Auteur Topic: [koppel] Pascal & Miranda  (gelezen 75298 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #80 Gepost op: 23-04-2007, 14:52:23 »
Waar zou je anders op bekijken. Peking Express is toch racen ?

Tja, 2 jaar geleden wonnen Carla & Sophie en bijna iedereen vond het terecht, terwijl ze zeker niet de beste lifters waren. (Volgens mij hebben ze toen de hele race maar 1 etappe gewonnen)

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #81 Gepost op: 25-04-2007, 07:54:28 »
Ze zijn wel goed, maar komen niet echt sympathiek over.
inderdaad sorry maar ze komen niet zo goed over (kan een verkeerde indruk zijn ) maar da is ook mijn mening,wie weet zijn het toffe mensen als je ze eens zou ontmoeten?
het is nog altijd een race hé
zijn nu wel bij de laatste 3
maar niet echt men favorieten ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #82 Gepost op: 25-04-2007, 15:42:01 »
Zie hun het liefst vertrekken,
ze komen niet echt sympatiek over..
Maar ze zijn wel lekker fanatiek,
misschien ietjes té...
There's no show like a reality show ;)

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #83 Gepost op: 25-04-2007, 20:25:42 »
Zie hun het liefst vertrekken,
ze komen niet echt sympatiek over..
Maar ze zijn wel lekker fanatiek,
misschien ietjes té...
yep(op ,komen niet echt sympathiek over)
het zijn echte fanatieke doorzetters maar je zit nog steeds in een race en iedereen zal het op zijn manier proberen  ::) ::zwaai:: en ook al goed dat we niet allemaal hetzelfde denken over elk duo tzou wat saai worden he ::jaja:: ::zwaai:: ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline lindaaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #84 Gepost op: 27-04-2007, 09:54:54 »
Ik vind het juist mooi hoe fanatiek ze zijn.
Ze weten waar het om draait bij dit spel. En ik vind het iedere keer weer een opluchting als ze weer door zijn. 
En ik weet zeker dat ook zij heus wel genieten hoor, al zie je dat misschien niet altijd. Ze zijn daar niet 24 uur per dag met het racen bezig ;)
Pascal en Miranda zijn mijn winnaars :)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #85 Gepost op: 27-04-2007, 12:30:24 »

Link opent Windows Media Player

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #86 Gepost op: 29-04-2007, 11:55:48 »
Hmm ze zijn niet meteen mijn favorieten.

Waar ik me vorige aflevering vooral aan stoorde was het constante gevloek. Kutzooi dit, klote dat, shit zus, schijt zo. Echt, ik werd er niet goed van. Normaal kan ik er wel tegen, maar vorige aflevering was het echt iedere keer als ze in beeld kwamen. Ik vrees dat dat ook mede bijdraagt aan het niet sympathiek overkomen.
Maar goed, ik snap wel dat het stress situaties zijn en dat iedereen daar anders mee omgaat.

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #87 Gepost op: 1-05-2007, 18:03:28 »
Hmm ze zijn niet meteen mijn favorieten.

Waar ik me vorige aflevering vooral aan stoorde was het constante gevloek. Kutzooi dit, klote dat, shit zus, schijt zo. Echt, ik werd er niet goed van. Normaal kan ik er wel tegen, maar vorige aflevering was het echt iedere keer als ze in beeld kwamen. Ik vrees dat dat ook mede bijdraagt aan het niet sympathiek overkomen.
Maar goed, ik snap wel dat het stress situaties zijn en dat iedereen daar anders mee omgaat.

Nou, de andere koppels kunnen er ook wat van. Anja en Nancy bijvoorbeeld. Afgelopen aflevering alleen al 'verneuken' en een zeer langgerekt 'Godverdegodverdegodver'.

