Auteur Topic: [koppel] Egbert & Jozefien  (gelezen 86093 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #80 Gepost op: 20-03-2007, 12:21:53 »
En ga jij dan je broertje zo roepen of roept je broertje dan: Mirtjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh  ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #81 Gepost op: 20-03-2007, 15:19:39 »
En ga jij dan je broertje zo roepen of roept je broertje dan: Mirtjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh  ;)
Nee dan roep ik telkens keihard: Robbieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!   ;D
I'm a real big goblin..

Offline Riannetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #82 Gepost op: 20-03-2007, 17:35:03 »
haha, geweldig.  ::rofl::
Ik vind Egbert en Jozefien echt briljant, geweldig koppel. Elke keer lig ik weer helemaal in een deuk om ze.  ::rofl::

Offline PrisonBreak_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #83 Gepost op: 20-03-2007, 19:43:51 »
Ik vind ze aardig irritant worden. Ik vind het knap dat ze dat stuk nog gelopen hebben maar inderdaad als het even tegenzit heeft iedereen het verkeerd gedaan behalve zijzelf.
As I said before, I never repeat myself

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #84 Gepost op: 20-03-2007, 19:48:47 »
Ik vind ze geweldig ::ok:: ::ok::


Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #85 Gepost op: 20-03-2007, 22:55:25 »
Ze zijn GEWELDIG  ::ok::

Het geeft niet wat Josefien weer fout doet Egbeeeeeeert blijft rustig beleefd tegen haar. kunnen andere koppels veel van leren...

Offline frango piripiri

  • Forumlid
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #86 Gepost op: 20-03-2007, 23:34:16 »
Goed gedaan die Belgen !!! ::bravo:: En na 18 km wandelen vond ik de vrijgeleide wel verdiend... Doe zo voort  :-*

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #87 Gepost op: 21-03-2007, 06:22:55 »
Ze zijn GEWELDIG  ::ok::

Het geeft niet wat Josefien weer fout doet Egbeeeeeeert blijft rustig beleefd tegen haar. kunnen andere koppels veel van leren...
ze blijven in men achting stijgen  ::ok::
enkel is juist bij een lift egbert telkens zoek,en wat  moet jozefientje dan doen Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeghbert roepen
maar inderdaad als jozefien iets fout doet blijft hij vriendelijk
ze mogen nog ver geraken wie weet de eindstreep ::rofl::
dieren zijn je echte vrienden

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #88 Gepost op: 21-03-2007, 06:25:03 »
Goed gedaan die Belgen !!! ::bravo:: En na 18 km wandelen vond ik de vrijgeleide wel verdiend... Doe zo voort  :-*
inderdaad 18 km is toch niet niks
verdiend gewonnen ::ok::
en ze zijn toch schattig ::hug::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #89 Gepost op: 21-03-2007, 10:46:27 »
Het is ook niet dat ik die 18 km geen prestatie vind. Ik vind het zelfs heel slim en getuigen van veel doorzettingsvermogen dat ze door liepen naar dat plaatsje.

Maar ik erger me dood aan dat Egbèèèèèèèrt-geroep van Jozefien. Waarom blijft Egbert niet gewoon wat meer in de buurt ipv 3 km verderop te gaan liften?
En wat er ook al geopperd is door forummers klopt. Als het ze voor de wind gaat, zijn ze euforisch en gaat het allemaal goed. Maar als er ook maar 1 ding tegen zit, dan gaan ze foeten op de andere kandidaten.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline RG

  • Winnaar pixelprikken PE VIPs 2006
  • Forumlid
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #90 Gepost op: 26-03-2007, 22:02:02 »
Nou daar kwam de ware aard van die Egbeeeeeeeert nu een goed na voren. Een angsthaas als het om een kaaimannetje gaat, maar wel zeiken over andere deelnemers. Man ik word niet goed van dat gezeik, hoooop maaaar nieeeet daaaaat heeeeet dieeeee offff dieeee zijjjjjn. Ze handen die Egbeeeeeeert eens door die Pantanal moeten sturen had hij na 30 km al zijn onderbroeken verbruikt. Sorry maar van zo'n zever word ik nog eens gek. Eruit met die twee zeuren. Nee neem dan die twee haagse meiden maar, 30 km lopen zonder morren en dat terwijl het toch de kneusjes van het begin waren. Laat die Egbeeeeeert daar maar eens een voorbeeld aannemen.

