Auteur Topic: [koppel] Pascal & Miranda  (gelezen 75293 keer)

Offline desiree

  • Forumlid
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #140 Gepost op: 14-05-2007, 15:15:32 »
Hartelijk gefeliciteerd Pascal en Miranda.

Jammer dat jullie niet meer amuletten hadden, petje af voor Miranda,Ze blijft cool in bijna alle omstandigheden.
Toch wel verdiend gewonnen.
 ::ok::

Offline RG

  • Winnaar pixelprikken PE VIPs 2006
  • Forumlid
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #141 Gepost op: 14-05-2007, 19:24:23 »
Hard gewerkt, veel tegenwerking, grote doorzettingsvermogen en veel genoten, twee terechte winnaars proficiat ::bravo::

groet,
RG

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #142 Gepost op: 14-05-2007, 21:48:05 »
Pascal & Miranda, van mij ook hartelijk gefeliciteerd met jullie overwinning. ::bravo:: Jullie waren (zeg ik heel eerlijk :-[ ) niet mijn favoriete koppel, maar jullie hebben zeker verdiend gewonnen. ::ok::

En ik weet dat jullie hier meelezen. ;D ::ok::
Geniet nooit met mate...

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #143 Gepost op: 15-05-2007, 13:28:06 »
Na 8 minuten achterstand zat ik treurig op de bank, ik denk dat wordt niks meer. Maar jeetje, echt supergoed gedaan  ::bravo:: Het is een spel met maar 1 doel: winnen, en dat spel hebben jullie erg goed gespeeld! Hartelijk gefeliciteerd met jullie overwinning  ::bravo::
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline joop2

  • Forumlid
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #144 Gepost op: 15-05-2007, 14:51:49 »
Proficiat! Het is natuurlijk voor alle kandidaten heel hard werken, maar geen enkel koppel is zoveel gehinderd! Moreel gezien vond ik hen al winnaars. Met veel plezier heb ik de gelijkwaardigheid van dit stel gezien. Raar dat sommigen een man als zwak beschouwen als zijn vrouw zo sterk is! Ik vind Pascal namelijk ook een taaie. Vermoedelijk dat juist het evenwicht hen zo ver gebracht heeft. Als PE model staat voor hun relatie worden deze mensen samen heeeel oud!

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #145 Gepost op: 15-05-2007, 20:40:17 »
Proficiat!  ::joehoe::
ik had het Egbert en Jozefien ook wel gegund maar ja jullie waren sneller en betere lifters. Ik vond de finale wel spannender en ook leuker. 'Pascal"; ik ben zo gestrest, ik kan wel janken"... Mooie uitspraak. Nou ik denk ze huilen van blijdschap.
Trouwens ik lees hier dat jullie ook op dit forum mee lezen. Ik wil eigenlijk van alle deelnemers wel eens weten wat ze vonden van de tv-uitzendingen. Of ze tevreden zijn over hoe ze in beeld zijn gebracht. De kijkers krijgen zo weinig te zien want er gebeurt veel meer.
Je kan het hebben jongen!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #146 Gepost op: 16-05-2007, 23:06:19 »
als jullie hier lezen... Gefeliciteerd met de overwinning! ::bravo::


Ik vind het wel een verdiende overwinning, jullie waren inderdaad op jullie zelf aangewezen - vielen buiten de groepjesvorming hier en daar - zie je maar weer dat je het toch met zn 2en moet doen uiteindelijk ::ok::

Wat ik niet snap en ook wel beetje jammer vindt is dat 'Miss Holland' er steeds bij halen. Begrijp best wel dat je trots bent als je dat wordt... maar zo ver van huis (wat zegt die mensen daar Nederland nou) en dan 3 jaar na dato... komt bij mij beetje over als vergane glorie en ook wel beetje arrogant. Maar verder goed gedaan :D ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline RG

  • Winnaar pixelprikken PE VIPs 2006
  • Forumlid
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #147 Gepost op: 19-05-2007, 23:30:41 »
P&M van harte met jullie overwinning ::bravo::

Moet zeggen knap dat jullie het gedaan hebben en ga zo door.
Wat betreft die Miss titel waar iedereen over struikeld, niets van aantrekken, je hebt die gewonnen en daar heb je veel voor moeten doen en moeten laten. Als jij denkt dat je dat kunt verzilveren, gewoon doen, dat zou iedereen in jou positie ook doen en soms helpt het en soms niet. In het leven heb je kruiwagens nodig en jij hebt die zelf verdiend en dan mag je die ook gebruiken. Ik heb in deze race ook mensen bewust hun schoonheid zien gebruiken om verder te komen, waarom mag dat niet met een miss titel.
Ik hoop dat jullie samen nog met een geweldig gevoel mogen terug kijken op deze race.

Groet ::joehoe::,
RG

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #148 Gepost op: 21-05-2007, 18:48:08 »
Pascal & Miranda, van mij ook hartelijk gefeliciteerd met jullie overwinning. ::bravo:: Jullie waren (zeg ik heel eerlijk :-[ ) niet mijn favoriete koppel, maar jullie hebben zeker verdiend gewonnen. ::ok::

En ik weet dat jullie hier meelezen. ;D ::ok::
HEY
waren ook niet echt mijn top favorieten ,maar toch inderdaad heel goed gedaan
miranda was echt een doorzetter
denk wel dat het een ideale relatietest is zo samen mee doen ::ok:: ::jaja:: en voor wat hun betreft zijn  ze daar zeker sterk uitgekomen

dieren zijn je echte vrienden

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #149 Gepost op: 25-05-2007, 20:01:32 »
Nou RG een kruiwagen konden ze in de race wel gebruiken want ze kregen een zak stront kado!
Je kan het hebben jongen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #150 Gepost op: 13-09-2007, 07:18:41 »
Miranda heeft onlangs bij het programma "Rinkrieje met de sterren" bij Omroep Zeeland het ringrijden gewonnen.
Ze was er net zo gedreven als bij PE.

Ringrijden is op een paard zonder zadel proberen met een soort lans een ringetje te pakken.
Voor wie benieuwd is hoe dat eruit ziet:
http://www.ringrijden.nl/
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline luigi78

  • Forumlid
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #151 Gepost op: 13-09-2007, 23:32:17 »
@ hurricane

en Rieten Ronnie er ook nog eens bij.
Al vond ik ze niet echt sympathiek t.o.v. de andere koppels, toch vind ik dat ze verdiend gewonnen hebben.
Ze hebben de race goed gespeeld, en zijn vaak in eerste positie geweest.
Alleen jammer voor hen dat ze niet meer amuletten hadden, maar ja 20.000 euro is ook een leuk bedragje...