Ik ben voor Pascal en Miranda omdat ze nu telkens tegengewerkt worden door de anderen. Vind dit ook de meest irritante Peking Expres tot nu toe. Niet echt likable personen en teveel irriterende personen, tenminste van diegenen die nu over zijn. Daarvoor was ik voor Hannes en Jesse maar dat zij niet door zouden gaan, zag ik al wel aankomen.

Anyway, door Peking Expres heen heb ik me het meest geërgerd aan Egbert en Jozefien. Die Egbert is echt de onbeschoftste "nicht" (en dan doel ik op z'n gedrag, weet niet of hij echt van de mannenliefde is, maar hij solliciteert er wel nadrukkelijk naar.) en ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte als hij in beeld is. Zelfde ook bij Pascal trouwens als hij Miranda maant tot het 'gebruiken van haar vrouwelijkheid.' Mede daarom vond ik Anja en Nancy in het begin irritant, omdat ze wel even dachten met bijna ontblote borsten Peking te winnen. Later begonnen ze wat meer na te denken en toen was ik voor Anja en Nancy maar nu ze telkens lopen te zeuren over hoe fanatiek Pascal en Miranda zijn, terwijl ze zelf lopen te vloeken en te tieren, heb ik echt schoon genoeg van ze. Misschien vind ik hen zelfs nog wel irritanter dan Egbert en Jozefien op dit moment.

Kortom, hopelijk winnen Pascal en Miranda al ben ik ook niet echt een fan van ze. Het is meer een soort 'minste van drie kwaden'.

 ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: Hopelijk volgend jaar een betere Peking. Heb geen zin me telkens mateloos te ergeren.
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #88 Gepost op: 1-05-2007, 18:29:06 »
Ik vind ze echt steeds minder sympatiek. Wel knap hoor, dat ze dat rieten pak mee kregen, maar het gezeur over dat de andere koppels een blok vormen..... zij hadden waarschijnlijk hetzelfde gedaan als hans en emily erin waren gebleven.
Ze doen ook niet echt hun best om zich geliefd te maken bij de andere koppels dus ja, dan krijg je dat.

Offline desiree

  • Forumlid
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #89 Gepost op: 1-05-2007, 18:48:21 »
Hoi Hoi

Elke Pekingexpress heeft zijn eigen charme en ook deze is top.
Egbert en Josefien zijn in mijn ogen een van de leukste kandidaten tot nu toe maar smaken verschillen natuurlijk.
Ook Anja en Nancy zijn superdames,ze hebben de spirit die je in een Pekingexpress moet hebben en hoe andere daar over denken moeten ze zelf weten maar ze doen het hartstikke goed.
Voor mij zijn deze koppels allebei winnaars en gevloek moet af en toe kunnen, dat doen ze allemaal, de een niet minder dan de andere.Dit is ook heel begrijpelijk want soms gaat het niet zoals ze willen en ze moeten zich toch ergens op kunnen afreageren.
Pascal en Miranda zijn heel fanatiek, ietsjes meer dan de andere en logisch dat dit tot kleine conflicten leidt
ten opzichte van de andere.
Maar om iemand onbeschoft te noemen en drie kwaden vind ik toch wel heel grof.
Het spijt me maar die ene persoon kan naar mijn mening beter niet meer kijken, hoeft ie zich ook niet meer te ergeren.
Veel kijkplezier.
Doeiiiiiiiiiiiiii ::joehoe::


Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #90 Gepost op: 1-05-2007, 19:05:11 »
Hoi Hoi