Groet,
RG ::zwaai::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #91 Gepost op: 27-03-2007, 15:38:31 »
Nou daar kwam de ware aard van die Egbeeeeeeeert nu een goed na voren. Een angsthaas als het om een kaaimannetje gaat, maar wel zeiken over andere deelnemers. Man ik word niet goed van dat gezeik, hoooop maaaar nieeeet daaaaat heeeeet dieeeee offff dieeee zijjjjjn. Ze handen die Egbeeeeeeert eens door die Pantanal moeten sturen had hij na 30 km al zijn onderbroeken verbruikt. Sorry maar van zo'n zever word ik nog eens gek. Eruit met die twee zeuren. Nee neem dan die twee haagse meiden maar, 30 km lopen zonder morren en dat terwijl het toch de kneusjes van het begin waren. Laat die Egbeeeeeert daar maar eens een voorbeeld aannemen.

Groet,
RG ::zwaai::

Amen to that!

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #92 Gepost op: 28-03-2007, 06:27:32 »
Nou daar kwam de ware aard van die Egbeeeeeeeert nu een goed na voren. Een angsthaas als het om een kaaimannetje gaat, maar wel zeiken over andere deelnemers. Man ik word niet goed van dat gezeik, hoooop maaaar nieeeet daaaaat heeeeet dieeeee offff dieeee zijjjjjn. Ze handen die Egbeeeeeeert eens door die Pantanal moeten sturen had hij na 30 km al zijn onderbroeken verbruikt. Sorry maar van zo'n zever word ik nog eens gek. Eruit met die twee zeuren. Nee neem dan die twee haagse meiden maar, 30 km lopen zonder morren en dat  ::ok:: ::joehoe::terwijl het toch de kneusjes van het begin waren. Laat die Egbeeeeeert daar maar eens een voorbeeld aannemen.

Groet,
RG ::zwaai::
ze hadden het inderdaad makkelijk nu bootje zitten ,oei en ai maar denk dat je toch ook even schrikt ,maar toch zou ik genieten van de pracht ,je maakt dit maar 1 keer mee in je leven (ale da dank ik toch)

en de discusie ja ja aan tafel in het hotel (ale voor het zwembad) DE LIFT!! het is voorbij wie is er nu in de fout gegaan in aflevering 4 het is misschien niet mooi maar toch gedurft
de 2 nichten doen het inderdaad heel behoorlijk  ::rofl:: ::ok::
greets ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 28-03-2007, 07:29:08 door Bakkertje, Reden: quote leesbaar gemaakt »
dieren zijn je echte vrienden

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #93 Gepost op: 2-04-2007, 10:55:37 »
Ondanks dat ik me blauw erger aan dit duo en hoop dat ze er zo snel mogelijk uitvliegen, zijn het wel schatjes.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #94 Gepost op: 2-04-2007, 17:28:36 »
Whahaha ik vond ze echt zo grappig gisteren, vooral met dat optreden ::rofl::  ::rofl::  Ik hoop dat ze er nog lang inblijven  ;D
First you go backwards, but then forwards again

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #95 Gepost op: 2-04-2007, 19:19:33 »
Whahaha ik vond ze echt zo grappig gisteren, vooral met dat optreden ::rofl::  ::rofl::  Ik hoop dat ze er nog lang inblijven  ;D

Ja het optreden was echt briljant. Als laatste binnen, een half uurtje oefenen en dan ook nog winnen  :P  Goed gedaan!  ::ok::
Ik moet elke week weer hard om ze lachen.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #96 Gepost op: 3-04-2007, 09:56:43 »
Geweldig koppel, dat optreden was echt grappig!  ;D ::ok::

Jozefien heeft haar bril trouwens lang verborgen weten te houden, maar het stond haar goed! 8)  ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #97 Gepost op: 4-04-2007, 17:20:44 »
  ::rofl:: Egbert in dat busje, "er zit er een aan mijn....."  ::rofl::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #98 Gepost op: 4-04-2007, 18:01:14 »
Ik vond ze leuk deze keer! Egbert als 'flikkip' bij dat optreden ::ok:: ... ze zijn echt wel relaxed als ze niet lopen te bleren ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline cb en rv

  • Forumlid
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #99 Gepost op: 9-04-2007, 21:47:26 »
Egbert en Joziefien, gelukkig zitten jullie er nog in! Jullie zijn een leuk stel en ontzettend grappig! We gunnen jullie de finale!