Auteur Topic: [koppel] Pascal & Miranda  (gelezen 75495 keer)

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #120 Gepost op: 9-05-2007, 13:19:39 »
Oh, da's wel jammer dan...  >:( Hopelijk gaat PE nog een aantal jaren door andes moet ik wel een traantje wegpinken.  :\'(  ;)
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #121 Gepost op: 9-05-2007, 13:39:37 »
Oh, da's wel jammer dan...  >:( Hopelijk gaat PE nog een aantal jaren door andes moet ik wel een traantje wegpinken.  :\'(  ;)

PE kan ook zonder Roos :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #122 Gepost op: 9-05-2007, 17:02:44 »
PE kan ook zonder Roos :)

Bedoel ik ook, maar ik zit al verder te kijken. Dat Roos het na een tijdje beu is, dat kan. Dan komt er een nieuwe presentator, maar wat als de leiding het beu is? Wat als de TV-zenders het beu zijn? Wat als de kijkcijfers verder dalen?

Niet alleen Roos kan er op een gegeven moment genoeg van krijgen. Daar ben ik wel bang voor op zich, dat belangrijkere pionnen het beu worden.  ::oink::
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #123 Gepost op: 9-05-2007, 17:32:15 »

 maarja koekoe heeft 't gewoon niet zo op P&M dus ik zou ook eigenlijk niet moeten reageren. Dom van me. 
Waar slaat dit nu weer op?  ???
 Ik heb idd eens gezegd dat het saai zou zijn,moest PE enkel uit koppels zoals Pascal en Miranda bestaan,maar verder heb ik niets negatiefs over hen gezegd.  ::ohno:: ::ohno::
Als ik daarentegen jou uitspattingen tov sommige koppels lees......ja hallloooo  :o :o

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #124 Gepost op: 9-05-2007, 18:57:04 »
Waar slaat dit nu weer op?  ???
 Ik heb idd eens gezegd dat het saai zou zijn,moest PE enkel uit koppels zoals Pascal en Miranda bestaan,maar verder heb ik niets negatiefs over hen gezegd.  ::ohno:: ::ohno::
Als ik daarentegen jou uitspattingen tov sommige koppels lees......ja hallloooo  :o :o
hey koekoe

HET WAREN NIET  onmiddellijk mijn favo maar heb ook geen enkel koppel afgekapt,en eerlijk ze hebben telkens met blok aan hun been toch de finale gehaald doorzetten
men favo zitten wel in de finale da vindt ik super ::ok:: ::jaja::balpen knip en plak
denk dat het erom zal spannen zeker weten
nog even geduld ::zwaai:: ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #125 Gepost op: 9-05-2007, 18:58:30 »
Oh, da's wel jammer dan...  >:( Hopelijk gaat PE nog een aantal jaren door andes moet ik wel een traantje wegpinken.  :\'(  ;)
khoop het ook
het blijft een toch wel heel tof progamma ::zwaai:: ::zwaai::
maar we zullen duimen dat roos nog even doorgaat
dat het zwaar is zal wel iedereen weten ,en ze doet het super zo samen met art ::jaja:: ::jaja::
dieren zijn je echte vrienden

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #126 Gepost op: 9-05-2007, 19:28:28 »
hey koekoe

HET WAREN NIET  onmiddellijk mijn favo maar heb ook geen enkel koppel afgekapt,en eerlijk ze hebben telkens met blok aan hun been toch de finale gehaald doorzetten
men favo zitten wel in de finale da vindt ik super ::ok::
Tja mama, ik gebruik 1 keer het woordje "saai" en men maakt een opmerking,terwijl de "P&M- fanclub" er vrolijk op los zit te schelden.  ??? ??? ???
Je kent dat spreekwoord van een pot en een ketel en zwart enzo  ;) ;) ;)

