Auteur Topic: [koppel] Pascal & Miranda  (gelezen 75651 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #100 Gepost op: 6-05-2007, 22:34:56 »
Natuurlijk is geluk heel belangrijk, maar als je keer op keer bij de besten eindigt, verdien je het ook de finale te halen.  ::ok:: ::ok::

De twee beste koppels hebben de finale gehaald!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #101 Gepost op: 7-05-2007, 12:28:22 »
Wie beweerde er trouwens dat Miranda geen mooie vrouw is?





 ::oink::

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #102 Gepost op: 7-05-2007, 13:18:01 »
Pascal en Miranda zijn zeker niet mijn favorieten, maar ik vond het wel heel lullig dat ze niet mee konden naar Michu Pichu. Als je als tweede aankomt, hoor je gewoon mee te kunnen, vind ik. Dan heb je het tenminste verdiend, want dit vond ik wel heel zuur.
Ze staan wel terecht in de finale, moge de beste winnen  ::ok::

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #103 Gepost op: 7-05-2007, 14:14:39 »
Pfoe, was weer een avondje ouderwets ergeren maar gelukkig zijn ze erdoor!  ::jaja:: ::tandpastasmiley:: ::hug::

Ontzettend sneu dat ze niet naar Machu Pichu konden, daar was de leiding van PE ook debet aan met hun 'kies-regels'. Hopelijk pakken ze nu wel de prijs, dan kunnen ze de reis nog eens dunnetjes overdoen inclusief bezoek aan Machu Pichu!  ;D
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #104 Gepost op: 8-05-2007, 12:13:11 »
 Als t andersom was geweest hadden ze voor Anja en Nancy gekozen en ook geen medelijden gehad met Jozefien en Egbert die dan niet mee hadden kunnen gaan.
Zo waren de regels en ieder had gelijke kansen.
Ik vind die Pascal maar een loser, wilde er al uit stappen ( had hij t maar gedaan) nee de kracht van dit koppel zit echt bij Miranda, die trekt deze kar.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #105 Gepost op: 8-05-2007, 13:04:13 »
Als t andersom was geweest hadden ze voor Anja en Nancy gekozen en ook geen medelijden gehad met Jozefien en Egbert die dan niet mee hadden kunnen gaan.
Zo waren de regels en ieder had gelijke kansen.
Ik vind die Pascal maar een loser, wilde er al uit stappen ( had hij t maar gedaan) nee de kracht van dit koppel zit echt bij Miranda, die trekt deze kar.

Als ik er voor had gestaan, was ik er ook mee gestopt. Ik dacht eigenlijk dat het koppel tegen koppel was, maar sinds de nieuwe regels van PE zijn ingegaan is het steeds 2 tegen 1. En leuk is anders.. eerlijk ook.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #106 Gepost op: 8-05-2007, 18:20:18 »
Als ik er voor had gestaan, was ik er ook mee gestopt. Ik dacht eigenlijk dat het koppel tegen koppel was, maar sinds de nieuwe regels van PE zijn ingegaan is het steeds 2 tegen 1. En leuk is anders.. eerlijk ook.

Zo zijn de regels nu eenmaal, dat weet je als je aan PE gaat meedoen. Bij sommige proeven of etappes heb je gewoon ook andere koppels nodig, dat is altijd zo geweest en is dus echt niets nieuws!!! en zij hadden het erover dat ze liever niemand mee wilden nemen, nee, dat is lekker sportief  ::niet-ok::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #107 Gepost op: 8-05-2007, 18:40:56 »
Hoewel het voor je gevoel natuurlijk heel vervelend is als andere koppels tegen je 'samenspannen', denk ik eigenlijk dat complotten in PE amper nut hebben. Er wordt niemand weggestemd, zoals bij ER, dus je hoeft in principe helemaal geen vrienden te zijn met de andere deelnemers om te winnen. Degene die het beste lift, wint. Daar veranderen eventuele nieuwe regels tot nu toe nog helemaal niets aan. Het koppel dat de proef won, kreeg weliswaar een voorsprong, maar het koppel dat de proef verloor (A & N) was nog volledig gelijk aan P & M.
De afgelopen aflevering heeft nog maar eens bevestigd dat complotten in Pekng Express helemaal niets helpen!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #108 Gepost op: 8-05-2007, 19:10:02 »
Zo zijn de regels nu eenmaal, dat weet je als je aan PE gaat meedoen. Bij sommige proeven of etappes heb je gewoon ook andere koppels nodig, dat is altijd zo geweest en is dus echt niets nieuws!!! en zij hadden het erover dat ze liever niemand mee wilden nemen, nee, dat is lekker sportief  ::niet-ok::

Ik vond het nu wel heel radicaal. Het leek wel of Pascal en Miranda bewust steeds tegengewerkt werden en dat viel me wel tegen. Als het andersom was geweest (Pascal en Miranda en Hans en Emily bijvoorbeeld) had ik het ook lullig gevonden.

En na de tegenwerking en het samenspannen van Egbert, Jozefien, Anja en Nancy kan ik het héél goed begrijpen dat Pascal en Miranda hun buik vol hadden van die vier en het liefste niemand mee wilden nemen.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #109 Gepost op: 8-05-2007, 19:23:01 »
Ik vond het nu wel heel radicaal. Het leek wel of Pascal en Miranda bewust steeds tegengewerkt werden en dat viel me wel tegen. Als het andersom was geweest (Pascal en Miranda en Hans en Emily bijvoorbeeld) had ik het ook lullig gevonden.

En na de tegenwerking en het samenspannen van Egbert, Jozefien, Anja en Nancy kan ik het héél goed begrijpen dat Pascal en Miranda hun buik vol hadden van die vier en het liefste niemand mee wilden nemen.

Ik ben het volkomen met je eens dat het heel lullig was, wat ik ook al eerder heb geschreven, maar dat neemt niet weg, dat ze al het hele programma door niemand anders nodig schijnen te hebben. Daar is niks mis mee, maar dan kun je verwachten dat als er dan een etappe als deze komt, dat je dan buiten de boot valt.

Offline DR

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #110 Gepost op: 8-05-2007, 20:39:31 »
Het gedrag, taalgebruik en misbruik van een titel, van Miranda,is ronduit stuitend. Een miss Holland onwaardig.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #111 Gepost op: 8-05-2007, 21:17:28 »
Wie beweerde er trouwens dat Miranda geen mooie vrouw is?



haal er eens die lagen make-up vanaf.....

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #112 Gepost op: 8-05-2007, 22:46:44 »
Pascal en Miranda zijn zeker niet mijn favorieten, maar ik vond het wel heel lullig dat ze niet mee konden naar Michu Pichu. Als je als tweede aankomt, hoor je gewoon mee te kunnen, vind ik. Dan heb je het tenminste verdiend, want dit vond ik wel heel zuur.
Ze staan wel terecht in de finale, moge de beste winnen  ::ok::
hey
ja ze staan in de finale juist gevolgd op vt4
denk dat het een bikkelharde finale zal zijn ben echt benieuwd
men favo spelen mee (vindt ik persoonlijk wel kei leuk en tof)
inderdaad dat is natuurlijk balen ,maar denk dat ze toch genoten hebben van de priverondleiding bij de persoon thuis en zich hebben vermaakt met het maken en malen van de etenswaren voor de soep. ::jaja:: DIT MAAK JE TOCH GEEN 2 X MEE DENK IK ::ohno::
hop naar de finale  10/5/2007
dieren zijn je echte vrienden

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #113 Gepost op: 8-05-2007, 23:05:26 »
haal er eens die lagen make-up vanaf.....

Doe eens niet zo sneu.  ::niet-ok::
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #114 Gepost op: 8-05-2007, 23:08:41 »
Doe eens niet zo sneu.  ::niet-ok::
Ik wil niet jaloers overkomen (want dat ben ik niet) maar het is wel zo. Ze ziet er daar heel anders uit dan op TV. ;)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #115 Gepost op: 8-05-2007, 23:32:53 »
Ik wil niet jaloers overkomen (want dat ben ik niet) maar het is wel zo. Ze ziet er daar heel anders uit dan op TV. ;)

Vaste prik bij glamourfoto's. Zoek voor de gein eens op een aantal celebrities uit de VS zonder make-up. Dan vind ik 't verschil bij Miranda tien keer minder. Bovendien is dit slechts voor een foto en loopt ze niet de hele dag met een plamuurhoofd rond.  ::vergroot::

Hehe, maarja koekoe heeft 't gewoon niet zo op P&M dus ik zou ook eigenlijk niet moeten reageren. Dom van me.  ::)
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #116 Gepost op: 8-05-2007, 23:38:37 »
Vaste prik bij glamourfoto's. Zoek voor de gein eens op een aantal celebrities uit de VS zonder make-up. Dan vind ik 't verschil bij Miranda tien keer minder. Bovendien is dit slechts voor een foto en loopt ze niet de hele dag met een plamuurhoofd rond.  ::vergroot::

Hehe, maarja koekoe heeft 't gewoon niet zo op P&M dus ik zou ook eigenlijk niet moeten reageren. Dom van me.  ::)
Hmmm ja dat is wel waar maar ik vind zeker dat ze er op die foto toch veel anders uitziet dan op TV hoor, of het moet aan mij liggen  :P
First you go backwards, but then forwards again

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #117 Gepost op: 8-05-2007, 23:43:00 »
Hmmm ja dat is wel waar maar ik vind zeker dat ze er op die foto toch veel anders uitziet dan op TV hoor, of het moet aan mij liggen  :P

Ik vind 't wel meevallen... Ik vergelijk het bij de volgende aflevering wel even.  ;D :P
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #118 Gepost op: 9-05-2007, 07:52:43 »
Ik wil niet jaloers overkomen (want dat ben ik niet) maar het is wel zo. Ze ziet er daar heel anders uit dan op TV. ;)
denk dat dat heel normaal is ,voor een foto reportage wordt je helemaal opgemaakt dat is geweten denk ik(
en hier hebben ze toch al in alle weersomstandigheden gestreden
zie maar eens naar de foto's van jozefien in menzo   ekele weken geleden ,deze waren ook, heel mooi
denk toch dat het allebei helemaal  geen lelijke vrouwen zijn
kwil ook wel eens zo een mooie foto van mij (maar ja ::ohno:: ::rofl:: ::rofl::
kben ook niet j  of m   of a & n 
al goed dat we allemaal niet dezelfde uitstraling hebben het zou saai worden .

 ::jaja::
misschien komen we ze eens tegen  wie weet ::joehoe::

dieren zijn je echte vrienden

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #119 Gepost op: 9-05-2007, 10:24:11 »
zie maar eens naar de foto's van jozefien in menzo   ekele weken geleden ,deze waren ook, heel mooi


Egbert en Jozefien stonden laatst ook nog in een of ander vlaamse tvgids. TV familie oid. Waarin ze kleding en sieraden showden. Geen interview verder.

Een van de broertjes Hannes en Jesse stond er laatst ook in met een interview over zijn appartement wat helemaal door zijn vader was opgeknapt. Maar daar werd PE verder niet echt genoemd.

En dan heb ik hier nog zo'n tv blad liggen met een interview van Paul erin over Pascalle en een stukje van Roos waarin ze zegt dat ze elke serie 10 jaar ouder wordt en nu al 70 is en dat het haar geen meerwaarde meer biedt. 7 Weken werken en dan 2 dagen vrij. En dat ze niet weet of ze nog een seizoen doet.
Moet nog steeds ingescand :P
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.