Elke Pekingexpress heeft zijn eigen charme en ook deze is top.
Egbert en Josefien zijn in mijn ogen een van de leukste kandidaten tot nu toe maar smaken verschillen natuurlijk.
Ook Anja en Nancy zijn superdames,ze hebben de spirit die je in een Pekingexpress moet hebben en hoe andere daar over denken moeten ze zelf weten maar ze doen het hartstikke goed.
Voor mij zijn deze koppels allebei winnaars en gevloek moet af en toe kunnen, dat doen ze allemaal, de een niet minder dan de andere.Dit is ook heel begrijpelijk want soms gaat het niet zoals ze willen en ze moeten zich toch ergens op kunnen afreageren.
Pascal en Miranda zijn heel fanatiek, ietsjes meer dan de andere en logisch dat dit tot kleine conflicten leidt
ten opzichte van de andere.
Maar om iemand onbeschoft te noemen en drie kwaden vind ik toch wel heel grof.
Het spijt me maar die ene persoon kan naar mijn mening beter niet meer kijken, hoeft ie zich ook niet meer te ergeren.
Veel kijkplezier.
Doeiiiiiiiiiiiiii ::joehoe::



Hoi hoi desiree
Hier ben ik het helemaal met je eens!  ::bravo::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #91 Gepost op: 1-05-2007, 19:16:37 »
Ik niet... Ik ben het met Harregarre eens.

Robbieazerty klaagt over het grof taalgebruik van Pascal en Miranda, maar afgelopen keer met Anja en Nancy vond ik ze ook nogal ver gaan. Ik moest meteen aan Robbie's stukje op het forum denken. En persoonlijk vind ik hun kreet nog erger dan het klerezooi of shitzooi van Pascal en Miranda.

En ook Egbert's nichterig gedrag stoort me. Dat je homo bent, moet je zelf weten en een van mijn beste vrienden valt ook op mannen. Prima. Maar gedraag je tenminste normaal. Egbert's loopje, zijn gedrag naar de bevolking toe, zijn gedrag sowieso vind ik heel vaak veel te ver gaan. Bij alles wat Egbert doet, straalt het er gewoon af: Kijk eens hoe homo ik ben. En is dat nou écht nodig?

En waarschijnlijk zouden Hans en Emily en Pascal en Miranda ook een blok tegen het derde koppel gemaakt hebben. Maar dan zou je hun eens moeten horen klagen. Nu doen hun het en balen Pascal en Miranda er wel van, maar ze pakken het in elk geval positief op, zo met hun zak mest of die mat. Dat vind ik wel heel goed.

Ik vind dit ook een van de minst leuke series trouwens.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #92 Gepost op: 1-05-2007, 20:31:20 »
Ik vind deze serie juist prachtig. Prachtige landschappen, fantastisch om te zien.
En alle koppels zijn gewoon zichzelf, daar kun je iemand toch niet op afrekenen?
Wat maakt mij het nou uit wie er wint? Heerlijk om je elke zondag te verheugen op weer een nieuwe PE, toch?  ::bravo::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #93 Gepost op: 4-05-2007, 20:31:24 »
Citaat
Afgelopen aflevering alleen al 'verneuken'

verneuken is een goed en fatsoenlijk nederlands woord. ik gebruik het ook wel eens en het betekent: bedriegen.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #94 Gepost op: 4-05-2007, 20:48:30 »
Nou, de andere koppels kunnen er ook wat van. Anja en Nancy bijvoorbeeld. Afgelopen aflevering alleen al 'verneuken' en een zeer langgerekt 'Godverdegodverdegodver'.

Ik ben voor Pascal en Miranda omdat ze nu telkens tegengewerkt worden door de anderen. Vind dit ook de meest irritante Peking Expres tot nu toe. Niet echt likable personen en teveel irriterende personen, tenminste van diegenen die nu over zijn. Daarvoor was ik voor Hannes en Jesse maar dat zij niet door zouden gaan, zag ik al wel aankomen.

