachen om die twee blonde dozen. Sorry voor het woord, maar ik kan ze gewoon niet anders omschrijven. Zijn ze bij dat stadion waar ze moeten zijn(wat ze zelf niet weten)proberen ze daar uit alle macht een lift te krijgen om maar zo snel mogelijk weg te raken daar ::rofl:: En dan maar blij zijn en die kerel bedanken die ze een lift heeft gegeven...Dan rijden ze nog tot overmaat van ramp tig keer verkeerd ::dom::
Ik vind er verder erg leuke koppels inzitten en ik denk dat dit een heel tof seizoen gaat worden! ::bravo::

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Aflevering 1
« Reactie #26 Gepost op: 27-02-2007, 19:26:32 »
Als je als Belg geen spoilers wilt moet je vooral dit forum bezoeken ::)

Ik vergeet meestal in mijn enthousiasme dat de programmering in Belgium anders is  ::schaam::
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #27 Gepost op: 27-02-2007, 21:27:20 »
Wij Peking Express fans van Belgie hebben nog geen eerste aflevering gezien. ???
Deze is geplant voor deze avond, blijkbaar een dag later dan in Nederland.
Dat is wel jammer...
Kijk er wel naar uit.

Tja Roos Fan,geloof me,ik spreek uit ervaring;we moeten ons gewoon erbij neerleggen  :( :( het heeft geen zin om het te vragen bij de zender;is het nu VT4,VTM,Kanaal 2,het enige antwoord dat je zal krijgen is;"het past niet in ons uitzendschema"  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::  Nederland en België organiseren samen reality-programma's,selecteren samen kandidaten,moeten alles samen filmen bewerken,bespreken,betalen enz,enz,enz... maar gelijktijdig uitzenden? Ho dat is een enoooooorm probleem. Dat gaat er bij mij gewoon niet in  ::ohno:: ::ohno::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #28 Gepost op: 27-02-2007, 21:28:35 »
Ik snap dat ook niet  ::ohno:: bij Oberon ging dat toch wel goed. Of althans daar zat maar een uur tussen dacht ik. Snap niet dat ze dat niet gewoon even kunnen overleggen.  ::ohno::

Re: Aflevering 1
« Reactie #29 Gepost op: 28-02-2007, 13:21:52 »
Oehlalaa...! Het was wederom een flitsende aflevering!
Leuke verschillende koppels. (Vooral Paul en Pascalle!)
En ik moet zeggen dat de omgeving echt helemaal te gek is daar in Zuid-Amerika!
Weer eens wat anders dan Azië...
Het was natuurlijk ook heel erg spannend, vooral met die gekneusde been/enkel of wat was het van die Servio.
Het is echt wonderbaarlijk hoe hij heeft doorgezet in dit spel!  ::oink::
Hij is er nu uit, maar hij mag echt heel erg trots zijn!
Raf en Martha zijn ook geweldig hoor!
Maar misschien hebben ze dat idd te danken aan die aardige vrouwen van de rijkenbuurt.
8 uur rijden is niet niks hoor...
Benieuwd wie deze editie gaat winnen!
Inge Mijn Molin!

Offline Izzie

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #30 Gepost op: 28-02-2007, 14:19:41 »
Ha heb uitgekeken naar de nieuwe editie van Peking Express en moet zeggen, ik ben helemaal niet teleurgesteld.

Tot nu toe allemaal toffe kandidaten. Behalve dan die Ralph met zijn homofobische opmerkingen, hoewel waarschijnlijk goed bedoeld. Servio heeft zijn best alleszins gedaan om er toch nog in te blijven, maar ja...buiten dat been hebben ze natuurlijk ook veel tijd verloren door die laatste lift.

Martha en Raf hebben het echt heel goed gedaan, en natuurlijk ook wel veel geluk gehad met die lift. Die mensen waren echt geweldig om zo'n daguitstap met hun te doen.  Ook zie je dat Martha zeker niet moet onderdoen voor haar zoon, ze gaat er echt voor. Als ze zo blijven doordoen kunnen ze nog ver geraken.

Ach de blondjes, ze zijn inderdaad echt wel blond, maar voor hetzelfde geld herpakken ze zich volgende week en gaan ze met hun breintjes werken in plaats van met hun looks. Want met alleen je looks kom je er niet.

Ben ook benieuwd hoe het verder zal verlopen met Paul en Pascale, maar goed dat ze allebei wel in iets goed zijn, dus het zou kunnen werken. Alleen moet zij haar toilettas maar even uit de rugzak gaan gooien zodat ze die zelf kan dragen.

Kijk uit naar de volgende aflevering!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #31 Gepost op: 1-03-2007, 19:49:39 »
Weet het niet zeker, maar denk dat SuicidePromotor bedoelt die voorstukjes die ze allemaal laten zien. Van die vrouw met 20 kilo make-up in haar rugzak die ergens in een auto zegt "Jij krijgt mij bloedlink!!!!"
Daar wist je al van dat die niet zouden afvallen, want dat was nog niet geweest.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #32 Gepost op: 2-03-2007, 00:44:27 »
Maar liefst 9 koppels, maar hele leuke en wisselende koppels. Vanavond pas de eerste aflevering gezien, maar wat een knaller gelijk. Ik zat er weer lekker in, weer een programma om uitgebreid te volgen. 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Existentialist

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #33 Gepost op: 2-03-2007, 20:40:40 »
Dat mens met den tas vol met make-up en dergelijke (partner van toffe marathon-man) kan eigenlijk helemaal niets. Ze denkt dat ze goed een lift kan krijgen en zo, maar bakt er eigenlijk geen bal van. Het enige dat ze doet is 98% afschrikken en den toffe marathon-man depressief maken.

Hoe lang zou het nog duren voordat den marathon-man d'r de huid vol scheldt?

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #34 Gepost op: 2-03-2007, 23:47:03 »
hey
Inderdaad aflevering 1 dinsdag  (uitzending in Belgie) ::tandpastasmiley::.Een supergoe begin.Heel veel verschillende persoonlijkheden .heb echt nog geen voorkeur voor een van de duo's.Spijtig van servio (pech ligt op een kleine plaats )
Rugzak laten dragen door Paul ??
De start vondt ik de beste tot nu toe van al de jaren Peking Express.
Onmiddellijk actie  ::ok::
Denk dat we nog wat te zien gaan krijgen in de komende afleveringen,zoals we kunnen zien bij de intro's
Ben al aan het aftellen naar aflevering 2 op dinsdag 06/03/2007. ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden