Auteur Topic: [koppel] Pascal & Miranda  (gelezen 75292 keer)

Offline Me-No-Nothing

  • Forumlid
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #60 Gepost op: 28-03-2007, 13:36:45 »
Mooi gedaan Miranda & Pascal. Alleen Pascal wees toch niet zo bang voor die beestjes. Kom maar even een poosje bij mij in de leer, weet je gewoon niet beter dan dat het mooie prachtige dieren zijn die als je ze met respect benaderd echt niet zo gevaarlijk zijn. Ik had ook graag die tocht door de Pantanal willen maken, maar ja kom ik geloof ik nooit aan, ben dan steeds opzoek naar reptielen.
Ik hoop dat jullie zo doorgaan, want het is toch knap dat je een getrainde piloot van de luchtmacht voor kan blijven, knap hoor.
Ga zo door ik geniet ervan.

Groet,
RG
Ik weet niet veel, maar een ding weet ik wel heel zeker hoor, Pascal en Miranda hadden al zeker 20 Min voorsprong op Anja en Nancy, deze hadden dan weer voorsprong op Raf En Martha die op hun beurt een behoorlijke voorsprong hadden op Hans en Emily! Zij hebben dus misschien wel een uur ingehaald op Pascal en Miranda want op het einde hadden deze slechts 3 minuutjes voorsprong. Dat vind ik dan van HANS EN VOORAL VAN EMILY (WANT OOK ZIJ MOET VOLGEN) een pracht prestatie, heeeeeeeeel sterk. Zij zijn zonder enige uitzondering fysiek het sterkste duo  ::bravo::.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #61 Gepost op: 2-04-2007, 20:26:57 »
Ik vind dat Pascal soms niet netjes spreekt over andere kandidaten.
"Ze zijn bedelaars" over Pascalle en Paul
En: "Ik hoef echt niet met hun te praten over cosmetica en one-night-stands" over Pascalle en de nichtjes. Hoe weet je dat als je niet met hen gaat praten?
"We pakken ze nog wel terug". als Raf en Martha toevallig een lift geregeld krijgen die bij hen niet lukt.
Beetje kinderachtig vind ik het en zeker niet sympathiek!  ::niet-ok::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #62 Gepost op: 2-04-2007, 21:54:19 »
Ik vind dat Pascal soms niet netjes spreekt over andere kandidaten.
"Ze zijn bedelaars" over Pascalle en Paul
En: "Ik hoef echt niet met hun te praten over cosmetica en one-night-stands" over Pascalle en de nichtjes. Hoe weet je dat als je niet met hen gaat praten?
"We pakken ze nog wel terug". als Raf en Martha toevallig een lift geregeld krijgen die bij hen niet lukt.
Beetje kinderachtig vind ik het en zeker niet sympathiek!  ::niet-ok::
Ik vind ze inderdaad stukken minder leuk. Ze zijn ver in m'n daling gestegen.
First you go backwards, but then forwards again

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #63 Gepost op: 10-04-2007, 10:25:55 »
De afgelopen aflevering gingen ze erg goed om met de armoede waarmee ze geconfronteerd werden bij de mijn. Medeleven en geen zelfmedelijden, zoals bij Hans en Emily.

 ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #64 Gepost op: 10-04-2007, 14:46:19 »
Inderdaad, ik vond ook dat ze daar heel mooi mee omgingen. Ik vond het dan ook volkomen verdiend dat ze de proef wonnen.  ::jaja::

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #65 Gepost op: 10-04-2007, 16:14:43 »
Inderdaad, ik vond ook dat ze daar heel mooi mee omgingen. Ik vond het dan ook volkomen verdiend dat ze de proef wonnen.  ::jaja::

Dat vond ik idd ook. Ze hadden hun achterstand bij het vinden van de kaart nog goed ingehaald!

Offline Me-No-Nothing

  • Forumlid
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #66 Gepost op: 11-04-2007, 21:56:35 »
De afgelopen aflevering gingen ze erg goed om met de armoede waarmee ze geconfronteerd werden bij de mijn. Medeleven en geen zelfmedelijden, zoals bij Hans en Emily.

 ::ok::
Nou ik heb eigenlijk zeer weinig zelfmedelijden, maar vooral inleving en medelijden bij beide duo's (zelfs bij een stoere bink zoals Hans die toch al best wat moet gewoon zijn) gezien hoor. Ik heb respect voor de beide duo's hoor want dit moet toch een zeer zware maar waarschijnlijk leerrijke ervaring zijn geweest

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #67 Gepost op: 15-04-2007, 21:53:55 »
Belachelijk hoe ze die auto terug brachten. Heel erg kinderachtig.
En dan Miranda met haar handen bij de proef! Zeer onsportief en erg jammer dan ook dat ze alsnog gewonnen hebben.  ::niet-ok::

Offline duvel

  • Forumlid
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #68 Gepost op: 15-04-2007, 22:34:18 »
het meeest onsportieve stel van allemaal , bah

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #69 Gepost op: 15-04-2007, 23:17:52 »
wat walg ik van die twee....Ik heb spontaan de vissenkom bijgevuld......vooral Miranda, alles maar om te winnen, al is het maar vals spelen en dan met een lief smoeltje zeggen dat ze het niet wist......vissenkom loopt nu over....Je zou zo'n collega hebben, heb je zo een mes in je rug.