Anyway, door Peking Expres heen heb ik me het meest geërgerd aan Egbert en Jozefien. Die Egbert is echt de onbeschoftste "nicht" (en dan doel ik op z'n gedrag, weet niet of hij echt van de mannenliefde is, maar hij solliciteert er wel nadrukkelijk naar.) en ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte als hij in beeld is. Zelfde ook bij Pascal trouwens als hij Miranda maant tot het 'gebruiken van haar vrouwelijkheid.' Mede daarom vond ik Anja en Nancy in het begin irritant, omdat ze wel even dachten met bijna ontblote borsten Peking te winnen. Later begonnen ze wat meer na te denken en toen was ik voor Anja en Nancy maar nu ze telkens lopen te zeuren over hoe fanatiek Pascal en Miranda zijn, terwijl ze zelf lopen te vloeken en te tieren, heb ik echt schoon genoeg van ze. Misschien vind ik hen zelfs nog wel irritanter dan Egbert en Jozefien op dit moment.

Kortom, hopelijk winnen Pascal en Miranda al ben ik ook niet echt een fan van ze. Het is meer een soort 'minste van drie kwaden'.

 ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: Hopelijk volgend jaar een betere Peking. Heb geen zin me telkens mateloos te ergeren.
hey
een betere peking ,denk dat het telkens een heel andere peking is ,qua montage ,racen duo's enz enz
volgend jaar weer een andere met andere charmes en natuurlijk kandidaten
laat maar komen PE  V ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::zwaai:: ::joehoe::
dieren zijn je echte vrienden

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #95 Gepost op: 4-05-2007, 20:51:59 »
Hoi Hoi

Elke Pekingexpress heeft zijn eigen charme en ook deze is top.
Egbert en Josefien zijn in mijn ogen een van de leukste kandidaten tot nu toe maar smaken verschillen natuurlijk.
Ook Anja en Nancy zijn superdames,ze hebben de spirit die je in een Pekingexpress moet hebben en hoe andere daar over denken moeten ze zelf weten maar ze doen het hartstikke goed.
Voor mij zijn deze koppels allebei winnaars en gevloek moet af en toe kunnen, dat doen ze allemaal, de een niet minder dan de andere.Dit is ook heel begrijpelijk want soms gaat het niet zoals ze willen en ze moeten zich toch ergens op kunnen afreageren.
Pascal en Miranda zijn heel fanatiek, ietsjes meer dan de andere en logisch dat dit tot kleine conflicten leidt
ten opzichte van de andere.
Maar om iemand onbeschoft te noemen en drie kwaden vind ik toch wel heel grof.
Het spijt me maar die ene persoon kan naar mijn mening beter niet meer kijken, hoeft ie zich ook niet meer te ergeren.
Veel kijkplezier.
Doeiiiiiiiiiiiiii ::joehoe::


inderdaad
heb me nog nooit geergerd aan PE
ene aflevering meer spanning dan de andere
gevloek en getier ,denk dat het normaal is tijdens zulk een race
fanatiek ook (soms komt het inderdaad wat teveel voor bij dat ene koppel ,maar ja)
daarom heeft ook iedereen zijn favoriet

hopelijk zijn men favo er volgende week nog in ::jaja::
dieren zijn je echte vrienden

Offline desiree

  • Forumlid
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #96 Gepost op: 4-05-2007, 23:14:54 »
Ha die Stressie mama !!!!!!!!!! ::bravo::

Ik geloof dat we wel op een lijn zitten met deze Peking Express,
vanwaar die naam eigenlijk?
Groetjes Desiree

Offline lindaaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #97 Gepost op: 6-05-2007, 21:26:46 »
Mooie opmerking net in de aflevering over dat ze eigenlijk al gewonnen hebben met al deze ervaringen en indrukken!!! Zo is het maar net.. al hoop ik wel dat ze er dadelijk niet uitliggen!!

En toppie hoe ze omgaan met het blok dat door de andere duo's tegen hun gevormd worden!! Respect.


Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #98 Gepost op: 6-05-2007, 21:51:39 »
Het koppel dat de hele race de beste is geweest staat nu gewoon terecht in de finale. Ze moeten zeker winnen ::ok::

Offline desiree

  • Forumlid
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #99 Gepost op: 6-05-2007, 22:18:42 »
terecht?

Is soms ook een factor van puur geluk bij :P