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #127 Gepost op: 9-05-2007, 19:48:12 »
hey
ja ze staan in de finale juist gevolgd op vt4
denk dat het een bikkelharde finale zal zijn ben echt benieuwd
men favo spelen mee (vindt ik persoonlijk wel kei leuk en tof)
inderdaad dat is natuurlijk balen ,maar denk dat ze toch genoten hebben van de priverondleiding bij de persoon thuis en zich hebben vermaakt met het maken en malen van de etenswaren voor de soep. ::jaja:: DIT MAAK JE TOCH GEEN 2 X MEE DENK IK ::ohno::
hop naar de finale  10/5/2007


Ik ben het helemaal met je eens, je mag sowieso blij zijn als je zover bent gekomen. Al die ervaringen die je dan hebt opgedaan! Lijkt mij super  ::ok::

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #128 Gepost op: 9-05-2007, 20:42:31 »
Waar slaat dit nu weer op?  ???
 Ik heb idd eens gezegd dat het saai zou zijn,moest PE enkel uit koppels zoals Pascal en Miranda bestaan,maar verder heb ik niets negatiefs over hen gezegd.  ::ohno:: ::ohno::
Als ik daarentegen jou uitspattingen tov sommige koppels lees......ja hallloooo  :o :o

Excuses van mijn kant dan, ik kan het zo snel niet terugvinden maar in meerdere topics ben je toch over 't algemeen niet positief. Ik begrijp dat ze in België wat minder recht voor de raap zijn maar ik zeg gewoon wat ik vind. Doe bij mijn uitspraken een korreltje zout en je hebt een algemene indruk van wat ik denk. Als ik post, post ik dat gewoon in een keer en de ene keer met meer emotie dan de andere keer. :P Ik heb liever dat iemand eerlijk is en uitkomt voor wat hij denkt, dan dat diegene 't wel denkt maar 't niet zegt. Immers: Hoe kun je discussiëren zonder iemands ideeën te kennen?
« Laatst bewerkt op: 9-05-2007, 20:55:12 door Harregarre »
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #129 Gepost op: 9-05-2007, 21:14:47 »
Je attitude tov Pascal en Miranda is wel degelijk negatief. Ik heb je nog niks positiefs horen zeggen, bovendien. Ik begrijp dat ze in België wat minder recht voor de raap zijn maar ik zeg gewoon wat ik vind. Doe bij mijn uitspraken een korreltje zout en je hebt een algemene indruk van wat ik denk. Als ik post, post ik dat gewoon in een keer en de ene keer met meer emotie dan de andere keer. :P
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::  Jij kent me blijkbaar niet he   ::rofl:: ::rofl::
Maar 1 iets begrijp ik ook niet,je gaat maar door over mijn negatieve reacties tov. Pascal en Miranda,maar waar zijn die? Noem ze mij dan. Ik heb (Miranda dan) nooit dom, kut, doos, met de tieten zwaaiend,hoerig........ enzo genoemd  ::ohno:: ::ohno::
Dat waren jullie, "P&M" -(fans) die Anja en Nancy zo noemden. Ik zeg 1 keer saai,en hooooooo,de 3e wereldoorlog is uitgebroken  :o :o
Maar goed,om het met je eigen woorden te zeggen, "ik ben dom dat ik hierop reageer", want iemand die 1 keer per jaar hier scherp komt uithalen,enkel op het PE forum,en dan nog niet eens weet dat PE in België 2 dagen na Nederland uitgezonden wordt,dat noem ik geen PE-fan  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #130 Gepost op: 9-05-2007, 21:39:12 »
Tja mama, ik gebruik 1 keer het woordje "saai" en men maakt een opmerking,terwijl de "P&M- fanclub" er vrolijk op los zit te schelden.  ??? ??? ???
Je kent dat spreekwoord van een pot en een ketel en zwart enzo  ;) ;) ;)
hey koekoe

we zijn braaf he  koekoe vindt je niet::jaja::
wat haalt het nu uit van de kandidaten totaal af te breken ,je kan de ene al wat beter hebben als de andere logisch
en inderdaad ik ken het spreekwoord natuurijk :"de pot ...
 ;) ;) ::regenboog:: ::regenboog::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #131 Gepost op: 10-05-2007, 01:54:46 »
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::  Jij kent me blijkbaar niet he   ::rofl:: ::rofl::
Maar 1 iets begrijp ik ook niet,je gaat maar door over mijn negatieve reacties tov. Pascal en Miranda,maar waar zijn die? Noem ze mij dan. Ik heb (Miranda dan) nooit dom, kut, doos, met de tieten zwaaiend,hoerig........ enzo genoemd  ::ohno:: ::ohno::

Pin me er niet op vast aangezien ik ook flink wat doorblader en niet reageer maar ik herinnerde me wel jouw foto en ik ergerde me aan jouw kortzichtigheid, vandaar. Ik ben ongenuanceerd tegen mensen wiens opvattingen niet met de mijne overeenkomen. Pech voor jou in dit geval.  ::hug::

Citaat
Dat waren jullie, "P&M" -(fans) die Anja en Nancy zo noemden. Ik zeg 1 keer saai,en hooooooo,de 3e wereldoorlog is uitgebroken  :o :o

Overdrijven is ook een vak. Ik zei dat ik maar niet op jou moest reageren omdat je een bepaald beeld hebt van P&M. Dat jij dan gelijk op je teentjes getrapt bent, zegt meer over jou dan over mij.

Citaat
Maar goed,om het met je eigen woorden te zeggen, "ik ben dom dat ik hierop reageer", want iemand die 1 keer per jaar hier scherp komt uithalen,enkel op het PE forum,en dan nog niet eens weet dat PE in België 2 dagen na Nederland uitgezonden wordt,dat noem ik geen PE-fan  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

Oh nee, want mensen moeten het hele jaar door blijven lullen op een beperkt forum om een echte fan te zijn.  :-\\ Zal ik dan nog eens wat zeggen? Mensen die niet naar Nederland verhuizen om PE 2 dagen eerder te kunnen zien, zijn geen echte fans.  ::zwaai:: ::)
« Laatst bewerkt op: 10-05-2007, 01:56:23 door Harregarre »
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #132 Gepost op: 13-05-2007, 21:56:04 »
 ::bravo:: ::bravo::
Menno is gek

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #133 Gepost op: 13-05-2007, 21:59:17 »
Gefeliciteerd, goed gedaan!

Had al gehoopt en verwacht dat jullie  gingen winnen! ::feest:: ::feest::

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #134 Gepost op: 13-05-2007, 22:54:20 »
Pascal spreekt zichzelf wel tegen: hij heeft geleerd niet te snel conclusies te trekken over mensen, maar kan me nog goed herinneren hoe hij soms sprak over zijn medekandidaten....niet echt netjes  ::niet-ok::
Wel goed gedaan deze aflevering, maar had het Egbert en Jozefien meer gegund

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #135 Gepost op: 13-05-2007, 23:02:02 »
In ieder geval wel goed voor mn pool ::) en proficiat ::bravo:: zeker wel verdiend :)
I'm a real big goblin..

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #136 Gepost op: 13-05-2007, 23:52:26 »
Gefeliciteerd Miranda
zoals ik vorige week al zei: Jij trekt de kar.
Als t aan Pascal had gelegen , die had allang opgegeven.


Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #137 Gepost op: 13-05-2007, 23:58:58 »
Het beste koppel deze PE, terecht gewonnen. Gefeliciteerd ::ok::

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #138 Gepost op: 14-05-2007, 10:50:49 »
Zelfs de grootste fans van Egbert en Jozefien zullen moeten be-amen dat Pascal en Miranda verdiend gewonnen hebben. Maar (zoals hierboven ook al genoemd) komt het de overwinning vooral op het conto van Miranda want Pascal had al heel vaak willen opgeven.

Mag ik trouwens nog even zeggen dat ik Miranda echt een megalekker wijf vind? En dan niet alleen vanwege hoe ze eruit ziet, maar ook vanwege uitstraling. Die meid is een geboren winnaar, ik mag dat wel.

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #139 Gepost op: 14-05-2007, 13:23:51 »
Chapeau voor Miranda en Pascal. Goed doorgezet, en terecht gewonnen.