PS wie gebruikt er morgen nog zout? ??? ??? ??? ???

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #70 Gepost op: 15-04-2007, 23:37:07 »
Ik heb het niet gezien vandaag, wat hebben Pascal & Miranda gedaan?

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #71 Gepost op: 16-04-2007, 08:13:35 »
Ik heb het niet gezien vandaag, wat hebben Pascal & Miranda gedaan?
Pascal en Miranda hadden een jeep uitgekozen, echter er zat volgens hun  te weinig benzine in om de finish te halen, dus reden ze terug en pakte een nieuwe (er stonden er nog 3). Logische keuze als je niet een jeep wilt duwen in een zoutwoestijn, ja toch. Maar wat er met die eerste jeep is gebeurd werd niet verteld.
Omdat ze als tweede aankwamen bij de proef (wellicht door de slimme keuze om een nieuwe jeep te kiezen) deden ze mee met de vrijstellingsopdracht. Zout hakken en vermorzelen, en dan opstapelen tot een pyramide iets van zo'n 60 cm. Je mocht je handen niet gebruiken en Miranda gebruikte haar handen eenmaal om zout op haar schep te leggen, oei ! Waar ze niet overvielen, was dat de twee meiden ook grote brokken zout op hun stapel legden. Dat was ook niet sportief. Maar eind goed, al goed. Beide koppels door.  :D

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #72 Gepost op: 16-04-2007, 11:26:45 »
Ze gaan echt goed die twee! Ik hoop dat ze winnen.  ::ok::

Offline DR

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #73 Gepost op: 16-04-2007, 12:30:21 »
Ze zijn wel goed, maar komen niet echt sympathiek over.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #74 Gepost op: 16-04-2007, 18:33:09 »
Pascal en Miranda hadden een jeep uitgekozen, echter er zat volgens hun  te weinig benzine in om de finish te halen, dus reden ze terug en pakte een nieuwe (er stonden er nog 3). Logische keuze als je niet een jeep wilt duwen in een zoutwoestijn, ja toch. Maar wat er met die eerste jeep is gebeurd werd niet verteld.
Omdat ze als tweede aankwamen bij de proef (wellicht door de slimme keuze om een nieuwe jeep te kiezen) deden ze mee met de vrijstellingsopdracht. Zout hakken en vermorzelen, en dan opstapelen tot een pyramide iets van zo'n 60 cm. Je mocht je handen niet gebruiken en Miranda gebruikte haar handen eenmaal om zout op haar schep te leggen, oei ! Waar ze niet overvielen, was dat de twee meiden ook grote brokken zout op hun stapel legden. Dat was ook niet sportief. Maar eind goed, al goed. Beide koppels door.  :D

Dat met die jeep is toch slim? Had ik ook gedaan.
Dat met die gebruikte hand was inderdaad niet eerlijk, maar misschien vergiste ze zich?

Offline desiree

  • Forumlid
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #75 Gepost op: 22-04-2007, 22:13:32 »
Ze worden steeds onsympathieker in mijn ogen. Zie hun zelden lachen en genieten,weten ze wel, welke landen ze allemaal bezocht hebben of is dit hun allemaal ontglipt....
Kom op jongens, durf eens een smile tegeven. ::ohno::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #76 Gepost op: 23-04-2007, 00:00:45 »
En Pascal & Miranda zijn wéér eerste. Ik denk dat ze toch wel gaan winnen hoor. En als je het puur op racen bekijkt zou dat ook wel terecht zijn.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #77 Gepost op: 23-04-2007, 08:05:58 »
En als je het puur op racen bekijkt zou dat ook wel terecht zijn.

Waar zou je anders op bekijken. Peking Express is toch racen ?

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #78 Gepost op: 23-04-2007, 09:52:47 »
Ik vind ze niet erg sympatiek overkomen, en al dat gevloek helpt ook niet,  ::niet-ok:: Ik dacht dat Miss Nederland (of is het MIS Nederland ?  ::rofl::)ook een goed karakter moest hebben. Komt in ieder geval hier niet over....

Offline Aimee

  • Forumlid
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #79 Gepost op: 23-04-2007, 12:21:50 »
Ik vind ze echt veel te fanatiek. Gewoon niet leuk meer.
Daarom hoop ik dat de finale tussen de nichtjes en Egbert en Josefien zal zijn.
Een autentieke Holland-Begie match. Moge de besten winnen!  ::ok::